Ondertussen daar liggen met een kop als een boei.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig toch en zo herkenbaar
![]()
Heb ik ook wel eens gehad maar ik had een hele zachte gelaten en een lucht echt!! Niet normaal!!! Maar ik hield me slapende en ging er van uit dat zij ook sliep...... Hoor ik opeens naast me. Jezus wat een luchtEn paar min later... Niet normaal dit! En ik me maar slapende houden
Die sluipmoordenaars zijn echt de ergste! Of wat te denken als je er 1 echt niet meer kan inhouden. Dan moet je hem laten op het drukste moment zodat niemand hem kan horen. Je kiest je moment uit... Je laat hem ontglippen en op dat moment is juist iedereen stil..... Oepsquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Damn! Dat is nog erger zelfs! Dan liever eentje die wat stampij maakt en waar je verder geen last van hebt dan zo'n sluipmoordenaar!
Ik lag daar letterlijk kapot te gaan ja! Was de eerste nacht daar slapen ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ondertussen daar liggen met een kop als een boei.!
Natuurlijk wel, en het is het einde van de wereld ook niet, maar het zijn toch van die momenten die je liever niet hebt tijdens zo'n sleepover.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef Kekaa het volgende:
Ow ow ow... want vrouwen laten natuurlijk geen scheten....
Mijn ex kon er wat van zeg...quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef Kekaa het volgende:
Ow ow ow... want vrouwen laten natuurlijk geen scheten....
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of dat magische moment dat ze bij je thuis is, en het je gewoon al de hele avond dwars zit. Je loopt de boel op te houden en uiteindelijk verkas je maar richting keuken om ''even wat te pakken''.
Ah. Eindelijk kun je het laten gaan... Je zucht al van opluchting en wil zo vol hernieuwde moed terug de kamer ingaan. Op hetzelfde moment dat 'ie ontsnapt voel je ineens twee handen om je middel omdat ze je gevolgd is en je net in de nek wil kussen.
GVD!!!![]()
![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of dat magische moment dat ze bij je thuis is, en het je gewoon al de hele avond dwars zit. Je loopt de boel op te houden en uiteindelijk verkas je maar richting keuken om ''even wat te pakken''.
Ah. Eindelijk kun je het laten gaan... Je zucht al van opluchting en wil zo vol hernieuwde moed terug de kamer ingaan. Op hetzelfde moment dat 'ie ontsnapt voel je ineens twee handen om je middel omdat ze je gevolgd is en je net in de nek wil kussen.
GVD!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
GVD!!!![]()
![]()
wh00psquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Ergste wat ik ooit mee gemaakt heb was mee naar een verjaardag met haar en zij stelt haar zusje voor...... Uhm juist ja.... Een scharrel van een tijd geleden
Daar hangen nog wel eens wat smeuige anekdotes aan vast.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Sannne het volgende:
Zeg Silenus, dat terugkerende betalen-onderwerp vind je irritant maar die schetendiscussie die bijna wekelijks plaatsvindt dan?
Daarom, vrouwen kunnen het net zo goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
Ik had het op 1 van de eerste dates met m'n vriendin. We namen afscheid bij de voordeur, bij haar thuis. Terwijl ik m'n jas pakte hoorde ik iets wat een scheet moest zijn geweest. Kwam ze met een vaag verhaal dat het de kelder was waar iets piepte.Ik wist wel beter maar zei niets. Nu lachen we er hard om.
Al ben ik nog steeds de expert thuis.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, vrouwen kunnen het net zo goed
Allicht, bass boven bass.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Al ben ik nog steeds de expert thuis.
Dezelfde van laatst?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
Gister liet een chick die ik datete haar eerste scheetje in mijn bijzijn.
Gruwelijk romantisch moment enzo.![]()
Player ben je toch ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhhh. ligt er aan welke je bedoelde met laatst, maar ik denk het wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |