abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133741858
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D geweldig toch en zo herkenbaar :D
Heb ik ook wel eens gehad maar ik had een hele zachte gelaten en een lucht echt!! Niet normaal!!! Maar ik hield me slapende en ging er van uit dat zij ook sliep...... Hoor ik opeens naast me. Jezus wat een lucht :D En paar min later... Niet normaal dit! En ik me maar slapende houden :P
Ondertussen daar liggen met een kop als een boei. :')!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:06:09 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133741981
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Damn! Dat is nog erger zelfs! Dan liever eentje die wat stampij maakt en waar je verder geen last van hebt dan zo'n sluipmoordenaar!
Die sluipmoordenaars zijn echt de ergste! Of wat te denken als je er 1 echt niet meer kan inhouden. Dan moet je hem laten op het drukste moment zodat niemand hem kan horen. Je kiest je moment uit... Je laat hem ontglippen en op dat moment is juist iedereen stil..... Oeps :D

quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ondertussen daar liggen met een kop als een boei. :')!
Ik lag daar letterlijk kapot te gaan ja! Was de eerste nacht daar slapen ook :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133742104
Ow ow ow... want vrouwen laten natuurlijk geen scheten....

Oww... en kadootjes...
Woensdag toen ik thuis kwam uit mn werk had ik een chocoladeletter in mn schoen. Dat was dan wel weer leuk :)

Maar kadootjes hoeft echt niet.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:12:03 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133742131
Laatst toen een 'date' bleef slapen. Ging de bel dus ik eruit deur open doen, pakketje aannemen en vervolgens toch even langs de wc. Glipte er me daar dus eentje uit. Wc deur dicht, slaapkamer iets open. Hopende dat ie nog sliep.. kom ik de slaapkamer binnen zegt ie "pakketje? :D "

Geen idee of ie wat hoorde, maar baalde wel :')
pi_133742160
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef Kekaa het volgende:

Natuurlijk wel, en het is het einde van de wereld ook niet, maar het zijn toch van die momenten die je liever niet hebt tijdens zo'n sleepover.
;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 14:17:22 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133742294
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:10 schreef Kekaa het volgende:

Mijn ex kon er wat van zeg... :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133742336
Of dat magische moment dat ze bij je thuis is, en het je gewoon al de hele avond dwars zit. Je loopt de boel op te houden en uiteindelijk verkas je maar richting keuken om ''even wat te pakken''.

Ah. Eindelijk kun je het laten gaan... Je zucht al van opluchting en wil zo vol hernieuwde moed terug de kamer ingaan. Op hetzelfde moment dat 'ie ontsnapt voel je ineens twee handen om je middel omdat ze je gevolgd is en je net in de nek wil kussen.

GVD!!! :'( :{ :(
pi_133742356
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Of dat magische moment dat ze bij je thuis is, en het je gewoon al de hele avond dwars zit. Je loopt de boel op te houden en uiteindelijk verkas je maar richting keuken om ''even wat te pakken''.

Ah. Eindelijk kun je het laten gaan... Je zucht al van opluchting en wil zo vol hernieuwde moed terug de kamer ingaan. Op hetzelfde moment dat 'ie ontsnapt voel je ineens twee handen om je middel omdat ze je gevolgd is en je net in de nek wil kussen.

_O- :D :') :'(
pi_133742374
quote:

Hahahaha
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 14:21:32 #110
Brabo Bastard
pi_133742423
quote:

:D

Is het wel meteen lekker warm.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133742583
Zeg Silenus, dat terugkerende betalen-onderwerp vind je irritant maar die schetendiscussie die bijna wekelijks plaatsvindt dan? :P

Ik heb weleens liggen stoeien met een date en toen prrrt. Ohh wat erg. Kon wel janken :D
Hij pakte het wel leuk op, hij zij ooooh dan hoef ik me ook niet meer in te houden!
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:28:45 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133742615
Heerlijk herkenbaar allemaal :D

Net als eerste keer blijven slapen *ding dong* shit wie is dat. Je hoort haar de deur open doen. Hey mam en papa...... Fuck!

Ergste wat ik ooit mee gemaakt heb was mee naar een verjaardag met haar en zij stelt haar zusje voor...... Uhm juist ja.... Een scharrel van een tijd geleden :X
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:29:35 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133742636
Mensen die scheten laten :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_133742710
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Ergste wat ik ooit mee gemaakt heb was mee naar een verjaardag met haar en zij stelt haar zusje voor...... Uhm juist ja.... Een scharrel van een tijd geleden :X
wh00ps
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:35:00 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133742756
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:27 schreef Sannne het volgende:
Zeg Silenus, dat terugkerende betalen-onderwerp vind je irritant maar die schetendiscussie die bijna wekelijks plaatsvindt dan? :P
Daar hangen nog wel eens wat smeuige anekdotes aan vast. :+ Maar inderdaad, de geschiedenis herhaalt zich om de tijd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_133742760
Gewoon af en toe een goede boer laten, dan hoopt die lucht niet zo op :p
pi_133742799
Ik had het op 1 van de eerste dates met m'n vriendin. We namen afscheid bij de voordeur, bij haar thuis. Terwijl ik m'n jas pakte hoorde ik iets wat een scheet moest zijn geweest. Kwam ze met een vaag verhaal dat het de kelder was waar iets piepte. :') Ik wist wel beter maar zei niets. Nu lachen we er hard om. *O*
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 15:25:27 #118
Brabo Bastard
pi_133744186
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
Ik had het op 1 van de eerste dates met m'n vriendin. We namen afscheid bij de voordeur, bij haar thuis. Terwijl ik m'n jas pakte hoorde ik iets wat een scheet moest zijn geweest. Kwam ze met een vaag verhaal dat het de kelder was waar iets piepte. :') Ik wist wel beter maar zei niets. Nu lachen we er hard om. *O*
Daarom, vrouwen kunnen het net zo goed :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133744346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daarom, vrouwen kunnen het net zo goed :P
Al ben ik nog steeds de expert thuis.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_133744418
Gister liet een chick die ik datete haar eerste scheetje in mijn bijzijn.
Gruwelijk romantisch moment enzo. :@ O+
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 15:38:10 #121
Brabo Bastard
pi_133744571
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Al ben ik nog steeds de expert thuis.
Allicht, bass boven bass.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:56:28 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133745085
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:33 schreef Murdera het volgende:
Gister liet een chick die ik datete haar eerste scheetje in mijn bijzijn.
Gruwelijk romantisch moment enzo. :@ O+
Dezelfde van laatst?
pi_133745100
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dezelfde van laatst?
uhhh. ligt er aan welke je bedoelde met laatst, maar ik denk het wel ja. :)
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:02:28 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133745252
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

uhhh. ligt er aan welke je bedoelde met laatst, maar ik denk het wel ja. :)
Player ben je toch ook.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 17:11:27 #125
Brabo Bastard
pi_133747085
Zo naar mijn date. Samen steengrillen en kegelen. Zin in :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 29 november 2013 @ 17:23:49 #126
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_133747374
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
Veel plezier! :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:08:00 #127
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133748503
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Goed idee!
Sowieso een man die kookt op een date is een dikke plus. Hoeft niet maar is wel erg positief.
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:12:56 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_133748629
quote:
Hee, ik dacht al zoiets, veel plezier!!
pi_133749056
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had weer zo'n episch moment vannacht hoor. Krullenbol was hier, erg leuke avond gehad en uiteindelijk zijn we maar gaan slapen, dat was rond half twee ofzo. Meestal ben ik gelijk weg als mijn hoofd het kussen raakt en zo ook nu. Ik val dus als een blok in slaap. Niet heel veel later ontsnapte me kennelijk wat lucht:

*pwoaaarp*

Ik schrik daar dus zelf van wakker in het vage besef dat er iemand naast me ligt en ja, dan is het gelijk paniek he? ''Kutterdekut! Zou ze het gehoord hebben!? Ze ademt alsof ze wakker is!'' :o

En met bonkend hart maar luisteren naar haar ademhaling, en ze WAS wakker, ik wist het gewoon. ;( Maar toch weer vrolijk verder slapen ten lange leste en ik vraag haar vanmorgen of ze niks hoorde vannacht omdat, nu ja, ik ook maar mens ben, nietwaar? Zegt ze dat ze wakker werd omdat ze me ergens van hoorde schrikken en ze dacht dat ik een nachtmerrie had. Het moment daarvoor had ze dus gemist en ik had dus net zo goed mijn smoel kunnen houden.

Ze kon er hard om lachen, maar nu weet ze dat ik scheten laat! :(
Hahahah _O- Damn man dat is echt mijn grootste nachtmerrie als ik bij zo'n date blijf pitten :P Maar ja fijn dat ze er om kan lachen en gelukkig maakt het haar niet uit dat je mens bent ;)
pi_133749132
quote:
Veel plezier man! :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 22:25:50 #131
Brabo Bastard
pi_133759071
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 17:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Veel plezier! :)
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hee, ik dacht al zoiets, veel plezier!!
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Veel plezier man! :)
En we zijn weer terug!

Het was wederom erg gezellig, al was de heenrit spannender dan de date :') Onverlichte modderwegen terwijl de regen eruit gutst.Is ook de laatste keer dat ik een afsnijding neem om de file te ontwijken. En het mooie was dat ik nog als eerste aankwam ook :')

Samen lekker gegeten van de steengrill en lekker gepraat met elkaar. Leuke gesprekken en de tijd vloog voorbij. De eigenaar kende ik dus dat maakte de sfeer er ook wat leuker op. Het kegelen zelf was ook erg leuk en we hebben allebei een keer gewonnen, al was dat meer omdat ik er geen reet van kon :')

We willen elkaar wel graag vaker zien, en het ziet er ook naar uit dat we enkel met elkaar zullen afspreken. Voor nu zien we hier een goede vriendschap in wat potentie heeft voor iets meer, en ik heb daar persoonlijk ook vrede mee. Ze vond me in ieder geval geen engerd :P

Volgende date komt er zeker ook, dat staat wel vast. Datum prikken we snel genoeg. Al met al een geslaagde date, en ik vind het prima zo :)
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 29 november 2013 @ 22:35:27 #132
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_133759537
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

[..]

- Zwaar verliefd, maar gefriendzoned.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 22:37:12 #133
Brabo Bastard
pi_133759628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik ben niet zwaar verliefd. En als ik gefriendzoned ben dan is het nog maar zo :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133761441
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben niet zwaar verliefd. En als ik gefriendzoned ben dan is het nog maar zo :)
De steengrill spetterde wat meer dan de date zelf ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 november 2013 @ 23:22:10 #135
Brabo Bastard
pi_133761529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef MissGump het volgende:

[..]

De steengrill spetterde wat meer dan de date zelf ;)
Viel op zich nog best mee, al was ik wel bijna mijn vingerafdrukken kwijt :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133765823
Vreemde middag gehad. Date reed vanmiddag bij mij vandaan en belt me niet veel later dat ze haar auto in de prak heeft gereden op de snelweg en dat de bergingsdienst al onderweg was. Gevalletje aquaplaning en ze raakte een vrachtwagen en daarna een vangrail. Zelf had ze geen schrammetje, al was ze een beetje shaky. Wat ik me goed kan voorstellen ook trouwens, het had een stuk gekker kunnen aflopen.

Nu woont ze niet bepaald om de hoek, dus ik vraag haar hoe ze thuis komt (ze stond bij dat bergingsbedrijf hier nog geen 20 kilometer vandaan) en bied haar aan om 'r op te pikken. Slaat ze eerst af omdat ze wist dat ik een etentje had vroeg in de avond en dat ze een taxi wilde nemen. Ja, leuk etc, maar dat is geen optie uiteraard, dus ik spoed me erheen met de bangbus™ en pik haar op om haar naar huis te brengen.

Aangezien we vanaf het moment dat ze vertrok en ik daar was al wat verder waren stonden we midden in de spits natuurlijk :') Maar uiteindelijk zijn we nog geen 5 kilometer van haar huis en sta ik voor een stoplicht. En ik verzin het niet, maar daar word ik geramd door een busje waarvan de chauffeur een behoorlijk gebrek aan ruimtelijk inzicht bezit en die net van baan wilde wisselen. Dus Stevie Wonder stapt uit en begint al excuses te stamelen ( ''Geen probleem man, kan gebeuren. Nnngggh.'') en we parkeren een straat verderop om de benodigde documenten in te vullen.

Nu had ik alleen maar wat deuken erbij die op zich toch al niet extra opvallen of iets :') dus kon na het invullen van het schadeformulier ein-de-lijk de krullenbol thuis brengen en begeef me weer huiswaarts. Nog net iets meer midden in de spits natuurlijk, dikke file, dus mijn stuur is inmiddels voorzien van een paar prachtige tandafdrukken.

Ik arriveerde exact een uur en een kwartier te laat op dat klote familie-etentje waarvan ik de meeste neven en nichten al in geen twintig jaar meer had gezien, maar het vanuit vijftig kelen opstijgend gejuich bij mijn binnenkomst maakte dan wel weer veel goed voor een oude narcist. :7

Ik had een of andere gare soep gemist als voorafje, en ben maar gelijk aan de wodka gegaan en de stukken vlees. Met als breedsprakig gevolg dat ik volgend jaar een of andere niet al te duffe activiteit mag gaan verzinnen voor 50 man. :'( Ik overweeg een dropping trouwens. Boven de Noordzee.

[/lief dagboek/date ervaring/hm? Did you say something?/crosspost]

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 30-11-2013 01:26:15 ]
  zaterdag 30 november 2013 @ 09:21:30 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133768685
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
Heerlijk herkenbaar allemaal :D

Net als eerste keer blijven slapen *ding dong* shit wie is dat. Je hoort haar de deur open doen. Hey mam en papa...... Fuck!

_O-
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 november 2013 @ 12:31:13 #138
Brabo Bastard
pi_133771224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vreemde middag gehad. Date reed vanmiddag bij mij vandaan en belt me niet veel later dat ze haar auto in de prak heeft gereden op de snelweg en dat de bergingsdienst al onderweg was. Gevalletje aquaplaning en ze raakte een vrachtwagen en daarna een vangrail. Zelf had ze geen schrammetje, al was ze een beetje shaky. Wat ik me goed kan voorstellen ook trouwens, het had een stuk gekker kunnen aflopen.

Nu woont ze niet bepaald om de hoek, dus ik vraag haar hoe ze thuis komt (ze stond bij dat bergingsbedrijf hier nog geen 20 kilometer vandaan) en bied haar aan om 'r op te pikken. Slaat ze eerst af omdat ze wist dat ik een etentje had vroeg in de avond en dat ze een taxi wilde nemen. Ja, leuk etc, maar dat is geen optie uiteraard, dus ik spoed me erheen met de bangbus™ en pik haar op om haar naar huis te brengen.

Aangezien we vanaf het moment dat ze vertrok en ik daar was al wat verder waren stonden we midden in de spits natuurlijk :') Maar uiteindelijk zijn we nog geen 5 kilometer van haar huis en sta ik voor een stoplicht. En ik verzin het niet, maar daar word ik geramd door een busje waarvan de chauffeur een behoorlijk gebrek aan ruimtelijk inzicht bezit en die net van baan wilde wisselen. Dus Stevie Wonder stapt uit en begint al excuses te stamelen ( ''Geen probleem man, kan gebeuren. Nnngggh.'') en we parkeren een straat verderop om de benodigde documenten in te vullen.

Nu had ik alleen maar wat deuken erbij die op zich toch al niet extra opvallen of iets :') dus kon na het invullen van het schadeformulier ein-de-lijk de krullenbol thuis brengen en begeef me weer huiswaarts. Nog net iets meer midden in de spits natuurlijk, dikke file, dus mijn stuur is inmiddels voorzien van een paar prachtige tandafdrukken.

Ik arriveerde exact een uur en een kwartier te laat op dat klote familie-etentje waarvan ik de meeste neven en nichten al in geen twintig jaar meer had gezien, maar het vanuit vijftig kelen opstijgend gejuich bij mijn binnenkomst maakte dan wel weer veel goed voor een oude narcist. :7

Ik had een of andere gare soep gemist als voorafje, en ben maar gelijk aan de wodka gegaan en de stukken vlees. Met als breedsprakig gevolg dat ik volgend jaar een of andere niet al te duffe activiteit mag gaan verzinnen voor 50 man. :'( Ik overweeg een dropping trouwens. Boven de Noordzee.

Wat een verhaal weer :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133772172
Je zou maar zelf krullenbol zijn en alles wat je samen meemaakt in detail uitgeschreven op het internet terug vinden. Brrrr ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133773489
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef firefly3 het volgende:
Je zou maar zelf krullenbol zijn en alles wat je samen meemaakt in detail uitgeschreven op het internet terug vinden. Brrrr ;)
Je hebt gelijk, er staan nog net geen NAW-gegevens bij, maar de volgende keer? Laten we Fok maar opheffen.
pi_133774483
Hebben jullie nooit met paiq dat ze of niet reageert, of veel te ver weg woont?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 november 2013 @ 15:09:08 #142
Brabo Bastard
pi_133774723
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:55 schreef Nielssje het volgende:
Hebben jullie nooit met paiq dat ze of niet reageert, of veel te ver weg woont?
Dat kan je instellen volgens mij. De afstand dat is. Waarom ze niet reageert weet ik ook niet :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133776335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 01:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

Haha mooi verhaal weer. Jij kan echt mooi vertellen. :D

Zelf vanavond een 2e date met in mijn geval een vrolijke niet-krullenbol :P. Is inmiddels alweer 2 weken geleden dat ik haar heb gezien en sindsdien nog dagelijks zitten appen met haar. Ben benieuwd of het vanavond ook weer leuk wordt, maar heb goeie hoop. :)
pi_133776376
Wat is een leuke site om te beginnen met online daten? Ben nog een newbie op dat gebied :P. Iemand nog leuke tips?
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:32:08 #145
242666 BeamofLight
pi_133776415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef Krengetje2 het volgende:
Wat is een leuke site om te beginnen met online daten? Ben nog een newbie op dat gebied :P. Iemand nog leuke tips?
ligt eraan of je wil betalen of niet

en of je profielen wil doorspitten zodat je gelijk weet of hij/zij blond is/kinderen heeft of van reizen houdt...
pi_133776445
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

en of je profielen wil doorspitten zodat je gelijk weet of hij/zij blond is/kinderen heeft of van reizen houdt...
Betalen wil ik nog even niet. Misschien later als ik echt serieus op zoek ben. Nu is het meer om nieuwe mensen te leren enja.. je weet maar nooit he. Moet eerst wat meer ervaring op doen op zulke sites haha.
pi_133776559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Kan nog niet reageren op DM, maar thnx voor de tip :D
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:44:24 #148
242666 BeamofLight
pi_133776666
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Krengetje2 het volgende:

[..]

niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 november 2013 @ 16:44:25 #149
Brabo Bastard
pi_133776667
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef Krengetje2 het volgende:
PaiQ, althans dat vind ik :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133777136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Krengetje2 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:44 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

niet iedereen hoeft te weten dat ik je probeerde te versieren via DM. Daarom DM hè.
Whehe, sommige dingen zijn publiek geheim hoor. Als je wat foksters gedate hebt weet je meestal precies wie hier de vaste dm'ers zijn bij nieuw bloed. :')
pi_133777297
quote:

[..]

_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_133777314
quote:

[..]

Had de hint niet begrepen :7
pi_133785648
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg... :'(
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_133785698
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren })
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:51:02 #155
242666 BeamofLight
pi_133785763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Caithlinn het volgende:
Iemand hier wel eens gehad dat je denkt een paar hele leuke dates te hebben gehad, blijkt dat hij overtuigd cursist is van een flirtcursus... Dus alles wat leuk en spontaan leek was gewoon ingestudeerd gedrag. Wat een afknapper zeg... :'(
lol, whut?
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:51:17 #156
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_133785784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren })
Dan heeft een onzekere man jou toch een aantal dates weten te boeien. Goede cursus blijkbaar. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:52:05 #157
242666 BeamofLight
pi_133785811
en trouwens, ik heb ook ooit geleerd te lezen en schrijven. Er komt een moment dat je het moet gaan toepassen toch.
pi_133786624
Gisteren 1e tinder-date gehad. Was verrassend leuk. Volgende week date 2 :-)

Tot zover mijn korte en bondige bijdrage aan dit topic na paar maanden zomerslaap :-)
pi_133787008
quote:
Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig? :)

Heb ik op advies van iemand ook weleens gelezen, maar is allemaal ingestudeerd gedrag ja. Techniekjes gericht op jager en prooi.

Staat zelf een hoofdstuk in over wat te doen bij veelvoorkomende tegenwerpingen als " Ik heb al een vriend" of "Je bent mijn type niet" e.d. :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Moogwai10 op 30-11-2013 22:31:57 ]
pi_133791172
quote:
Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.
  zondag 1 december 2013 @ 09:01:34 #161
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133795803
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:25 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Had hij het boek 'Masterflirt' gelezen toevallig? :)

Heb ik op advies van iemand ook weleens gelezen, maar is allemaal ingestudeerd gedrag ja. Techniekjes gericht op jager en prooi.

Staat zelf een hoofdstuk in over wat te doen bij veelvoorkomende tegenwerpingen als " Ik heb al een vriend" of "Je bent mijn type niet" e.d. :')
Haha, jaaa, volgens mij was die het!

Ik denk dat hij dan de vervolgcursus 'hoe om te gaan met assertieve vrouwen' nog moet doen want hij kon het duidelijk niet hebben dat ik keihard in de lach schoot. Toen voelde meneer opeens geen klik meer... Gek he... Als alles wat je doet ingestudeerd is O-)
  zondag 1 december 2013 @ 09:05:10 #162
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133795825
quote:
10s.gif Op zondag 1 december 2013 00:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Was dat zo'n firefly-type toevallig? Laten we wel wezen; je moet toch wel verdomd ver heen zijn om dat soort zichzelf wijzende shit uit boekjes en cursussen te halen.
Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde. :D
pi_133795887
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik denk idd dat Firefly net zoiets doet ja... Echt zo fake! Als vrouw prik je daar toch zo doorheen... Okay, het duurde bij mij 3 dates, maar ik had al wel het gevoel dat er iets niet 100% was, alsof hij toneelspeelde. :D
Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.

En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
  zondag 1 december 2013 @ 09:25:54 #164
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133795989
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Als hij het niet "uit een boekje" zou hebben, maar "van nature", zou het net zo goed "aangeleerd gedrag" geweest zijn. Want alle gedrag is aangeleerd, en een mens vertoont i.h.a. het gedrag waarmee hij/zij het meeste succes denkt te hebben.

En nee... als vrouw prik je daar absoluut niet "zo doorheen". Vandaar dat die boekjes ook zo succesvol zijn. Vrouwen overschatten zichzelf op dat gebied. Ze zijn juist heel makkelijk te bedonderen door een beetje slimme player. Vandaar dat loverboys e.d. ook zoveel succes hebben.
Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen... }:|
pi_133796089
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 09:25 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Als hij het van nature had zou het vanuit zichzelf komen en hoefde hij niet bij ieder gebaar en ieder woord te denken; 'ow ja, wat is de logische vervolgstap?' Vandaar dat het soms net wat langer duurde voor ik antwoord kreeg en hij soms gemaakt overkwam. Ik weet het in eerste instantie aan zenuwen... }:|
Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
pi_133796124
Gisteren wederom een erg geslaagde date gehad. 2e date met een dame die ik via tinder heb leren kennen. Eerst een hapje gegeten en vervolgens tot sluitingstijd lekker zitten naborrelen. Afgezien van het feit dat ze de oren van mn kop lult :P, moet ik zeggen dat ze me wel weet te boeien. Probleem is dat ik zelf nogal eens moeite heb om er tussen te komen, maar gelukkig viel het niet op verder.

Overigens weet ik niet hoe ze er verder in staat wat betreft of ze het van haar kant uit meer zal gaan vinden of niet, dat zal de komende dates moeten uitwijzen. Die gaan er hoogstwaarschijnlijk zeker wel komen. Hoe dan ook een leuke avond achter de rug en we zien het verder wel!
pi_133796158
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Oefening baart kunst. Wellicht was jij pas zijn eerste "projectje". Als hij het maar vaak genoeg doet zal het er ook heel natuurlijk uitkomen. En na langere tijd, als hij merkt dat het werkt (want het werkt), wordt het gewoon z'n nieuwe persoonlijkheid.
Idd. Als ik zie hoe ik in het begin liep te stuntelen en hoe ik het nu aanpak dan is dat echt een wereld van verschil.
  zondag 1 december 2013 @ 10:04:09 #168
242666 BeamofLight
pi_133796415
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:13 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

geheel mee eens
  zondag 1 december 2013 @ 10:29:24 #169
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133796765
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:37 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Zie ik hier ook een overtuigde cursist van 'masterflirt' ?

Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
pi_133796973
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem is van zo'n cursus? Op een gegeven moment komt het toch op jezelf aan en niet op de aangeleerde technieken... In een relatie kun je niet blijven teren op dat boekje en dan loopt het op een gegeven moment gewoon stuk omdat je al die tijd niet jezelf bent geweest. Dan val je dus keihard door de mand.
Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.

Het feit dat jij hem keihard gaat uitlachen nadat hij er open over is, spreekt ook niet echt voor je.
pi_133797096
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:29 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Nou nee, niet bepaald. :') Ik val meer in de misantropische categorie. Als zodanig zou ik zo'n boekje weliswaar wel kunnen lezen. Maar dan alleen omdat het me zou bevestigen in mijn cynische kijk op het leven, en zeker niet om het in praktijk te brengen.
quote:
Ik denk dat het op de lange termijn zeker gaat werken. Je brein zal langzaam een hele nieuwe mindset vormen rondom de relatief simpele truukjes die je in het boek krijgt aangeleerd. Je wordt zogezegd "een ander mens".

Daarbij doet het veelvuldig seks hebben met verschillende vrouwen het ego van de man in kwestie ook veel goed. Hierdoor zal hij vanzelf een positievere levenshouding aannemen.

Je moet zo'n boek vooral zien als een eerste duwtje in de "goede" richting. :)
  zondag 1 december 2013 @ 10:51:48 #172
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797098
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:43 schreef watheet het volgende:

[..]

Je denkt dat iemand die wellicht door gebrek aan ervaring of onzekerheid mbt tot vrouwen geen leuke persoonlijkheid kan hebben? Behoorlijk bekrompen.

Het feit dat jij hem keihard gaat uitlachen nadat hij er open over is, spreekt ook niet echt voor je.
Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.

Overigens deed deze meneer alsof hij god's gift to women was en bleek dat dus een aangeleerd trucje... Dat vond ik idd wel hilarisch :D Dan maar een bekrompen bitch :D
pi_133797211
Vrijdag weer een leuke date gehad met pabomeisje. Dit was de 2e date, maar had een eerste date kunnen zijn. Wat wezen eten in de stad en nog een filmpje gepakt. (de eerste date hadden we elkaar nauwelijks gesproken, ging nogal snel allemaal :') )
Maar we hadden het weer leuk. Maandag zijn we beiden vrij en komt ze een dagje bij mij thuis hangen :)
pi_133797242
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:51 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet... Ik zeg dat je door de mand valt als je niet jezelf bent... En dat vind ik een afknapper.
Maar wie is dan precies "jezelf", als je op weg bent om van de ene persoonlijkheid te veranderen in een andere persoonlijkheid?
quote:
Overigens deed deze meneer alsof hij god's gift to women was en bleek dat dus een aangeleerd trucje... Dat vond ik idd wel hilarisch :D Dan maar een bekrompen bitch :D
LOL en jij denkt serieus dat het bij andere mannen, die jij wel wat meer als "god's gift to women" zou beschouwen (populaire acteurs ofzo, ik noem een Johnny Depp of George Clooney, of gewoon die hippe ietwat arrogante boy met dat leuke petje in de kroeg), géén aangeleerd trucje is?

Natuurlijk is het dat wel! Gedrag is allemaal een kwestie van conditionering, van aangeleerde trucjes.
  zondag 1 december 2013 @ 11:00:56 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133797252
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 09:05 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zien het pas als het te laat is.
  zondag 1 december 2013 @ 11:12:16 #176
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797428
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Maar wie is dan precies "jezelf", als je op weg bent om van de ene persoonlijkheid te veranderen in een andere persoonlijkheid?

[..]

LOL en jij denkt serieus dat het bij andere mannen, die jij wel wat meer als "god's gift to women" zou beschouwen (populaire acteurs ofzo, ik noem een Johnny Depp of George Clooney, of gewoon die hippe ietwat arrogante boy met dat leuke petje in de kroeg), géén aangeleerd trucje is?

Natuurlijk is het dat wel! Gedrag is allemaal een kwestie van conditionering, van aangeleerde trucjes.
En van persoonlijkheid... Persoonlijkheid is niet aangeleerd, maar aangeboren. En als jij domweg een saaie persoonlijkheid hebt kun je nog zoveel trucjes leren. Op een gegeven moment zijn de trucjes uitgeput en wat blijft er dan over? Juist... Je saaie persoonlijkheid. Dat bedoel ik met niet jezelf zijn en door de mand vallen.
pi_133797495
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

En van persoonlijkheid... Persoonlijkheid is niet aangeleerd, maar aangeboren. En als jij domweg een saaie persoonlijkheid hebt kun je nog zoveel trucjes leren. Op een gegeven moment zijn de trucjes uitgeput en wat blijft er dan over? Juist... Je saaie persoonlijkheid. Dat bedoel ik met niet jezelf zijn en door de mand vallen.
Welnee. Bepaalde zaken in je persoonlijkheid (d.w.z. bepaalde neigingen) zijn voor een deel wel aangeboren. Maar voor het grootste deel is je persoonlijkheid toch echt het gevolg van diverse ervaringen in het verleden. Je persoonlijkheid wordt zegmaar "gevormd" door het leven. Maar dat vormen kun je dus sturen, o.a. door bepaalde boekjes te lezen en met jezelf aan de slag te gaan.
  zondag 1 december 2013 @ 11:21:36 #178
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797616
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welnee. Bepaalde zaken in je persoonlijkheid (d.w.z. bepaalde neigingen) zijn voor een deel wel aangeboren. Maar voor het grootste deel is je persoonlijkheid toch echt het gevolg van diverse ervaringen in het verleden. Je persoonlijkheid wordt zegmaar "gevormd" door het leven. Maar dat vormen kun je dus sturen, o.a. door bepaalde boekjes te lezen en met jezelf aan de slag te gaan.
Misschien dat het bij een paar mensen zo werkt na intensieve therapie enzo. Maar bij het grootste gedeelte zal het uiteindelijk niks uithalen omdat het aangeleerde trucjes zijn en blijven. Mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in veranderen, al helemaal niet als het om aangeboren persoonlijkheid gaat.
pi_133797671
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

mensen kunnen ook onzeker zijn en eigenlijk een hele leuke persoonlijkheid hebben. Dan kan zo'n boek hem toch gewoon helpen.
pi_133797706
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:21 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Misschien dat het bij een paar mensen zo werkt na intensieve therapie enzo. Maar bij het grootste gedeelte zal het uiteindelijk niks uithalen omdat het aangeleerde trucjes zijn en blijven. Mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in veranderen, al helemaal niet als het om aangeboren persoonlijkheid gaat.
Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is. Eenmaal (veelal in je jeugd) aangeleerd en vervolgens vele jaren lang vertoond gedrag raak je inderdaad niet zomaar meer kwijt. Maar het is weldegelijk mogelijk, en de aanhouder wint daarbij.
  zondag 1 december 2013 @ 11:34:43 #181
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797836
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:25 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is. Eenmaal (veelal in je jeugd) aangeleerd en vervolgens vele jaren lang vertoond gedrag raak je inderdaad niet zomaar meer kwijt. Maar het is weldegelijk mogelijk, en de aanhouder wint daarbij.
Dat was bij de betreffende date dus duidelijk niet het geval :P misschien moet ie nog wat meer van die cursussen gaan volgen.
pi_133797931
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:34 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat was bij de betreffende date dus duidelijk niet het geval :P misschien moet ie nog wat meer van die cursussen gaan volgen.
Ik denk dat hij vooral veel meer moet oefenen in de praktijk. Vroeg of laat zal er toch een dame (een wat makkelijker exemplaar dan jij) zijn die hem toegang verschaft tot haar flamoes. Dat zal hem vleugels geven.
pi_133797974
Man man man, wat een kansloos gelul weer :')
Firefly kloontje?
pi_133797984
Toegang tot haar flamoes... _O-
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 11:45:03 #185
Brabo Bastard
pi_133798014
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Rickario het volgende:
Firefly kloontje?
Ik wilde het niet zeggen :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133798160
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Rickario het volgende:
Firefly kloontje?
LOL nee ik ben geen "Firefly kloontje" (wat dat ook zijn moge). Maar je hebt wel gelijk dat ik als overtuigd misantroop niet bepaald in dit topic thuishoor. :')

Ik werd slechts getriggered door eerdere opmerkingen over Masterflirt, die mij toevallig onder ogen kwamen. Met "daten", "vrouwen" of überhaupt "andere mensen" heb ik al jaren weinig meer.

Ik zal dit topic dan ook weer rap verlaten. :W
pi_133798677
Iemand nog goeie andere behalve paiq en tinder? Ik wil het liefst niet herkend worden door bekenden :)
  zondag 1 december 2013 @ 12:16:37 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133798715
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Nielssje het volgende:
Iemand nog goeie andere behalve paiq en tinder? Ik wil het liefst niet herkend worden door bekenden :)
Dan moet je sowieso niet online gaan daten. Simple as that
  zondag 1 december 2013 @ 12:16:40 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133798716
quote:
Fok.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 12:20:18 #190
Brabo Bastard
pi_133798821
quote:
Schaam je je ervoor? En ja, dit is een serieuze vraag :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133799047
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Schaam je je ervoor? En ja, dit is een serieuze vraag :)
Eerlijk gezegd wel, online daten is nog steeds een beetje.. Tja ik weet het niet..
  zondag 1 december 2013 @ 12:29:22 #192
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133799066
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zien het pas als het te laat is.
's ochtends?
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 12:33:19 #193
Brabo Bastard
pi_133799175
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef Nielssje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wel, online daten is nog steeds een beetje.. Tja ik weet het niet..
Dan moet je er zoals Cue_ zegt ook niet aan gaan beginnen (voorlopig).
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133799257
quote:

[..]

Voor losers?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 1 december 2013 @ 12:36:03 #195
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133799258
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:39 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik denk dat hij vooral veel meer moet oefenen in de praktijk. Vroeg of laat zal er toch een dame (een wat makkelijker exemplaar dan jij) zijn die hem toegang verschaft tot haar flamoes. Dat zal hem vleugels geven.
Wel grappig dat ik dan weer gelijk 'moeilijk' ben... Alsof ik een of andere feeks ben omdat ik door zijn facade heenprik!
pi_133799658
quote:

[..]

Ik snap niet waarom. Ik ben er zelf altijd vanaf het begin af aan al redelijk open over geweest tegen iedereen. Ik schaam me er helemaal niet voor en vind het ook niet gek. Ik heb domweg op het moment geen andere keuze. Bijna al mijn vrienden/collegas zijn geen vrijgezel en degene die het wel zijn vinden het prima om alleen te zijn. Niemand gaat mee stappen en op verjaardagen zie ik ook alleen maar dezelfde mensen. Kortom dit is een ideale manier om in contact te komen met vrouwen en ook nog eens hele gezellige avondjes mee te hebben. Gisteren ook gewoon weer een erg leuke avond gehad met een dame. En mijn intentie is sowieso nooit om diezelfde avond nog bij haar in bed te belanden, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Als we voor elkaar bestemd zijn komt dat vanzelf wel een keer goed.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 12:48:51 #197
Brabo Bastard
pi_133799693
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom. Ik ben er zelf altijd vanaf het begin af aan al redelijk open over geweest tegen iedereen. Ik schaam me er helemaal niet voor en vind het ook niet gek. Ik heb domweg op het moment geen andere keuze. Bijna al mijn vrienden/collegas zijn geen vrijgezel en degene die het wel zijn vinden het prima om alleen te zijn. Niemand gaat mee stappen en op verjaardagen zie ik ook alleen maar dezelfde mensen. Kortom dit is een ideale manier om in contact te komen met vrouwen en ook nog eens hele gezellige avondjes mee te hebben. Gisteren ook gewoon weer een erg leuke avond gehad met een dame. En mijn intentie is sowieso nooit om diezelfde avond nog bij haar in bed te belanden, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Als we voor elkaar bestemd zijn komt dat vanzelf wel een keer goed.
Eens.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133800041
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ook helemaal eens :)
  zondag 1 december 2013 @ 13:30:30 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133801225
quote:

[..]

Herkenbaar :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_133801449
Ja ik ben het er ook mee eens, maar toch.. Wel jammer vind ik zelf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')