abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2013 @ 11:12:16 #176
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797428
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:00 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Maar wie is dan precies "jezelf", als je op weg bent om van de ene persoonlijkheid te veranderen in een andere persoonlijkheid?

[..]

LOL en jij denkt serieus dat het bij andere mannen, die jij wel wat meer als "god's gift to women" zou beschouwen (populaire acteurs ofzo, ik noem een Johnny Depp of George Clooney, of gewoon die hippe ietwat arrogante boy met dat leuke petje in de kroeg), géén aangeleerd trucje is?

Natuurlijk is het dat wel! Gedrag is allemaal een kwestie van conditionering, van aangeleerde trucjes.
En van persoonlijkheid... Persoonlijkheid is niet aangeleerd, maar aangeboren. En als jij domweg een saaie persoonlijkheid hebt kun je nog zoveel trucjes leren. Op een gegeven moment zijn de trucjes uitgeput en wat blijft er dan over? Juist... Je saaie persoonlijkheid. Dat bedoel ik met niet jezelf zijn en door de mand vallen.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_133797495
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

En van persoonlijkheid... Persoonlijkheid is niet aangeleerd, maar aangeboren. En als jij domweg een saaie persoonlijkheid hebt kun je nog zoveel trucjes leren. Op een gegeven moment zijn de trucjes uitgeput en wat blijft er dan over? Juist... Je saaie persoonlijkheid. Dat bedoel ik met niet jezelf zijn en door de mand vallen.
Welnee. Bepaalde zaken in je persoonlijkheid (d.w.z. bepaalde neigingen) zijn voor een deel wel aangeboren. Maar voor het grootste deel is je persoonlijkheid toch echt het gevolg van diverse ervaringen in het verleden. Je persoonlijkheid wordt zegmaar "gevormd" door het leven. Maar dat vormen kun je dus sturen, o.a. door bepaalde boekjes te lezen en met jezelf aan de slag te gaan.
  zondag 1 december 2013 @ 11:21:36 #178
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797616
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welnee. Bepaalde zaken in je persoonlijkheid (d.w.z. bepaalde neigingen) zijn voor een deel wel aangeboren. Maar voor het grootste deel is je persoonlijkheid toch echt het gevolg van diverse ervaringen in het verleden. Je persoonlijkheid wordt zegmaar "gevormd" door het leven. Maar dat vormen kun je dus sturen, o.a. door bepaalde boekjes te lezen en met jezelf aan de slag te gaan.
Misschien dat het bij een paar mensen zo werkt na intensieve therapie enzo. Maar bij het grootste gedeelte zal het uiteindelijk niks uithalen omdat het aangeleerde trucjes zijn en blijven. Mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in veranderen, al helemaal niet als het om aangeboren persoonlijkheid gaat.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_133797671
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:12 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

mensen kunnen ook onzeker zijn en eigenlijk een hele leuke persoonlijkheid hebben. Dan kan zo'n boek hem toch gewoon helpen.
pi_133797706
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:21 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Misschien dat het bij een paar mensen zo werkt na intensieve therapie enzo. Maar bij het grootste gedeelte zal het uiteindelijk niks uithalen omdat het aangeleerde trucjes zijn en blijven. Mensen zijn nou eenmaal niet zo goed in veranderen, al helemaal niet als het om aangeboren persoonlijkheid gaat.
Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is. Eenmaal (veelal in je jeugd) aangeleerd en vervolgens vele jaren lang vertoond gedrag raak je inderdaad niet zomaar meer kwijt. Maar het is weldegelijk mogelijk, en de aanhouder wint daarbij.
  zondag 1 december 2013 @ 11:34:43 #181
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133797836
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:25 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat het makkelijk is. Eenmaal (veelal in je jeugd) aangeleerd en vervolgens vele jaren lang vertoond gedrag raak je inderdaad niet zomaar meer kwijt. Maar het is weldegelijk mogelijk, en de aanhouder wint daarbij.
Dat was bij de betreffende date dus duidelijk niet het geval :P misschien moet ie nog wat meer van die cursussen gaan volgen.
pi_133797931
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:34 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat was bij de betreffende date dus duidelijk niet het geval :P misschien moet ie nog wat meer van die cursussen gaan volgen.
Ik denk dat hij vooral veel meer moet oefenen in de praktijk. Vroeg of laat zal er toch een dame (een wat makkelijker exemplaar dan jij) zijn die hem toegang verschaft tot haar flamoes. Dat zal hem vleugels geven.
pi_133797974
Man man man, wat een kansloos gelul weer :')
Firefly kloontje?
pi_133797984
Toegang tot haar flamoes... _O-
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 11:45:03 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133798014
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Rickario het volgende:
Firefly kloontje?
Ik wilde het niet zeggen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133798160
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:42 schreef Rickario het volgende:
Firefly kloontje?
LOL nee ik ben geen "Firefly kloontje" (wat dat ook zijn moge). Maar je hebt wel gelijk dat ik als overtuigd misantroop niet bepaald in dit topic thuishoor. :')

Ik werd slechts getriggered door eerdere opmerkingen over Masterflirt, die mij toevallig onder ogen kwamen. Met "daten", "vrouwen" of überhaupt "andere mensen" heb ik al jaren weinig meer.

Ik zal dit topic dan ook weer rap verlaten. :W
pi_133798677
Iemand nog goeie andere behalve paiq en tinder? Ik wil het liefst niet herkend worden door bekenden :)
  zondag 1 december 2013 @ 12:16:37 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133798715
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Nielssje het volgende:
Iemand nog goeie andere behalve paiq en tinder? Ik wil het liefst niet herkend worden door bekenden :)
Dan moet je sowieso niet online gaan daten. Simple as that
  zondag 1 december 2013 @ 12:16:40 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_133798716
quote:
Fok.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 12:20:18 #190
Brabo Bastard
pi_133798821
quote:
Schaam je je ervoor? En ja, dit is een serieuze vraag :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133799047
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Schaam je je ervoor? En ja, dit is een serieuze vraag :)
Eerlijk gezegd wel, online daten is nog steeds een beetje.. Tja ik weet het niet..
  zondag 1 december 2013 @ 12:29:22 #192
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133799066
quote:
13s.gif Op zondag 1 december 2013 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zien het pas als het te laat is.
's ochtends?
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 12:33:19 #193
Brabo Bastard
pi_133799175
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef Nielssje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wel, online daten is nog steeds een beetje.. Tja ik weet het niet..
Dan moet je er zoals Cue_ zegt ook niet aan gaan beginnen (voorlopig).
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133799257
quote:

[..]

Voor losers?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 1 december 2013 @ 12:36:03 #195
107525 Caithlinn
Still me....
pi_133799258
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:39 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik denk dat hij vooral veel meer moet oefenen in de praktijk. Vroeg of laat zal er toch een dame (een wat makkelijker exemplaar dan jij) zijn die hem toegang verschaft tot haar flamoes. Dat zal hem vleugels geven.
Wel grappig dat ik dan weer gelijk 'moeilijk' ben... Alsof ik een of andere feeks ben omdat ik door zijn facade heenprik!
pi_133799658
quote:

[..]

Ik snap niet waarom. Ik ben er zelf altijd vanaf het begin af aan al redelijk open over geweest tegen iedereen. Ik schaam me er helemaal niet voor en vind het ook niet gek. Ik heb domweg op het moment geen andere keuze. Bijna al mijn vrienden/collegas zijn geen vrijgezel en degene die het wel zijn vinden het prima om alleen te zijn. Niemand gaat mee stappen en op verjaardagen zie ik ook alleen maar dezelfde mensen. Kortom dit is een ideale manier om in contact te komen met vrouwen en ook nog eens hele gezellige avondjes mee te hebben. Gisteren ook gewoon weer een erg leuke avond gehad met een dame. En mijn intentie is sowieso nooit om diezelfde avond nog bij haar in bed te belanden, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Als we voor elkaar bestemd zijn komt dat vanzelf wel een keer goed.
  Moderator / Redactie FP zondag 1 december 2013 @ 12:48:51 #197
Brabo Bastard
pi_133799693
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom. Ik ben er zelf altijd vanaf het begin af aan al redelijk open over geweest tegen iedereen. Ik schaam me er helemaal niet voor en vind het ook niet gek. Ik heb domweg op het moment geen andere keuze. Bijna al mijn vrienden/collegas zijn geen vrijgezel en degene die het wel zijn vinden het prima om alleen te zijn. Niemand gaat mee stappen en op verjaardagen zie ik ook alleen maar dezelfde mensen. Kortom dit is een ideale manier om in contact te komen met vrouwen en ook nog eens hele gezellige avondjes mee te hebben. Gisteren ook gewoon weer een erg leuke avond gehad met een dame. En mijn intentie is sowieso nooit om diezelfde avond nog bij haar in bed te belanden, maar gewoon om een leuke avond te hebben. Als we voor elkaar bestemd zijn komt dat vanzelf wel een keer goed.
Eens.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_133800041
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ook helemaal eens :)
  zondag 1 december 2013 @ 13:30:30 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_133801225
quote:

[..]

Herkenbaar :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_133801449
Ja ik ben het er ook mee eens, maar toch.. Wel jammer vind ik zelf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')