Hmm, dus oudere mannen krijg ik wel mee naar de Paddy Murphys Bingo? Elke maandagavond tussen 23:30 en 04:00! Change of game-plan!quote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.
De laatste keer dat ik met een oudere dame heb gedate, is er ook één om nooit te vergetenquote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Heb nu contact met een meid die 2 jaar ouder dan mij is. Zou voor het eerst zijn dat ik date met een oudere dame. Ben benieuwd
wil je graag dat we met zijn allen gaan vragen: vertel, vertel!quote:Op maandag 2 december 2013 16:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met een oudere dame heb gedate, is er ook één om nooit te vergeten
Bingo!quote:Op maandag 2 december 2013 15:30 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hmm, dus oudere mannen krijg ik wel mee naar de Paddy Murphys Bingo? Elke maandagavond tussen 23:30 en 04:00! Change of game-plan!
Nou zo bijzonder was het ook weer niet. Afgezien van die paar wilde nachten met haar danquote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wil je graag dat we met zijn allen gaan vragen: vertel, vertel!
Nondeju, dat is een sterk verhaal zeg!quote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder was het ook weer niet. Afgezien van die paar wilde nachten met haar dan
Misschien had ze haar kunstgebitje uitgedaan tijdens het plezieren.quote:Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Heeft ze je afgetrokken, want dat lijkt me erg fijn?
Dat zou ik ook goed onthouden hebben, inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien had ze haar kunstgebitje uitgedaan tijdens het plezieren.
Firefly ontmoet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren
Ik denk dat die onzekerheid eerder hier ligtquote:
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat die onzekerheid eerder hier ligtje kunt gewoon je dates krijgen door de deur uit te gaan en met mensen te praten, ipv geld uit te geven voor betaalde websites. Maarja ieder zijn ding he
Niets gekunsteld, gewoon met de trein gaan als je met de trein moet gaan en sociaal zijn. Daarna volgen vaak nummer wisselingen als je elkaar beter leert kennen. En zo breng je vrouwen langzaam in je leven op een natuurlijke manier.quote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.
En dan maar hopen dat je niet door de wekker slaaptquote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.
Ik houd me vast aan vorig weekend, een 19-jarige die me probeerde te versieren, hij dacht dat ik 23 wasquote:Op maandag 2 december 2013 19:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
33 hier, en nog altijd 26 geschat![]()
In dat geval, afgelopen Februari, mocht ik bij de gall&gall mijn id laten zienquote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik houd me vast aan vorig weekend, een 19-jarige die me probeerde te versieren, hij dacht dat ik 23 was
Net als battlematch en oneliner zeker? Ik ga toch ook niet zeuren om wat begrippen die eigenlijk weinig betekenen?quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Inner core, ringfinger of the cube, haar ''openen'', daygame en Joost mag weten hoeveel van die Koefnoen-achtige pua-begrippen er zijn vind jij verder niet gekunsteld en heel natuurlijk aandoen?
Ik denk dat iemand die sociaal sterk in zijn schoenen staat ook bij uitstek succesvol is op de gemiddelde datingsite. Mensen die daar (nog) hard aan moeten werken vallen daar net zo hard door de mand.
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijterquote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval, afgelopen Februari, mocht ik bij de gall&gall mijn id laten zien![]()
alhoewel ik achteraf dacht dat dat niet eens perse hoefde te liggen aan dat ze me jonger schatte, alswel dat ze met me aan het flirten was, wat ik in dat geval niet door had![]()
![]()
![]()
dat heb ik ook, weet nou niet of dat zo iets goeds is......quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijter
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als battlematch en oneliner zeker? Ik ga toch ook niet zeuren om wat begrippen die eigenlijk weinig betekenen?
Om nog meer ballen te kweken heb je echte afwijzingen nodig. Die heb je online niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |