Probeer het gewoon. Op sommige sites kan je ook geen foto's plaatsen of foto's op verzoek geven. Welke dat precies zijn weet ik niet, al doet RelatiePlanet dit. Maar die is niet gratis.quote:Op zondag 1 december 2013 13:36 schreef Nielssje het volgende:
Ja ik ben het er ook mee eens, maar toch.. Wel jammer vind ik zelf!
Waarom? Ik denk dat je in die leeftijdscategorie nog wel meer opties buiten internet daten om hebt ja, maar om het kansloos te noemen vind ik ook een beetje ver gaan. Sommigen vinden dit misschien makkelijker om contact te leggen dan in het echt.quote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
Online daten voor de leeftijdscategorie 20-28 is natuurlijk gewoon voor lul en kansloos
Yeah! Ik ben 29!quote:Op zondag 1 december 2013 14:18 schreef BeamofLight het volgende:
Online daten voor de leeftijdscategorie 20-28 is natuurlijk gewoon voor lul en kansloos
Maar... die bekenden worden dan toch ook herkend door jou?quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Nielssje het volgende:
Iemand nog goeie andere behalve paiq en tinder? Ik wil het liefst niet herkend worden door bekenden
Dat hoeft niet, als ik hun profiel niet kan vinden, en zij mij wel.. Haha het slaat inderdaad helemaal nergens op, maar toch denk ik zo.quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar... die bekenden worden dan toch ook herkend door jou?
Misschien moet je daar (het feit dat het je veel interesseert hoe anderen over je denken) eerst aan werken voordat je gaat daten, ongeacht of je ze op een datingsite ontmoet of in de kroegquote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Nielssje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, als ik hun profiel niet kan vinden, en zij mij wel.. Haha het slaat inderdaad helemaal nergens op, maar toch denk ik zo.
Hoe oud is hij dan wel niet, in de vijftig?quote:Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef Sannne het volgende:
Ik heb dit weekend iemand gezien, die ik al een poosje ken. Een gewone 'date' dus, geen online dateMaar het was geen date, hij kwam gewoon bij mij op visite, kwam mee eten en bracht cadeautjes voor mijn kleine dame waar hij gek op is (en zij op hem).
Maar eh. Nu hadden we ineens, zomaar, een soort van vonk ofzo. We hebben geknuffeld en hij is blijven slapen (eehh.. ja.. Maar ik ken hem al heeeel lang!). En nu vind ik hem leuk.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..
Hij is 22 jaar ouder
HELP. Hebikweer.
Edit: Nu vond ik hem altijd al een hele leuke man hoor. Hij heeft zo'n leuke jonge uitstraling, hij is super super lief en grappig. Maar goed. Dit had ik never nooit verwacht.
Gewoon maar samen lol gaan maken en als straks de eerste spanning weg is dan zal ik wel verder kijken denk ik.
Is het Jim Caviezel? (dan ben jij 23?)quote:Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef Sannne het volgende:
Ik heb dit weekend iemand gezien, die ik al een poosje ken. Een gewone 'date' dus, geen online dateMaar het was geen date, hij kwam gewoon bij mij op visite, kwam mee eten en bracht cadeautjes voor mijn kleine dame waar hij gek op is (en zij op hem).
Maar eh. Nu hadden we ineens, zomaar, een soort van vonk ofzo. We hebben geknuffeld en hij is blijven slapen (eehh.. ja.. Maar ik ken hem al heeeel lang!). En nu vind ik hem leuk.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..
Hij is 22 jaar ouder
HELP. Hebikweer.
Edit: Nu vond ik hem altijd al een hele leuke man hoor. Hij heeft zo'n leuke jonge uitstraling, hij is super super lief en grappig. Maar goed. Dit had ik never nooit verwacht.
Gewoon maar samen lol gaan maken en als straks de eerste spanning weg is dan zal ik wel verder kijken denk ik.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Hij 50, ik 28 ja. Ach. Voor gewoon lol is het prima. En zn uithoudingsvermogen is net zo prima
Klinkt goed jong!quote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik blijf mij goed vermaken via IntoMyLife: Leuke gesprekken, uitdaging, aparte foto's, andere manier van benaderen. Date's die gepland en net zo snel weer gecanceld worden.
Nu voor aanstaande vrijdag een date gepland staan en we gaan er al vanuit dat het gaat sneeuwen en dat we buiten zijn.
Erg vuig dit.quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Hij 50, ik 28 ja. Ach. Voor gewoon lol is het prima. En zn uithoudingsvermogen is net zo prima
Je zoekt een vader figuur ja?quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
er gaat hoogstens wat natte sneeuw vallen. Dus weinig boeiends aan.quote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
en we gaan er al vanuit dat het gaat sneeuwen en dat we buiten zijn.
Natte sneeuwquote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er gaat hoogstens wat natte sneeuw vallen. Dus weinig boeiends aan.
Nouja, niet meer in de huidige cougar/toyboy/milf-tijd waarin het gewoon best wel in is om een jongere vent te nemen. (Als vrouw)quote:Op maandag 2 december 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Sowieso zoekt zowat iedere vrouw een 'vader'figuur. Jong of oud.
Er zit natuurlijk een groot verschil in of het voor een serieuze relatie is of voor de leuk.quote:Op maandag 2 december 2013 14:01 schreef Silenus het volgende:
Nouja, niet meer in de huidige cougar/toyboy/milf-tijd waarin het gewoon best wel in is om een jongere vent te nemen. (Als vrouw)
Maar in het algemeen zoekt een vrouw inderdaad wel een stabiele kerel, wijs, zelfverzekerd, en ga zo maar door.
quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Terecht, wij hebben ook meer karakter/levenservaring en zijn wat rustiger en mannelijkerquote:Op maandag 2 december 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen, over het algemeen vind ik de wat oudere man ook wel interessanter dan degene van mijn leeftijd.
Volgens mij val jij nog net niet in de 'wat oudere man'quote:Op maandag 2 december 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Terecht, wij hebben ook meer karakter/levenservaring en zijn wat rustiger en mannelijker
Inderdaad gewoon beetje kijken hoe het loopt. Hou het niet bewust tegen door leeftijd, dat zou zonde zijn. Maar wees je wel bewust van de 'zaken' die erbij (kunnen) komen te kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 14:13 schreef Sannne het volgende:
Ja Cue ik dus ook. Val vaak op mannen begin 40. Maar 50 is wel een beetje heul veul. Tis een prachtige man met een geweldige uitstraling en heel leuk in de omgang. Echt niet oud ofzo.
We zien wel.
Voor een 20 jarige welquote:Op maandag 2 december 2013 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij val jij nog net niet in de 'wat oudere man'
Mij valt altijd op dat een bepaalde slag mannen en vrouwen op 15 jaar plus partners vallen en inderdaad een vader of moeder figuur zoeken.quote:
29, maar voor jou maak ik er wel 30 vanquote:
Ow. Broekiequote:Op maandag 2 december 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
29, maar voor jou maak ik er wel 30 van
Goed man! Weet je wat ik meemaakte? Had ook een date gepland met een dame voor vrijdag in een grote stad bij haar dicht in de buurt, maar afgelopen zaterdag met een andere date heel gezellig avondje gehad. Op een gegeven moment vroeg ik of ze nog leuke plannen voor komend weekend had? Vertelde ze doodleuk dat ze vrijdag naar dezelfde stad ging als waar ik dus met die andere dame een date heb geplandquote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik blijf mij goed vermaken via IntoMyLife: Leuke gesprekken, uitdaging, aparte foto's, andere manier van benaderen. Date's die gepland en net zo snel weer gecanceld worden.
Nu voor aanstaande vrijdag een date gepland staan en we gaan er al vanuit dat het gaat sneeuwen en dat we buiten zijn.
Bedoel je nou dat je dacht dat ik al ouder dan 30 was of dat ik wel eens een vrouw heb gehad van 30+? Dat laatste klopt namelijk welquote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, dat klopt. Al dacht ik dat jij de 30 al had aangetikt.
Zo nu en dan heb ik het omgekeerde, dan wordt je juist tegengehouden door de leeftijd. Sommige "oudere" (zonder daar een oordeel over te vellenquote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon beetje kijken hoe het loopt. Hou het niet bewust tegen door leeftijd, dat zou zonde zijn. Maar wees je wel bewust van de 'zaken' die erbij (kunnen) komen te kijken.
Dat je al zo'n 32 was ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je dacht dat ik al ouder dan 30 was of dat ik wel eens een vrouw heb gehad van 30+? Dat laatste klopt namelijk wel
Dan kom je er al snel achter dat het niets voor je is. Of dat nu ligt aan der leeftijd of gewoon der karakter (of beiden), maakt dan niet uit. Tis gewoon niets.quote:Op maandag 2 december 2013 14:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik het omgekeerde, dan wordt je juist tegengehouden door de leeftijd. Sommige "oudere" (zonder daar een oordeel over te vellen) vrouwen zien meteen beren op de weg als ze het bordje leeftijd tegenkomen. En wat nu als dit of dat..
Ook die heb ik geprobeerd duidelijk te maken dat we vanzelf wel zien waar we uitkomen, ergo: die maken zich nog / al druk wat andere ervan zullen vinden. Prima, moeten ze zelf weten. Ga dan niet eerst met mij in zee, en nadat we hebben liggen rollenbollen () op de bank of bed zeggen dat je zit met de leeftijd.. (aan de andere kant ook wel begrijpelijk, leuk voor een keertje
)
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.quote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef Sannne het volgende:
Ik vind mannen van mijn leeftijd nog zo kinds
Althans, veel wel. En dat is nou net waar ik niet op val.
Niks mis met biljarten hequote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.
Die poolen of snookerenquote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met biljarten he
Ook jonge goden doen dat.
Hmm, dus oudere mannen krijg ik wel mee naar de Paddy Murphys Bingo? Elke maandagavond tussen 23:30 en 04:00! Change of game-plan!quote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.
De laatste keer dat ik met een oudere dame heb gedate, is er ook één om nooit te vergetenquote:Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Heb nu contact met een meid die 2 jaar ouder dan mij is. Zou voor het eerst zijn dat ik date met een oudere dame. Ben benieuwd
wil je graag dat we met zijn allen gaan vragen: vertel, vertel!quote:Op maandag 2 december 2013 16:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met een oudere dame heb gedate, is er ook één om nooit te vergeten
Bingo!quote:Op maandag 2 december 2013 15:30 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hmm, dus oudere mannen krijg ik wel mee naar de Paddy Murphys Bingo? Elke maandagavond tussen 23:30 en 04:00! Change of game-plan!
Nou zo bijzonder was het ook weer niet. Afgezien van die paar wilde nachten met haar danquote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wil je graag dat we met zijn allen gaan vragen: vertel, vertel!
Nondeju, dat is een sterk verhaal zeg!quote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nou zo bijzonder was het ook weer niet. Afgezien van die paar wilde nachten met haar dan
Misschien had ze haar kunstgebitje uitgedaan tijdens het plezieren.quote:Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
Heeft ze je afgetrokken, want dat lijkt me erg fijn?
Dat zou ik ook goed onthouden hebben, inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 17:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien had ze haar kunstgebitje uitgedaan tijdens het plezieren.
Firefly ontmoet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef Caithlinn het volgende:
Nou ja... Cursus; als ik die site bekijk is het eigenlijk gewoon langdurige therapie voor onzekere mannen met als cover up dat je leert vrouwen te versieren
Ik denk dat die onzekerheid eerder hier ligtquote:
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 18:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat die onzekerheid eerder hier ligtje kunt gewoon je dates krijgen door de deur uit te gaan en met mensen te praten, ipv geld uit te geven voor betaalde websites. Maarja ieder zijn ding he
Niets gekunsteld, gewoon met de trein gaan als je met de trein moet gaan en sociaal zijn. Daarna volgen vaak nummer wisselingen als je elkaar beter leert kennen. En zo breng je vrouwen langzaam in je leven op een natuurlijke manier.quote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.
En dan maar hopen dat je niet door de wekker slaaptquote:Op maandag 2 december 2013 19:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Daarnaast kun je ook gewoon relaxed vanuit je luie stoel - en gratis - wat fotootjes rondkijken en slap ouwehoeren zonder de kou in te moeten en met de trein mee naar God weet waar om gekunstelde gesprekjes te gaan voeren. Ieder zijn ding inderdaad.
Ik houd me vast aan vorig weekend, een 19-jarige die me probeerde te versieren, hij dacht dat ik 23 wasquote:Op maandag 2 december 2013 19:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
33 hier, en nog altijd 26 geschat![]()
In dat geval, afgelopen Februari, mocht ik bij de gall&gall mijn id laten zienquote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik houd me vast aan vorig weekend, een 19-jarige die me probeerde te versieren, hij dacht dat ik 23 was
Net als battlematch en oneliner zeker? Ik ga toch ook niet zeuren om wat begrippen die eigenlijk weinig betekenen?quote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Inner core, ringfinger of the cube, haar ''openen'', daygame en Joost mag weten hoeveel van die Koefnoen-achtige pua-begrippen er zijn vind jij verder niet gekunsteld en heel natuurlijk aandoen?
Ik denk dat iemand die sociaal sterk in zijn schoenen staat ook bij uitstek succesvol is op de gemiddelde datingsite. Mensen die daar (nog) hard aan moeten werken vallen daar net zo hard door de mand.
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijterquote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval, afgelopen Februari, mocht ik bij de gall&gall mijn id laten zien![]()
alhoewel ik achteraf dacht dat dat niet eens perse hoefde te liggen aan dat ze me jonger schatte, alswel dat ze met me aan het flirten was, wat ik in dat geval niet door had![]()
![]()
![]()
dat heb ik ook, weet nou niet of dat zo iets goeds is......quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijter
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Net als battlematch en oneliner zeker? Ik ga toch ook niet zeuren om wat begrippen die eigenlijk weinig betekenen?
Om nog meer ballen te kweken heb je echte afwijzingen nodig. Die heb je online niet echt.
nee nee hij is nooit minachtend over andere mensen want dat is een teken van onzekerheid. Hey wacht...... volgens zijn eigen uitspraken heeft hij juist net 1 van de tekenen gegeven van onzekerheid. Zie je nou wel, we hebben gewoon al die tijd gelijk gehad en hij bevestigt dat nu zelf ook nog.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.
En ik weet verder niet hoe het met jou zit, maar daten doe je nog altijd irl. Met je ballen.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jazeker wel. Enig minpuntje is dat ze gewoon mijn favoriete rum niet kunnen bestellen. (Want meneer, wij kopen gezamelijk in. Als u nu naar een franchiser gaat, kan die het hoogstwaarschijnlijk wel voor u doen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik ook, weet nou niet of dat zo iets goeds is......
Daarom niet naar de gall&gall maar naar echte drank-winkels! Biertjes van Bier&Zo, Wijn van Platenburg! Proost!quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef theKiD het volgende:
[..]Me 2
[..]
Jazeker wel. Enig minpuntje is dat ze gewoon mijn favoriete rum niet kunnen bestellen. (Want meneer, wij kopen gezamelijk in. Als u nu naar een franchiser gaat, kan die het hoogstwaarschijnlijk wel voor u doen.![]()
)
Ik woon boven de Gall & Gallquote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Over dat laatste heb je half gelijk in, want je hebt amper ballen nodig om te daten met iemand die al besloten heeft om met je te daten. Zich zelfs heeft ingeschreven omdat ze (no matter what) in een korte tijd bestek wilt daten. Een publiekelijke afwijzing zul je niet krijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.
En ik weet verder niet hoe het met jou zit, maar daten doe je nog altijd irl. Met je ballen.
Wie zegt dat dat hier wel het geval is danquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:10 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn genoeg PUA's die ook internetdaten, maar het komt van een heel andere plek. Het mag maximaal een aanvulling zijn, maar geen vervanging
In principe hoor je al genoeg dates te kunnen krijgen door toeval met je sociale kring, uitgaan, collega's enz. Internet daten is dan alleen geschikt als je op een plek bent waar je niet bekend bent. Als dit nog niet het geval is, dat je automatisch genoeg dates krijgt, hoor je dit eerst te fixen. Het probleem ligt dan bij het ontmoeten van mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat hier wel het geval is dan?
De term "marktverbreding" is hier regelmatig gevallen
ja jouw mening kennen we nu wel, nu weer terug naar je mand (PUA topic) anders ga ik gewoon deleten en noten en nog meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In principe hoor je al genoeg dates te kunnen krijgen door toeval met je sociale kring, uitgaan, collega's enz. Internet daten is dan alleen geschikt als je op een plek bent waar je niet bekend bent. Als dit nog niet het geval is, dat je automatisch genoeg dates krijgt, hoor je dit eerst te fixen. Het probleem ligt dan bij het ontmoeten van mensen.
Leuk he die online status van whatsappquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Mijn date zegt iedere avond op de app: morgen maak ik je wakker. Ik zit te wachten, en vandaag weer niets terwijl ze wel online is geweest!Gelukkig praat ze de rest van de dag wel
Balenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap, dame waarmee ik twee dates heb gehad en wat heel gezellig was, heeft gisteren verteld dat ze niet meer voelt dan alleen gezelligheid. Altijd zuur om te horen, als je van jouw kant wel heel enthousiast bent.![]()
Ik heb daar zo een hekel aan, ja... je hebt niet gereageerd.... maar je bent wel online geweest....quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk he die online status van whatsapp
Je moet dat gewoon negeren want je kan jezelf (onterecht) helemaal gek maken daarmee...
Tja het is niet anders. Het is eigenlijk ook nooit echt intiem geworden, dus stiekem had ik het wel een beetje verwacht. Maar uiteraard niet gehoopt.quote:
Ik vind het meh. Veel tokkies lijkt het en zelfs als je betaalt valt het mijns inziens best tegen. Maar goed, voor jou kan het perfect werkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Badoo?, zo ja vertel!
Balen manquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap, dame waarmee ik twee dates heb gehad en wat heel gezellig was, heeft gisteren verteld dat ze niet meer voelt dan alleen gezelligheid. Altijd zuur om te horen, als je van jouw kant wel heel enthousiast bent.![]()
Klopt, afwijzingen krijg je bij het daten. Vandaar ook de term "datingsites".quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:
Om nog meer ballen te kweken heb je echte afwijzingen nodig. Die heb je online niet echt.
De volgende stond al in de planning, dus denk dat het niet lang duurt voor ik haar vergeten benquote:
Wacht ff, je had al met iemand anders afgesproken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
De volgende stond al in de planning, dus denk dat het niet lang duurt voor ik haar vergeten ben
Ja dat is pas een eerste date. Nogmaals van die van afgelopen zaterdag baal ik echt goed. Maar ik had idd met meer dan eentje contact. Zolang het nog niks serieus is, moet dat gewoon kunnen. En achteraf ben ik blij ook, anders had ik wellicht iemand leuks laten lopen terwijl het met die van zaterdag nu ook niks wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht ff, je had al met iemand anders afgesproken?
Hé, het is een vrij land man. Als jij rondom een geplande derde date met iemand anders op eerste date wil gaan : gewoon doen hoor. Komt een beetje sneu over ("desperate"), maar ga je gang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat is pas een eerste date. Nogmaals van die van afgelopen zaterdag baal ik echt goed. Maar ik had idd met meer dan eentje contact. Zolang het nog niks serieus is, moet dat gewoon kunnen. En achteraf ben ik blij ook, anders had ik wellicht iemand leuks laten lopen terwijl het met die van zaterdag nu ook niks wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |