nee nee hij is nooit minachtend over andere mensen want dat is een teken van onzekerheid. Hey wacht...... volgens zijn eigen uitspraken heeft hij juist net 1 van de tekenen gegeven van onzekerheid. Zie je nou wel, we hebben gewoon al die tijd gelijk gehad en hij bevestigt dat nu zelf ook nog.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.
En ik weet verder niet hoe het met jou zit, maar daten doe je nog altijd irl. Met je ballen.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijter
Jazeker wel. Enig minpuntje is dat ze gewoon mijn favoriete rum niet kunnen bestellen. (Want meneer, wij kopen gezamelijk in. Als u nu naar een franchiser gaat, kan die het hoogstwaarschijnlijk wel voor u doen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb ik ook, weet nou niet of dat zo iets goeds is......
Daarom niet naar de gall&gall maar naar echte drank-winkels! Biertjes van Bier&Zo, Wijn van Platenburg! Proost!quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef theKiD het volgende:
[..]Me 2
[..]
Jazeker wel. Enig minpuntje is dat ze gewoon mijn favoriete rum niet kunnen bestellen. (Want meneer, wij kopen gezamelijk in. Als u nu naar een franchiser gaat, kan die het hoogstwaarschijnlijk wel voor u doen.![]()
)
Ik woon boven de Gall & Gallquote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze mij ondertussen al herkennen bij de slijter
Over dat laatste heb je half gelijk in, want je hebt amper ballen nodig om te daten met iemand die al besloten heeft om met je te daten. Zich zelfs heeft ingeschreven omdat ze (no matter what) in een korte tijd bestek wilt daten. Een publiekelijke afwijzing zul je niet krijgen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, je zeurt over mensen die van datingsites gebruik maken. Dag in, dag uit. En dan kun je nog wel schijnheilig zeggen dat je er ''niks tegen hebt'', maar de minachting druipt er per post vanaf. Het is een beetje hetzelfde als ik die naar dat voetbalforum hier ga om te roepen dat ik er een hekel aan heb en dat ze allemaal maar moeten gaan korfballen. Nogal zinloos.
En ik weet verder niet hoe het met jou zit, maar daten doe je nog altijd irl. Met je ballen.
Wie zegt dat dat hier wel het geval is danquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:10 schreef firefly3 het volgende:
Er zijn genoeg PUA's die ook internetdaten, maar het komt van een heel andere plek. Het mag maximaal een aanvulling zijn, maar geen vervanging
In principe hoor je al genoeg dates te kunnen krijgen door toeval met je sociale kring, uitgaan, collega's enz. Internet daten is dan alleen geschikt als je op een plek bent waar je niet bekend bent. Als dit nog niet het geval is, dat je automatisch genoeg dates krijgt, hoor je dit eerst te fixen. Het probleem ligt dan bij het ontmoeten van mensen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat hier wel het geval is dan?
De term "marktverbreding" is hier regelmatig gevallen
ja jouw mening kennen we nu wel, nu weer terug naar je mand (PUA topic) anders ga ik gewoon deleten en noten en nog meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In principe hoor je al genoeg dates te kunnen krijgen door toeval met je sociale kring, uitgaan, collega's enz. Internet daten is dan alleen geschikt als je op een plek bent waar je niet bekend bent. Als dit nog niet het geval is, dat je automatisch genoeg dates krijgt, hoor je dit eerst te fixen. Het probleem ligt dan bij het ontmoeten van mensen.
Leuk he die online status van whatsappquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Mijn date zegt iedere avond op de app: morgen maak ik je wakker. Ik zit te wachten, en vandaag weer niets terwijl ze wel online is geweest!Gelukkig praat ze de rest van de dag wel
Balenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap, dame waarmee ik twee dates heb gehad en wat heel gezellig was, heeft gisteren verteld dat ze niet meer voelt dan alleen gezelligheid. Altijd zuur om te horen, als je van jouw kant wel heel enthousiast bent.![]()
Ik heb daar zo een hekel aan, ja... je hebt niet gereageerd.... maar je bent wel online geweest....quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk he die online status van whatsapp
Je moet dat gewoon negeren want je kan jezelf (onterecht) helemaal gek maken daarmee...
Tja het is niet anders. Het is eigenlijk ook nooit echt intiem geworden, dus stiekem had ik het wel een beetje verwacht. Maar uiteraard niet gehoopt.quote:
Ik vind het meh. Veel tokkies lijkt het en zelfs als je betaalt valt het mijns inziens best tegen. Maar goed, voor jou kan het perfect werkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:16 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Badoo?, zo ja vertel!
Balen manquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Crap, dame waarmee ik twee dates heb gehad en wat heel gezellig was, heeft gisteren verteld dat ze niet meer voelt dan alleen gezelligheid. Altijd zuur om te horen, als je van jouw kant wel heel enthousiast bent.![]()
Klopt, afwijzingen krijg je bij het daten. Vandaar ook de term "datingsites".quote:Op maandag 2 december 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:
Om nog meer ballen te kweken heb je echte afwijzingen nodig. Die heb je online niet echt.
De volgende stond al in de planning, dus denk dat het niet lang duurt voor ik haar vergeten benquote:
Wacht ff, je had al met iemand anders afgesproken?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
De volgende stond al in de planning, dus denk dat het niet lang duurt voor ik haar vergeten ben
Ja dat is pas een eerste date. Nogmaals van die van afgelopen zaterdag baal ik echt goed. Maar ik had idd met meer dan eentje contact. Zolang het nog niks serieus is, moet dat gewoon kunnen. En achteraf ben ik blij ook, anders had ik wellicht iemand leuks laten lopen terwijl het met die van zaterdag nu ook niks wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht ff, je had al met iemand anders afgesproken?
Hé, het is een vrij land man. Als jij rondom een geplande derde date met iemand anders op eerste date wil gaan : gewoon doen hoor. Komt een beetje sneu over ("desperate"), maar ga je gang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat is pas een eerste date. Nogmaals van die van afgelopen zaterdag baal ik echt goed. Maar ik had idd met meer dan eentje contact. Zolang het nog niks serieus is, moet dat gewoon kunnen. En achteraf ben ik blij ook, anders had ik wellicht iemand leuks laten lopen terwijl het met die van zaterdag nu ook niks wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |