quote:Op maandag 2 december 2013 12:52 schreef Sannne het volgende:
Hij 50, ik 28 ja. Ach. Voor gewoon lol is het prima. En zn uithoudingsvermogen is net zo prima
Terecht, wij hebben ook meer karakter/levenservaring en zijn wat rustiger en mannelijkerquote:Op maandag 2 december 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen, over het algemeen vind ik de wat oudere man ook wel interessanter dan degene van mijn leeftijd.
Volgens mij val jij nog net niet in de 'wat oudere man'quote:Op maandag 2 december 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Terecht, wij hebben ook meer karakter/levenservaring en zijn wat rustiger en mannelijker
Inderdaad gewoon beetje kijken hoe het loopt. Hou het niet bewust tegen door leeftijd, dat zou zonde zijn. Maar wees je wel bewust van de 'zaken' die erbij (kunnen) komen te kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 14:13 schreef Sannne het volgende:
Ja Cue ik dus ook. Val vaak op mannen begin 40. Maar 50 is wel een beetje heul veul. Tis een prachtige man met een geweldige uitstraling en heel leuk in de omgang. Echt niet oud ofzo.
We zien wel.
Voor een 20 jarige welquote:Op maandag 2 december 2013 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij val jij nog net niet in de 'wat oudere man'
Mij valt altijd op dat een bepaalde slag mannen en vrouwen op 15 jaar plus partners vallen en inderdaad een vader of moeder figuur zoeken.quote:
29, maar voor jou maak ik er wel 30 vanquote:
Ow. Broekiequote:Op maandag 2 december 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
29, maar voor jou maak ik er wel 30 van
Goed man! Weet je wat ik meemaakte? Had ook een date gepland met een dame voor vrijdag in een grote stad bij haar dicht in de buurt, maar afgelopen zaterdag met een andere date heel gezellig avondje gehad. Op een gegeven moment vroeg ik of ze nog leuke plannen voor komend weekend had? Vertelde ze doodleuk dat ze vrijdag naar dezelfde stad ging als waar ik dus met die andere dame een date heb geplandquote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik blijf mij goed vermaken via IntoMyLife: Leuke gesprekken, uitdaging, aparte foto's, andere manier van benaderen. Date's die gepland en net zo snel weer gecanceld worden.
Nu voor aanstaande vrijdag een date gepland staan en we gaan er al vanuit dat het gaat sneeuwen en dat we buiten zijn.
Bedoel je nou dat je dacht dat ik al ouder dan 30 was of dat ik wel eens een vrouw heb gehad van 30+? Dat laatste klopt namelijk welquote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jah, dat klopt. Al dacht ik dat jij de 30 al had aangetikt.
Zo nu en dan heb ik het omgekeerde, dan wordt je juist tegengehouden door de leeftijd. Sommige "oudere" (zonder daar een oordeel over te vellenquote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon beetje kijken hoe het loopt. Hou het niet bewust tegen door leeftijd, dat zou zonde zijn. Maar wees je wel bewust van de 'zaken' die erbij (kunnen) komen te kijken.
Dat je al zo'n 32 was ofzoquote:Op maandag 2 december 2013 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je dacht dat ik al ouder dan 30 was of dat ik wel eens een vrouw heb gehad van 30+? Dat laatste klopt namelijk wel
Dan kom je er al snel achter dat het niets voor je is. Of dat nu ligt aan der leeftijd of gewoon der karakter (of beiden), maakt dan niet uit. Tis gewoon niets.quote:Op maandag 2 december 2013 14:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo nu en dan heb ik het omgekeerde, dan wordt je juist tegengehouden door de leeftijd. Sommige "oudere" (zonder daar een oordeel over te vellen) vrouwen zien meteen beren op de weg als ze het bordje leeftijd tegenkomen. En wat nu als dit of dat..
Ook die heb ik geprobeerd duidelijk te maken dat we vanzelf wel zien waar we uitkomen, ergo: die maken zich nog / al druk wat andere ervan zullen vinden. Prima, moeten ze zelf weten. Ga dan niet eerst met mij in zee, en nadat we hebben liggen rollenbollen () op de bank of bed zeggen dat je zit met de leeftijd.. (aan de andere kant ook wel begrijpelijk, leuk voor een keertje
)
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.quote:Op maandag 2 december 2013 14:24 schreef Sannne het volgende:
Ik vind mannen van mijn leeftijd nog zo kinds
Althans, veel wel. En dat is nou net waar ik niet op val.
Niks mis met biljarten hequote:Op maandag 2 december 2013 15:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu kun je lekker mee naar het biljarten en bingo'en.
Die poolen of snookerenquote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met biljarten he
Ook jonge goden doen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |