Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat was zo'n type die je uitteste: als je niet inging op haar handje vasthouden, had ze de volgende dag tegen haar vriendinnen gekird, hoe eigenzinnig en spannend je was en zo duidelijk grenzen stelde. Nu was het: fuck, toch een softie
Haar iets anders laten vasthouden!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:45 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Dus volgende keer gewoon een vuistslag in het gezicht.
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:38 schreef JAOC het volgende:
[..]
Haar iets anders laten vasthouden!
Zonde man. Waar ging het mis?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:17 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ben weer op de datemarkt te vinden. Werkte helaas niet met de dame en ik heb er een einde aan gebreid.
Dus ik zal hier weer vaker te vinden zijn.
Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt.quote:
Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:25 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ze was verschrikkelijk jaloers en onzeker. Ik ben goede vrienden met mijn ex en dat wilde ze niet echt.
En ze was dus heel onzeker, nog erger dan ik in mijn ergste periode lang geleden. Had er geen zin meer in.
Vana maar weer inschrijven op Paiq
Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).quote:Op donderdag 28 november 2013 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je er inderdaad maar snel een punt achter zetten inderdaad. Jaloerse vrouwen
Eensquote:Op donderdag 28 november 2013 16:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht. Ik heb ook moeite met erg jaloerse vrouwen, maar sommige hebben een reden om het vertrouwen niet volledig uit handen te geven (nare ervaringen). Als je daar geen begrip voor kan tonen en aan dat vertrouwen kan werken met haar dan ben je haar ook niet echt waard (lees: dan is de liefde ook niet echt sterk).
Wel met de voorwaarde van goede communicatie en progressie in de relatie. Een relatie is niet alles krijgen he, het is geven en nemen en constant blijven werken eraan. Maar stel ook duidelijk je grenzen op, er moet wel progressie zijn!
Krullenbol?quote:
Yes.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:05 schreef Deezertje het volgende:
Date van morgen naar voren gehaald naar vanavond. Als je mij om 22u hier weer ziet weet je de uitkomst waarschijnlijk al!Voordeel: lekker koud buiten, dus ergens warm drankje drinken doet het altijd goed!
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Yes.
Ga ik nu even als The Flash door het huis heen.
Tieten!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft grote tetten dus tepels zal dan ook wel
We spreken je morgen welquote:Op donderdag 28 november 2013 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft grote tetten dus tepels zal dan ook wel
Tijdens mijn eerste date had ik alles betaald. Nu was het maar een euro of 8 maar tochquote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ik 4 euro in portemonnee heb.. dat wordt pinnen!
Delen jullie meestal de rekening of betaal je als echte man alles? Ik de helft als ik denk dat het niks meer wordt en helemaal als ik weet dat beiden verder willen (ligt ook aan bedrag natuurlijk).
*Om nom nom*quote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Bij eerste dates doe ik meestal helft, of het moet echt klikken. Vaak zat gehad met lunch dat ze het er goed van nam in de hoop dat ik wel zou betalen :’)
Ik durfde juist nooit dure dingen te nemen, omdat ik niet wilde dat hij dat dan zou betalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Bij eerste dates doe ik meestal helft, of het moet echt klikken. Vaak zat gehad met lunch dat ze het er goed van nam in de hoop dat ik wel zou betalen :’)
Ik bied altijd aan het te betalen. Sommige vrouwen vinden dat helemaal geweldig en dat zijn vaak de vrouwen die misbruik maken van de situatie.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:
Zie net dat ik 4 euro in portemonnee heb.. dat wordt pinnen!
Delen jullie meestal de rekening of betaal je als echte man alles? Ik de helft als ik denk dat het niks meer wordt en helemaal als ik weet dat beiden verder willen (ligt ook aan bedrag natuurlijk).
Hoi Bambi.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durfde juist nooit dure dingen te nemen, omdat ik niet wilde dat hij dat dan zou betalen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Bambi.
Alles nog steeds uitstekend?
Lange kerel dus?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zit nu bij hem thuis terwijl hij naar basketbal is. Morgen naar de Efteling.
1.93quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lange kerel dus?
Met zijn tweeën? Veel plezier iig.
Misschien H_J en krullebol?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1.93![]()
Ja, we hebben via marktplaats een kaartje voor 4 personen en wilden samen met mensen naar binnen en dan opsplitsen, maar er kan niemand mee, haha.
Lol, herkenbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 19:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durfde juist nooit dure dingen te nemen, omdat ik niet wilde dat hij dat dan zou betalen.
Niemand?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
1.93![]()
Ja, we hebben via marktplaats een kaartje voor 4 personen en wilden samen met mensen naar binnen en dan opsplitsen, maar er kan niemand mee, haha.
Ach, dat hoort er een beetje bij toch? De sociale onhandigheid in het begin wanneer je nog niet weet hoe je je precies kunt gedragen bij een nieuw persoon. Vind ik zelf wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar
Leuk dat het zo goed loopt met je date/vriend
8 euro's nog welquote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijdens mijn eerste date had ik alles betaald. Nu was het maar een euro of 8 maar toch
Sowieso mannen die niet bereid zijn de hele rekening te betalen...quote:Op donderdag 28 november 2013 20:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
8 euro's nog welAls ik die vrouw was geweest en iemand zou tegen mij zeggen, "ik krijg vier euro van je" was het gelijk einde oefening geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Dat moment van de rekening is altijd een moment waar ik naar uitkijkEn bij elke date reageren ze weer anders. Het is voor mij ook altijd een soort van test. Heb 2x gehad dat ik alles betaalde, de vrouw er helemaal niks van zei en me nog niet eens bedankte!
Daar was ik dus eigenlijk wel gewoon meteen klaar mee. Ik verwacht minimaal een bedankje, meer hoeft van mij niet.
Wow. Ik zou me daarbij echt ongemakkelijk voelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:00 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb laatst de eerste date betaald (20 euro) en zij de tweede (100 euro). Ze stond er op
Haha, nice.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Rickario het volgende:
Whehe een date die inmiddels gewoon een goede vriendin is geworden had mij ook een mooie streek geflikt op de eerste date. We zaten op een terrasje en we waren eigenlijk wel uitgedronken. Ik ging nog even naar het toilet. Toen ik terugkwam zei ze:
Zij: "Zullen we gewoon niet betalen en er vandoor gaan?"
Ik dacht meteen: "Wtf is dit voor een gek figuur"
Ik: "Wat? Ik betaal wel"
Zij: "Ik heb al betaald, ik wilde alleen even weten of je een aso was of niet"
Bazinquote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef Rickario het volgende:
Whehe een date die inmiddels gewoon een goede vriendin is geworden had mij ook een mooie streek geflikt op de eerste date. We zaten op een terrasje en we waren eigenlijk wel uitgedronken. Ik ging nog even naar het toilet. Toen ik terugkwam zei ze:
Zij: "Zullen we gewoon niet betalen en er vandoor gaan?"
Ik dacht meteen: "Wtf is dit voor een gek figuur"
Ik: "Wat? Ik betaal wel"
Zij: "Ik heb al betaald, ik wilde alleen even weten of je een aso was of niet"
Is trouwens de blauwevechtvisincidentmeid
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sowieso mannen die niet bereid zijn de hele rekening te betalen...Als de dame toch wil betalen, dan laat ik haar eind van de dag wel een kopje koffie ofzo betalen.
Ja, ik ben wat dat betreft nogal ouderwets.Ik snap het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker op een eerste date ga je niet heel duur uit eten ofzo maar meestal een drankje drinken ergens. Dan ga je de rekening toch niet delen, wat een pauper acties
Ik zou daar serieus op afknappen gewoon.
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietZeker op een eerste date ga je niet heel duur uit eten ofzo maar meestal een drankje drinken ergens. Dan ga je de rekening toch niet delen, wat een pauper acties
Hoezo is dat zo 1993? Een dame hoort haar portemonnee niet open te trekken in het bijzijn van een heer, punt.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:
[..]![]()
waarom zou een man alles moeten betalen? slaat toch nergens op. zo 1993
Vind het gewoon echt gierig overkomen als je ergens wat hebt gedronken en je zegt 'hey zullen we de rekening delen?', nee mij niet gezien. Dan betaal ik het en is het ook gelijk de laatste keer dat hij me ziet. Overigens is het niet alleen met dates maar ook gewoon als ik met vrienden/vriendinnen ben, dan betaald meestal 1 iemand, of elke keer geeft iemand een rondje maar echt delen...neequote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef mr-green het volgende:
[..]![]()
waarom zou een man alles moeten betalen? slaat toch nergens op. zo 1993
lol, ik ga vaak genoeg met vrienden drinken en de meeste hebben net als ik een goede baan en wij betalen ook gewoon met zijn allen...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Vind het gewoon echt gierig overkomen als je ergens wat hebt gedronken en je zegt 'hey zullen we de rekening delen?', nee mij niet gezien. Dan betaal ik het en is het ook gelijk de laatste keer dat hij me ziet. Overigens is het niet alleen met dates maar ook gewoon als ik met vrienden/vriendinnen ben dan betaald meestal 1 iemand, of elke keer geeft iemand een rondje maar echt delen...neeVoor die paar euro pls
nee had ik geregeldquote:Op donderdag 28 november 2013 22:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wow. Ik zou me daarbij echt ongemakkelijk voelen.Had zij de locatie geregeld?
Yep. Of het moet een "nieuwe" groep zijn (denk aan een FOK!meet met allerlei onbekenden). Niet dat ik op de cent/euro nauwkeurig betaal, daar ga ik niet moeilijk over doen...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Vind het gewoon echt gierig overkomen als je ergens wat hebt gedronken en je zegt 'hey zullen we de rekening delen?', nee mij niet gezien. Dan betaal ik het en is het ook gelijk de laatste keer dat hij me ziet. Overigens is het niet alleen met dates maar ook gewoon als ik met vrienden/vriendinnen ben, dan betaald meestal 1 iemand, of elke keer geeft iemand een rondje maar echt delen...neeVoor die paar euro pls
Ben ik toch blij dat ik iéts van de Turkse cultuur heb overgenomen...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef mr-green het volgende:
Wamt zeg nou eerlijk dit is puur een gewoonte die is ingebakken in de cultuur. En dus eigenlijk nergens op slaat. Zeker niet als je de emancipatie van de vrouw erbij pakt
Een profiteur heb ik na één of twee keer al door. Dan is het al snel einde verhaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:46 schreef mr-green het volgende:
Ik durf zelfs te zeggen dat als er steeds eentje betaald de ander dan sneller geneigd is om niet meer te betalen. Want dat heet gewenning en iets met de menselijke psychologie
wowquote:
Als dame ben ik het daar niet mee eens hoor, zou me er ook zeer ongemakkelijk bij voelen. Als het goed zit en je weet er komt een vervolgdate zou ik het wel toelaten maar dan betaal ik de volgende date. Ok als het om 1 drankje gaat prima, maar als er gegeten is of er zijn de nodige speciaal biertjes op gegaan met een bittergarnituur oid dan betaal ik gewoon mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo 1993? Een dame hoort haar portemonnee niet open te trekken in het bijzijn van een heer, punt.
Als de dame erop staat wel (mee) te willen betalen, dan sta ik dat of "onder protest" (neem dit svp niet te letterlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als dame ben ik het daar niet mee eens hoor, zou me er ook zeer ongemakkelijk bij voelen. Als het goed zit en je weet er komt een vervolgdate zou ik het wel toelaten maar dan betaal ik de volgende date. Ok als het om 1 drankje gaat prima, maar als er gegeten is of er zijn de nodige speciaal biertjes op gegaan met een bittergarnituur oid dan betaal ik gewoon mee.
Dan prop ik geld in je zak of dwing het je aan te nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de dame erop staat wel (mee) te willen betalen, dan sta ik dat of "onder protest" (neem dit svp niet te letterlijk) toe of laat ik haar mij op een lekker drankje ofzo trakteren.
Mijn gast, mijn rekening.Ja, erg ouderwets inderdaad.
Dan krijgen we waarschijnlijk ruzie. Haha.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan prop ik geld in je zak of dwing het je aan te nemenik ben daar wel heel moeilijk in volgens mij
en ik weet niet waarom maar ik voel me daar gewoon echt opgelaten bij, ook al weet ik dat de ander het niet erg vindt en misschien zelfs een veek rianter inkomen heeft, ik kan dat heel moeilijk accepteren. Zelfs in een relatie (tot ergernis van mn vriend) hoewel ik hem weleens laat betalen maar dan zorg ik dat ik hem de volgende keer te snel af ben
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals gezegd scheelt het per persoon. Ik verwacht dat morgen de rekening gedeeld word, maar ik heb er geen probleem mee als ik mag trakterenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
de eerste date met mijn vriend heb ik er ook op gestaan 50/50 te doen, de tweede date betaalde hij, de derde had ik dus betaald voor hij er erg in hadik ben gewoon een beetje raar, kan dat moeilijk accepteren ofzo
Inderdaad. Kom op zeg. Een leuk avondje mag best wat kosten.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap het ook nietZeker op een eerste date ga je niet heel duur uit eten ofzo maar meestal een drankje drinken ergens. Dan ga je de rekening toch niet delen, wat een pauper acties
Doe dat alsjeblieft niet. Ik weet natuurlijk niet wat voor type het is maar ik, en met mij veel vrouwen, zou echt afknappen wanneer ik een cadeautje kreeg op de tweede date terwijl ik niet jarig was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:28 schreef Deezertje het volgende:
Zo! Was gelukkig niet om 22 uur thuis. We werden juist dringend verzocht het café te verlaten tegen sluitingstijd!Daarna ff geknuffeld bij afscheid en inderdaad de bekende zin ''Dit moeten we snel weer eens doen!'' Deze keer gelukkig meteen bij thuiskomt een uitnodiging in de app, bij haar thuis. Voor alle mannen die nu denken wat ik denk.. zo'n type is ze gelukkig niet. Kan je lekker mee praten. En over de rekening gesproken: de dame betaalde alles, ik had drie keer aangeboden om alles te betalen maar dat wou ze niet... Heb alvast een presentje op het oog voor de tweede date
.
Same here. Hetzelfde doe je ook bij vrienden/familie normaal gesprokenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben daar ook niet zo moeilijk in. Als ik het leuk vind dan wil ik best alles betalen. Vertrouw graag op mijn intuïtie. Zo zal mijn date ook gedacht hebben. En ik ben de volgende keer dus aan de beurt.
Ze is wel een der dezen dagen jarig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe dat alsjeblieft niet. Ik weet natuurlijk niet wat voor type het is maar ik, en met mij veel vrouwen, zou echt afknappen wanneer ik een cadeautje kreeg op de tweede date terwijl ik niet jarig was.
Verder klinkt het goed, leuk voor je!
Zelfs ík wil best nog wel voor 50/50 gaan als de ander erop staat, maar daadwerkelijk gaan uitrekenen voor hoeveel je hebt gegeten en gedronken? Oh please.. Ik zou dan gewoon 100% van de rekening betalen en weglopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:50 schreef Myraela het volgende:
Zullen we anders ook uit gaan rekenen wie wat heeft gegeten en hoeveel we precies moeten betalen?
Let op he.. zitten wat nieuwelingen in, dus ja die herhaling.. daar ontkom je niet aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Wake up call dat ik veel te lang in deze reeks rond hang.
Het lot van elke reeksquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Gaat het hier nu alweer over? Is de mening van de users sinds de laatste keer dat we het hierover hadden zo veranderd? (twee maanden geleden denk ik, voor de 812042389423893e keer, en dit is ook al de 4892239e keer dat ik hier weer wat over zeg)
Tijd om te settelen, huisje, boompje, beestje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Gaat het hier nu alweer over? Is de mening van de users sinds de laatste keer dat we het hierover hadden zo veranderd? (twee maanden geleden denk ik, voor de 812042389423893e keer, en dit is ook al de 4892239e keer dat ik hier weer wat over zeg)
Wat voor iets wil je gaan geven dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze is wel een der dezen dagen jarig!Kan ik altijd nog wachten met geven inderdaad. Maar ik ga bij haar eten volgende keer... is het niet zo dat je eigenlijk niet met lege handen aan mag komen toch?
Flesje wijn ofzo houdt ze in ieder geval niet van.
In een kooi en op gestelde tijden voedsel?quote:
Als ik geluk heb.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In een kooi en op gestelde tijden voedsel?
Ik zou de Dierenbescherming inschakelen. Of heb je geen recht op telefoon?quote:
Alsof jij geen jellybeans zou willen krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je gaan geven dan?
Ik zou het niet doen op een 2de date. Al is thuis wel de enige situatie waarin het nog een beetje kan. Van die mensen die cadeautjes geven terwijl je ergens een drankje bent doen.Irritant en onhandig.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:16 schreef Sannne het volgende:
Iets lekkers zou ik best leuk vinden. Chocolade of lekkere koekjes of macarons ofzo.. Een keer een date gehad die een bak ijs meenam. Leuk
Maar bloemetjes of een echt cadeau ofzo, neh.
Ik had ook eens een date die met een heel viezig oud plastic tasje aan kwam met sinaasappels erin. 'Van uut den boerderie van ons mam' Ehm
Of een date die een roos meenam. Op date 1. Op het station. En dan gaan uit eten en een vaasje voor je roos krijgenEn de roos vergeten bij het weggaan, en de serveerster die je dan achterna rent 'Mevrouw, je roos!'. Omg wat genant was dat..
Ik wil een keer zo'n grote houten giraffe meenemen als cadeautje voor een 2e date. Gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor iets wil je gaan geven dan?
Ik zou het niet doen op een 2de date. Al is thuis wel de enige situatie waarin het nog een beetje kan. Van die mensen die cadeautjes geven terwijl je ergens een drankje bent doen.Irritant en onhandig.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens wel dat de eerste date met een meisje, ik een enorme bos bloemen had meegenomen. Ik haalde haar thuis op, daarna uit eten gegaan. Het was Valentijnsdag.
Ik vroeg of ze eens zin had om wat met me te gaan eten. Zij stelde 14 februari voor. Ik dacht dat dit een hint was. Dat was het niet.
Jawel, ze vond ze erg mooi. Alleen was het een beetje onverwachts voor haar en wist ze niet goed wat ze moest zeggen.quote:
Goed idee!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:16 schreef Sannne het volgende:
Een keer een date gehad die een bak ijs meenam. Leuk
Doe dan een paard. En je dan na een paar dates ontpoppen als een hardcore stalker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wil een keer zo'n grote houten giraffe meenemen als cadeautje voor een 2e date. Gewoon omdat het kan
Gewoon afspreken en zeggen dat je aan een giraffe te herkennen bent en dan gewoon 1 van ruim 2 meter hoog mee nemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wil een keer zo'n grote houten giraffe meenemen als cadeautje voor een 2e date. Gewoon omdat het kan
Banaan is beter.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik had weer zo'n episch moment vannacht hoor. Krullenbol was hier, erg leuke avond gehad en uiteindelijk zijn we maar gaan slapen, dat was rond half twee ofzo. Meestal ben ik gelijk weg als mijn hoofd het kussen raakt en zo ook nu. Ik val dus als een blok in slaap. Niet heel veel later ontsnapte me kennelijk wat lucht:
*pwoaaarp*
Ik schrik daar dus zelf van wakker in het vage besef dat er iemand naast me ligt en ja, dan is het gelijk paniek he? ''Kutterdekut! Zou ze het gehoord hebben!? Ze ademt alsof ze wakker is!''
En met bonkend hart maar luisteren naar haar ademhaling, en ze WAS wakker, ik wist het gewoon.Maar toch weer vrolijk verder slapen ten lange leste en ik vraag haar vanmorgen of ze niks hoorde vannacht omdat, nu ja, ik ook maar mens ben, nietwaar? Zegt ze dat ze wakker werd omdat ze me ergens van hoorde schrikken en ze dacht dat ik een nachtmerrie had. Het moment daarvoor had ze dus gemist en ik had dus net zo goed mijn smoel kunnen houden.
Ze kon er hard om lachen, maar nu weet ze dat ik scheten laat!
Damn! Dat is nog erger zelfs! Dan liever eentje die wat stampij maakt en waar je verder geen last van hebt dan zo'n sluipmoordenaar!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]geweldig toch en zo herkenbaar
![]()
Heb ik ook wel eens gehad maar ik had een hele zachte gelaten en een lucht echt!! Niet normaal!!! Maar ik hield me slapende en ging er van uit dat zij ook sliep...... Hoor ik opeens naast me. Jezus wat een luchtEn paar min later... Niet normaal dit! En ik me maar slapende houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |