En maakt het uit of hij een kasteeltje in het Limburgse heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben namelijk helemaal niet veeleisend. Een paar miljoen is al voldoende.
Liever niet, maar ik maak er geen probleem van als hij dat wel heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En maakt het uit of hij een kasteeltje in het Limburgse heeft?
Ik woon met drie "feministen" in een studentenhuis samen. Twee beweren dat vrouwen even sterk zijn als mannen en zijn trots op 10 pushups. Ook denken ze dat vrouwen slimmer zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:11 schreef rainbowroad het volgende:
[..]
Ja. En nee, ik vind dat niet vanzelfsprekend. Ik heb een mond en die kan ik gebruiken ook.
Volgens mij ken jij ook helemaal geen feministische vrouwen verderJe schijnt iig totaal geen idee te hebben van waar het feminisme over gaat, als je denkt dat er beweerd wordt dat mannen en vrouwen EXACT HETZELFDE zijn. Maar goed, dat is een ander onderwerp voor een ander tijdstip. Ik wilde alleen even kwijt dat dit specifiek puntje nogal idioot klinkt.
En voor de rest klink je heel erg onzeker btw. Of als een soort robot die strakke sociale regeltjes nodig heeft om adequaat te kunnen functioneren. Maar hé, you do you.
Natuurlijk hoef je niet van adel te zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:01 schreef Brummetje_ het volgende:
We zijn niet van adel. Daarom hoeft strenge etiquette niet. En ik ben blij dat ook mijn (schoon)familie niet van adel is en verwacht dat wij sociale etiquettes laten zien.
Ik zit gewoon met ellebogen op tafel bij het eten. Ik sta niet (altijd) op bij gefeliciteerd worden met de verjaardag van iemand. En ik bestel lekker zelf wat IK wil.
Wel zie ik er meestal verzorgd uit, douche me elke dag. Maar er kan ook een dag tussen zitten met een broek met zakken en een capuchontrui, maar ik ben dan wel gedoucht.
Nee natuurlijk niet. Maar s'ochtends om te werken / de uni en s'avonds voor het uitgaan, etentjes, naar vrienden, etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef spiritusbus het volgende:
Minimaal twee keer per dag douchen?
Stink jij zo hard?
En wat als je moest kiezen voor een violist of trombonist? Waar zou je dan je keuze op baseren?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Liever niet, maar ik maak er geen probleem van als hij dat wel heeft.
Dan zou ik voor de violist gaan, een koperblazer kan ik niet handelen denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En wat als je moest kiezen voor een violist of trombonist? Waar zou je dan je keuze op baseren?
Ik was altijd in de veronderstelling dat jij alles kon handelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de violist gaan, een koperblazer kan ik niet handelen denk ik
Misschien wel, maar ik heb weinig trek dat uit te proberenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat jij alles kon handelen.
Ik kan uit deze opmerking veronderstellen dat je liever door een strijkstok beroerd wordt?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb weinig trek dat uit te proberen
Of een drum stickquote:Op woensdag 27 november 2013 09:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan uit deze opmerking veronderstellen dat je liever door een strijkstok beroerd wordt?
De enige die ik ken met een paukenstok is een lesbiennequote:
Daarover gesproken, hoe gaat het eigenlijk met die lesbische vriendin van je? Komt ze intussen al eens langs zonder haar wederhelft?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De enige die ik ken met een paukenstok is een lesbienne
Dat zal wel van pas komen tussen de lakens.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De enige die ik ken met een paukenstok is een lesbienne
Waarom?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Roadtrip het volgende:
Nogmaals trouwens, ff on topic blijven...
Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.quote:
Nikes zijn SPORTschoenen. Het woord zegt het al. Die trek je dus niet naar de uni aan. Je hebt met je OP best een punt, maar kom dan niet aanzetten met Nikes zeg. Dan faal je zelf ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie. Dit zou ik aantrekken om te chillen bij vrienden of naar de uni. Samen met nikes als schoenen.
Je topic was al bagger toen je hem opende. Ben je al bij een psychiater geweest?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.
Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nikes zijn SPORTschoenen. Het woord zegt het al. Die trek je dus niet naar de uni aan. Je hebt met je OP best een punt, maar kom dan niet aanzetten met Nikes zeg. Dan faal je zelf ook.
Ik ga er geen KLB topic voor openen want iedereen moet dat vooral zelf weten natuurlijk. Nikes droeg ik toen ik op de middelbare school zat. Daarna heb je nog maar één reden om sportschoenen aan te doen en dat is als je gaat sporten. Heb je er dan ook nog sportsokken bij aan?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.
Maar idd tussen van die glimmende leren schoenen en nikes zit een groot verschil. Eigenlijk zou ik eens wat nette casual kleding moeten kopen.
We kunnen wel een keertje gaan shoppen in Utrecht, ik zoek ook nog een broek.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.
Maar idd tussen van die glimmende leren schoenen en nikes zit een groot verschil. Eigenlijk zou ik eens wat nette casual kleding moeten kopen.
Ik heb twee soorten sokken. Zwart en wit, draag ze beiden even vaak.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ga er geen KLB topic voor openen want iedereen moet dat vooral zelf weten natuurlijk. Nikes droeg ik toen ik op de middelbare school zat. Daarna heb je nog maar één reden om sportschoenen aan te doen en dat is als je gaat sporten. Heb je er dan ook nog sportsokken bij aan?
Volgens mij hebben ze wel meer problemen dan het niet goed kunnen afvegen van hun reet.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:23 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Dat veegt toch voor geen meter
Mwah dat doe ik wel alleen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:46 schreef Scuidward het volgende:
We kunnen wel een keertje gaan shoppen in Utrecht, ik zoek ook nog een broek.
Precies dat ook voor mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
We kunnen wel een keertje gaan shoppen in Utrecht, ik zoek ook nog een broek.
[..]
Ik heb twee soorten sokken. Zwart en wit, draag ze beiden even vaak.
Nu kun je mij wel beschuldigen van het verbaggeren van je topics, maar dat gebeurd er nu eenmaal met oninteressante dagboekspinsels en 13-in-een-dozijn klachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.
Nou nou, moet het weer ordinair worden? Dit is een serieus forumquote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu kun je mij wel beschuldigen van het verbaggeren van je topics, maar dat gebeurd er nu eenmaal met oninteressante dagboekspinsels en 13-in-een-dozijn topics.
Daarbij was ik niet degene die als eerste offtopic ging.
Maar HaywoodJablome, masturbeert die lesbo ook met haar paukenstok?
Volgens mij niet, die krengen schijnen daar veel te duur voor te zijn. (en ze zijn ook een stuk groter dan je zou verwachten)quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu kun je mij wel beschuldigen van het verbaggeren van je topics, maar dat gebeurd er nu eenmaal met oninteressante dagboekspinsels en 13-in-een-dozijn klachten.
Daarbij was ik niet degene die als eerste offtopic ging.
Maar HaywoodJablome, masturbeert die lesbo ook met haar paukenstok?
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou, moet het weer ordinair worden? Dit is een serieus forum
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou, moet het weer ordinair worden? Dit is een serieus forum
Als er hele vuisten in een kut verdwijnen moet zo'n stok toch geen probleem zijn? En hoe duur is een fatsoenlijke vibo tegenwoordig? Dan kun je afwegen of het kosten/baten plaatje van een paukenstok in je poes aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die krengen schijnen daar veel te duur voor te zijn. (en ze zijn ook een stuk groter dan je zou verwachten)
Daarbij, en zie mij eens naadloos on topic gaan, zijn die dingen zo lelijk als de nacht, dus ja.
Je hoeft niet zo heftig tegen mij te doen hoor, ik ben en geen lesbienne en geen paukenistequote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als er hele vuisten in een kut verdwijnen moet zo'n stok toch geen probleem zijn? En hoe duur is een fatsoenlijke vibo tegenwoordig? Dan kun je afwegen of het kosten/baten plaatje van een paukenstok in je poes aantrekkelijk is.
OT voor de autist: jeans en hoodies zijn niet het toonbeeld van goede smaak en onder goede manieren valt ook bescheiden zijn.
PRANGENDE VRAGEN.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo heftig tegen mij te doen hoor, ik ben en geen lesbienne en geen paukeniste
Nice.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:49 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje kroket op
Was die kroket aantrekkelijk? Qua uiterlijk dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:49 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje kroket op
Goede paneerlaag ja. Bij een kroket vind ik het innerlijk ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Was die kroket aantrekkelijk? Qua uiterlijk dan?
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:16 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goede paneerlaag ja. Bij een kroket vind ik het innerlijk ook niet geheel onbelangrijk.
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
Ga deze klacht niet lezen, maar je zal wel vrij lelijk zijn.
Zelfde geldt voor stank, als mensen stinken dan ga ik dus echt niet met je praten. Mag je wat mij betreft in je eentje de wereld hebben gered maar je kan toch wel fatsoenlijk een keer per dag onder de douche stappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef ntm het volgende:
De 1 hecht meer waarde aan uiterlijk dan de ander, maarja als iemands uiterlijk jou niet bevalt zul je ook minder snel de moeite doen om diegene te willen leren kennen.
aha, jij bent er zo'n eén hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 07:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Uiterlijk boeit me geen reet, als hij maar rijk is.
Ja, maar ik ben er wel eerlijk overquote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
aha, jij bent er zo'n eén haha
Rijk aan ervaring, geldt dat ook?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er wel eerlijk over
Als het een aardige vent is, ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Roadtrip het volgende:
Zou jij vrijwillig met deze gozer omgaan:
http://img209.imageshack.us/img209/7416/website2002il9.jpg (copy/paste deze link)
Absoluut!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rijk aan ervaring, geldt dat ook?
"Wanneer iemand rijker of machtiger is dan een ander, is hij daarom niet een beter mens: welstand is afhankelijk van het lot, karakter hangt samen met iemands innerlijk. Als een vrouw liever een huwelijk aangaat met een rijke dan een arme man, dan moet ze zich wel realiseren dat ze zich verkoopt, want ze begeert in de persoon van haar echtgenoot meer zijn bezit dan hemzelf. Iedere vrouw die zich aangetrokken door de glans van goud ten huwelijk laat leiden, vallen eerder contanten ten deel dan gevoelens van liefde."quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er wel eerlijk over
Ik zal het onthouden, maar ik denk dat er niet één zo gek is met me te trouwen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
"Wanneer iemand rijker of machtiger is dan een ander, is hij daarom niet een beter mens: welstand is afhankelijk van het lot, karakter hangt samen met iemands innerlijk. Als een vrouw liever een huwelijk aangaat met een rijke dan een arme man, dan moet ze zich wel realiseren dat ze zich verkoopt, want ze begeert in de persoon van haar echtgenoot meer zijn bezit dan hemzelf. Iedere vrouw die zich aangetrokken door de glans van goud ten huwelijk laat leiden, vallen eerder contanten ten deel dan gevoelens van liefde."
- Héloïse, briefwisseling Héloïse en Abelard (brief 2, blz. 13), Argenteuil 1129
Het is inderdaad moeilijk om je anders voor te doen dan je bent, maar waarom zou je. Je bent wel best zo toch.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zal het onthouden, maar ik denk dat er niet één zo gek is met me te trouwen.
Waar het op neerkomt:quote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef Zaktabak het volgende:
Dat je dan een lekker wijf (lees: leuke meid, die er ook eens goed uitziet) hebt gescoord en een oerlelijke collega dan zegt: "Ach jij geeft toch alleen om het uiterlijk". Dat werk
Precies. Gedoe altijd maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijk om je anders voor te doen dan je bent, maar waarom zou je. Je bent wel best zo toch.
Mijn woonkamer stinkt inderdaad op het moment naar pis.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:21 schreef probeer het volgende:
Gast, je huis stinkt naar pis, je bed naar kots, je kamer naar vuilnis, en je klaagt over het voorkomen van anderen?
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef TwentyFourr het volgende:
welstand is afhankelijk van het lot
Hoe weet je uberhaupt of het een aardige vent is.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het een aardige vent is, ja.Wat kan mij het schelen hoe iemand er uitziet. Dat pubers zoiets wél belangrijk vinden is logisch want op die leeftijd denken ze nog dat hun reputatie afhangt van de mensen waar ze mee omgaan.
Je hoeft niet met iedereen het bed in ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet met dikke wijven praten...
Nee dat is echt een goed idee qua herkenbaarheid enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Confetti het volgende:
TS, post dan eens foto van jezelf. Je blaakt van zelfvertrouwen zo te horen.
Natuurlijk tijdens het feesten ga je gezellig over politiek praten.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Je hoeft niet met iedereen het bed in ofzo
Die kunnen ook gewoon aardig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit trouwens na te denken maar ook buiten het stappen ga ik met mooie mensen om. Die spreek ik eerder aan ofzo.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Als ze het zelf zou proberen... Prima. Maar dat doen ze nooit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef spierbal het volgende:
Laat de vrouw lekker voor zichzelf bestellen joh, onzin.
Daarom zei ik: als het een aardige vent is, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roadtrip het volgende:
Hoe weet je uberhaupt of het een aardige vent is.
Ik breng liever een avond door met een lelijke vent die gezellig is, aardig, humor heeft en waar het enorm mee klikt dan een knappe vent die stoer doet of zo saai is dat ik zowat in slaap val.quote:Tijdens het uitgaan, zou je sneller die man aanspreken, of de knapste gozer die je ooit hebt gezien?
Nee tuurlijk niet, stel je voor dat jouw vrienden zien waar jij mee omgaat.quote:Ik ga in ieder geval niet met dikke wijven praten...
Daar hecht ik geen waarde aan, maar ik vind het eigenlijk wel onbeschoft om het woord voor de vrouw te voeren. Ze kan zelf prima haar keus maken, dan mag ze hem zelf ook vol trots overhandigen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Als ze het zelf zou proberen... Prima. Maar dat doen ze nooit.
Al vind ik restaurants waar je met de chef kan overleggen zowiezo leuker.
Ja okequote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Natuurlijk tijdens het feesten ga je gezellig over politiek praten.
Voor mij is uitgaan zuipen, dansen en klef worden. Dat doe je niet met een obese.
[spoiler]
TS moet toegeven dat hij een beetje chubby is. Niet dik, maar ook geen sixpack ofzo. Waar ik wat aan het doen ben. Want uiterlijk is belangrijk.
Ik zit trouwens na te denken maar ook buiten het stappen ga ik met mooie mensen om. Die spreek ik eerder aan ofzo.
Tuurlijk als ze zelf zou beginnen met praten is het anders. Maar als ze tegen mij zegt van ik wil dit. En niks zegt tegen de ober. Dan houd ik het woord.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef spierbal het volgende:
[..]
Daar hecht ik geen waarde aan, maar ik vind het eigenlijk wel onbeschoft om het woord voor de vrouw te voeren. Ze kan zelf prima haar keus maken, dan mag ze hem zelf ook vol trots overhandigen.
19. Jij 80? Maar je praat eromheen. Bij het ontmoeten van mensen waarbij je persoonlijkheden nog niet weet ga je wel voor de knapste...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daarom zei ik: als het een aardige vent is, ja.
[..]
Ik breng liever een avond door met een lelijke vent die gezellig is, aardig, humor heeft en waar het enorm mee klikt dan een knappe vent die stoer doet of zo saai is dat ik zowat in slaap val.
[..]
Nee tuurlijk niet, stel je voor dat jouw vrienden zien waar jij mee omgaat.
Hoe oud ben je? 16?
Nee ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
19. Jij 80? Maar je praat eromheen. Bij het ontmoeten van mensen waarbij je persoonlijkheden nog niet weet ga je wel voor de knapste...
Heb zelf de neiging om een complete checklist af te lopen en als dan op 10 cm afstand blijkt dat er een stukje spinazie tussen de tanden zit dan doe ik net alsof ik mij in eens bedenk dat ik mijn moeder nog uit bad moet halen en ga er heeeel snel vandoor. Hallo, wat denken ze wel niet, ze moeten wel perfect zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
19. Jij 80? Maar je praat eromheen. Bij het ontmoeten van mensen waarbij je persoonlijkheden nog niet weet ga je wel voor de knapste...
Je zoekt iemand tot wie jij je aangetrokken voelt, daar kan ik zeker niks op aanmerken. Maar is het dan wel random? Waarom zou je random mensen aanspreken? Ik denk dan gelijk aan 'daten'. En dan stap je automatisch het snelst af op het perfecte plaatje. Je hebt wel gelijk dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Roadtrip het volgende:
Het is niet dat ik alleen naar iemand die perfect is toe zou gaan. Verre van. Maar wanneer ik iemand random ga aanspreken kijk ik wel naar uiterlijk, kleding, lichaamshouding, etc. En jullie bewust of onderbewust ook.
Ik ga altijd naar zo'n pittoresque literair cafe. =Pquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Voor mij is uitgaan zuipen, dansen en klef worden. Dat doe je niet met een obese.
Ja precies lekker over politiek praten maar ook de stevigere onderwerpen als de economische crisis en geselecteerd actueel nieuws.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar zo'n pittoresque literair cafe. =P
Nope, ik ben twee keer zo oud als jij.quote:
Waar hebben we het over dan?quote:Maar je praat eromheen.
Nee dat doe ik niet. Voor dat puberale gedrag ben ik te oud.quote:Bij het ontmoeten van mensen waarbij je persoonlijkheden nog niet weet ga je wel voor de knapste...
Je bankafschriften, whatsapp berichten en anderzijds persoonlijke documenten zwerven hier toch al rond. Ik denk de enige reden dat jij niet meer laat zien, is dat de rest van Fok! keihard door je opgeblazen verhalen prikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Roadtrip het volgende:
Nee dat is echt een goed idee qua herkenbaarheid enzo![]()
Een goede indruk maken heeft niets met uiterlijk te maken maar met de manier van doen. Opmerkelijk dat jij op basis van uiterlijk kunt oordelen of iemand een moordenaar is.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Roadtrip het volgende:
Zo bedoel ik het niet. Maar laten we even compleet eerlijk zijn. Eerste indrukken zijn belangrijk. Wanneer iemand oppervlakkig een goede eerste indruk maakt ga je sneller naar ze toe dan wanneer je denkt verkracht gevelt en vermoord te worden.
Nou nee.quote:Het is niet dat ik alleen naar iemand die perfect is toe zou gaan. Verre van. Maar wanneer ik iemand random ga aanspreken kijk ik wel naar uiterlijk, kleding, lichaamshouding, etc. En jullie bewust of onderbewust ook.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Uiterlijk trekt de aandacht, innerlijk houdt de aandacht.
Einde.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef kristalhelder het volgende:
Uiterlijk en innerlijk zijn beiden belangrijk.
Ben jij echt zo'n mongool? Ik citeer een liefdesdrama uit de twaalfde eeuw, als je ook maar enige hersenen in dat zaagsel hebt zitten dan besef je dat welstand in die periode afhankelijk was van onder welke omstandigheden je was geboren.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het echt het debielste wat ik ooit heb gehoord. Welvaart is afhankelijk van hard werken. Ik kan nu gaan strippen op het kantoor. Ik wordt dan ontslagen en mijn welvaart gaat achteruit. Dat is toch geen lot. Dat is een stomme beslissing van mijn kant.
Doordat ik vandaag van 08:00 tot 30 minuten geleden bezig geweest ben met mijn studie garandeer ik welvaart in de toekomst. Dat heeft echt helemaal niets met het lot te maken.
Roadtripquote:Op donderdag 28 november 2013 00:59 schreef hoink581 het volgende:
Het maakbaarheidsideaal is een illusie, Roadtrip.
quote:
Je bent dus gewoon een treurige metro.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik zal toegeven ik ben geen 10/10. Wel een 7/10.
Ik zorg er echter voor dat ik altijd representatief gekleed ben voor de gelegenheid, douche minimaal 2x per dag, scheer dagelijks, draag contactlenzen, ga regelmatig naar de kapper; eigenlijk alles wat ik kan doen voor mijn uiterlijk.
Nu eigenlijk nog steeds maar in mindere mate als in de twaalfde eeuw.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ben jij echt zo'n mongool? Ik citeer een liefdesdrama uit de twaalfde eeuw, als je ook maar enige hersenen in dat zaagsel hebt zitten dan besef je dat welstand in die periode afhankelijk was van onder welke omstandigheden je was geboren.
kinderkleding.......quote:Op woensdag 27 november 2013 01:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad verschrikkelijk. Polootjes vind ik eigenlijk ook al te ver gaan.
Ik zorg er altijd voor dat het past bij de gelegenheid. Naar de uni heb ik bijvoorbeeld vaak gewoon jeans met een hoodie aan.
lol, niet snappen dat het de bovenkant is die niet kanquote:Op woensdag 27 november 2013 01:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol jij wil er een pantalon onder dragen?
Ok ik zal jointjes draaien in pak.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:46 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
lol, niet snappen dat het de bovenkant is die niet kan
Jij draait jointjes op de universiteit? Ik hoor het al, jij komt er wel.....quote:Op donderdag 28 november 2013 07:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ok ik zal jointjes draaien in pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |