abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133668049
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben namelijk helemaal niet veeleisend. Een paar miljoen is al voldoende.
En maakt het uit of hij een kasteeltje in het Limburgse heeft?
pi_133668138
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En maakt het uit of hij een kasteeltje in het Limburgse heeft?
Liever niet, maar ik maak er geen probleem van als hij dat wel heeft.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_133668195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 03:11 schreef rainbowroad het volgende:

[..]

Ja. En nee, ik vind dat niet vanzelfsprekend. Ik heb een mond en die kan ik gebruiken ook.

Volgens mij ken jij ook helemaal geen feministische vrouwen verder :') Je schijnt iig totaal geen idee te hebben van waar het feminisme over gaat, als je denkt dat er beweerd wordt dat mannen en vrouwen EXACT HETZELFDE zijn. Maar goed, dat is een ander onderwerp voor een ander tijdstip. Ik wilde alleen even kwijt dat dit specifiek puntje nogal idioot klinkt.

En voor de rest klink je heel erg onzeker btw. Of als een soort robot die strakke sociale regeltjes nodig heeft om adequaat te kunnen functioneren. Maar hé, you do you.
Ik woon met drie "feministen" in een studentenhuis samen. Twee beweren dat vrouwen even sterk zijn als mannen en zijn trots op 10 pushups. Ook denken ze dat vrouwen slimmer zijn.

Maar alsnog als ik uit eten ga is de gewoonte ga met een chick is het de gewoonte dat ik gewoon vraag wat ze wil en dat doorgeef. Natuurlijk kan de vrouw dat technisch ook zelf doorgeven. Toch doet ze dat niet. Omdat het niet hoort.

Ik ben trouwens totaal niet onzeker. Ik heb eerder de neiging arrogant te zijn en een ego-trip te houden.

En over you-do-you, mijn klacht is dat sommige mensen dat verkeerd doen...

quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 06:01 schreef Brummetje_ het volgende:
We zijn niet van adel. Daarom hoeft strenge etiquette niet. En ik ben blij dat ook mijn (schoon)familie niet van adel is en verwacht dat wij sociale etiquettes laten zien.

Ik zit gewoon met ellebogen op tafel bij het eten. Ik sta niet (altijd) op bij gefeliciteerd worden met de verjaardag van iemand. En ik bestel lekker zelf wat IK wil.

Wel zie ik er meestal verzorgd uit, douche me elke dag. Maar er kan ook een dag tussen zitten met een broek met zakken en een capuchontrui, maar ik ben dan wel gedoucht.
Natuurlijk hoef je niet van adel te zijn. :') Ik ben ook niet van adel. Mijn oma is een immigrant uit Indonesië en mijn opa een werknemer in de haven. Toch waren het nette mensen. Die mijn moeder net heeft opgevoed. Die (een poging heeft gedaan) mij net op te voeden.

Ik begrijp gewoon niet hoe je uit eten kan gaan met je ellebogen op tafel. Of hoe je iemand kan begroeten zonder op te staan. Echt gewoon niet te doen.

Natuurlijk heb ik ook dagen met een capuchontrui. Sterker nog naar vrienden doe ik dat vaak. Toch zorg ik dat het elke dag een schone is.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef spiritusbus het volgende:
Minimaal twee keer per dag douchen?

Stink jij zo hard?
Nee natuurlijk niet. Maar s'ochtends om te werken / de uni en s'avonds voor het uitgaan, etentjes, naar vrienden, etc.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133668201
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Liever niet, maar ik maak er geen probleem van als hij dat wel heeft.
En wat als je moest kiezen voor een violist of trombonist? Waar zou je dan je keuze op baseren?
pi_133668214
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:33 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En wat als je moest kiezen voor een violist of trombonist? Waar zou je dan je keuze op baseren?
Dan zou ik voor de violist gaan, een koperblazer kan ik niet handelen denk ik :D
pi_133668244
Er is trouwens wel weer genoeg geslowchat...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133668257
Mooi geschreven en ik ben het er mee eens dat de mens oppervlakkig is.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_133668327
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:34 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Dan zou ik voor de violist gaan, een koperblazer kan ik niet handelen denk ik :D
Ik was altijd in de veronderstelling dat jij alles kon handelen.
pi_133668367
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik was altijd in de veronderstelling dat jij alles kon handelen.
Misschien wel, maar ik heb weinig trek dat uit te proberen :')
pi_133668403
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Misschien wel, maar ik heb weinig trek dat uit te proberen :')
Ik kan uit deze opmerking veronderstellen dat je liever door een strijkstok beroerd wordt?
pi_133668502
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:49 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik kan uit deze opmerking veronderstellen dat je liever door een strijkstok beroerd wordt?
Of een drum stick O+
pi_133668536
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:56 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Of een drum stick O+
En een pauke stok?
pi_133668558
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:56 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Of een drum stick O+
doch mich mer een piepke :7
pi_133668646
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En een pauke stok?
De enige die ik ken met een paukenstok is een lesbienne :')
pi_133668840
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Daarover gesproken, hoe gaat het eigenlijk met die lesbische vriendin van je? Komt ze intussen al eens langs zonder haar wederhelft?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133671907
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Dat zal wel van pas komen tussen de lakens.
pi_133672608
Nogmaals trouwens, ff on topic blijven...
pi_133672657
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Roadtrip het volgende:
Nogmaals trouwens, ff on topic blijven...
Waarom?
pi_133672817
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.
pi_133673141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het ligt aan de situatie. Dit zou ik aantrekken om te chillen bij vrienden of naar de uni. Samen met nikes als schoenen.
Nikes zijn SPORTschoenen. Het woord zegt het al. Die trek je dus niet naar de uni aan. Je hebt met je OP best een punt, maar kom dan niet aanzetten met Nikes zeg. Dan faal je zelf ook.
pi_133673698
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.
Je topic was al bagger toen je hem opende. Ben je al bij een psychiater geweest?
Soms
pi_133673728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef alpeko het volgende:

[..]

Nikes zijn SPORTschoenen. Het woord zegt het al. Die trek je dus niet naar de uni aan. Je hebt met je OP best een punt, maar kom dan niet aanzetten met Nikes zeg. Dan faal je zelf ook.
Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.

Maar idd tussen van die glimmende leren schoenen en nikes zit een groot verschil. Eigenlijk zou ik eens wat nette casual kleding moeten kopen.
pi_133673905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.

Maar idd tussen van die glimmende leren schoenen en nikes zit een groot verschil. Eigenlijk zou ik eens wat nette casual kleding moeten kopen.
Ik ga er geen KLB topic voor openen want iedereen moet dat vooral zelf weten natuurlijk. Nikes droeg ik toen ik op de middelbare school zat. Daarna heb je nog maar één reden om sportschoenen aan te doen en dat is als je gaat sporten. Heb je er dan ook nog sportsokken bij aan? :'(
  woensdag 27 november 2013 @ 13:46:22 #224
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133673917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

We kunnen wel een keertje gaan shoppen in Utrecht, ik zoek ook nog een broek.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik ga er geen KLB topic voor openen want iedereen moet dat vooral zelf weten natuurlijk. Nikes droeg ik toen ik op de middelbare school zat. Daarna heb je nog maar één reden om sportschoenen aan te doen en dat is als je gaat sporten. Heb je er dan ook nog sportsokken bij aan? :'(
Ik heb twee soorten sokken. Zwart en wit, draag ze beiden even vaak.
  woensdag 27 november 2013 @ 14:05:51 #225
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133674432
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:23 schreef adnapekkid het volgende:

[..]

Dat veegt toch voor geen meter
Volgens mij hebben ze wel meer problemen dan het niet goed kunnen afvegen van hun reet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')