En maakt het uit of hij een kasteeltje in het Limburgse heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben namelijk helemaal niet veeleisend. Een paar miljoen is al voldoende.
Liever niet, maar ik maak er geen probleem van als hij dat wel heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En maakt het uit of hij een kasteeltje in het Limburgse heeft?
Ik woon met drie "feministen" in een studentenhuis samen. Twee beweren dat vrouwen even sterk zijn als mannen en zijn trots op 10 pushups. Ook denken ze dat vrouwen slimmer zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:11 schreef rainbowroad het volgende:
[..]
Ja. En nee, ik vind dat niet vanzelfsprekend. Ik heb een mond en die kan ik gebruiken ook.
Volgens mij ken jij ook helemaal geen feministische vrouwen verderJe schijnt iig totaal geen idee te hebben van waar het feminisme over gaat, als je denkt dat er beweerd wordt dat mannen en vrouwen EXACT HETZELFDE zijn. Maar goed, dat is een ander onderwerp voor een ander tijdstip. Ik wilde alleen even kwijt dat dit specifiek puntje nogal idioot klinkt.
En voor de rest klink je heel erg onzeker btw. Of als een soort robot die strakke sociale regeltjes nodig heeft om adequaat te kunnen functioneren. Maar hé, you do you.
Natuurlijk hoef je niet van adel te zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:01 schreef Brummetje_ het volgende:
We zijn niet van adel. Daarom hoeft strenge etiquette niet. En ik ben blij dat ook mijn (schoon)familie niet van adel is en verwacht dat wij sociale etiquettes laten zien.
Ik zit gewoon met ellebogen op tafel bij het eten. Ik sta niet (altijd) op bij gefeliciteerd worden met de verjaardag van iemand. En ik bestel lekker zelf wat IK wil.
Wel zie ik er meestal verzorgd uit, douche me elke dag. Maar er kan ook een dag tussen zitten met een broek met zakken en een capuchontrui, maar ik ben dan wel gedoucht.
Nee natuurlijk niet. Maar s'ochtends om te werken / de uni en s'avonds voor het uitgaan, etentjes, naar vrienden, etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:05 schreef spiritusbus het volgende:
Minimaal twee keer per dag douchen?
Stink jij zo hard?
En wat als je moest kiezen voor een violist of trombonist? Waar zou je dan je keuze op baseren?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Liever niet, maar ik maak er geen probleem van als hij dat wel heeft.
Dan zou ik voor de violist gaan, een koperblazer kan ik niet handelen denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 09:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En wat als je moest kiezen voor een violist of trombonist? Waar zou je dan je keuze op baseren?
Ik was altijd in de veronderstelling dat jij alles kon handelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de violist gaan, een koperblazer kan ik niet handelen denk ik
Misschien wel, maar ik heb weinig trek dat uit te proberenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat jij alles kon handelen.
Ik kan uit deze opmerking veronderstellen dat je liever door een strijkstok beroerd wordt?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik heb weinig trek dat uit te proberen
Of een drum stickquote:Op woensdag 27 november 2013 09:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan uit deze opmerking veronderstellen dat je liever door een strijkstok beroerd wordt?
De enige die ik ken met een paukenstok is een lesbiennequote:
Daarover gesproken, hoe gaat het eigenlijk met die lesbische vriendin van je? Komt ze intussen al eens langs zonder haar wederhelft?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De enige die ik ken met een paukenstok is een lesbienne
Dat zal wel van pas komen tussen de lakens.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De enige die ik ken met een paukenstok is een lesbienne
Waarom?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Roadtrip het volgende:
Nogmaals trouwens, ff on topic blijven...
Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.quote:
Nikes zijn SPORTschoenen. Het woord zegt het al. Die trek je dus niet naar de uni aan. Je hebt met je OP best een punt, maar kom dan niet aanzetten met Nikes zeg. Dan faal je zelf ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie. Dit zou ik aantrekken om te chillen bij vrienden of naar de uni. Samen met nikes als schoenen.
Je topic was al bagger toen je hem opende. Ben je al bij een psychiater geweest?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.
Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nikes zijn SPORTschoenen. Het woord zegt het al. Die trek je dus niet naar de uni aan. Je hebt met je OP best een punt, maar kom dan niet aanzetten met Nikes zeg. Dan faal je zelf ook.
Ik ga er geen KLB topic voor openen want iedereen moet dat vooral zelf weten natuurlijk. Nikes droeg ik toen ik op de middelbare school zat. Daarna heb je nog maar één reden om sportschoenen aan te doen en dat is als je gaat sporten. Heb je er dan ook nog sportsokken bij aan?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.
Maar idd tussen van die glimmende leren schoenen en nikes zit een groot verschil. Eigenlijk zou ik eens wat nette casual kleding moeten kopen.
We kunnen wel een keertje gaan shoppen in Utrecht, ik zoek ook nog een broek.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik ga echt geen leren schoenen aantrekken naar de uni. Dat is al helemaal triest.
Maar idd tussen van die glimmende leren schoenen en nikes zit een groot verschil. Eigenlijk zou ik eens wat nette casual kleding moeten kopen.
Ik heb twee soorten sokken. Zwart en wit, draag ze beiden even vaak.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ga er geen KLB topic voor openen want iedereen moet dat vooral zelf weten natuurlijk. Nikes droeg ik toen ik op de middelbare school zat. Daarna heb je nog maar één reden om sportschoenen aan te doen en dat is als je gaat sporten. Heb je er dan ook nog sportsokken bij aan?
Volgens mij hebben ze wel meer problemen dan het niet goed kunnen afvegen van hun reet.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:23 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Dat veegt toch voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |