Iets staat me bij over apen en gouden ringen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
Ga deze klacht niet lezen, maar je zal wel vrij lelijk zijn.
De man hoort te bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Kyubey het volgende:
Vrouwen die voor zichzelf bestellen? Wat is daar mis mee?
Kan ik bij jou een kroket bestellen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Kyubey het volgende:
Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets staat me bij over apen en gouden ringen.
Ik zal toegeven ik ben geen 10/10. Wel een 7/10.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
Ga deze klacht niet lezen, maar je zal wel vrij lelijk zijn.
Wanneer je bijvoorbeeld naar Zuid Amerika kijkt gedragen de mensen zich daar veel netter. Er is nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen. En sociale etiquette is belangrijk en zal niet snel overtreden worden. Ook de Italianen vind ik beschaafder. Er zijn in Nederland echt te veel lang harige metal autisten met een baard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom zijn wij internationaal gezien 'echt boeren'? Wat een onzin; in Afghanistan eten ze met hun handen. Of beter gezegd: met hun rechterhand; want met hun linkerhand vegen ze hun reet af. Lekker beschaafd! Je moet niet van die vage beweringen maken, nu loopt je hele klacht in het honderd.
En dat weet géén van mijn collega's bijvoorbeeld. Iedereen heeft minder elegante momenten. Ik zit nu met mijn gulp open achter mijn bureau. Alleen: niemand ziet het.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Sauslepel het volgende:
Gelukkig ben jij heel beschaafd. Laatst nog een topic gelezen over je kenjersmerige kamer, en over je ondergekotste bed.
De man hoort voor de vrouw te bestellen. Dat is net zoiets als van je stoel opstaan om iemand te begroten. Het is sociale etiquette. Sociale etiquette waar ik me altijd aan hou en waar ik zéér blij mee ben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Kyubey het volgende:
Veel mensen blijven bijvoorbeeld op hun stoel zitten wanneer ze iemand begroeten. Dan moet die ander helemaal omlaag buigen. Dat kan gewoon écht niet. Dan zak je voor mij als mens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:02 schreef Bushalte het volgende:
TS wordt wakker dit is 2013 niet de jaren 20.
Zou jij vrijwillig met deze gozer omgaan:quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een goed, lief karakter maakt ieder mens mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Daar heb ik dus een gruwelijke bloedhekel aan. Wanneer ik me ga voorstellen aan iemand zit mijn telefoon in mijn zak.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef o.us2.0 het volgende:
Als je nou eens vrouwen benaderde met een iPhone in jouw hand was dit probleem er niet.
Ach ja, beter dan een 1/10 toch? Hoe voelt dat? Jij hebt er veel ervaring mee.quote:
Dit is natuurlijk voor open doel schieten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Roadtrip het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat ik ook een hekel heb aan van die slecht passende dertien in een dozijn C&A pauper pakken.
Doe het goed of doe het niet...
Hoe moeilijk is het een maatpak te kopen wanneer je er een nodig hebt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk voor open doel schieten.
Niet moeilijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het een maatpak te kopen wanneer je er een nodig hebt?
Maar toch post je het op FOK!, erg stijlvol.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En dat weet géén van mijn collega's bijvoorbeeld. Iedereen heeft minder elegante momenten. Ik zit nu met mijn gulp open achter mijn bureau. Alleen: niemand ziet het.
Want de Fok!ers die dat topic hebben gelezen kunnen het ook echt linken aan mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Maar toch post je het op FOK!, erg stijlvol.
Het enige wat jij doet is de afwas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Nikonlover het volgende:
Ze is niet de allerknapste maar als ze super lief is zou ik evengoed wel wat met haar willen hoor
[ afbeelding ]
Anders open je een topic over dikke mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Roadtrip het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat ik ook een hekel heb aan van die slecht passende dertien in een dozijn C&A pauper pakken.
Doe het goed of doe het niet...
Past dat nog in het quote dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders open je een topic over dikke mensen.
mwah 9/10 eerder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
Ach ja, beter dan een 1/10 toch? Hoe voelt dat? Jij hebt er veel ervaring mee.
Ik hoop dat het je bevalt. Ik moet toegeven dat ik veel gebaggerd heb (al is het minder erg dan mijn hashtag fase).quote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef BlueMagic het volgende:
Oeeeh, even mijn popcorn pakken dan kan ik beginnen met lezen.
In ieder geval is het geen bagger topic meer. Ik hoop dat dit leuker om te lezen is dan mijn obstipatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:26 schreef NoBody122 het volgende:
Nounou, zulks een verbetering; van 10 OP's naar 1 grote
Het is 1 minuut leeswerk.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:29 schreef deadprez het volgende:
Is het het waard om die OP te lezen?
Nou, aangezien je zo te lezen wel je best gedaan hebt, ga ik het toch maar even lezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
In ieder geval is het geen bagger topic meer. Ik hoop dat dit leuker om te lezen is dan mijn obstipatie.
Niet zo hè, zemmel.quote:
Heb zelfs de 'cliffs' niet gelezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:29 schreef deadprez het volgende:
Is het het waard om die OP te lezen?
Jouw sig.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het niet zo belangrijk, aangezien mijn enige serieuze activiteit op dit moment studeren is en het daar niemand wat kan schelen hoe je jezelf die dag hebt aangekleed.
Ik kan er nog steeds geen afstand van doen, al hou ik eigenlijk toch niet zoveel van vibratorsquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het niet zo belangrijk, aangezien mijn enige serieuze activiteit op dit moment studeren is en het daar niemand wat kan schelen hoe je jezelf die dag hebt aangekleed.
Zolang je maar geen pak draagt, studenten kunnen dat echt nog niet hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mij maakt het persoonlijk wel uit hoe verzorgd mijn mede-studenten zijn. Ik heb echt geen zin in iemand die stinkt. Of zich kleed als een zwerver.
Jij gaat toch ook niet om met iemand die zich gedraagt als een pauper? Waarom wij dan wel? Ik zorg er juist voor dat ik verzorgd ben wanneer ik naar de uni ga.
Ik vind het trouwens wel heerlijk lelijk te zijn wanneer ik alleen thuis ben.
Het is maar waar je je aan ergert. Het interesseert mij geen reet hoe mensen er tijdens colleges bijzitten.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mij maakt het persoonlijk wel uit hoe verzorgd mijn mede-studenten zijn. Ik heb echt geen zin in iemand die stinkt. Of zich kleed als een zwerver.
Jij gaat toch ook niet om met iemand die zich gedraagt als een pauper? Waarom wij dan wel? Ik zorg er juist voor dat ik verzorgd ben wanneer ik naar de uni ga.
Exact. Als ze maar niet stinken.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is maar waar je je aan ergert. Het interesseert mij geen reet hoe mensen er tijdens colleges bijzitten.
Nee dat is inderdaad verschrikkelijk. Polootjes vind ik eigenlijk ook al te ver gaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:04 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zolang je maar geen pak draagt, studenten kunnen dat echt nog niet hebben.
Zolang ze maar op een grote afstand blijven heb ik er ook geen probleem mee. Maar mijn personal space is ongeveer 20 meter voor die metal autisten.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is maar waar je je aan ergert. Het interesseert mij geen reet hoe mensen er tijdens colleges bijzitten.
Nouja, ik doe master psychologie dus die zitten niet bij ons in de zaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zolang ze maar op een grote afstand blijven heb ik er ook geen probleem mee. Maar mijn personal space is ongeveer 20 meter voor die metal autisten.
Off-topic: waarom zou je psychologie studeren? De baankans is echt dramatisch laag...quote:Op woensdag 27 november 2013 01:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Nouja, ik doe master psychologie dus die zitten niet bij ons in de zaal.
Jeans met een hoodie. Smaak heb je in ieder geval niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad verschrikkelijk. Polootjes vind ik eigenlijk ook al te ver gaan.
Ik zorg er altijd voor dat het past bij de gelegenheid. Naar de uni heb ik bijvoorbeeld vaak gewoon jeans met een hoodie aan. Ik trek echter wel elke dag andere kleding aan. Nieuwe kleding die niet verwassen is.
Persoonlijke verzorging natuurlijk ook. Ervoor zorgen dat ik geschoren ben, mijn nagels geknipt en schoon, oorsmeer vrij, puist vrij, geen slaapjes, gedoucht, frisse adem; dingen die iedereen in de gaten moet houden.
Jawel.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:01 schreef Roadtrip het volgende:
Jij gaat toch ook niet om met iemand die zich gedraagt als een pauper?
Lol jij wil er een pantalon onder dragen?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Jeans met een hoodie. Smaak heb je in ieder geval niet.
Niet onder die hoodie, aangezien dat meer iets is voor thuis of als je een boswandeling maakt. Wat is er mis met een trui en een nette broek.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol jij wil er een pantalon onder dragen?
Als ik naar mijn werk ga zou ik zoiets inderdaad wel dragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:20 schreef Inverted_World het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoodies er juist vaak onverzorgd uit vind zien, een mooi overhemd, jeans en chique schoenen is beter.
Eerst loop je te zeuren dat Nederlanders weinig klasse hebben en dan kom je met zo'n lomp ding aan. Dan kunnen de etiquetteregels echt niet meer helpen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:19 schreef Roadtrip het volgende:
Zowiezo draag ik best wel aparte kleding. Iedereen loopt de laatste tijd in grijze of bruine kleding. Casual voor bijvoorbeeld naar de uni trek ik dit soort kleding aan:
[ afbeelding ]
fixedquote:Op woensdag 27 november 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
hoodie, baggy broeken en adidas hightops jwtz
Ik ga me niet elke keer dat ik naar college ga opmaken bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mensen die niet hun kleren bij de britain kopenquote:
Wat ik noemde is meer casual dan netjes. Bovendien ben je een student en geen scholier.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Als ik naar mijn werk ga zou ik zoiets inderdaad wel dragen.
Maar naar de uni hoor je gewoon casual te gaan. Een eerstejaars student in nette kleding ziet er zowiezo gek uit...
Het ligt aan de situatie. Dit zou ik aantrekken om te chillen bij vrienden of naar de uni. Samen met nikes als schoenen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eerst loop je te zeuren dat Nederlanders weinig klasse hebben en dan kom je met zo'n lomp ding aan. Dan kunnen de etiquetteregels echt niet meer helpen.
Ach, zo zwartgallig als dat men het zich voorstelt is het ook weer niet, genoeg mensen die bijv. na de stage blijven plakken bij de desbetreffende instelling, en de meeste vinden wel een baan binnen een half jaar / jaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Off-topic: waarom zou je psychologie studeren? De baankans is echt dramatisch laag...
On-topic: dan is het inderdaad begrijp. Alsnog vind ik dat om naar buiten te gaan je gewoon moet zorgen dat je er verzorgd uit ziet.
Chillen bij je vrienden is een ander verhaal, maar waarom zou je niet je best doen qua kleding als je naar de universiteit gaat. Het komt zo gemakzucht over.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ligt aan de situatie. Dit zou ik aantrekken om te chillen bij vrienden of naar de uni. Samen met nikes als schoenen.
Als ik naar iets formeels ga trek ik nette kleding aan. Net alles. Ook bijvoorbeeld fatsoenlijke schoenen.
Je kan meerdere dingen aantrekken. Vandaag was ik bijvoorbeeld casual in een hoodie, nikes, en jeans naar de uni.
Vervolgens ging ik douchen, kleedde ik me om met nette kleding inclusief fatsoenlijke schoenen en ging ik uit eten.
Daar heb je eigenlijk wel een punt. Ik heb alleen écht nette kleding of van die hoodies en t-shirts. Eigenlijk zou ik iets voor in het midden moeten kopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:26 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Chillen bij je vrienden is een ander verhaal, maar waarom zou je niet je best doen qua kleding als je naar de universiteit gaat. Het komt zo gemakzucht over.
Pff.. met dit weer doe ik liever wat warms aan, dus meestal een hoodie/vest. Zit tenminste comfortabel.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:20 schreef Inverted_World het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoodies er juist vaak onverzorgd uit vind zien, een mooi overhemd, jeans en chique schoenen is beter.
Het gaat je dus om comfortabel er bestaan namelijk ook gewoon casual colbertjes o.i.d.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Pff.. met dit weer doe ik liever wat warms aan, dus meestal een hoodie/vest. Zit tenminste comfortabel.
Er hebben echt super veel mensen een stankprobleem bij mij op de uni. Aan de andere kant is het ook een beta studie. Dat kan een hoop verklaren.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Stinkende mensen in bevlekte kleding kom je toch zo'n beetje nergens tegen behalve in de daklozenopvang ofzo?
Ik vind het eigenlijk best een vergezochte klacht, het heeft weinig meer te maken met uiterlijk.
Dit inderdaad. In de zomer kan je nog iets nets doen. In de winter is voor de uni een hoodie gewoon het meest comfortabel.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Pff.. met dit weer doe ik liever wat warms aan, dus meestal een hoodie/vest. Zit tenminste comfortabel.
Studenten met colbertjes zijn echt héél ergquote:Op woensdag 27 november 2013 01:29 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het gaat je dus om comfortabel er bestaan namelijk ook gewoon casual colbertjes o.i.d.
Waarom dan, kutkloontje?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:30 schreef Roadtrip het volgende:
Studenten met colbertjes zijn echt héél erg![]()
![]()
![]()
Mwah vind ik niet, ik denk dat je er een verkeerde voorstelling bij hebt. Maar ik ben ook al een stukje ouder. Het moet gewoon bij je passen, ik draag van alles, het ene moment een diepe v a la russel brand met laarzen, de andere keer chic gekleed, en dan weer gewoon een t-shirt. Verschilt, afhankelijk van het weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Er hebben echt super veel mensen een stankprobleem bij mij op de uni. Aan de andere kant is het ook een beta studie. Dat kan een hoop verklaren.
[..]
Dit inderdaad. In de zomer kan je nog iets nets doen. In de winter is voor de uni een hoodie gewoon het meest comfortabel.
Op mijn werk is een overhemd al warm omdat ze los gaan met de verwarming.
[..]
Studenten met colbertjes zijn echt héél erg![]()
![]()
![]()
En sowieso dit. Als het maar hygiënisch is boeit het me verder echt niet wat iemand aanheeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:34 schreef Fruitdrink het volgende:
Wat een flikker topic. Je druk maken om kleding en wat anderen van je vinden. Fags.
Sommige mensen kunnen het inderdaad maken. Bij andere mensen is het gewoon triest. Het is een beetje als je erover nadenkt komt het goed. Als je aan de andere kant naar de WE gaat en daar het goedkoopste colbertje koopt en dat over een t-shirt met print trekt gaat het mis.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet, ik denk dat je er een verkeerde voorstelling bij hebt. Maar ik ben ook al een stukje ouder. Het moet gewoon bij je passen, ik draag van alles, het ene moment een diepe v a la russel brand met laarzen, de andere keer chic gekleed, en dan weer gewoon een t-shirt. Verschilt, afhankelijk van het weer.
Ik weet eigenlijk ook niet hoe het ineens alleen om kleding draait. Andere dingen zijn belangrijker hygiene bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
En sowieso dit. Als het maar hygiënisch is boeit het me verder echt niet wat iemand aanheeft.
Dat inderdaad. Toch ben ik bewust aan mijn lichaamshouding gaan werken.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:41 schreef Fruitdrink het volgende:
Je hebt niks aan de "alpha lichaamshouding" als je op een balzak lijkt.
Waarom reageer je dan? Zoek een leven...quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef Roadtrip het volgende:
en vrouwen die voor zichzelf bestellen; het kan gewoon echt niet.
Ik ben zéér tevreden met mezelf. Ik streef ernaar alles perfect te doen. Mijn studie geef ik 100%, mijn werk geef ik 100%, mijn sport geef ik 100%, mijn hobbies geef ik 100%, mijn vrienden geef ik 100%, feesten doe ik 100% en voor mezelf zorgen doe ik ook voor 100%.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:00 schreef Fruitdrink het volgende:
Gast, wees gewoon jezelf. Je lijkt wel een chick. Doe je dit allemaal alleen voor positieve reacties zodat je beter voelt? Ben je zo onzeker dan? Come the fuck on man. Je bent duidelijk niet tevreden met jezelf.
Heb jij ooit een vriend gehad? Ik dacht dat het vanzelfsprekend was dat de man doorgaf wat de vrouw wilde. Gewoon eerst vragen van waar heb je zin in en dat vervolgens doorgeven.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:01 schreef rainbowroad het volgende:
[..]
Ik zou erg boos worden als een man het in zijn hoofd zou halen om voor mij te bestellen. Alsof ik zelf niet kan nadenken ofzo. Wat een onzin.
Het doet eigenlijk een beetje overkomen alsof je onzeker bent.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:10 schreef Roadtrip het volgende:
Het is trouwens niet echt een onderwerp wat je random met mensen gaat bespreken. Maar ik ben echt de enige die gewoon een half uur in de spiegel naar mezelf kan kijken? Kijken hoe dingen overkomen? Wat ik beter kan doen?
Eigenlijk helemaal niet. Tenzij ik ziek ben ofzo. Dan raak ik helemaal emotioneel in een dip.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het doet eigenlijk een beetje overkomen alsof je onzeker bent.
Ik heb het geprobeerd te lezen maar krijg naar de 2 de alinea al spontaan een ingeklapte long. Het enige wat terecht aan je klacht is dat je minder topic's gaat openen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Zoek een leven...
Niet een minuut nemen om de OP te lezen, maar wel reageren in de hoop iets toe te voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |