Iets staat me bij over apen en gouden ringen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
Ga deze klacht niet lezen, maar je zal wel vrij lelijk zijn.
De man hoort te bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Kyubey het volgende:
Vrouwen die voor zichzelf bestellen? Wat is daar mis mee?
Kan ik bij jou een kroket bestellen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Kyubey het volgende:
Zwarte Piet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iets staat me bij over apen en gouden ringen.
Ik zal toegeven ik ben geen 10/10. Wel een 7/10.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
Ga deze klacht niet lezen, maar je zal wel vrij lelijk zijn.
Wanneer je bijvoorbeeld naar Zuid Amerika kijkt gedragen de mensen zich daar veel netter. Er is nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen. En sociale etiquette is belangrijk en zal niet snel overtreden worden. Ook de Italianen vind ik beschaafder. Er zijn in Nederland echt te veel lang harige metal autisten met een baard.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef TwentyFourr het volgende:
Waarom zijn wij internationaal gezien 'echt boeren'? Wat een onzin; in Afghanistan eten ze met hun handen. Of beter gezegd: met hun rechterhand; want met hun linkerhand vegen ze hun reet af. Lekker beschaafd! Je moet niet van die vage beweringen maken, nu loopt je hele klacht in het honderd.
En dat weet géén van mijn collega's bijvoorbeeld. Iedereen heeft minder elegante momenten. Ik zit nu met mijn gulp open achter mijn bureau. Alleen: niemand ziet het.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Sauslepel het volgende:
Gelukkig ben jij heel beschaafd. Laatst nog een topic gelezen over je kenjersmerige kamer, en over je ondergekotste bed.
De man hoort voor de vrouw te bestellen. Dat is net zoiets als van je stoel opstaan om iemand te begroten. Het is sociale etiquette. Sociale etiquette waar ik me altijd aan hou en waar ik zéér blij mee ben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Kyubey het volgende:
Veel mensen blijven bijvoorbeeld op hun stoel zitten wanneer ze iemand begroeten. Dan moet die ander helemaal omlaag buigen. Dat kan gewoon écht niet. Dan zak je voor mij als mens.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:02 schreef Bushalte het volgende:
TS wordt wakker dit is 2013 niet de jaren 20.
Zou jij vrijwillig met deze gozer omgaan:quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een goed, lief karakter maakt ieder mens mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Daar heb ik dus een gruwelijke bloedhekel aan. Wanneer ik me ga voorstellen aan iemand zit mijn telefoon in mijn zak.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef o.us2.0 het volgende:
Als je nou eens vrouwen benaderde met een iPhone in jouw hand was dit probleem er niet.
Ach ja, beter dan een 1/10 toch? Hoe voelt dat? Jij hebt er veel ervaring mee.quote:
Dit is natuurlijk voor open doel schieten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Roadtrip het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat ik ook een hekel heb aan van die slecht passende dertien in een dozijn C&A pauper pakken.
Doe het goed of doe het niet...
Hoe moeilijk is het een maatpak te kopen wanneer je er een nodig hebt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk voor open doel schieten.
Niet moeilijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het een maatpak te kopen wanneer je er een nodig hebt?
Maar toch post je het op FOK!, erg stijlvol.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En dat weet géén van mijn collega's bijvoorbeeld. Iedereen heeft minder elegante momenten. Ik zit nu met mijn gulp open achter mijn bureau. Alleen: niemand ziet het.
Want de Fok!ers die dat topic hebben gelezen kunnen het ook echt linken aan mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:32 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Maar toch post je het op FOK!, erg stijlvol.
Het enige wat jij doet is de afwas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef Nikonlover het volgende:
Ze is niet de allerknapste maar als ze super lief is zou ik evengoed wel wat met haar willen hoor
[ afbeelding ]
Anders open je een topic over dikke mensen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Roadtrip het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat ik ook een hekel heb aan van die slecht passende dertien in een dozijn C&A pauper pakken.
Doe het goed of doe het niet...
Past dat nog in het quote dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Anders open je een topic over dikke mensen.
mwah 9/10 eerder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
Ach ja, beter dan een 1/10 toch? Hoe voelt dat? Jij hebt er veel ervaring mee.
Ik hoop dat het je bevalt. Ik moet toegeven dat ik veel gebaggerd heb (al is het minder erg dan mijn hashtag fase).quote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef BlueMagic het volgende:
Oeeeh, even mijn popcorn pakken dan kan ik beginnen met lezen.
In ieder geval is het geen bagger topic meer. Ik hoop dat dit leuker om te lezen is dan mijn obstipatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:26 schreef NoBody122 het volgende:
Nounou, zulks een verbetering; van 10 OP's naar 1 grote
Het is 1 minuut leeswerk.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:29 schreef deadprez het volgende:
Is het het waard om die OP te lezen?
Nou, aangezien je zo te lezen wel je best gedaan hebt, ga ik het toch maar even lezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
In ieder geval is het geen bagger topic meer. Ik hoop dat dit leuker om te lezen is dan mijn obstipatie.
Niet zo hè, zemmel.quote:
Heb zelfs de 'cliffs' niet gelezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:29 schreef deadprez het volgende:
Is het het waard om die OP te lezen?
Jouw sig.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het niet zo belangrijk, aangezien mijn enige serieuze activiteit op dit moment studeren is en het daar niemand wat kan schelen hoe je jezelf die dag hebt aangekleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |