quote:
Ik zal toegeven ik ben geen 10/10. Wel een 7/10.
Ik zorg er echter voor dat ik altijd representatief gekleed ben voor de gelegenheid, douche minimaal 2x per dag, scheer dagelijks, draag contactlenzen, ga regelmatig naar de kapper; eigenlijk alles wat ik kan doen voor mijn uiterlijk.
Ook zorg ik voor een goede lichaamshouding. Hell ik heb vaak in de spiegel gewoon gekeken hoe een bepaalde houding overkomt. En sociale etiquette houd ik me ook altijd aan.
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef TwentyFourr het volgende:Waarom zijn wij internationaal gezien 'echt boeren'? Wat een onzin; in Afghanistan eten ze met hun handen. Of beter gezegd: met hun rechterhand; want met hun linkerhand vegen ze hun reet af. Lekker beschaafd! Je moet niet van die vage beweringen maken, nu loopt je hele klacht in het honderd.
Wanneer je bijvoorbeeld naar Zuid Amerika kijkt gedragen de mensen zich daar veel netter. Er is nog een groot verschil tussen mannen en vrouwen. En sociale etiquette is belangrijk en zal niet snel overtreden worden. Ook de Italianen vind ik beschaafder. Er zijn in Nederland echt te veel lang harige metal autisten met een baard.
quote:
En dat weet géén van mijn collega's bijvoorbeeld. Iedereen heeft minder elegante momenten. Ik zit nu met mijn gulp open achter mijn bureau. Alleen: niemand ziet het.
quote:
De man hoort voor de vrouw te bestellen. Dat is net zoiets als van je stoel opstaan om iemand te begroten. Het is sociale etiquette. Sociale etiquette waar ik me altijd aan hou en waar ik zéér blij mee ben.
quote:
Veel mensen blijven bijvoorbeeld op hun stoel zitten wanneer ze iemand begroeten. Dan moet die ander helemaal omlaag buigen. Dat kan gewoon écht niet. Dan zak je voor mij als mens.
Net zoiets als een chick thuisbrengen. Ook voor iets niet-sexueels. Je wacht totdat ze de voordeur dicht doet en gaat dan pas weg. En je opent de deur. Niet per se van ik zal hem even voor je open doen, maar je loopt voorop en houdt hem open terwijl ze erdoor loopt.
quote:
Zou jij vrijwillig met deze gozer omgaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.