abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133665099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het niet zo belangrijk, aangezien mijn enige serieuze activiteit op dit moment studeren is en het daar niemand wat kan schelen hoe je jezelf die dag hebt aangekleed.
:') :'( :(

Mij maakt het persoonlijk wel uit hoe verzorgd mijn mede-studenten zijn. Ik heb echt geen zin in iemand die stinkt. Of zich kleed als een zwerver.

Jij gaat toch ook niet om met iemand die zich gedraagt als een pauper? Waarom wij dan wel? Ik zorg er juist voor dat ik verzorgd ben wanneer ik naar de uni ga.

Ik vind het trouwens wel heerlijk lelijk te zijn wanneer ik alleen thuis ben.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133665135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:01 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Mij maakt het persoonlijk wel uit hoe verzorgd mijn mede-studenten zijn. Ik heb echt geen zin in iemand die stinkt. Of zich kleed als een zwerver.

Jij gaat toch ook niet om met iemand die zich gedraagt als een pauper? Waarom wij dan wel? Ik zorg er juist voor dat ik verzorgd ben wanneer ik naar de uni ga.

Zolang je maar geen pak draagt, studenten kunnen dat echt nog niet hebben.
It's you my love, you who are the stranger
  woensdag 27 november 2013 @ 01:05:58 #53
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133665158
Roadtriptopic. TL;DR.
Ok stelletje hokboeren
pi_133665165
quote:

[..]

Het is maar waar je je aan ergert. Het interesseert mij geen reet hoe mensen er tijdens colleges bijzitten.
  woensdag 27 november 2013 @ 01:07:01 #55
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133665181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Latert het volgende:

[..]

Het is maar waar je je aan ergert. Het interesseert mij geen reet hoe mensen er tijdens colleges bijzitten.
Exact. Als ze maar niet stinken.
Ok stelletje hokboeren
pi_133665200
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:04 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Zolang je maar geen pak draagt, studenten kunnen dat echt nog niet hebben.
Nee dat is inderdaad verschrikkelijk. Polootjes vind ik eigenlijk ook al te ver gaan.

Ik zorg er altijd voor dat het past bij de gelegenheid. Naar de uni heb ik bijvoorbeeld vaak gewoon jeans met een hoodie aan. Ik trek echter wel elke dag andere kleding aan. Nieuwe kleding die niet verwassen is.

Persoonlijke verzorging natuurlijk ook. Ervoor zorgen dat ik geschoren ben, mijn nagels geknipt en schoon, oorsmeer vrij, puist vrij, geen slaapjes, gedoucht, frisse adem; dingen die iedereen in de gaten moet houden.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133665228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:06 schreef Latert het volgende:

[..]

Zolang ze maar op een grote afstand blijven heb ik er ook geen probleem mee. Maar mijn personal space is ongeveer 20 meter voor die metal autisten.
pi_133665254
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zolang ze maar op een grote afstand blijven heb ik er ook geen probleem mee. Maar mijn personal space is ongeveer 20 meter voor die metal autisten.
Nouja, ik doe master psychologie dus die zitten niet bij ons in de zaal.
pi_133665295
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:11 schreef Latert het volgende:

[..]

Nouja, ik doe master psychologie dus die zitten niet bij ons in de zaal.
Off-topic: waarom zou je psychologie studeren? De baankans is echt dramatisch laag...

On-topic: dan is het inderdaad begrijp. Alsnog vind ik dat om naar buiten te gaan je gewoon moet zorgen dat je er verzorgd uit ziet.

Random opmerking: ik moet echt weer naar de kapper. Mijn haar is niet meer goed in model.
pi_133665308
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:08 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Nee dat is inderdaad verschrikkelijk. Polootjes vind ik eigenlijk ook al te ver gaan.

Ik zorg er altijd voor dat het past bij de gelegenheid. Naar de uni heb ik bijvoorbeeld vaak gewoon jeans met een hoodie aan. Ik trek echter wel elke dag andere kleding aan. Nieuwe kleding die niet verwassen is.

Persoonlijke verzorging natuurlijk ook. Ervoor zorgen dat ik geschoren ben, mijn nagels geknipt en schoon, oorsmeer vrij, puist vrij, geen slaapjes, gedoucht, frisse adem; dingen die iedereen in de gaten moet houden.
Jeans met een hoodie. Smaak heb je in ieder geval niet. :r
ROBODEMONS..................|:(
pi_133665322
quote:
Jij gaat toch ook niet om met iemand die zich gedraagt als een pauper?
Jawel.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133665342
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Jeans met een hoodie. Smaak heb je in ieder geval niet. :r
Lol jij wil er een pantalon onder dragen?
pi_133665377
Zowiezo draag ik best wel aparte kleding. Iedereen loopt de laatste tijd in grijze of bruine kleding. Casual voor bijvoorbeeld naar de uni trek ik dit soort kleding aan:
pi_133665379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:16 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Lol jij wil er een pantalon onder dragen?
Niet onder die hoodie, aangezien dat meer iets is voor thuis of als je een boswandeling maakt. Wat is er mis met een trui en een nette broek.
pi_133665387
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoodies er juist vaak onverzorgd uit vind zien, een mooi overhemd, jeans en chique schoenen is beter.
It's you my love, you who are the stranger
pi_133665401
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:20 schreef Inverted_World het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hoodies er juist vaak onverzorgd uit vind zien, een mooi overhemd, jeans en chique schoenen is beter.
Als ik naar mijn werk ga zou ik zoiets inderdaad wel dragen.

Maar naar de uni hoor je gewoon casual te gaan. Een eerstejaars student in nette kleding ziet er zowiezo gek uit...
pi_133665403
hoodie, baggy broeken en adidas hightops jwtz
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133665413
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:19 schreef Roadtrip het volgende:
Zowiezo draag ik best wel aparte kleding. Iedereen loopt de laatste tijd in grijze of bruine kleding. Casual voor bijvoorbeeld naar de uni trek ik dit soort kleding aan:
[ afbeelding ]
Eerst loop je te zeuren dat Nederlanders weinig klasse hebben en dan kom je met zo'n lomp ding aan. Dan kunnen de etiquetteregels echt niet meer helpen.
pi_133665415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:21 schreef deadprez het volgende:
hoodie, baggy broeken en adidas hightops jwtz
fixed
pi_133665418
quote:

[..]

Ik ga me niet elke keer dat ik naar college ga opmaken bijvoorbeeld.
En ik voel me prettig in alternatieve hippiekleding, die ik nooit aan zou doen naar werk maar die op de uni best wel kunnen :')
pi_133665420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:22 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

fixed
mensen die niet hun kleren bij de britain kopen :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_133665435
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:21 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Als ik naar mijn werk ga zou ik zoiets inderdaad wel dragen.

Maar naar de uni hoor je gewoon casual te gaan. Een eerstejaars student in nette kleding ziet er zowiezo gek uit...
Wat ik noemde is meer casual dan netjes. Bovendien ben je een student en geen scholier.
pi_133665442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Eerst loop je te zeuren dat Nederlanders weinig klasse hebben en dan kom je met zo'n lomp ding aan. Dan kunnen de etiquetteregels echt niet meer helpen.
Het ligt aan de situatie. Dit zou ik aantrekken om te chillen bij vrienden of naar de uni. Samen met nikes als schoenen.

Als ik naar iets formeels ga trek ik nette kleding aan. Net alles. Ook bijvoorbeeld fatsoenlijke schoenen.

Je kan meerdere dingen aantrekken. Vandaag was ik bijvoorbeeld casual in een hoodie, nikes, en jeans naar de uni.

Vervolgens ging ik douchen, kleedde ik me om met nette kleding inclusief fatsoenlijke schoenen en ging ik uit eten.
pi_133665460
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Off-topic: waarom zou je psychologie studeren? De baankans is echt dramatisch laag...

On-topic: dan is het inderdaad begrijp. Alsnog vind ik dat om naar buiten te gaan je gewoon moet zorgen dat je er verzorgd uit ziet.

Ach, zo zwartgallig als dat men het zich voorstelt is het ook weer niet, genoeg mensen die bijv. na de stage blijven plakken bij de desbetreffende instelling, en de meeste vinden wel een baan binnen een half jaar / jaar.

Bij ons is trouwens 90 procent vrouw, dus wat betreft de verzorging zit het wel goed. Geen straf om tijdens college een beetje rond te kijken iig.
pi_133665471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 01:25 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het ligt aan de situatie. Dit zou ik aantrekken om te chillen bij vrienden of naar de uni. Samen met nikes als schoenen.

Als ik naar iets formeels ga trek ik nette kleding aan. Net alles. Ook bijvoorbeeld fatsoenlijke schoenen.

Je kan meerdere dingen aantrekken. Vandaag was ik bijvoorbeeld casual in een hoodie, nikes, en jeans naar de uni.

Vervolgens ging ik douchen, kleedde ik me om met nette kleding inclusief fatsoenlijke schoenen en ging ik uit eten.
Chillen bij je vrienden is een ander verhaal, maar waarom zou je niet je best doen qua kleding als je naar de universiteit gaat. Het komt zo gemakzucht over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')