Mwah dat doe ik wel alleen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:46 schreef Scuidward het volgende:
We kunnen wel een keertje gaan shoppen in Utrecht, ik zoek ook nog een broek.
Precies dat ook voor mij.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
We kunnen wel een keertje gaan shoppen in Utrecht, ik zoek ook nog een broek.
[..]
Ik heb twee soorten sokken. Zwart en wit, draag ze beiden even vaak.
Nu kun je mij wel beschuldigen van het verbaggeren van je topics, maar dat gebeurd er nu eenmaal met oninteressante dagboekspinsels en 13-in-een-dozijn klachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat dit topic verbaggerd. En hoink581 is een kut user die dag alleen maar doet.
Nou nou, moet het weer ordinair worden? Dit is een serieus forumquote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu kun je mij wel beschuldigen van het verbaggeren van je topics, maar dat gebeurd er nu eenmaal met oninteressante dagboekspinsels en 13-in-een-dozijn topics.
Daarbij was ik niet degene die als eerste offtopic ging.
Maar HaywoodJablome, masturbeert die lesbo ook met haar paukenstok?
Volgens mij niet, die krengen schijnen daar veel te duur voor te zijn. (en ze zijn ook een stuk groter dan je zou verwachten)quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu kun je mij wel beschuldigen van het verbaggeren van je topics, maar dat gebeurd er nu eenmaal met oninteressante dagboekspinsels en 13-in-een-dozijn klachten.
Daarbij was ik niet degene die als eerste offtopic ging.
Maar HaywoodJablome, masturbeert die lesbo ook met haar paukenstok?
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou, moet het weer ordinair worden? Dit is een serieus forum
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou nou, moet het weer ordinair worden? Dit is een serieus forum
Als er hele vuisten in een kut verdwijnen moet zo'n stok toch geen probleem zijn? En hoe duur is een fatsoenlijke vibo tegenwoordig? Dan kun je afwegen of het kosten/baten plaatje van een paukenstok in je poes aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Volgens mij niet, die krengen schijnen daar veel te duur voor te zijn. (en ze zijn ook een stuk groter dan je zou verwachten)
Daarbij, en zie mij eens naadloos on topic gaan, zijn die dingen zo lelijk als de nacht, dus ja.
Je hoeft niet zo heftig tegen mij te doen hoor, ik ben en geen lesbienne en geen paukenistequote:Op woensdag 27 november 2013 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als er hele vuisten in een kut verdwijnen moet zo'n stok toch geen probleem zijn? En hoe duur is een fatsoenlijke vibo tegenwoordig? Dan kun je afwegen of het kosten/baten plaatje van een paukenstok in je poes aantrekkelijk is.
OT voor de autist: jeans en hoodies zijn niet het toonbeeld van goede smaak en onder goede manieren valt ook bescheiden zijn.
PRANGENDE VRAGEN.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo heftig tegen mij te doen hoor, ik ben en geen lesbienne en geen paukeniste
Nice.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:49 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje kroket op
Was die kroket aantrekkelijk? Qua uiterlijk dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:49 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje kroket op
Goede paneerlaag ja. Bij een kroket vind ik het innerlijk ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Was die kroket aantrekkelijk? Qua uiterlijk dan?
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:16 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goede paneerlaag ja. Bij een kroket vind ik het innerlijk ook niet geheel onbelangrijk.
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:56 schreef TwentyFourr het volgende:
Ga deze klacht niet lezen, maar je zal wel vrij lelijk zijn.
Zelfde geldt voor stank, als mensen stinken dan ga ik dus echt niet met je praten. Mag je wat mij betreft in je eentje de wereld hebben gered maar je kan toch wel fatsoenlijk een keer per dag onder de douche stappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef ntm het volgende:
De 1 hecht meer waarde aan uiterlijk dan de ander, maarja als iemands uiterlijk jou niet bevalt zul je ook minder snel de moeite doen om diegene te willen leren kennen.
aha, jij bent er zo'n eén hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 07:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
Uiterlijk boeit me geen reet, als hij maar rijk is.
Ja, maar ik ben er wel eerlijk overquote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
aha, jij bent er zo'n eén haha
Rijk aan ervaring, geldt dat ook?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er wel eerlijk over
Als het een aardige vent is, ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Roadtrip het volgende:
Zou jij vrijwillig met deze gozer omgaan:
http://img209.imageshack.us/img209/7416/website2002il9.jpg (copy/paste deze link)
Absoluut!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rijk aan ervaring, geldt dat ook?
"Wanneer iemand rijker of machtiger is dan een ander, is hij daarom niet een beter mens: welstand is afhankelijk van het lot, karakter hangt samen met iemands innerlijk. Als een vrouw liever een huwelijk aangaat met een rijke dan een arme man, dan moet ze zich wel realiseren dat ze zich verkoopt, want ze begeert in de persoon van haar echtgenoot meer zijn bezit dan hemzelf. Iedere vrouw die zich aangetrokken door de glans van goud ten huwelijk laat leiden, vallen eerder contanten ten deel dan gevoelens van liefde."quote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er wel eerlijk over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |