abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 november 2013 @ 20:50:32 #251
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_133688126
Dat je dan een lekker wijf (lees: leuke meid, die er ook eens goed uitziet) hebt gescoord en een oerlelijke collega dan zegt: "Ach jij geeft toch alleen om het uiterlijk". Dat werk :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_133688385
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

"Wanneer iemand rijker of machtiger is dan een ander, is hij daarom niet een beter mens: welstand is afhankelijk van het lot, karakter hangt samen met iemands innerlijk. Als een vrouw liever een huwelijk aangaat met een rijke dan een arme man, dan moet ze zich wel realiseren dat ze zich verkoopt, want ze begeert in de persoon van haar echtgenoot meer zijn bezit dan hemzelf. Iedere vrouw die zich aangetrokken door de glans van goud ten huwelijk laat leiden, vallen eerder contanten ten deel dan gevoelens van liefde."

- Héloïse, briefwisseling Héloïse en Abelard (brief 2, blz. 13), Argenteuil 1129
Ik zal het onthouden, maar ik denk dat er niet één zo gek is met me te trouwen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 27 november 2013 @ 21:05:04 #253
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133688930
quote:
9s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zal het onthouden, maar ik denk dat er niet één zo gek is met me te trouwen.
Het is inderdaad moeilijk om je anders voor te doen dan je bent, maar waarom zou je. Je bent wel best zo toch.
pi_133689111
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef Zaktabak het volgende:
Dat je dan een lekker wijf (lees: leuke meid, die er ook eens goed uitziet) hebt gescoord en een oerlelijke collega dan zegt: "Ach jij geeft toch alleen om het uiterlijk". Dat werk :')
Waar het op neerkomt:

Lelijke mensen kunnen niet accepteren dat het leven voor hun op bepaalde vlakken harder is.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_133689215
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Het is inderdaad moeilijk om je anders voor te doen dan je bent, maar waarom zou je. Je bent wel best zo toch.
Precies. Gedoe altijd maar.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_133690675
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 18:21 schreef probeer het volgende:
Gast, je huis stinkt naar pis, je bed naar kots, je kamer naar vuilnis, en je klaagt over het voorkomen van anderen?
Mijn woonkamer stinkt inderdaad op het moment naar pis. :(

Aan de andere kant kan ik er niet veel aan doen dat mijn huisgenootje besloot incontinent te worden. Mijn bed stinkt ook niet, dat heb ik al maanden geleden opgeruimd. En hoezo zou mijn kamer naar vuilnis stinken?

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef TwentyFourr het volgende:
welstand is afhankelijk van het lot
:') :') :') :') :') :')

Dat is het echt het debielste wat ik ooit heb gehoord. Welvaart is afhankelijk van hard werken. Ik kan nu gaan strippen op het kantoor. Ik wordt dan ontslagen en mijn welvaart gaat achteruit. Dat is toch geen lot. Dat is een stomme beslissing van mijn kant.

Doordat ik vandaag van 08:00 tot 30 minuten geleden bezig geweest ben met mijn studie garandeer ik welvaart in de toekomst. Dat heeft echt helemaal niets met het lot te maken.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Als het een aardige vent is, ja. :) Wat kan mij het schelen hoe iemand er uitziet. Dat pubers zoiets wél belangrijk vinden is logisch want op die leeftijd denken ze nog dat hun reputatie afhangt van de mensen waar ze mee omgaan.
Hoe weet je uberhaupt of het een aardige vent is.

Tijdens het uitgaan, zou je sneller die man aanspreken, of de knapste gozer die je ooit hebt gezien?

Ik ga in ieder geval niet met dikke wijven praten...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133690915
TS, post dan eens foto van jezelf. Je blaakt van zelfvertrouwen zo te horen.
  woensdag 27 november 2013 @ 21:40:34 #258
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133690989
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je hoeft niet met iedereen het bed in ofzo :')
Die kunnen ook gewoon aardig zijn
Centrum van het universum ben ik..
pi_133691024
quote:
15s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Confetti het volgende:
TS, post dan eens foto van jezelf. Je blaakt van zelfvertrouwen zo te horen.
Nee dat is echt een goed idee qua herkenbaarheid enzo :')

Ik ben niet per se de meest geliefde Fok!er. -O- En ik heb hier veel prive dingen gepost.

Ik ben trouwens ook niet totaal knap hoor. Een 7/10. Toch verzorg ik me goed en zorg ik ervoor dat ik passend en mooi gekleed ben. En een goede lichaamshouding en sociale etiquette heb. Wat het opkrikt naar een 8/10.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133691167
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Jv1994 het volgende:

[..]

Je hoeft niet met iedereen het bed in ofzo :')
Die kunnen ook gewoon aardig zijn
Natuurlijk tijdens het feesten ga je gezellig over politiek praten.

Voor mij is uitgaan zuipen, dansen en klef worden. Dat doe je niet met een obese.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit trouwens na te denken maar ook buiten het stappen ga ik met mooie mensen om. Die spreek ik eerder aan ofzo.
pi_133691474
Laat de vrouw lekker voor zichzelf bestellen joh, onzin.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_133692455
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef spierbal het volgende:
Laat de vrouw lekker voor zichzelf bestellen joh, onzin.
Als ze het zelf zou proberen... Prima. Maar dat doen ze nooit.

Al vind ik restaurants waar je met de chef kan overleggen zowiezo leuker.
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 22:04:55 #263
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_133692483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Roadtrip het volgende:

Hoe weet je uberhaupt of het een aardige vent is.
Daarom zei ik: als het een aardige vent is, ja.
quote:
Tijdens het uitgaan, zou je sneller die man aanspreken, of de knapste gozer die je ooit hebt gezien?
Ik breng liever een avond door met een lelijke vent die gezellig is, aardig, humor heeft en waar het enorm mee klikt dan een knappe vent die stoer doet of zo saai is dat ik zowat in slaap val.

quote:
Nee tuurlijk niet, stel je voor dat jouw vrienden zien waar jij mee omgaat.
Hoe oud ben je? 16?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_133692504
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Als ze het zelf zou proberen... Prima. Maar dat doen ze nooit.

Al vind ik restaurants waar je met de chef kan overleggen zowiezo leuker.
Daar hecht ik geen waarde aan, maar ik vind het eigenlijk wel onbeschoft om het woord voor de vrouw te voeren. Ze kan zelf prima haar keus maken, dan mag ze hem zelf ook vol trots overhandigen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 27 november 2013 @ 22:06:56 #265
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133692603
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Natuurlijk tijdens het feesten ga je gezellig over politiek praten.

Voor mij is uitgaan zuipen, dansen en klef worden. Dat doe je niet met een obese.

[spoiler]
TS moet toegeven dat hij een beetje chubby is. Niet dik, maar ook geen sixpack ofzo. Waar ik wat aan het doen ben. Want uiterlijk is belangrijk.

Ik zit trouwens na te denken maar ook buiten het stappen ga ik met mooie mensen om. Die spreek ik eerder aan ofzo.
Ja oke
pi_133692667
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef spierbal het volgende:

[..]

Daar hecht ik geen waarde aan, maar ik vind het eigenlijk wel onbeschoft om het woord voor de vrouw te voeren. Ze kan zelf prima haar keus maken, dan mag ze hem zelf ook vol trots overhandigen.
Tuurlijk als ze zelf zou beginnen met praten is het anders. Maar als ze tegen mij zegt van ik wil dit. En niks zegt tegen de ober. Dan houd ik het woord.
pi_133692709
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Daarom zei ik: als het een aardige vent is, ja.

[..]

Ik breng liever een avond door met een lelijke vent die gezellig is, aardig, humor heeft en waar het enorm mee klikt dan een knappe vent die stoer doet of zo saai is dat ik zowat in slaap val.

[..]

Nee tuurlijk niet, stel je voor dat jouw vrienden zien waar jij mee omgaat.
Hoe oud ben je? 16?
19. Jij 80? Maar je praat eromheen. Bij het ontmoeten van mensen waarbij je persoonlijkheden nog niet weet ga je wel voor de knapste...
  woensdag 27 november 2013 @ 22:10:54 #268
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133692814
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

19. Jij 80? Maar je praat eromheen. Bij het ontmoeten van mensen waarbij je persoonlijkheden nog niet weet ga je wel voor de knapste...
Nee ze heeft wel gelijk
  woensdag 27 november 2013 @ 22:12:26 #269
203089 Scuidward
pi_133692885
quote:

[..]

Heb zelf de neiging om een complete checklist af te lopen en als dan op 10 cm afstand blijkt dat er een stukje spinazie tussen de tanden zit dan doe ik net alsof ik mij in eens bedenk dat ik mijn moeder nog uit bad moet halen en ga er heeeel snel vandoor. Hallo, wat denken ze wel niet, ze moeten wel perfect zijn.

Nee ze komen vaak gewoon op mijn pad doordat ze toevallig hetzelfde aan het doen zijn.
pi_133693161
Zo bedoel ik het niet. Maar laten we even compleet eerlijk zijn. Eerste indrukken zijn belangrijk. Wanneer iemand oppervlakkig een goede eerste indruk maakt ga je sneller naar ze toe dan wanneer je denkt verkracht gevelt en vermoord te worden.

Het is niet dat ik alleen naar iemand die perfect is toe zou gaan. Verre van. Maar wanneer ik iemand random ga aanspreken kijk ik wel naar uiterlijk, kleding, lichaamshouding, etc. En jullie bewust of onderbewust ook.
  woensdag 27 november 2013 @ 22:21:39 #271
203089 Scuidward
pi_133693357
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Roadtrip het volgende:
Het is niet dat ik alleen naar iemand die perfect is toe zou gaan. Verre van. Maar wanneer ik iemand random ga aanspreken kijk ik wel naar uiterlijk, kleding, lichaamshouding, etc. En jullie bewust of onderbewust ook.
Je zoekt iemand tot wie jij je aangetrokken voelt, daar kan ik zeker niks op aanmerken. Maar is het dan wel random? Waarom zou je random mensen aanspreken? Ik denk dan gelijk aan 'daten'. En dan stap je automatisch het snelst af op het perfecte plaatje. Je hebt wel gelijk dus.
pi_133693937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Roadtrip het volgende:

[..]
Ik ga altijd naar zo'n pittoresque literair cafe. =P
  woensdag 27 november 2013 @ 22:34:47 #273
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_133694010
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 22:33 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik ga altijd naar zo'n pittoresque literair cafe. =P
Ja precies lekker over politiek praten maar ook de stevigere onderwerpen als de economische crisis en geselecteerd actueel nieuws.
  † In Memoriam † woensdag 27 november 2013 @ 22:38:07 #274
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_133694190
quote:

[..]

19. Jij 80?
Nope, ik ben twee keer zo oud als jij.
quote:
Maar je praat eromheen.
Waar hebben we het over dan?
quote:
Bij het ontmoeten van mensen waarbij je persoonlijkheden nog niet weet ga je wel voor de knapste...
Nee dat doe ik niet. Voor dat puberale gedrag ben ik te oud.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_133694260
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Roadtrip het volgende:
Nee dat is echt een goed idee qua herkenbaarheid enzo :')
Je bankafschriften, whatsapp berichten en anderzijds persoonlijke documenten zwerven hier toch al rond. Ik denk de enige reden dat jij niet meer laat zien, is dat de rest van Fok! keihard door je opgeblazen verhalen prikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')