SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 26-11-2013 23:03:19 ]If not now, then when.
eh thanks?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik vond je post een hele zielige toon hebben. Ik dacht altijd dat jij een sterke, afhankelijke, feministische (in positieve zin) vrouw was.
Ik herken die feels. Vandaag bijvoorbeeld nog een kast gemaakt, zat er bovenaan 2mm kiertje tussen de deuren, onderaan 3mm. Dan nog maar even die scharnieren verstellen en deur nog beter uitlijnenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alles mooi gecentreerd, behalve die YouTube shit. #ocd
Hahaha, ja echt fucking kut is dat. Het is meer dat ik perfectionistisch ben dan ocd though. Fucking hokjes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik herken die feels. Vandaag bijvoorbeeld nog een kast gemaakt, zat er bovenaan 2mm kiertje tussen de deuren, onderaan 3mm. Dan nog maar even die scharnieren verstellen en deur nog beter uitlijnen![]()
Mijn ex is alleen nog erger, maar die heeft ook confirmed OCD door een psycholoog
Herkenbaar. Na het avondeten nog 2000kcal moeten ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik haat het trouwens wanneer ik de hele dag amper tijd gehad heb om te eten en ik dan nu (laat op de avond) alles van de hele dag in één zit op moet eten. Buik ontploft dan. Daarna op bed gaan liggen is wel echt superfijn.
McDonalds heeft poverty macros. Vooral weinig proteinzzz man, zelfs in die chicken nuggets.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Na het avondeten nog 2000kcal moeten ofzoDat is het moment waarop ik naar de McDonalds rijdt
En bij mij is het ook meer perfectionisme inderdaad, maar dat zal wel grenzen aan OCD op een gegeven moment
het is meer suiker dan de bedoeling is van de macquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
McDonalds heeft poverty macros. Vooral weinig proteinzzz man, zelfs in die chicken nuggets.Wel fucking lekker, dat wel.
KFC heeft dan wel betere macro's, maar ziek veel vet.
Daarom wil ik een Chipotle in Amsterdam.
Dit is echter allemaal relatief 'clean' en quality food met een grote variëteit aan macro en micronutrienten brah. #fit #health #fuelforthebody #optimal
Wat eet je daar altijd?
Ja, mac is meer bulk food inderdaad. Puur kcals.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is meer suiker dan de bedoeling is van de mac
Haha, fucking sick. Waarom is altijd dat super lekkere voedsel zo hoog in kcals. Waarom vinden ze niet hetzelfde voedsel uit met een factor 10 minder kcals. Dat moet hedendaags toch wel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet altijd quarter pounders, vind 32gr eiwit op 500kcal best prima. 3 van die dingen en je zit al aan 100gr eiwit. Neem eerder op de dag altijd al een wheyshake met halve liter melk en dan zit ik al op 140gr.
Maarja ik tel eigenlijk de laatste tijd geen macro's, puur alleen maar kcals. En ik eet echt dirty. Vandaag 800kcal aan marsepein gegeten.
Door een ambulance bedoel je? Mensen gaan in Nederland nooit mee met de traumaheli, wellicht bij hele hoge uitzondering. De MMT arts in een traumaheli gaat meestal mee met de ambulance waarna de heli de arts bij het ziekenhuis weer oppikt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Feit dat ie door een wagen is opgehaald ipv heli zegt al genoeg denk ik.
Haha moet wel kunnen, maar ik vind het niet erg als ik aan het bulken ben. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, fucking sick. Waarom is altijd dat super lekkere voedsel zo hoog in kcals. Waarom vinden ze niet hetzelfde voedsel uit met een factor 10 minder kcals. Dat moet hedendaags toch wel kunnen.
Dan nog. Als het een factor 10 minder kcals heeft, betekent het dat je er een factor 10 meer van eten kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moet wel kunnen, maar ik vind het niet erg als ik aan het bulken ben. Lekker makkelijk
hahha dat is zoquote:Op woensdag 27 november 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog. Als het een factor 10 minder kcals heeft, betekent het dat je er een factor 10 meer van eten kan.
goed dat je het zegt, binnenkort maar weer ff zelf een paar kg marsepein makenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet altijd quarter pounders, vind 32gr eiwit op 500kcal best prima. 3 van die dingen en je zit al aan 100gr eiwit. Neem eerder op de dag altijd al een wheyshake met halve liter melk en dan zit ik al op 140gr.
Maarja ik tel eigenlijk de laatste tijd geen macro's, puur alleen maar kcals. En ik eet echt dirty. Vandaag 800kcal aan marsepein gegeten.
Dat moet ik dus ook doen. In voor recept.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, binnenkort maar weer ff zelf een paar kg marsepein maken
meest makkelijke recept ooitquote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat moet ik dus ook doen. In voor recept.
Had nu gewoon ff snel wat uit supermarkt gehaald.
haha lol, whey geeft een rare kauw sensatie(op een slechte manier imo) aan vast voedsel vind ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Oh nice, ga ik morgen direct makenWel ff kcals uitrekenen maar moet te doen zijn
Kun je ook whey toevoegen voor de smaak? lol
pwo marsepeinquote:Op woensdag 27 november 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
Haha dan maar als goede beuker gebruiken voor de kcals. Klinkt wel nice, goede hoeveelheid amandelen en suiker iig.
Lol.quote:Drove to class. Escalators up to third floor classroom were broken. Went home.
Lol wat?quote:As a health major, I recommend don't do that. It can really mess you up.
Not pooping really fucks up people.
Fuck.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:17 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe sommige zijnn echt te erg ja
[..]
Lol.
Moest wel ff wennen aan de onverzichtelijke teringbende die Reddit heet. Nog nooit echt gekeken, of in ieder geval niet de moeite genomen uit te vinden hoe zoiets werkt.
Veel te hard gelachen om de reactie op iemand die te lui was om te poepen:
[..]
Lol wat?![]()
![]()
In de jongere tijden van Reddit was dat volgens mij wel zo. Tegenwoordig is het wat meer mainstream. In /r/gonewild vind je trouwens wel veel WK's, maar dat is ook logisch gezien de content, net zoals hier in S&G.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:41 schreef Sapstengel het volgende:
Cool thanks, zat het eens uitvinden..
Maar zit het niet vol met neckbeards, WK's en feministen? Dat is wat ik altijd hoor over Reddit.
quote:Middle of the night when the late night piss time comes around... pissed in my empty cheeto bag and didnt throw it out for 2 days because i lost it and didnt want to find it
Cuba lijkt me ook nog wel wat idd! Aruba daarentegen lijkt me dan weer niks.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb nog Cuba en Aruba op de planning staan, wellicht Miami over 2 jaar..
Nou we zijn maar 9 dagen geweest. Koste ons dikke 700 euro voor retourvlucht Ams-MIA MIA-Ams en hotel o.b.v. logies en ontbijt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel was je nou kwijt aan zo'n vakantie?
Jij hebt in S&G ook af en toe van die posts die ik niet weet te plaatsenquote:Op woensdag 27 november 2013 03:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In de jongere tijden van Reddit was dat volgens mij wel zo. Tegenwoordig is het wat meer mainstream. In /r/gonewild vind je trouwens wel veel WK's, maar dat is ook logisch gezien de content, net zoals hier in S&G.
i was laying in bed with the light on and wanted to go to sleep with it off. i called my house from my cell phone and asked for myself in a disguised voice. when my mom came in to bring me the phone i asked her to turn the light out when she left. hung up both phones and went to sleepquote:Op woensdag 27 november 2013 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt sommige comments daar. Tranen van het lachen.
http://www.reddit.com/r/A(...)ing_youve_ever_done/
Ambulance mag geen dode vervoeren, tenzij die natuurlijk in de ambulance komt te overlijden.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Door een ambulance bedoel je? Mensen gaan in Nederland nooit mee met de traumaheli, wellicht bij hele hoge uitzondering. De MMT arts in een traumaheli gaat meestal mee met de ambulance waarna de heli de arts bij het ziekenhuis weer oppikt.
Als de beste man in een lijkenwagen is opgehaald mag het wel duidelijk zijn ja, maar volgens mij heb ik gelezen dat het een ambu was, wat ze niet zullen doen als de man al dood is.
Daar wordt nog wel eens "ruim" mee omgegaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ambulance mag geen dode vervoeren, tenzij die natuurlijk in de ambulance komt te overlijden.
Dat is vaak wanneer de nabestaanden er al bij zijn en er niet zo goed mee om kunnen gaan ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Daar wordt nog wel eens "ruim" mee omgegaan.
Onderweg naar het ziekenhuis overleden zeg maar.
Maar je hebt wel gelijk idd.
Hygiene
Dat feel als je 's ochtends binnenkomt, bakkie koffie pakt, je outlook opstart en een opdracht krijgt voor service en onderhoud voor 25 jaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:11 schreef Ethanolic het volgende:
Koffiezetapparaat stuk, zit nu aan de Clipper Natural Fair Trade Green Tea
Kantoorstruggles.
Ik ben verkocht.quote:NIEUW: The System van Body & Fit
The System™ bestaat uit 3 specifiek op Bodybuilding afgestemde superformules. Deze combinatie maakt jouw dromen bereikbaar!
Met The System™ pomp je je spieren voor, tijdens en na de training optimaal vol met de juiste (voedings-)stoffen om maximaal te groeien in spiermassa, elke training weer! Maximale resultaten is wat je wilt én wat je kunt bereiken met The System™!
Bekijk The System op Bodyenfitshop.nl
Kenmerken:
•3 exact afgestemde super formules
•Resultaat vanaf dag 1
•Optimale afstemming voor, tijdens en na de training!
•Uniek 7 weken bodybuilding totaal plan
•Maximaal gespierd in weken
•Onmogelijk bestaat niet meer!
•Elke training maximale spiermassa winst
Lekker hoor. Wat voor n business?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat feel als je 's ochtends binnenkomt, bakkie koffie pakt, je outlook opstart en een opdracht krijgt voor service en onderhoud voor 25 jaar.
![]()
Bonus is binnen
MONEY MAKIN' BUSINESSquote:Op woensdag 27 november 2013 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wat voor n business?
Juist wel, je neemt als bouwend partij steeds meer beheer en exploitatie voor je rekening. Maakt deel uit van turnkey projecten.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:34 schreef fathank het volgende:
Ben wel benieuwd, contracten van 25 jaar zie je niet veel meer volgens mij.
Know dat feel, en dan 's morgens zeggen: vanavond ga ik echt op tijd naar bed.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:53 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja inderdaad
Lmao deze
[..]
En nu moet ik eigenlijk gaan slapen..
Okay dat is mijn luiheid. Te lui zijn om op te staan, eten, tanden poetsen, in bed gaan liggen. En dan gewoon om 04:00 nog achter je pc zitten terwijl je om 1 uur al naar bed wilde gaan.
Dat valt mij nog best mee eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 november 2013 06:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou we zijn maar 9 dagen geweest. Koste ons dikke 700 euro voor retourvlucht Ams-MIA MIA-Ams en hotel o.b.v. logies en ontbijt.
Als je eenmaal daar bent kun je het zo gek maken als je zelf wilt. Je kunt je voor 15 euro per dag helemaal vol eten, maar ook 300 euro kwijt zijn en je afvragen waar je het aan hebt uitgegeven..
Hahaha. Mooi man. Dan plaats ik ze juist.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij hebt in S&G ook af en toe van die posts die ik niet weet te plaatsen
Daar moest ik ook keihard om lachen ja. Echt sick.quote:Op woensdag 27 november 2013 07:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
i was laying in bed with the light on and wanted to go to sleep with it off. i called my house from my cell phone and asked for myself in a disguised voice. when my mom came in to bring me the phone i asked her to turn the light out when she left. hung up both phones and went to sleep
Wat voor service en onderhoud? Ik zou zelf als bedrijf zijnde niet zo snel een contract voor 25 jaar tekenen.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat feel als je 's ochtends binnenkomt, bakkie koffie pakt, je outlook opstart en een opdracht krijgt voor service en onderhoud voor 25 jaar.
![]()
Bonus is binnen
Daarom vroeg ik ook wat voor m business je zit. Dan is t wat beter te plaatsen met wat meer contextquote:Op woensdag 27 november 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Juist wel, je neemt als bouwend partij steeds meer beheer en exploitatie voor je rekening. Maakt deel uit van turnkey projecten.
quote:Op woensdag 27 november 2013 07:22 schreef RaymondK het volgende:
Is Star_ketser al gezien?
Ikgaf hem gisteren een zelfgemaakte tip om zn rohmboids area op zn plek te drukken/ nek te krakenzelf, maar zn eigen gedachten was al dat als niet meer inlogde vanmorgen dat i ergens verlamt op de grond ligt nu![]()
Techniek(Industrie) beheer en onderhoud van technische installaties (preventief/correctief), kenners will knowquote:Op woensdag 27 november 2013 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook wat voor m business je zit. Dan is t wat beter te plaatsen met wat meer context
Ik probeer het niet eens meerquote:Op woensdag 27 november 2013 09:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Multi-quoten op mobiel is echt zo kut he.
Dat is natuurlijk vrij specifiek en je wil natuurlijk dat de continuïteit gwaarborgd blijft en niet dat er na 5 jaar iemand anders op de stoep staat en bij ieder wissewasje eerst 3 dagen aan t zoeken is.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Techniek(Industrie) beheer en onderhoud van technische installaties (preventief/correctief), kenners will know
Aan zon contract worden diverse eisen gesteld waaraan opdrachtnemer moet voldoen. Hierop word je ook jaarlijks op beoordeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar kun je het contract wel ontbinden als je dat wilt?
Niks mis met biologische fair trade groene thee. Groene thee is ook goed voor spierherstel las ik in ee M&F, dus na het trainene aan de groene thee.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:11 schreef Ethanolic het volgende:
Koffiezetapparaat stuk, zit nu aan de Clipper Natural Fair Trade Green Tea
Kantoorstruggles.
Gefeliciteerd! Werk je voor jezelf?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
![]()
Bonus is binnen
Oja, ik heb die dingen nog steeds in dezelfde doos als in waar jij ze opgestuurd hebt liggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met biologische fair trade groene thee. Groene thee is ook goed voor spierherstel las ik in ee M&F, dus na het trainene aan de groene thee.
Nee, loonslaafquote:Op woensdag 27 november 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Werk je voor jezelf?
Dat is hoe wij rollen in Arnhemquote:
Je bericht dan metquote:Op woensdag 27 november 2013 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo dom. Hoop dat hij er een mooie rechtszaak uit krijgt
Nederlanders
Wat hij zegt (en hij ziet maar de helft, kun je nagaan hoe vol)quote:
Full racist. Iedereen hier. Ik hou van alle kinderen van Moeder Natuur.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat hij zegt (en hij ziet maar de helft, kun je nagaan hoe vol)
laat het maar aan de amsterdammertje over om een beta fag hippie te zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Full racist. Iedereen hier. Ik hou van alle kinderen van Moeder Natuur.
Say whatquote:Op woensdag 27 november 2013 13:24 schreef seto het volgende:
[..]
laat het maar aan de amsterdammertje over om een beta fag hippie te zijn
Bloed van de draak, G.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Etha is een schaap in wolfkleren. Ja man!
Aaaaw zo cutequote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Manlet dragon bedoel je
[ afbeelding ]
haphapquote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je bericht dan met
¨Nederlanders¨
Afsluiten
quote:
Ik loldequote:
heeft ie dom gespeeld, had gewoon naar de zaak moeten toegaan en dingen eisen van de eigenaar.quote:
toen ik 12 was paste S al niet meer, heb dus nooit S hoeven te dragenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Drinky het volgende:
Dat feel when nieuwe kleren kopen niet gaat omdat S te strak zit bij de schouders en armen en M fatty groot is
1.83m maar M zit vaak gewoon niet goed getailleerd, veels te los. Lijkt ook wel alsof alle maten groter zijn geweerden want heb nog een hoop kleding in M van vroeger wat nog goed pastquote:
M kopen en harder trainen, boiquote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
1.83m maar M zit vaak gewoon niet goed getailleerd, veels te los. Lijkt ook wel alsof alle maten groter zijn geweerden want heb nog een hoop kleding in M van vroeger wat nog goed past
Haha echt? Ik heb juist dat M nu ongeveer te klein is en alleen L nog goed zit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
1.83m maar M zit vaak gewoon niet goed getailleerd, veels te los. Lijkt ook wel alsof alle maten groter zijn geweerden want heb nog een hoop kleding in M van vroeger wat nog goed past
alles sub 1.80 is manletquote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef seto het volgende:
[..]
je had ook gewoon ja kunnen zeggen toen hij vroeg of je manlet was vriendje
Nee gwn aesthetic blyve wil geen fatty M worden.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Drinky het volgende:
Dat feel when nieuwe kleren kopen niet gaat omdat S te strak zit bij de schouders en armen en M fatty groot is
Doe je nog steeds he? Knikkeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef seto het volgende:
toen ik 12 was nakte ik iedereen met knikkeren
tijger bonken allez
Damn, je draagt de zelfde maat als ik @1.69 met 67kg...quote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Drinky het volgende:
ja, daarom zei ik, gewoon meer trainen, want het kan zo nooit veel zijn, trololololquote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Damn, je draagt de zelfde maat als ik @1.69 met 67kg...
sexy-ualiteit kenbaar maken juweetzzzquote:
S manlet meldtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
voor die muscledefinitie jwttg.quote:
het gaat erom hoe je het vult. Heb genoeg ecto en skinnyfat vrienden die S of M dragen maar het helemaal niet weten te vullen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
mensen die werkenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef fathank het volgende:
Godver die klerelijer van een werkgever probeert me te naaien met mn vrije dagen. Pech.voor hem dat een goeie maat van me arbeidsjurist is en dagelijks met dit soort dingen dealt.
#loonslaafstruggles
gelukkig kunnen die vrienden je vasthouden als het hard waait enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
het gaat erom hoe je het vult. Heb genoeg ecto en skinnyfat vrienden die S of M dragen maar het helemaal niet weten te vullen.
Waist size 30~31 overigens. Haters gaan haten.
Waist size 34, tfw bulking.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
je mag ze niet mee overnemen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef fathank het volgende:
Godver die klerelijer van een werkgever probeert me te naaien met mn vrije dagen. Pech.voor hem dat een goeie maat van me arbeidsjurist is en dagelijks met dit soort dingen dealt.
#loonslaafstruggles
Tfw waist size 28, bijna geen broek te vinden die goed zitquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
het gaat erom hoe je het vult. Heb genoeg ecto en skinnyfat vrienden die S of M dragen maar het helemaal niet weten te vullen.
heb gehoort dat je pener er kleiner van word.quote:
Ik gebruik die toch niet dus dat maakt me niet uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
heb gehoort dat je pener er kleiner van word.
28? wat is dat voor wijven maat?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tfw waist size 28, bijna geen broek te vinden die goed zit![]()
zelfde lengte als de gemiddelde vrouw, scheelt dat broeken beginnen in maat 28/32 (voor mannen) bij de meeste winkels...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
28? wat is dat voor wijven maat?
ik ben heel tevreden over mijn size ik laat me niet van stuk brengen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig kunnen die vrienden je vasthouden als het hard waait enzo
Ik merk er niet echt veel van, heb eens creapure monohydraat geprobeerd. Helpt bij mij beter om gewoon zout voedsel te eten of water met zout te drinken.quote:
Het gaat hier om cao-bepaalde roostervrije dagen bovenop de reguliere vakantiedagen. Volgens die chef van de administratie is er echter geen cao van.toepassing. Bullshit natuurlijk, de cao is algemeen verbindend verklaard. Mag alleen van afgeweken worden in het voordeel van de werknemer. Anders bel ik morgen gewoon op dat ik tot na O&N op vakantie ben. De tering, je wijf kun je misschien achterwaarts in de poeperd nemen zonder spuug maar mij niet.quote:
afgelopen dinsdagavond was er een crime scene serie op tv waarvan ik de naam even kwijt ben.quote:
Meer zout in je eten scheelt idd. een hoop. Ik zat altijd zonder zout deels omdat ik het gewent was, en deels omdat ik dacht dat ik puffy d'r van werd lol (wordt ik toch wel), maar het scheelt echt idd.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik merk er niet echt veel van, heb eens creapure monohydraat geprobeerd. Helpt bij mij beter om gewoon zout voedsel te eten of water met zout te drinken.
nee volgens mij niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:39 schreef Champy het volgende:
Dinsdag avond is altijd ncis. Was het die?
Die zender heb ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee volgens mij niet.
Iets met Conf... in de naam
Het was op rtl crime volgens mij.
het was een zender met een wit lijnachtig icoon
shit waarom heb ik nou niet opgeschreven welke naam die serie had
JA! Volgens mij was die het idd.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Die zender heb ik niet.
LA Confidential?
Dit was RTL crime dinsdag:quote:Op donderdag 28 november 2013 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
JA! Volgens mij was die het idd.
Die meid was de gene die aan het ondervragen was volgens mij
Nu nog de aflevering lol
oh wacht, het is een film...
ik twijfel nou toch. Is die Kim Basinger in die film de detective?
hmmm nah ja never mind.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:05 schreef Champy het volgende:
[..]
Dit was RTL crime dinsdag:
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal/#channel=430&day=-2
Dus ik weet niet wat je gekeken hebt![]()
Klopt, mijn ouders eten echt heel weinig zout en leef zelf overdag op havermout, pinda's, melk en eieren vaak. Ook nauwelijks zout. Eet nu gewoon gezoute pinda's eigenlijk, krijg anders te weinig zout binnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Meer zout in je eten scheelt idd. een hoop. Ik zat altijd zonder zout deels omdat ik het gewent was, en deels omdat ik dacht dat ik puffy d'r van werd lol (wordt ik toch wel), maar het scheelt echt idd.
Al merk ik van Crea ook wel wat kwa volheid...
maar dan moet ik wel 2 scheppen (10 gram) nemen
lolquote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, mijn ouders eten echt heel weinig zout en leef zelf overdag op havermout, pinda's, melk en eieren vaak. Ook nauwelijks zout. Eet nu gewoon gezoute pinda's eigenlijk, krijg anders te weinig zout binnen.
En was het deze foto van Mark?
[ afbeelding ]
wtf.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:29 schreef seto het volgende:
Raymond ik heb gehoord dat jij elk weekend gaat stappen bij het feest van sinterklaas
lolquote:Op donderdag 28 november 2013 10:32 schreef seto het volgende:
nee is zo'n enorm foute tent naast het plein
no1 kent hem vast wel als de kk sjonnie die hij is
Crossfitquote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, mijn ouders eten echt heel weinig zout en leef zelf overdag op havermout, pinda's, melk en eieren vaak. Ook nauwelijks zout. Eet nu gewoon gezoute pinda's eigenlijk, krijg anders te weinig zout binnen.
En was het deze foto van Mark?
[ afbeelding ]
Daar heeft hij toevallig ook een machette in zijn hand.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
afgelopen dinsdagavond was er een crime scene serie op tv waarvan ik de naam even kwijt ben.
Was een vrouwelijke rechercheur die een seriemoordenaar ondervroeg, en daarbij foto's liet zien van onlangs geexecuteerde gevangene uit Texas. Ze bladerde door dat boek om die verdachte te breken maar met dat ze bladerde, zag je volgens mij heel kort (maar ik weet het niet zeker) deze of een gelijkende foto van Mark d'r tussen zitten als geexecuteerde serie killer![]()
Nogmaals, ik weet het niet zeker het ging te snel, en m'n recorder stond nog te kort op dat kanaal om goed terug te kunnen spoelen![]()
't ging snel, maar ik zweer je dat ze een foto van hem er tussen hadden zitten![]()
beter hadden ze deze gepakt though
[ afbeelding ]
[..]
Meer zout in je eten scheelt idd. een hoop. Ik zat altijd zonder zout deels omdat ik het gewent was, en deels omdat ik dacht dat ik puffy d'r van werd lol (wordt ik toch wel), maar het scheelt echt idd.
Al merk ik van Crea ook wel wat kwa volheid...
maar dan moet ik wel 2 scheppen (10 gram) nemen
lolquote:Op donderdag 28 november 2013 12:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Daar heeft hij toevallig ook een machette in zijn hand.![]()
Wat heeft Rippetoe met kipling pull ups te maken?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Crossfit
Als het niet voor die Rippetoe was met z'n dikke pens en o.a. die kipping pull ups had ik het nog gedaan ook nog
Daar doet hij de gewichten in voor weighted pullups.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat heeft Rippetoe met kipling pull ups te maken?
geniaal!quote:Op donderdag 28 november 2013 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar doet hij de gewichten in voor weighted pullups.
Lezen is zo moeilijk he.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat heeft Rippetoe met kipling pull ups te maken?
Kipping pull-ups zijn volgens mij ook niet echt goed. Vragen om een whiplash in je nek.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lezen is zo moeilijk he.
Rippetoe zou ik nou niet bepaald een ideaal figuur vinden om als coach te hebben. Met z'n dikke balg.
En voor de rest zitten er tussen de Crossfit een paar oefeningen waar je of 0,05% van de normale moeite voor moet doen (de kipping pull upsKan daar echt niet over. Wtf.), of lelijk gevaarlijk zijn zoals clean en jerk met ongelijke gewichten aan de bar.
Ja maar kom op, practice what you preach.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:22 schreef seto het volgende:
Rippetoe is een strength coach, geen bodybuilding coach
Verder heeft hij niks meer met crossfit te maken
Wat een domme aanname.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lezen is zo moeilijk he.
Rippetoe zou ik nou niet bepaald een ideaal figuur vinden om als coach te hebben. Met z'n dikke balg.
En voor de rest zitten er tussen de Crossfit een paar oefeningen waar je of 0,05% van de normale moeite voor moet doen (de kipping pull upsKan daar echt niet over. Wtf.), of lelijk gevaarlijk zijn zoals clean en jerk met ongelijke gewichten aan de bar.
Wat preacht hij dan volgens jou?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja maar kom op, practice what you preach.
Hij preacht krachttraining met zijn SS programma.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat preacht hij dan volgens jou?
Als iemand dat denkt, dan heeft die persoon nooit een boek opengeslagen van hem.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hij preacht krachttraining met zijn SS programma.
Het gaat mij er om dat als je zoiets doet, je er ook naar moet leven. En niet een zak aardappels zijn die, 'Murica FUCK YEAH, McDonalds erry day uitstraalt.
Dat komt gewoon onprofessioneel over, en dan lijkt het bro-science gehalte ook heel hoog.
Ja laten we een powerlifter veroordelen op zn pensquote:Op donderdag 28 november 2013 13:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hij preacht krachttraining met zijn SS programma.
Het gaat mij er om dat als je zoiets doet, je er ook naar moet leven. En niet een zak aardappels zijn die, 'Murica FUCK YEAH, McDonalds erry day uitstraalt.
Dat komt gewoon onprofessioneel over, en dan lijkt het bro-science gehalte ook heel hoog.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja laten we een powerlifter veroordelen op zn pens
Precies dat doen we op hun Total !quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja laten we een powerlifter veroordelen op zn pens
Ik word gebeld.quote:
ik snap hem nietquote:Op donderdag 28 november 2013 15:17 schreef Champy het volgende:
Haha Ray, je broer?
http://www.dumpert.nl/med(...)rotterdams_caf_.html
Geen pool. Die barman, vind hem wel een beetje op je lijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik snap hem niet![]()
srs
is het een pool of zo?
Krik het omhoog dan.quote:
Ga hem niet de zwarte piet toespelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Krik het omhoog dan.
*tromgeroffel*
Nederlands, arigato.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:25 schreef Sapstengel het volgende:
Konnichiwa Beach. Jij bent Japans toch? Hoeveel inktvissen passen er in je anus? (nohomo)
Ja zeker en jij!!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
Gaat goed hier heren. Is er ook nog gelift vandaag?
Nee vandaag niet, rustdag vandaag.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:50 schreef JackieBrown het volgende:
Gaat goed hier heren. Is er ook nog gelift vandaag?
Zeker aan het fappen op tranny porn.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee vandaag niet, rustdag vandaag.
Kwam goed uit ook, afgelopen nacht maar 4 uur geslapen.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
motherfucker wat een benen, whoooaaa
[ afbeelding ]
Jacky dat you?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef THEFXR het volgende:
motherfucker wat een benen, whoooaaa
[ afbeelding ]
pure onzin dit, fucking mediaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:36 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)-zichzelf-dood.dhtml
Een 16-jarige jongen uit het dorpje Rubiato in Brazilië heeft zichzelf zo vaak afgetrokken dat het hem uiteindelijk noodlottig is geworden. Volgens de berichtgeving zou hij maar liefst 42 keer achter elkaar zichzelf hebben bevredigd. Zijn moeder wist van zijn verslaving, maar hulp kwam te laat.
Maar hoe weten ze nou dat het 42 keer was?Na 4x keer heb je volgens mij geen "zaad"lozing meer.
Als je het erin stopt, krijg je het er niet meer uit.quote:
godverquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is de penis?quote:
Vasjien? Zeg dan gewoon tovernaarsmouw ofzo.quote:
Zelfde gebit als de buurman in Dennis the Menace als ie 2 kauwgompjes als voortanden gebruiktquote:
Nee.quote:
Vooral die laaste, die is hard manquote:
ik begon met ass,milf,twerk en eindigde op kpopquote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Beach het volgende:
okee montelly hoe ken je dat trouwens je leek me meer het type voor reggaeton dnb enzo
Wat een vies wijf is dat zeg. Zo ordinair ook. Wel een mooi koppie though. Dat liedje van haar is ook barslecht.quote:
Beetje h2g toch nu wil ze je alleen maar meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:10 schreef Drinky het volgende:
Jongens ik heb net kenserhard gefaald.
Lekkere chick(lijkt op sasha grey) eindelijk gescoord, ze zat helemaal m'n pecs mirin' en te betasten alles, dikke make-out sessie en ze was nuchter.
En toen moest ze als bob met vriendinnen naar huis en zei ik "ok houdoe".
Feeling pretty homo right now
T zijn geen vrouwen maar circuspaarden.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:57 schreef JaqenHghar het volgende:
Montelly, volgens mij steek jij echt overal je lul in. Zolang het een hartslag en een ass heeft.
Jaren geleden hetzelfde gehad, alleen was ik nuchter en de bob. Was ze ook nog eens aziatisch met een dito naam. Kon mezelf wel voor mn kop slaan toen ik bij de auto stond.quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:10 schreef Drinky het volgende:
Jongens ik heb net kenserhard gefaald.
Lekkere chick(lijkt op sasha grey) eindelijk gescoord, ze zat helemaal m'n pecs mirin' en te betasten alles, dikke make-out sessie en ze was nuchter.
En toen moest ze als bob met vriendinnen naar huis en zei ik "ok houdoe".
Feeling pretty homo right now
quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to help
lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:02 schreef Champy het volgende:
[..]![]()
Heb geen tips voor je helaas, behalve dat je lekker door moet gaan
Bij de koffie automaat: "..hey is het jullie niet opgevallen dat "x" laatste tijd vaak hoofdpijn heeft en/of misselijk is?.."quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zag een mocro chick op mijn werk op een site met als header 'Eerste symptomen zwangerschap'. Ik weet dat ze niet getrouwd is. Hoe start ik subtiel de office gossip? (Montelly)
Dan heb ik misschien toch een tipquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
't is volgens mij gewoon iets met m'n been lengte of zo.
kan wel zwaarder gaan gewoon, geen probleem, maar dan wordt die form niet beter heb ik gemerkt.
't is met m'n hammies rekken de afgelopen maanden overigens wel iets beter geworden.
En ik doe front squats, dan forceer je jezelf meer rechtop...
Dat ik wat duik met Deadlift zwaar, dat is opzich nog niet eens zo heel erg lees ik her en der.
Zolang m'n rug maar recht is en dat is die tot 220kg. dus ga ik maar gewoon mee door dan...
Is het een zina Etha?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zag een mocro chick op mijn werk op een site met als header 'Eerste symptomen zwangerschap'. Ik weet dat ze niet getrouwd is. Hoe start ik subtiel de office gossip? (Montelly)
ja third world squat idd. of atg squatquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:06 schreef Champy het volgende:
[..]
Dan heb ik misschien toch een tipLees onderstaand eens:
http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1856085
Yes, en dat is algemeen bekend dat ze niet getrouwd is. Doorgaans werken ze dan niet meer hé, dat mag niet van hun man #fullracistquote:
Damn, ze is nu op haar geilst, jammer van de zwangerschap.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Yes, en dat is algemeen bekend dat ze niet getrouwd is. Doorgaans werken ze dan niet meer hé, dat mag niet van hun man #fullracist
Hoe zij danst is gewoon soft porn.quote:
Om de schouderpomp vast te houden heeft de Body & Fitshop wel wat voor je Ray. Er zijn enkele producten die een constante pomp opleveren. Volgens mij kan je dan ook direct stoppen met trainen omdat die producten dat voor je doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat kan ik wel ja. ik zal ff testen met hoeveel dat kan.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Om de schouderpomp vast te houden heeft de Body & Fitshop wel wat voor je Ray. Er zijn enkele producten die een constante pomp opleveren. Volgens mij kan je dan ook direct stoppen met trainen omdat die producten dat voor je doen.
Hier is een raadsel:quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.pictriev.com
Kun je een foto uploaden en gaat hij celebs zoeken die op je lijken..
Mijn result:
[ afbeelding ]
Lol strong urban presence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier is een raadsel:
Indien Sapstengel 97% mannelijk en 3% vrouwelijk is hoe mannelijk ben ik dan indien ik 3 keer minder vrouwelijk dan Sapstengel ben?1,02061855670103 keer zoveel. Valt tegen hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Zelfs het internet vind je een binnestebuitenbountyquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.pictriev.com
Kun je een foto uploaden en gaat hij celebs zoeken die op je lijken..
Mijn result:
[ afbeelding ]
Lol strong urban presence.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
He bro's
is het m'n flexibiliteit of is het wat anders dat het gewoon niet goed lukt als ik zwaarder ga met squat?
'k heb trouwens een tijdje met een bankje d'r achter gesquat, en dat scheelt wel iets in vertrouwen gewoon. Dat je kan landen als het moet zeg maar...
Voor de echte die hards nog wat bonus footage na de legg shit![]()
Have fun, don't forget to help
Met dat accentquote:Eerst even opwarmen altijd, anders heb je gelijk een open ruggetje
Ahaaa, verklaart een hoopquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:13 schreef fathank het volgende:
[..]
T zijn geen vrouwen maar circuspaarden.
lolquote:
Ik vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
hageneeseh
oope ruggetjeh ja togh niet dan?![]()
die gasten die me ff hielpen met shoulder press, die praten pas mooi echt haags lol
ja bizar he.quote:
Dat legt ie ergens uit in 1 van de filmpjes, omdat ie zo geoefend is kan ie gewoon door blijven stampen, geen gag reflex, geen gevoel van overgeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja bizar he.
en dan denken dat ik wel aardig kan eten lol.
volgende vid 10000k day with ray? lol
no srs peoplei think i could....... easly
![]()
Hoe kan die gozer in godes naam zo door stampen dan lol...
Dat heeft ie een keer uitgelegd: Als ie zo loopt te stampen en het zit vast, slikt ie gewoon nog een hap door om het door te krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja bizar he.
en dan denken dat ik wel aardig kan eten lol.
volgende vid 10000k day with ray? lol
no srs peoplei think i could....... easly
![]()
Alleen niet in 2 minuten lol
Hoe kan die gozer in godes naam zo door stampen dan lol...
ja maar het moet wel in een korte tijd. Anders houd het op kwa volume.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat legt ie ergens uit in 1 van de filmpjes, omdat ie zo geoefend is kan ie gewoon door blijven stampen, geen gag reflex, geen gevoel van overgeven.
In dat 2e filmpje eten ze samen een hamburger van 10 kilo. Eerst wordt z'n buik gemeten, 92cm voor, naderhand 106cm
5kg hamburger heeft ie een uur over gedaan. Ik denk dat ik er een week van kan doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar het moet wel in een korte tijd. Anders houd het op kwa volume.
Als hij er een half uur over doet dan gaat dat maagvol hormoontje wel opspelen
dang heheehquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef Champy het volgende:
[..]
5kg hamburger heeft ie een uur over gedaan. Ik denk dat ik er een week van kan doen
quote:Czerwinski holds six Guinness World Records in competitive eating, including that for eating a whole raw onion in 43.53 seconds, devouring seventeen bananas in 45 seconds, finishing fifteen hamburgers in 10 minutes, guzzling a 750-millilitre bottle of olive oil in 60 seconds, and consuming 17 Jaffa Cakes in sixty seconds.
Ga ik zo doen, zit nu Seoul te kijken, vismarktquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
Kijk dat filmpje met die 10 liter olijf olie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een mooi doel om kaulo hard te trainen. Kunnen vreten wat je wilt![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)iday_compilatie.htmlquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:32 schreef Montelly het volgende:
Boiis waar blijven de eerste #wallmartbrawls vids?
#semiracist
Net als lunch 4 oliebollen gehadquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
Ook een mooi doel om kaulo hard te trainen. Kunnen vreten wat je wilt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net als lunch 4 oliebollen gehad
kroepoek is lekkerder tog?quote:
Lekker. Ik loop me al de hele dag misselijk te vreten aan gevuld speculaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net als lunch 4 oliebollen gehad
Dat kan ik echt niet eten, gevuld speculaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker. Ik loop me al de hele dag misselijk te vreten aan gevuld speculaas#genieten
390 kcal per 100 gram. Die van de coop dan (net 't labeltje gelezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:33 schreef seto het volgende:
gevulde speculaas
wel 1000kcal per heel stuk volgens mij
Cajun kruiden van Verstegen eroverheenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
Net kaas gegrildvanavond kip grillen
Kon ik niet vind gvd!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Cajun kruiden van Verstegen eroverheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |