SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 26-11-2013 23:03:19 ]If not now, then when.
eh thanks?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik vond je post een hele zielige toon hebben. Ik dacht altijd dat jij een sterke, afhankelijke, feministische (in positieve zin) vrouw was.
Ik herken die feels. Vandaag bijvoorbeeld nog een kast gemaakt, zat er bovenaan 2mm kiertje tussen de deuren, onderaan 3mm. Dan nog maar even die scharnieren verstellen en deur nog beter uitlijnenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alles mooi gecentreerd, behalve die YouTube shit. #ocd
Hahaha, ja echt fucking kut is dat. Het is meer dat ik perfectionistisch ben dan ocd though. Fucking hokjes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik herken die feels. Vandaag bijvoorbeeld nog een kast gemaakt, zat er bovenaan 2mm kiertje tussen de deuren, onderaan 3mm. Dan nog maar even die scharnieren verstellen en deur nog beter uitlijnen![]()
Mijn ex is alleen nog erger, maar die heeft ook confirmed OCD door een psycholoog
Herkenbaar. Na het avondeten nog 2000kcal moeten ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik haat het trouwens wanneer ik de hele dag amper tijd gehad heb om te eten en ik dan nu (laat op de avond) alles van de hele dag in één zit op moet eten. Buik ontploft dan. Daarna op bed gaan liggen is wel echt superfijn.
McDonalds heeft poverty macros. Vooral weinig proteinzzz man, zelfs in die chicken nuggets.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Na het avondeten nog 2000kcal moeten ofzoDat is het moment waarop ik naar de McDonalds rijdt
En bij mij is het ook meer perfectionisme inderdaad, maar dat zal wel grenzen aan OCD op een gegeven moment
het is meer suiker dan de bedoeling is van de macquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
McDonalds heeft poverty macros. Vooral weinig proteinzzz man, zelfs in die chicken nuggets.Wel fucking lekker, dat wel.
KFC heeft dan wel betere macro's, maar ziek veel vet.
Daarom wil ik een Chipotle in Amsterdam.
Dit is echter allemaal relatief 'clean' en quality food met een grote variëteit aan macro en micronutrienten brah. #fit #health #fuelforthebody #optimal
Wat eet je daar altijd?
Ja, mac is meer bulk food inderdaad. Puur kcals.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is meer suiker dan de bedoeling is van de mac
Haha, fucking sick. Waarom is altijd dat super lekkere voedsel zo hoog in kcals. Waarom vinden ze niet hetzelfde voedsel uit met een factor 10 minder kcals. Dat moet hedendaags toch wel kunnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet altijd quarter pounders, vind 32gr eiwit op 500kcal best prima. 3 van die dingen en je zit al aan 100gr eiwit. Neem eerder op de dag altijd al een wheyshake met halve liter melk en dan zit ik al op 140gr.
Maarja ik tel eigenlijk de laatste tijd geen macro's, puur alleen maar kcals. En ik eet echt dirty. Vandaag 800kcal aan marsepein gegeten.
Door een ambulance bedoel je? Mensen gaan in Nederland nooit mee met de traumaheli, wellicht bij hele hoge uitzondering. De MMT arts in een traumaheli gaat meestal mee met de ambulance waarna de heli de arts bij het ziekenhuis weer oppikt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Feit dat ie door een wagen is opgehaald ipv heli zegt al genoeg denk ik.
Haha moet wel kunnen, maar ik vind het niet erg als ik aan het bulken ben. Lekker makkelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, fucking sick. Waarom is altijd dat super lekkere voedsel zo hoog in kcals. Waarom vinden ze niet hetzelfde voedsel uit met een factor 10 minder kcals. Dat moet hedendaags toch wel kunnen.
Dan nog. Als het een factor 10 minder kcals heeft, betekent het dat je er een factor 10 meer van eten kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha moet wel kunnen, maar ik vind het niet erg als ik aan het bulken ben. Lekker makkelijk
hahha dat is zoquote:Op woensdag 27 november 2013 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog. Als het een factor 10 minder kcals heeft, betekent het dat je er een factor 10 meer van eten kan.
goed dat je het zegt, binnenkort maar weer ff zelf een paar kg marsepein makenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet altijd quarter pounders, vind 32gr eiwit op 500kcal best prima. 3 van die dingen en je zit al aan 100gr eiwit. Neem eerder op de dag altijd al een wheyshake met halve liter melk en dan zit ik al op 140gr.
Maarja ik tel eigenlijk de laatste tijd geen macro's, puur alleen maar kcals. En ik eet echt dirty. Vandaag 800kcal aan marsepein gegeten.
Dat moet ik dus ook doen. In voor recept.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, binnenkort maar weer ff zelf een paar kg marsepein maken
meest makkelijke recept ooitquote:Op woensdag 27 november 2013 00:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat moet ik dus ook doen. In voor recept.
Had nu gewoon ff snel wat uit supermarkt gehaald.
haha lol, whey geeft een rare kauw sensatie(op een slechte manier imo) aan vast voedsel vind ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Oh nice, ga ik morgen direct makenWel ff kcals uitrekenen maar moet te doen zijn
Kun je ook whey toevoegen voor de smaak? lol
pwo marsepeinquote:Op woensdag 27 november 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
Haha dan maar als goede beuker gebruiken voor de kcals. Klinkt wel nice, goede hoeveelheid amandelen en suiker iig.
Lol.quote:Drove to class. Escalators up to third floor classroom were broken. Went home.
Lol wat?quote:As a health major, I recommend don't do that. It can really mess you up.
Not pooping really fucks up people.
Fuck.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:17 schreef Sapstengel het volgende:
Whehehe sommige zijnn echt te erg ja
[..]
Lol.
Moest wel ff wennen aan de onverzichtelijke teringbende die Reddit heet. Nog nooit echt gekeken, of in ieder geval niet de moeite genomen uit te vinden hoe zoiets werkt.
Veel te hard gelachen om de reactie op iemand die te lui was om te poepen:
[..]
Lol wat?![]()
![]()
In de jongere tijden van Reddit was dat volgens mij wel zo. Tegenwoordig is het wat meer mainstream. In /r/gonewild vind je trouwens wel veel WK's, maar dat is ook logisch gezien de content, net zoals hier in S&G.quote:Op woensdag 27 november 2013 03:41 schreef Sapstengel het volgende:
Cool thanks, zat het eens uitvinden..
Maar zit het niet vol met neckbeards, WK's en feministen? Dat is wat ik altijd hoor over Reddit.
quote:Middle of the night when the late night piss time comes around... pissed in my empty cheeto bag and didnt throw it out for 2 days because i lost it and didnt want to find it
Cuba lijkt me ook nog wel wat idd! Aruba daarentegen lijkt me dan weer niks.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb nog Cuba en Aruba op de planning staan, wellicht Miami over 2 jaar..
Nou we zijn maar 9 dagen geweest. Koste ons dikke 700 euro voor retourvlucht Ams-MIA MIA-Ams en hotel o.b.v. logies en ontbijt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoeveel was je nou kwijt aan zo'n vakantie?
Jij hebt in S&G ook af en toe van die posts die ik niet weet te plaatsenquote:Op woensdag 27 november 2013 03:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In de jongere tijden van Reddit was dat volgens mij wel zo. Tegenwoordig is het wat meer mainstream. In /r/gonewild vind je trouwens wel veel WK's, maar dat is ook logisch gezien de content, net zoals hier in S&G.
i was laying in bed with the light on and wanted to go to sleep with it off. i called my house from my cell phone and asked for myself in a disguised voice. when my mom came in to bring me the phone i asked her to turn the light out when she left. hung up both phones and went to sleepquote:Op woensdag 27 november 2013 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt sommige comments daar. Tranen van het lachen.
http://www.reddit.com/r/A(...)ing_youve_ever_done/
Ambulance mag geen dode vervoeren, tenzij die natuurlijk in de ambulance komt te overlijden.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Door een ambulance bedoel je? Mensen gaan in Nederland nooit mee met de traumaheli, wellicht bij hele hoge uitzondering. De MMT arts in een traumaheli gaat meestal mee met de ambulance waarna de heli de arts bij het ziekenhuis weer oppikt.
Als de beste man in een lijkenwagen is opgehaald mag het wel duidelijk zijn ja, maar volgens mij heb ik gelezen dat het een ambu was, wat ze niet zullen doen als de man al dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |