Oja, ik heb die dingen nog steeds in dezelfde doos als in waar jij ze opgestuurd hebt liggen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niks mis met biologische fair trade groene thee. Groene thee is ook goed voor spierherstel las ik in ee M&F, dus na het trainene aan de groene thee.
Nee, loonslaafquote:Op woensdag 27 november 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Werk je voor jezelf?
Dat is hoe wij rollen in Arnhemquote:
Je bericht dan metquote:Op woensdag 27 november 2013 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zo dom. Hoop dat hij er een mooie rechtszaak uit krijgt
Nederlanders
Wat hij zegt (en hij ziet maar de helft, kun je nagaan hoe vol)quote:
Full racist. Iedereen hier. Ik hou van alle kinderen van Moeder Natuur.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat hij zegt (en hij ziet maar de helft, kun je nagaan hoe vol)
laat het maar aan de amsterdammertje over om een beta fag hippie te zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Full racist. Iedereen hier. Ik hou van alle kinderen van Moeder Natuur.
Say whatquote:Op woensdag 27 november 2013 13:24 schreef seto het volgende:
[..]
laat het maar aan de amsterdammertje over om een beta fag hippie te zijn
Bloed van de draak, G.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Etha is een schaap in wolfkleren. Ja man!
Aaaaw zo cutequote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Manlet dragon bedoel je
[ afbeelding ]
haphapquote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je bericht dan met
¨Nederlanders¨
Afsluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |