Damn, je draagt de zelfde maat als ik @1.69 met 67kg...quote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Drinky het volgende:
Dat feel when nieuwe kleren kopen niet gaat omdat S te strak zit bij de schouders en armen en M fatty groot is
ja, daarom zei ik, gewoon meer trainen, want het kan zo nooit veel zijn, trololololquote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Damn, je draagt de zelfde maat als ik @1.69 met 67kg...
sexy-ualiteit kenbaar maken juweetzzzquote:
S manlet meldtquote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
voor die muscledefinitie jwttg.quote:
het gaat erom hoe je het vult. Heb genoeg ecto en skinnyfat vrienden die S of M dragen maar het helemaal niet weten te vullen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
mensen die werkenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef fathank het volgende:
Godver die klerelijer van een werkgever probeert me te naaien met mn vrije dagen. Pech.voor hem dat een goeie maat van me arbeidsjurist is en dagelijks met dit soort dingen dealt.
#loonslaafstruggles
gelukkig kunnen die vrienden je vasthouden als het hard waait enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
het gaat erom hoe je het vult. Heb genoeg ecto en skinnyfat vrienden die S of M dragen maar het helemaal niet weten te vullen.
Waist size 30~31 overigens. Haters gaan haten.
Waist size 34, tfw bulking.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
je mag ze niet mee overnemen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef fathank het volgende:
Godver die klerelijer van een werkgever probeert me te naaien met mn vrije dagen. Pech.voor hem dat een goeie maat van me arbeidsjurist is en dagelijks met dit soort dingen dealt.
#loonslaafstruggles
Tfw waist size 28, bijna geen broek te vinden die goed zitquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
het gaat erom hoe je het vult. Heb genoeg ecto en skinnyfat vrienden die S of M dragen maar het helemaal niet weten te vullen.
heb gehoort dat je pener er kleiner van word.quote:
Ik gebruik die toch niet dus dat maakt me niet uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
heb gehoort dat je pener er kleiner van word.
28? wat is dat voor wijven maat?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tfw waist size 28, bijna geen broek te vinden die goed zit![]()
zelfde lengte als de gemiddelde vrouw, scheelt dat broeken beginnen in maat 28/32 (voor mannen) bij de meeste winkels...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
28? wat is dat voor wijven maat?
ik ben heel tevreden over mijn size ik laat me niet van stuk brengen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig kunnen die vrienden je vasthouden als het hard waait enzo
Ik merk er niet echt veel van, heb eens creapure monohydraat geprobeerd. Helpt bij mij beter om gewoon zout voedsel te eten of water met zout te drinken.quote:
Het gaat hier om cao-bepaalde roostervrije dagen bovenop de reguliere vakantiedagen. Volgens die chef van de administratie is er echter geen cao van.toepassing. Bullshit natuurlijk, de cao is algemeen verbindend verklaard. Mag alleen van afgeweken worden in het voordeel van de werknemer. Anders bel ik morgen gewoon op dat ik tot na O&N op vakantie ben. De tering, je wijf kun je misschien achterwaarts in de poeperd nemen zonder spuug maar mij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |