Ik vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
hageneeseh
oope ruggetjeh ja togh niet dan?![]()
die gasten die me ff hielpen met shoulder press, die praten pas mooi echt haags lol
ja bizar he.quote:
Dat legt ie ergens uit in 1 van de filmpjes, omdat ie zo geoefend is kan ie gewoon door blijven stampen, geen gag reflex, geen gevoel van overgeven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja bizar he.
en dan denken dat ik wel aardig kan eten lol.
volgende vid 10000k day with ray? lol
no srs peoplei think i could....... easly
![]()
Hoe kan die gozer in godes naam zo door stampen dan lol...
Dat heeft ie een keer uitgelegd: Als ie zo loopt te stampen en het zit vast, slikt ie gewoon nog een hap door om het door te krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja bizar he.
en dan denken dat ik wel aardig kan eten lol.
volgende vid 10000k day with ray? lol
no srs peoplei think i could....... easly
![]()
Alleen niet in 2 minuten lol
Hoe kan die gozer in godes naam zo door stampen dan lol...
ja maar het moet wel in een korte tijd. Anders houd het op kwa volume.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Dat legt ie ergens uit in 1 van de filmpjes, omdat ie zo geoefend is kan ie gewoon door blijven stampen, geen gag reflex, geen gevoel van overgeven.
In dat 2e filmpje eten ze samen een hamburger van 10 kilo. Eerst wordt z'n buik gemeten, 92cm voor, naderhand 106cm
5kg hamburger heeft ie een uur over gedaan. Ik denk dat ik er een week van kan doenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar het moet wel in een korte tijd. Anders houd het op kwa volume.
Als hij er een half uur over doet dan gaat dat maagvol hormoontje wel opspelen
dang heheehquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef Champy het volgende:
[..]
5kg hamburger heeft ie een uur over gedaan. Ik denk dat ik er een week van kan doen
quote:Czerwinski holds six Guinness World Records in competitive eating, including that for eating a whole raw onion in 43.53 seconds, devouring seventeen bananas in 45 seconds, finishing fifteen hamburgers in 10 minutes, guzzling a 750-millilitre bottle of olive oil in 60 seconds, and consuming 17 Jaffa Cakes in sixty seconds.
Ga ik zo doen, zit nu Seoul te kijken, vismarktquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
Kijk dat filmpje met die 10 liter olijf olie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een mooi doel om kaulo hard te trainen. Kunnen vreten wat je wilt![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)iday_compilatie.htmlquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:32 schreef Montelly het volgende:
Boiis waar blijven de eerste #wallmartbrawls vids?
#semiracist
Net als lunch 4 oliebollen gehadquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef JaqenHghar het volgende:
Ook een mooi doel om kaulo hard te trainen. Kunnen vreten wat je wilt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net als lunch 4 oliebollen gehad
kroepoek is lekkerder tog?quote:
Lekker. Ik loop me al de hele dag misselijk te vreten aan gevuld speculaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net als lunch 4 oliebollen gehad
Dat kan ik echt niet eten, gevuld speculaasquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker. Ik loop me al de hele dag misselijk te vreten aan gevuld speculaas#genieten
390 kcal per 100 gram. Die van de coop dan (net 't labeltje gelezenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:33 schreef seto het volgende:
gevulde speculaas
wel 1000kcal per heel stuk volgens mij
Cajun kruiden van Verstegen eroverheenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
Net kaas gegrildvanavond kip grillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |