quote:
Ik loldequote:
heeft ie dom gespeeld, had gewoon naar de zaak moeten toegaan en dingen eisen van de eigenaar.quote:
toen ik 12 was paste S al niet meer, heb dus nooit S hoeven te dragenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Drinky het volgende:
Dat feel when nieuwe kleren kopen niet gaat omdat S te strak zit bij de schouders en armen en M fatty groot is
1.83m maar M zit vaak gewoon niet goed getailleerd, veels te los. Lijkt ook wel alsof alle maten groter zijn geweerden want heb nog een hoop kleding in M van vroeger wat nog goed pastquote:
M kopen en harder trainen, boiquote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
1.83m maar M zit vaak gewoon niet goed getailleerd, veels te los. Lijkt ook wel alsof alle maten groter zijn geweerden want heb nog een hoop kleding in M van vroeger wat nog goed past
Haha echt? Ik heb juist dat M nu ongeveer te klein is en alleen L nog goed zit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
1.83m maar M zit vaak gewoon niet goed getailleerd, veels te los. Lijkt ook wel alsof alle maten groter zijn geweerden want heb nog een hoop kleding in M van vroeger wat nog goed past
alles sub 1.80 is manletquote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef seto het volgende:
[..]
je had ook gewoon ja kunnen zeggen toen hij vroeg of je manlet was vriendje
Nee gwn aesthetic blyve wil geen fatty M worden.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Drinky het volgende:
Dat feel when nieuwe kleren kopen niet gaat omdat S te strak zit bij de schouders en armen en M fatty groot is
Doe je nog steeds he? Knikkeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef seto het volgende:
toen ik 12 was nakte ik iedereen met knikkeren
tijger bonken allez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |