Ken je dat uitliggen?quote:
Wat ben je leuk als je boos doet.quote:
Sure, psychobitches are not my thing anyway.....quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kun jij een ander topic zoeken om te vervuilen met je aanwezigheid?
Hmm (A)quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
Zo. En als er nu iemand aan die OP komt word ik KKpissig.
Huh?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dude waarom sloot je m'n topic.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is er met je vos gebeurd?
[ afbeelding ]
Damn homie, at high school you was the man, homie.
WHAHAHA WAAAT?quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 04:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rip WDquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL WAT IS DITquote:Op dinsdag 26 november 2013 04:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CB moet bij banned fagitsquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
Hoe komt dit soort info toch altijd op FOK!?quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is zo vorig half jaar. Hou op erover te zeuren. SG is geen slet, ze vindt seks gewoon lekker, en heeft toevallig een boy gehad die Titta ook gehad heeft. Big deal, next.
nou, zo dus..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe komt dit soort info toch altijd op FOK!?
Schat hem wel hoger in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw.
zit hij ook in het whatsapp groepje?
fokkers en zwijgen..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat hem wel hoger in.
En ja zal het whatsappgroepje wel zijn dan... Maar dan nog hadden alle betrokkenen kunnen zwijgen daar.
Heb net verschillende geruchten de wereld in geholpen betreffende een mogelijke erotische spanning tussen jou en braddie.quote:
Enige probleem zou zijn is dat als ik vreemdga met Braddie Mozy ineens terug op FOK! komt om een Zotheidje te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb net verschillende geruchten de wereld in geholpen betreffende een mogelijke erotische spanning tussen jou en braddie.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige probleem zou zijn is dat als ik vreemdga met Braddie Mozy ineens terug op FOK! komt om een Zotheidje te doen.
Gewoon op zijn bank kotsen als gevolg van je ochtendmisselijkheid. Kijk wel uit dat je geen genitale wratten oploopt, daar heeft je foetus jaren later nog last van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:28 schreef Chai het volgende:
En Braddie maakt natuurlijk een topic over hoe ik me gedroeg toen ik bij hem kwam chillen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
Hehe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb net verschillende geruchten de wereld in geholpen betreffende een mogelijke erotische spanning tussen jou en braddie.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon op zijn bank kotsen als gevolg van je ochtendmisselijkheid. Kijk wel uit dat je geen genitale wratten oploopt, daar heeft je foetus jaren later nog last van.
hahaha kktriestquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe komt dit soort info toch altijd op FOK!?
Omdat al die buitenlanders dat wilden.quote:
Geert, ga van 2Nutz zijn account af. Nu is het wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat al die buitenlanders dat wilden.
Doe zelf normaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geert, ga van 2Nutz zijn account af. Nu is het wel leuk geweest.
Niet mijn ding.quote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kon me even niks anders bedenken.
Dat maak ik zelf wel uit he.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan gebeurenvolgende keer iets meer tijd nemen.
Daar ben ik het mee eens.quote:
Dank je.quote:
Als je mee wil doen mag je het ook wel gewoon vragen.quote:
Zo heb ik er ook één.quote:
Jellyquote:
Hehequote:
Laatst een collega van me ook.quote:
dus jij zo van het is HADOUKEN!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een collega van me ook.In de veertig. "Ok dan doe je dit zo. Hadoken!"
Ik zo: "wtf?"![]()
Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een collega van me ook.In de veertig. "Ok dan doe je dit zo. Hadoken!"
Ik zo: "wtf?"![]()
Oh ja dat.quote:
Echt he.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
hihi een onderling geheimpje van idh en nootjes.
Ik vond hem wel matig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:24 schreef remi1986 het volgende:
street fighter dus haha .. had al een vermoeden.
Yoga Flame
[ afbeelding ]
Ik ook, had liever blanka of ryu.quote:
Mai Shiranui ownt haar echt zo hard. Shit. Zo hard.quote:
Ken ik niet. Die andere wel Camy? die met rode petquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mai Shiranui ownt haar echt zo hard. Shit. Zo hard.
Oja Sagat was mijn favoquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was meer van Balrog, Sagat en Guile.
Komt uit de concurrerende serie Fatal Fury/King of Fighters. Was/is 10.000x beter dan Gay-Li.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die andere wel Camy? die met rode pet
Nee, verscheen al in Street Fighter 1.quote:[..]
Oja Sagat was mijn favomaar die zat pas in Turbo toch?
Fatal Furyquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Komt uit de concurrerende serie Fatal Fury/King of Fighters. Was/is 10.000x beter dan Gay-Li.
[..]
Nee, verscheen al in Street Fighter 1.
Dat is normaal. Veel mensen zijn vergeten waar die 2 in Street Fighter 2 voor stond.quote:
Heb deel 1 sws nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is normaal. Veel mensen zijn vergeten waar die 2 in Street Fighter 2 voor stond.
Niemand niet, op een stuk of twaalf personen na.quote:
niemand niet is een dubbele ontkenning.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niemand niet, op een stuk of twaalf personen na.
Dus? Het punt lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
niemand niet is een dubbele ontkenning.
Ja, maar ik wou je daar even opwijzen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus? Het punt lijkt me duidelijk.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou je daar even opwijzen.
Veer is er nu niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:54 schreef Salatrel het volgende:
tuurlijk welmaar er is altijd wel iemand die hapt
? omdat ze ballen slikt?quote:
Die kan er wel wat van, ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook. Maar ik doelde meer op het happen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwartje in de gleuf en los gaan.
Referentie naar een Ms. Pac Man-arcadekast waar ze voor een kwartje alle ballen slikte die je voor haar gezicht zette. Maar ok!quote:
Ik ben niet zo helder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Referentie naar een Ms. Pac Man-arcadekast waar ze voor een kwartje alle ballen slikte die je voor haar gezicht zette. Maar ok!
als je er 2 kwartjes ingooit mag je dan ook met zn 2en tegelijk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Referentie naar een Ms. Pac Man-arcadekast waar ze voor een kwartje alle ballen slikte die je voor haar gezicht zette. Maar ok!
Nee, om de beurt. Zo werkte dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je er 2 kwartjes ingooit mag je dan ook met zn 2en tegelijk?
Wat conservatiefquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, om de beurt. Zo werkte dat.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het geeft ook niet. Zo kan iedereen natuurlijk wel lekker de tijd nemen.
Heeft CY de OP geschreven?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:25 schreef Panzermaus het volgende:
Foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere kktopics opduiken.
Most likely. Ze heeft overigens wel meer geflikt.quote:
gvd weer die vossen van jequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ik dit weten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Most likely. Ze heeft overigens wel meer geflikt.Heb in geen tijden zo slecht gedroomd als vannacht.
Waka flocka flamequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:24 schreef remi1986 het volgende:
street fighter dus haha .. had al een vermoeden.
Yoga Flame
[ afbeelding ]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit en eenzaamheid aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.quote:
Dit kan echt alle kanten op, en ik geloof nu allesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.
Dan kom je een heel eind.
Haha shi gangbang dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit en eenzaamheid aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.
Dan kom je een heel eind.
Eentje maar. En er stond ook iets buiten de deur.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit kan echt alle kanten op, en ik geloof nu alles
Er staan zeker tentamens voor de deur
Ik hoop dat je nu op je eigen labiliteit doelt? Maar *knuffel*, wil je een kopje thee en erover praten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit en eenzaamheid aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.
Dan kom je een heel eind.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje maar. En er stond ook iets buiten de deur.![]()
Een muis buiten de deur en een kater in bed?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje maar. En er stond ook iets buiten de deur.![]()
Dat scheelde niet veel. Maar zelfs het verhaal dat Mr. Young T. haar liefdesbaby was had nog meer geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]hm, op straat geslapen?
of verlaat halloween
Ksst, ik had jou hier niet voor 21:00 verwacht. Je hebt een tentamen morgen en zou de hele dag leren. Deze minieme response delay van 15 minuten past totaal niet in dat beeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu op je eigen labiliteit doelt? Maar *knuffel*, wil je een kopje thee en erover praten?
Ik hou me hier maar verre van denk ik. Succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat scheelde niet veel. Maar zelfs het verhaal dat Mr. Young T. haar liefdesbaby was had nog meer geloofwaardigheid.![]()
Pfiew.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu op je eigen labiliteit doelt? Maar *knuffel*, wil je een kopje thee en erover praten?
Thanks, alles alweer koek en ei. Stiekem vind ik het nu alleen nog maar schattig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou me hier maar verre van denk ik. Succes
Ha, jij wil thee drinken met CY?quote:
Nee dacht gewoon dat er dingen fout gingen tussen julliequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks, alles alweer koek en ei. Stiekem vind ik het nu alleen nog maar schattig.
[..]
Ha, jij wil thee drinken met CY?
Ah gelukkig. Nou steun d'r dan maar in zware tentamentijden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks, alles alweer koek en ei. Stiekem vind ik het nu alleen nog maar schattig.
Dat is universeel natuurlijk. Waarom denk je dat thee in Engeland zo populair is. Echt niet vanwege het lekkere drankje hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thee drinken is codewoord voor anaal?
Welnee, seks benoem je niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thee drinken is codewoord voor anaal?
Gingen ze ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dacht gewoon dat er dingen fout gingen tussen jullie
Nee wil liever dubbeldaten
Voor zover dat kan zal ik haar van de foks afhouden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Nou steun d'r dan maar in zware tentamentijden.
Huh?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, seks benoem je niet.
[..]
Gingen ze ook.Met de nadruk op 'gingen'.
Maar aha! Dus het mag eindelijk?Chai op bakviswalhalla Tinder?
Het is een duistere plekquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
Voor zover dat kan zal ik haar van de foks afhouden.
Hm, alright. En is er ook geen Boys Corner op bokt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Nee kan niet eens met mijn telefoon joh.
Born in it, mooohlded by it.quote:
Zal ik een burka ontwikkelen met een FOK! logo? Lekker beschermd voor de boze buitenwereld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hm, alright. En is er ook geen Boys Corner op bokt?
[..]
Born in it, mooooohlded by it.De wereld buiten de zolderkamer is enkel verblindend.
"Ambipur is dood.", ik denk niet dat we haar nog kunnen redden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik een burka ontwikkelen met een FOK! logo? Lekker beschermd voor de boze buitenwereld.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Ambipur is dood.", ik denk niet dat we haar nog kunnen redden.
Een jonge vrouw met grotere guns dan krioro. Bouwjaar 1992.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie is Titta? 2e keer al dat ik die naam (?) lees.
http://forum.fok.nl/user/profile/Ambipurquote:
Ik zit op m'n werkquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een jonge vrouw met grotere guns dan krioro. Bouwjaar 1992.
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Ambipur
De snijdende kracht achter ntm haar genitiale verminking.
Pics van die sedan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een jonge vrouw met grotere guns dan krioro. Bouwjaar 1992.
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Ambipur
De snijdende kracht achter ntm haar genitiale verminking.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:48 schreef remi1986 het volgende:
godver, iemand op FB dat haar kerstcadeau binnen is .. duurt gvd nog een maand
Ik vind clubvoetbal maar nietsquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax - Barca man. Dat moeten jullie voetbalhaters hier toch wel kunnen waarderen?
Dat heeft niets met voetbal te makenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik vind dat stuk waar " supporters " helemaal boos worden op een club en dingen van andere mensen kapot gaan maken altijd zo fijn.
Modus is dan bezig met seksueel getinte plaatjes zoeken op google.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax - Barca man. Dat moeten jullie voetbalhaters hier toch wel kunnen waarderen?
94 mil voor een speler ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heeft niets met voetbal te maken
En jij ouwe reus? Je kijkt toch wel? Of heb je helemaal niets mannelijks :Squote:Op dinsdag 26 november 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Modus is dan bezig met seksueel getinte plaatjes zoeken op google.
Klopt. Maar dat zijn geen argumenten tegen voetbalquote:
Dat zijn de argumenten tegen voetbal, voetbal is geen voetbal meer maar een theater.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
Klopt. Maar dat zijn geen argumenten tegen voetbal
Voetbal kijken is het enige mannelijke wat ik heb.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En jij ouwe reus? Je kijkt toch wel? Of heb je helemaal niets mannelijks :S
[..]
Klopt. Maar dat zijn geen argumenten tegen voetbal
Niet mee eensquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat zijn de argumenten tegen voetbal, voetbal is geen voetbal meer maar een theater.
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:27 schreef Gridlok het volgende:
geintje, ik respecteer je andere kijk op het leven, xoxo.
hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben dit weekend bij een Doctor Who convention in Londen geweest (hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel haha) maar toen at ik heel degelijk fish 'n chips in een pub in Stratford terwijl één of andere club tegen Manchester United speelde. Alle gemene Londenaren met kale koppen gingen door het lint en de eikenhouten stoelen vlogen om mij heen terwijl ik daar in m'n vlinderdas mijn visje zat te eten. Toen één boze kale Engelsman met een boze blik en een opgezwollen paarse ader mijn strakke broek en vlinderdas zag ben ik maar naar de metro gelopen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben dit weekend bij een Doctor Who convention in Londen geweest (hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel haha) maar toen at ik heel degelijk fish 'n chips in een pub in Stratford terwijl één of andere club tegen Manchester United speelde. Alle gemene Londenaren met kale koppen gingen door het lint en de eikenhouten stoelen vlogen om mij heen terwijl ik daar in m'n vlinderdas mijn visje zat te eten. Toen één boze kale Engelsman met een boze blik en een opgezwollen paarse ader mijn strakke broek en vlinderdas zag ben ik maar naar de metro gelopen.
Kom dan. Ik sonic je.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel haha
srs
Je verteld eerst doodleuk dat je naar een dr.who convention gaat met je vlinderdas en daarna een grote bek opzetten?quote:
Ja dat hoort er toch bij man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verteld eerst doodleuk dat je naar een dr.who convention gaat met je vlinderdas en daarna een grote bek opzetten?
Nee, compleet ongeloofwaardig.quote:
pics van je vlinderdas.quote:
Je loopd naar de supermarkt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verteld eerst doodleuk dat je naar een dr.who convention gaat met je vlinderdas en daarna een grote bek opzetten?
quote:
Ja, en naar kip.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:36 schreef Panzermaus het volgende:
Komen er ook chicks naar zo'n Dr. Who conventie? Zo ja, wat voor chicks en hoe smaken ze?
Naar Clearasil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:36 schreef Panzermaus het volgende:
Komen er ook chicks naar zo'n Dr. Who conventie? Zo ja, wat voor chicks en hoe smaken ze?
Hahahahaha dat is net een naakte vrouw!!!!1quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha kijk ditlijkt ergens op hahahaha
[ afbeelding ]
Lijkt op een vrouw die is verkracht en in het water is gedumpt en na enkele maanden pas is gevonden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha kijk ditlijkt ergens op hahahaha
[ afbeelding ]
Eerste gedachte was dan ook; Manson.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op een vrouw die is verkracht en in het water is gedumpt en na enkele maanden pas is gevonden.
Beetje waar Modus op valt dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op een vrouw die is verkracht en in het water is gedumpt en na enkele maanden pas is gevonden.
korequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Zaktabak het volgende:
Welke user heeft ook alweer dat fotoboek met veel te wit tandvlees, nerd-brilletje, lang bruinblond krullend haar, en zijn nog lelijkere vriendin, die actief was tot 2005, en nu constant zalende reacties krijgt, bijv "hmm, elke dag moet ik weer even dit fotoboek bekijken. Elke dag even rukken. Want een genot" enz enz?
Thanks, ik moet even lachen...quote:
Je bent gewoon jaloers op zijn verkering.quote:
Alle details weten maar naam niet onthouden, suuuuuure.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Zaktabak het volgende:
Welke user heeft ook alweer dat fotoboek met veel te wit tandvlees, nerd-brilletje, lang bruinblond krullend haar, en zijn nog lelijkere vriendin, die actief was tot 2005, en nu constant zalende reacties krijgt als"hmm, elke dag moet ik weer even dit fotoboek bekijken. Elke dag even rukken. Wat een genot" enz enz?
Eigen schuld dikke bult.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
Morning-afterpil werkt niet bij dikkertjes
Wow dan ben je compleet genaaid als je in een dronken bui een iets te obese meid pakt zonder regenjas
quote:"Het zaad loopt warm naar mijn enkels, ik heb geen energie meer om mijn zaad op te vegen van mijn hete lichaam. Jij zuigt alle energie uit mij. Gelukkig maar, ik kan niet zonder jou"
Hahahahaha ;Fquote:
Weet ik veel?!!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alle details weten maar naam niet onthouden, suuuuuure.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef Zaktabak het volgende:
Zo. Ik heb mij even afgerukt en mijn dank laten blijken aan Kore in haar fotoboek.![]()
Foto van de cum op je beeldscherm met Kore's fotoboek geopend?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef Zaktabak het volgende:
Zo. Ik heb mij even afgerukt en mijn dank laten blijken aan Kore in haar fotoboek.![]()
Whatquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
Morning-afterpil werkt niet bij dikkertjes
Wow dan ben je compleet genaaid als je in een dronken bui een iets te obese meid pakt zonder regenjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./\/ëVëR fÖrGeT.![]()
Nee hoor, dat wisselt. Analoog doet het vaker wel dan digitaal, maar ook niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef remi1986 het volgende:
hier in de beschaving (naja valt over te discussieren), doen ze het gewoon
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 19:42:07 ]![]()
Jongens post Phantomesse hier eingelijk nog weleens?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:42 schreef Montelly het volgende:
Jongens post Phantomesse hier eingelijk nog weleens?![]()
quote:gewoon..quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
jammer man, ze had asser wel..quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op woensdag 13 april 2012 18:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga hier wat minder vaak posten als die Montelly hier ook blijft komen...![]()
Oh jezus, het is dus wsl gewoon een irritante viespeuk.
Maar ze is hier nooit meer, dus dag Montelly![]()
![]()
gvd dat was zaterdag weer een beste eindshow
QLIMAX 2013 - IMMORTAL ESSENCE @ Gelredome, Arnhem - Mad Dog + Art of Figthers - Qlimax Endshow (HD)
kippevel![]()
Phantomesse=oLexie=Jumi=ntm...quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post tegenwoordig onder de username oLexie, luister niet naar Chai de heldin.
[ afbeelding ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef remi1986 het volgende:
met die Lexie een heel gesprek gehad in een Qlimax topic afgelopen zaterdag![]()
![]()
en het resultaat was..?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef remi1986 het volgende:
met die Lexie een heel gesprek gehad in een Qlimax topic afgelopen zaterdagVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
hater^99quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef remi1986 het volgende:
maar dat is net een wandelende apotheek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef remi1986 het volgende:
met die Lexie een heel gesprek gehad in een Qlimax topic afgelopen zaterdag?
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post tegenwoordig onder de username oLexie, luister niet naar Chai de heldin.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik vraag 90% van de tijd niet eens meer of het "ook goed gaat", vet autistischquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Modus het volgende:
"Hey"
"Hey..."
"Alles goed?"
"Ja met jou?"
"Ja ook goed"
".....".
![]()
moet ook als je naar qlimax gaatquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef remi1986 het volgende:
maar dat is net een wandelende apotheek![]()
![]()
Beter. Sommige mensen vinden ook dat je dat niet moet vragen als je niet 'oprecht geïnteresseerd bent'(lees langdradig jankverhaal willen aanhoren over hoe slecht het met ze gaat).quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vraag 90% van de tijd niet eens meer of het "ook goed gaat", vet autistisch.
![]()
helaas was ik daar dus nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ook als je naar qlimax gaat![]()
![]()
#sosoindifferentquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vraag 90% van de tijd niet eens meer of het "ook goed gaat", vet autistisch.
![]()
Ik wil juist wel dat mensen dat vragen als ze het helemaal niet menen, kan ik ze mooi lastigvallen met mijn gezeurquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Sommige mensen vinden ook dat je dat niet moet vragen als je niet 'oprecht geïnteresseerd bent'(lees langdradig jankverhaal willen aanhoren over hoe slecht het met ze gaat).
compact en kleverig.![]()
ja hallo, ben geen maatschappelijk werkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil juist wel dat mensen dat vragen als ze het helemaal niet menen, kan ik ze mooi lastigvallen met mijn gezeur![]()
Nee, daarom is het juist leuk ^^quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hallo, ben geen maatschappelijk werker
Maatschappelijk werkers zíjn daarvoor en die vinden het dus ook niet vervelend als je zo'n verhaal ophangt.compact en kleverig.![]()
gvd laat ze daar in de Tweede Kamer eens over dingen praten wat er toe doen. Wat kan mij het schelen of er wel of geen extra stopcontacten in treinen komen
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-tweede-klas.html![]()
Domme baas zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef Modus het volgende:
Mijn baas "alles goed?"
Ik "Wat als ik nou nee zeg?"
Baas "Ehhh deehhhIk moet weer verder
"
![]()
De Nederlandse politiek lijkt over het algemeen een zielige koude drukte te zijn die niets oplost. Oh wat zijn we er met zijn allen gelukkiger van geworden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef remi1986 het volgende:
gvd laat ze daar in de Tweede Kamer eens over dingen praten wat er toe doen. Wat kan mij het schelen of er wel of geen extra stopcontacten in treinen komen
Goed idee zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef remi1986 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-tweede-klas.htmlVergroot het reiscomfort vast enorm.
![]()
Hij begon spontaan je anus te likken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Gridlok het volgende:
Mijn kat is zojuist uit de kast gekomen.![]()
zitten er stopcontacten in een treinquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef remi1986 het volgende:
![]()
kan je magnetron, waterkoker en koffiezetapparaat meenemen in de treinquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee zeg.Vergroot het reiscomfort vast enorm.
![]()
![]()
Neen, hij lag in de kast te slapen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij begon spontaan je anus te likken?![]()
geen idee, vraag onze KLB conducteurquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten er stopcontacten in een trein![]()
![]()
Iedereen zit elkaar straks extra in de weg, want hun telefoon moet wel opgeladen kunnen worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je magnetron, waterkoker en koffiezetapparaat meenemen in de trein![]()
Oh hihihihi, pics?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neen, hij lag in de kast te slapen.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij begon spontaan je anus te likken?![]()
![]()
Ik maak ook altijd mijn eigen anus schoon, ben ik nu homosex??quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Onze gecastreerde katers doen dat weleens bij elkaar.of iig heel dicht daarbij in de buurt.
![]()
Als je dat oraal doet wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd mijn eigen anus schoon, ben ik nu homosex??![]()
http://www.gelderlander.n(...)-keer-over-1.4114492
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.![]()
hoe kan je een station overslaan? Springen ze er dan overheen ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.![]()
inb4 chloro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke meid.quote:Chai!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.
Echt, als CY ooit zo'n wollen trui wil dan trek ik die poes van haar met mijn blote handen kaal en water ik er daarna overheen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.![]()
![]()
WAt!?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuke meid.
[..]
Chai!
Echt, als CY ooit zo'n wollen trui wil dan trek ik die poes van haar met mijn blote handen kaal en water ik er daarna overheen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.![]()
Oh dacht dat er iets met mijn post mis was?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest meteen aan jou denken.Zo zielig.
En idd, durfde het filmpje niet af te kijken.![]()
![]()
maar ja, dat er mensen bij Foxconn zelfmoord plegen, omdat ze de werkdruk niet aankunnen, hoor je niemand over... want ja, wij willen wel allemaal een iPad of Samsung Galaxy.
En nog maar te zwijgen over G-Star kleding en Nike schoenen.
Stelletje hypocrieten![]()
![]()
Dat zijn dan ook geen pluizige konijntjes, maar kale mensenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef remi1986 het volgende:
maar ja, dat er mensen bij Foxconn zelfmoord plegen, omdat ze de werkdruk niet aankunnen, hoor je niemand over... want ja, wij willen wel allemaal een iPad of Samsung Galaxy.
Stelletje hypocrietencompact en kleverig.![]()
Wie wat? Jawel hoor, laatst nog over gehad, maar niet hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef remi1986 het volgende:
Stelletje hypocrieten![]()
![]()
Mensen met G-star kleding,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef Gridlok het volgende:
Mensen met G-star kleding,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb en sterk vermoeden dat er hier nog flink wat miensch op fok dat dragen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.![]()
ik heb er nog 1 broek, slijt nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.![]()
![]()
Inb4 drakentrui.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nog dat ik naar die shit keek en oprecht dacht dat het me cool zou maken.![]()
Ik heb alleen in de eerste zo'n hoodie gehad met only erop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nog dat ik naar die shit keek en oprecht dacht dat het me cool zou maken.
En vanaf toen ook altijd merkbroeken, want bij andere broeken stond ik altijd huilend in het pashokje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: