Ik zweer 't, deze zal jou eens VUL EEN BULLSHIT ZIN IN maken mij leip.quote:
hey cutiequote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer 't, deze zal jou eens VUL EEN BULLSHIT ZIN IN maken mij leip.
De gedachten dat ik straks mijn haartjes moet wassen is nog leuker dan deze uitgekauwde vorm van reageren.
don't care bbyquote:Op maandag 25 november 2013 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom neem jij geen andere UI? Ik herken je alleen al daar aan?
Zal jou eens uitkauwen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De gedachten dat ik straks mijn haartjes moet wassen is nog leuker dan deze uitgekauwde vorm van reageren.
Door dezelfde nog steeds?quote:Op maandag 25 november 2013 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd al flink uitgekauwd sugar.
Dus alles is weer koek en ei?quote:
Ja weenie? Dacht dat jullie laatst troubles hadden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was niet alles koek en ei dan???
Chicks + drama. Jwz....quote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie? Dacht dat jullie laatst troubles hadden.
Ahw.quote:
Daarom juistquote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat moet je?quote:
Dit is zo vorig half jaar. Hou op erover te zeuren. SG is geen slet, ze vindt seks gewoon lekker, en heeft toevallig een boy gehad die Titta ook gehad heeft. Big deal, next.quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoi, wat las ik gisteren. Heb jij nu het afdankertje van Titta?
Rustig maar. Dit was nieuwe info voor mijquote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is zo vorig half jaar. Hou op erover te zeuren. SG is geen slet, ze vindt seks gewoon lekker, en heeft toevallig een boy gehad die Titta ook gehad heeft. Big deal, next.
Ah. Nou in dat geval was het geloof ik een ONS.quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig maar. Dit was nieuwe info voor mij
Ben jij haar woordvoerder ofzo. :squote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah. Nou in dat geval was het geloof ik een ONS.
Jongen ik vind het zielig voor haar, iedereen altijd maar bashen. Ik vind het gewoon een lieve meid.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij haar woordvoerder ofzo. :s
Ik denk dat zij prima in staat is om zichzelf te verdedigen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen ik vind het zielig voor haar, iedereen altijd maar bashen. Ik vind het gewoon een lieve meid.
Nou oke, ik hou m'n mond wel weer hoor Chloroquote:Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat zij prima in staat is om zichzelf te verdedigen.
DOE EENS KALLUMquote:Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou oke, ik hou m'n mond wel weer hoor Chloro
Je bent te lief en zorgzaam voor deze SC. Je wordt een goede zusterquote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen ik vind het zielig voor haar, iedereen altijd maar bashen. Ik vind het gewoon een lieve meid.
Wow, zou dit niet pikken hoor CY.quote:Op maandag 25 november 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent te lief en zorgzaam voor deze SC. Je wordt een goede zuster![]()
![]()
Jij een goede vaderquote:Op maandag 25 november 2013 23:58 schreef Gridlok het volgende:
Geintje hoor CY zal vast goede moeder zijn.
*ademt in, ademt uit*quote:Op maandag 25 november 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent te lief en zorgzaam voor deze SC. Je wordt een goede zuster![]()
![]()
Thanks sweetiequote:Op maandag 25 november 2013 23:58 schreef Gridlok het volgende:
Geintje hoor CY zal vast goede moeder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |