Juffen/docenten die stencils uitdelen en elk stencil individueel moeten vingerlikkenquote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie wel gewoon pagina's omslaan zonder telkens aan je vinger te likken?
Mensen die dat doenquote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie wel gewoon pagina's omslaan zonder telkens aan je vinger te likken?
ah, mijn baas dusquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Chai het volgende:
Sws mensen die telkens in hun mond zitten te poeren.Op de een of andere manier altijd iets tussen hun tanden oid.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Chai het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)ht/1001004001834772/
Deze ga ik lezen, lekker mezelf herkennen.
Chai pls.quote:De 15-jarige Christopher is autistisch. Hij heeft moeite met emoties en onoverzichtelijke situaties, maar is een kei in logica en wiskunde. Wanneer blijkt dat de hond van de buurvrouw is vermoord, onderneemt hij een speurtocht die zijn leven op zijn kop zal zetten. Boeiende blik op de wereld door de ogen van een autist. Het vertelperspectief ligt bij Christopher zelf, zodat zijn gedrag, dat voor een buitenstaander onbegrijpelijk zal zijn, een eigen logica krijgt.
je zocht je lens naar de gegevens van dat bedrijf?quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ineens ¤21,40 van m'n rekening geschreven per automatisch incasso. Wat verbazing, gezond wantrouwen en 2 minuten Googlen later kom ik uit op de KvK, is verdomme gewoon van Pearl voor m'n lenzen. Heet ineens "Brilmy Jersey" dus, althans op de afschrijving.
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zocht je lens naar de gegevens van dat bedrijf?
Dure grap die lenzen altijd, ik betaal per 3 maanden.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ineens ¤21,40 van m'n rekening geschreven per automatisch incasso. Wat verbazing, gezond wantrouwen en 2 minuten Googlen later kom ik uit op de KvK, is verdomme gewoon van Pearl voor m'n lenzen. Heet ineens "Brilmy Jersey" dus, althans op de afschrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |