Die kloon iddquote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
SEX / ik ben dus niet verliefd!
Dit wijf.Dat topic.
Wel gelachen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kloon iddsteek er geen energie in.
Echt? zo over de top dat het niet geloofwaardig is en dus niet grappig maar gewoon triest. Vind ik danquote:
Laag niveau is mijn niveau.quote:Op maandag 25 november 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? zo over de top dat het niet geloofwaardig is en dus niet grappig maar gewoon triest. Vind ik dan
Mijn ook, maar dit is lager dan laag en ook nog eens te dik verzonnen door dat ene kloontje die al tientallen klonen heeft gehad en die altijd hetzelfde typt en dezelfde topics aan maaktquote:
Wist niet dat dit al vaker voorbij was gekomen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn ook, maar dit is lager dan laag en ook nog eens te dik verzonnen door dat ene kloontje die al tientallen klonen heeft gehad en die altijd hetzelfde typt en dezelfde topics aan maakt
Bedoelde eigenlijk dezelfde soort topicsquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist niet dat dit al vaker voorbij was gekomen.
Frieschquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor brabo TT?
zegt de braboquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor brabo TT?
Oké Friesche merriequote:
Wa?quote:
Neequote:
Not much, lig nog in bed, boa constrictor styloquote:
wie ben je aan het wurgen?quote:Op maandag 25 november 2013 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Not much, lig nog in bed, boa constrictor stylo
Hengst dan?quote:
Hengst klinkt wel mannelijkerquote:Op maandag 25 november 2013 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hengst dan?
Ik vind het wel mooie paarden, alleen een beetje groot
Niet eens scampy stylo op de stoel?quote:
Mezelfquote:
Er bestaan wel paarden met een prothesequote:Op maandag 25 november 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hengst klinkt wel mannelijkerik ken alleen paarden met 4 benen, ondersoorten ken ik niet
Pony's?quote:Op maandag 25 november 2013 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan wel paarden met een prothese
Neen, ben nog te luiquote:
Altijd weer die pony'squote:
I know rightquote:
ik heb nog een schaal gourmetvlees thuis staanquote:Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know right
Zo maar eens opstaan, want honger
Falafelquote:Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd weer die pony's
Falabella's
kerst duurt nog een maand hoorquote:Op maandag 25 november 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog een schaal gourmetvlees thuis staan
Wat betekent het dan?quote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd Chai, ook al is het niet waar.
quote:
i cantquote:
Jaquote:
gecondoleerdquote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind dit een beetje lullig hoor jongens, ik heb mijn veulen moeten laten inslapen.
ow sorry, wist ik nietquote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind dit een beetje lullig hoor jongens, ik heb mijn veulen moeten laten inslapen.
Klauwzeer of hoefkatrol?quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Geen van beiden. Gewoon breuk ergens in zijn been wat nooit meer zou kunnen herstellen en alleen maar meer pijn zou gaan doen.quote:
Oh je bent serieusquote:Op maandag 25 november 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen van beiden. Gewoon breuk ergens in zijn been wat nooit meer zou kunnen herstellen en alleen maar meer pijn zou gaan doen.
Is al een jaar geleden hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je bent serieus
Vervelend. Maar wel beter voor hem.
Nu nog kapot van?quote:
Ik denk dat het mooier voor hem was om oud te worden en alle merries te onderwerpen aan zijn massieve penis eigenlijkquote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Hij heeft srs het mooiste leven gehad wat hij kon hebben.
maar als hij te mank was om ze te bespringen zou dat wel zielig zijnquote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooier voor hem was om oud te worden en alle merries te onderwerpen aan zijn massieve penis eigenlijk
Gewoon ander standjequote:Op maandag 25 november 2013 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als hij te mank was om ze te bespringen zou dat wel zielig zijn
Jazeker met jou ook Dven?quote:
Je breekt mijn hart.quote:Op maandag 25 november 2013 14:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
TR gemaakt, vind dit niet kunnen.
Liever je geest dan je anus.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef Gridlok het volgende:
bla
[..]
Jij breekt mijn kinderlijke geest.
So so romantic.quote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Candle light dinner en ik vertel je alles.
Ben ik wel, echt waar hoor, keer bij een chickie voor haar raam staan zingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben ik wel, echt waar hoor, keer bij een chickie voor haar raam staan zingen.godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je ook aanschuiven?quote:Op maandag 25 november 2013 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mooie mi.. Mur en grid gezellig aan een tafeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je ook aanschuiven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je ook aanschuiven?Staat ze niet p het menu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het oude vlees moet eerst opquote:
zijn het zo'n arme sloebers?quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik 200% moet bij betalen, anders zijn jullie bankroet
goudquote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euro's zijn irrelevant.
Gold en gear
Nee, ik eet zo veelquote:
Duck saus??quote:
10K+ RL / 40K+ Gold bro.quote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euro's zijn irrelevant.
Gold en legendary gear
Dan maak je maar zinquote:Op maandag 25 november 2013 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee of ik zin heb an sushi die avond.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mental image van een Chai die borstvoeding geeft een zeskoppig nest van semi-autistische veulens.
heeft chai in deze MI dan ook 6 tetten?quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mental image van een Chai die borstvoeding geeft een zeskoppig nest van semi-autistische veulens.
Naar de wc ?quote:
Je bedoelt dat als Nootmans op je gelegen zou hebben het ws weinig indruk zou maken?quote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Chai het volgende:
2Nutz denk ik, ik weet nergens van namelijk.
Nee, bergen-belsenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gefeliciteerd Chai. Van Mozy of een lokale dekhengst?
quote:
Kom je nog wel achter als er een lelijk kutjong uit je kruiptquote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Chai het volgende:
2Nutz denk ik, ik weet nergens van namelijk.
En bedankt.quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter als er een lelijk kutjong uit je kruipt
Voor wat?quote:
Lopendebandwerkendepoolquote:Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
30.000 cadeautjes inpakken voor kerstviering die uiteindelijk pas in januari plaatsvindt
#kutleven
Gaat automatischquote:Op maandag 25 november 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jouw onvoorwaardelijke liefde :$$$
benveerelinie :Squote:
wowquote:
Vind je leuk he... valse handtasquote:
Ja, hou wel van een relletjequote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je leuk he... valse handtas
Dat is algemeen bekendquote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hou wel van een relletje
Vals van je om mij valse handtas te noemen weer :s
Heueheuheuheuheuheuquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ja ik ben vals.. misschien heb ik ook een beetje hondsdolheid
Eet smakelijkquote:
Yay #TeamVeerquote:Op maandag 25 november 2013 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goedzo Veer! Bijt die snitchende loempia aan stukken!
Hoe laat eten we?quote:
Nicequote:Op maandag 25 november 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Staat nog een bordje in de koelkast.
Leeg?quote:Op maandag 25 november 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Staat nog een bordje in de koelkast.
Wel 's over getwijfeld om daar wat te bestellenquote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef CristinaYang het volgende:
Voor het eerst besteld bij Big Mammy Burger, ga nooit meer ergens anders bestellenBeste burger die ik buiten de States gegeten heb, ZO LEKKER
![]()
Het is al half op, dan moet je naar het half ondergekwijlde overblijfseltje kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel 's over getwijfeld om daar wat te bestellen. Pics or it's surreptitious advertising.
Dus je houd van vet vlees op een sloppy stukje brood?quote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef CristinaYang het volgende:
Voor het eerst besteld bij Big Mammy Burger, ga nooit meer ergens anders bestellenBeste burger die ik buiten de States gegeten heb, ZO LEKKER
![]()
Nee man. Ze hadden daar een burgerbar, The Brickhouse, en dat was zo zo zo lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus je houd van vet vlees op een sloppy stukje brood?
Nicequote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is al half op, dan moet je naar het half ondergekwijlde overblijfseltje kijkenDus ik zal je een beschrijving geven
Ik had een California Cheeseburger. Groot ding, mals vlees, goede lap kaas erop, en heerlijk saus. Maar ze zeggen dus dat ze die broodjes vers bakken, en volgens mij is dat echt zoKrokant, zelfs nog een beetje warm (!), en er zit ook nog augurk, komkommer en tomaat op. Nu vind ik komkommer op burgers echt heerlijk maar niemand doet dat ooit, dus daar scoren ze al punten mee
Oh en ik had er rosti rondjes bij die ook echt super lekker zijnGewoon echt alsof het net uit een keuken van een restaurant komt, en totaal niet lopende band of ""hoi ik ben ranzig want ik heb net een uur in een scootertas gezeten" ofzo.
Geen Amerikaanse piemels gehad, dat kan ik je dus niet vertellen.quote:
Dat weet ik nietquote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice. Beter dan Burgermeester denk je?
Maar tijdens je verblijf tijdens de VS wel piemels van andere nationaliteiten dus?quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen Amerikaanse piemels gehad, dat kan ik je dus niet vertellen.
Nee. Waarom denk je dat ik Panz zo gewillig in de armen vloog, ik stond al eeuwen droog.quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar tijdens je verblijf tijdens de VS wel piemels van andere nationaliteiten dus?
Pls, I ain't buyin it.quote:Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Waarom denk je dat ik Panz zo gewillig in de armen vloog, ik stond al eeuwen droog.
Oh chill, wou srs net zeggen van 'voel me echt een uncultured swine dat ik nog nooit bij BM heb gegeten'quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef CristinaYang het volgende:
Dat weet ik nietNog nooit gegeten. Is dat een aanrader?
2 nights dan.quote:Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
SrsIk heb nog nooit een one night stand gehad.
Is dat echt de plaats te zijn voor hippe Amsterdammers? Even googlenquote:Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh chill, wou srs net zeggen van 'voel me echt een uncultured swine dat ik nog nooit bij BM heb gegeten'.
Oké hier haak ik af.quote:BURGER ALS SALADE
Voor ¤2,00 extra kan elke burger als maaltijdsalade bereid worden
Nog nooit buiten een commited relationship.quote:
picsquote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef CristinaYang het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Btw gifje gevonden van Panzer pre-2009.
[ afbeelding ]Baas. Ook al ben ik voor de kleurling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
quote:
Tevens is het nu helemaal op.quote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is al half op, dan moet je naar het half ondergekwijlde overblijfseltje kijkenDus ik zal je een beschrijving geven
Ik had een California Cheeseburger. Groot ding, mals vlees, goede lap kaas erop, en heerlijk saus. Maar ze zeggen dus dat ze die broodjes vers bakken, en volgens mij is dat echt zoKrokant, zelfs nog een beetje warm (!), en er zit ook nog augurk, komkommer en tomaat op. Nu vind ik komkommer op burgers echt heerlijk maar niemand doet dat ooit, dus daar scoren ze al punten mee
Oh en ik had er rosti rondjes bij die ook echt super lekker zijnGewoon echt alsof het net uit een keuken van een restaurant komt, en totaal niet lopende band of ""hoi ik ben ranzig want ik heb net een uur in een scootertas gezeten" ofzo.
hard gewordenquote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Tevens is het nu helemaal op.
Vetzak.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Tevens is het nu helemaal op.
Sowieso altijd voor Tom en geen Jerry.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Baas. Ook al ben ik voor de kleurling.
Dat komt omdat komkommer gemixt met warm eten, een rare smaak geeft.quote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef CristinaYang het volgende:
Nu vind ik komkommer op burgers echt heerlijk maar niemand doet dat ooit, dus daar scoren ze al punten mee
Dit klinkt zo fout johquote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
EN TERECHT. En dat heerlijke ding bevindt zich nu helemaal in mij
Wat gek, dat was totaal niet de bedoelingquote:
NEEquote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat komkommer gemixt met warm eten, een rare smaak geeft.
Maak er nog even een foto van joh.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Spinazie gegeten met gebakken opperdoezen en een pangafilet uit de oven
Maak niet zo'n domme opmerking. Hoe kan ik er nou een foto van maken als ik het al gegeten heb? Domme, rare Vas.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak er nog even een foto van joh.
Good girl.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Ga ga met je anorexiavoer. Het gaat hier over Burgers.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Godver nou voel ik me nog echt een fatso ookquote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Bek dicht a skinnyfat zandhaas.quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga ga met je anorexiavoer. Het gaat hier over Burgers.
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga ga met je anorexiavoer. Het gaat hier over Burgers.
Haha boeiend. Ik heb ook 1 dag pizzadag oid in de week hoorquote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver nou voel ik me nog echt een fatso ookSpinazie is wel echt
trouwens
Vloerpizza leggen en alsnog foto makenquote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maak niet zo'n domme opmerking. Hoe kan ik er nou een foto van maken als ik het al gegeten heb? Domme, rare Vas.
Zal jou eens op een vloerpizza leggenquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vloerpizza leggen en alsnog foto maken
Ah gelukkig, nu voel ik me weer beterquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha boeiend. Ik heb ook 1 dag pizzadag oid in de week hoorEn een kibbelingdag
Bahquote:Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal jou eens op een vloerpizza leggen
Haha ik houd wel echt van lekker eten, ja.quote:Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah gelukkig, nu voel ik me weer beterZou sowieso bij jou thuis komen eten trouwens, met al die heerlijke shizzle waar je het altijd over hebt
Dat is boulimia, ken je ziektes.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef tetouaribo het volgende:
Vloerpizza is kots? Praat elkaar maar anorexia aan.
Watch out, we got an expert over here.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is boulimia, ken je ziektes.
Vaak vind ik dat ook veel lekkerderquote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik houd wel echt van lekker eten, ja.Maar wél vaak redelijk verantwoord en gezond
En wat betekent dat achtervoegsel nervosa?quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar Japan sowiesoquote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vaak vind ik dat ook veel lekkerderJij hield ook van sushi toch? Dat is echt mijn nieuwe liefde
Neurotischquote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat betekent dat achtervoegsel nervosa?
Wat gek, de meeste mensen die ik ken houden van smerig eten.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik houd wel echt van lekker eten, ja.![]()
Nee, Japanners zijn kkeng.quote:
Gvd, hardopquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat gek, de meeste mensen die ik ken houden van smerig eten.
quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Betweter. Ik ben ook maar een simpele allochtoon.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, love sushi. Maar had er iets teveel van gevroten dus werd het wat zat. Nu vind ik die standaard sushi niet meer lekker, alleen die met vet lekkere vis er in of gefrituurde garnaal er inquote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vaak vind ik dat ook veel lekkerderJij hield ook van sushi toch? Dat is echt mijn nieuwe liefde
quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, rare mensen met hun spruitjes, andijvie, boerenkool, broccoli, bietjes en rode koolquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken toch.quote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, love sushi. Maar had er iets teveel van gevroten dus werd het wat zat. Nu vind ik die standaard sushi niet meer lekker, alleen die met vet lekkere vis er in of gefrituurde garnaal er in
Lekker, lekker, lekker, lekker, lekker en geen idee eigenlijk. Stel je niet aanquote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, rare mensen met hun spruitjes, andijvie, boerenkool, broccoli, bietjes en rode kool
Pls.quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker, lekker, lekker, lekker, lekker en geen idee eigenlijk. Stel je niet aan.
Denk dat ze het bedoelt op de manier waarop mijn moeder het klaarmaakt.quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker, lekker, lekker, lekker, lekker en geen idee eigenlijk. Stel je niet aan.
HAHAHA DWC IS VERKAASDquote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is best racistisch, het woord " kleurling " gewoon kut moslim zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Baas. Ook al ben ik voor de kleurling.
Haha hoor deze bounty danquote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal vieze mannen die foto's van je gaan makenquote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
Bah, zometeen weer 1,5 uur in de trein zitten naar Amsterdam.
Kapotgekookt, flauw en met kale aardappelen en een lap vlees?quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze het bedoelt op de manier waarop mijn moeder het klaarmaakt.
quote:
Nee hoor, mijn ma maakt die shit gewoon fucking lekker klaarquote:
WAT KOM JE IN AMSTERDAM DOENquote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
Bah, zometeen weer 1,5 uur in de trein zitten naar Amsterdam.
Met een prak en jus?quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze het bedoelt op de manier waarop mijn moeder het klaarmaakt.
Dit geloof ik. Zou ook bij jouw mama thuis komen etenquote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapotgekookt, flauw en met kale aardappelen en een lap vlees?
[..]
[..]
Nee hoor, mijn ma maakt die shit gewoon fucking lekker klaar.
Morgen een job dus vanavond bij m'n vriend crashen zodat ik niet zo teringvroeg op hoef morgen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAT KOM JE IN AMSTERDAM DOENWat gezellig
Wat leuk! Ik wist niet dat hij hier woonde! Veel plezier alvastquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen een job dus vanavond bij m'n vriend crashen zodat ik niet zo teringvroeg op hoef morgen.
En dan morgenavond weer terug naar huis, om donderdag wéér naar Amsterdam te reizen.. Vrijdag is m'n vriend jarig nl dus donderdagnacht gaan we uit.
Hahahahaquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit geloof ik. Zou ook bij jouw mama thuis komen etenVooral omdat ik hoop dat ze dan allemaal leuke dingen vertelt over toen je klein was en je nooit meer onaardig tegen me doet uit angst voor chantagemateriaal
Haha niet?quote:Op maandag 25 november 2013 19:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist niet dat hij hier woonde! Veel plezier alvast
Zoiets ja.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapotgekookt, flauw en met kale aardappelen en een lap vlees?
Nee joh, stiekem valt het wel mee hoeveel enge gegevens ik over iedereen hebquote:Op maandag 25 november 2013 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha niet?Dacht dat je dat wel wist, joh.
Hahahaquote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, stiekem valt het wel mee hoeveel enge gegevens ik over iedereen heb
quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit geloof ik. Zou ook bij jouw mama thuis komen etenVooral omdat ik hoop dat ze dan allemaal leuke dingen vertelt over toen je klein was en je nooit meer onaardig tegen me doet uit angst voor chantagemateriaal
Beetje zuur dat ik via FOK! achter m'n cadeau moet komenquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen een job dus vanavond bij m'n vriend crashen zodat ik niet zo teringvroeg op hoef morgen.
En dan morgenavond weer terug naar huis, om donderdag wéér naar Amsterdam te reizen.. Vrijdag is m'n vriend jarig nl dus donderdagnacht gaan we uit.
Sla is ook echt zeer moeilijk klaar te makenquote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Laatst was ik lekker eerder thuis toen er sla op de planning stond. Soort slappe sla die zij altijd verpest met kkvieze dressing en nogal grof gesneden wat bij die sla echt niet lekker is. Met andere zelfgemaakte dressing en een stuk fijner gesneden werd het gewoon gelijk zoveel beter te eten.en het kost niet eens extra tijd, want kun je gewoon doen terwijl die aardappels toch nog moeten koken.
![]()
Ik denk dat zij gewoon srs van smerig eten houdt.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Laatst was ik lekker eerder thuis toen er sla op de planning stond. Soort slappe sla die zij altijd verpest met kkvieze dressing en nogal grof gesneden wat bij die sla echt niet lekker is. Met andere zelfgemaakte dressing en een stuk fijner gesneden werd het gewoon gelijk zoveel beter te eten.en het kost niet eens extra tijd, want kun je gewoon doen terwijl die aardappels toch nog moeten koken.
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beetje zuur dat ik via FOK! achter m'n cadeau moet komen.
Of ze is gewoon een functionele eterquote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets ja.
![]()
Hahaquote:
Vlakbij Utrecht vandaanquote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Uit welke stad kom jij oorspronkelijk vandaan eigenlijk?
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal k je op een paal laten zitten met de 3 kleine kruisjes.
Juffen/docenten die stencils uitdelen en elk stencil individueel moeten vingerlikkenquote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie wel gewoon pagina's omslaan zonder telkens aan je vinger te likken?
Mensen die dat doenquote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie wel gewoon pagina's omslaan zonder telkens aan je vinger te likken?
ah, mijn baas dusquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Chai het volgende:
Sws mensen die telkens in hun mond zitten te poeren.Op de een of andere manier altijd iets tussen hun tanden oid.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Chai het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)ht/1001004001834772/
Deze ga ik lezen, lekker mezelf herkennen.
Chai pls.quote:De 15-jarige Christopher is autistisch. Hij heeft moeite met emoties en onoverzichtelijke situaties, maar is een kei in logica en wiskunde. Wanneer blijkt dat de hond van de buurvrouw is vermoord, onderneemt hij een speurtocht die zijn leven op zijn kop zal zetten. Boeiende blik op de wereld door de ogen van een autist. Het vertelperspectief ligt bij Christopher zelf, zodat zijn gedrag, dat voor een buitenstaander onbegrijpelijk zal zijn, een eigen logica krijgt.
je zocht je lens naar de gegevens van dat bedrijf?quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ineens ¤21,40 van m'n rekening geschreven per automatisch incasso. Wat verbazing, gezond wantrouwen en 2 minuten Googlen later kom ik uit op de KvK, is verdomme gewoon van Pearl voor m'n lenzen. Heet ineens "Brilmy Jersey" dus, althans op de afschrijving.
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zocht je lens naar de gegevens van dat bedrijf?
Dure grap die lenzen altijd, ik betaal per 3 maanden.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ineens ¤21,40 van m'n rekening geschreven per automatisch incasso. Wat verbazing, gezond wantrouwen en 2 minuten Googlen later kom ik uit op de KvK, is verdomme gewoon van Pearl voor m'n lenzen. Heet ineens "Brilmy Jersey" dus, althans op de afschrijving.
Ik zweer 't, deze zal jou eens VUL EEN BULLSHIT ZIN IN maken mij leip.quote:
hey cutiequote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zweer 't, deze zal jou eens VUL EEN BULLSHIT ZIN IN maken mij leip.
De gedachten dat ik straks mijn haartjes moet wassen is nog leuker dan deze uitgekauwde vorm van reageren.
don't care bbyquote:Op maandag 25 november 2013 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom neem jij geen andere UI? Ik herken je alleen al daar aan?
Zal jou eens uitkauwen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De gedachten dat ik straks mijn haartjes moet wassen is nog leuker dan deze uitgekauwde vorm van reageren.
Door dezelfde nog steeds?quote:Op maandag 25 november 2013 22:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd al flink uitgekauwd sugar.
Dus alles is weer koek en ei?quote:
Ja weenie? Dacht dat jullie laatst troubles hadden.quote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was niet alles koek en ei dan???
Chicks + drama. Jwz....quote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie? Dacht dat jullie laatst troubles hadden.
Ahw.quote:
Daarom juistquote:Op maandag 25 november 2013 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat moet je?quote:
Dit is zo vorig half jaar. Hou op erover te zeuren. SG is geen slet, ze vindt seks gewoon lekker, en heeft toevallig een boy gehad die Titta ook gehad heeft. Big deal, next.quote:Op maandag 25 november 2013 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoi, wat las ik gisteren. Heb jij nu het afdankertje van Titta?
Rustig maar. Dit was nieuwe info voor mijquote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is zo vorig half jaar. Hou op erover te zeuren. SG is geen slet, ze vindt seks gewoon lekker, en heeft toevallig een boy gehad die Titta ook gehad heeft. Big deal, next.
Ah. Nou in dat geval was het geloof ik een ONS.quote:Op maandag 25 november 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig maar. Dit was nieuwe info voor mij
Ben jij haar woordvoerder ofzo. :squote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah. Nou in dat geval was het geloof ik een ONS.
Jongen ik vind het zielig voor haar, iedereen altijd maar bashen. Ik vind het gewoon een lieve meid.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij haar woordvoerder ofzo. :s
Ik denk dat zij prima in staat is om zichzelf te verdedigen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen ik vind het zielig voor haar, iedereen altijd maar bashen. Ik vind het gewoon een lieve meid.
Nou oke, ik hou m'n mond wel weer hoor Chloroquote:Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk dat zij prima in staat is om zichzelf te verdedigen.
DOE EENS KALLUMquote:Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou oke, ik hou m'n mond wel weer hoor Chloro
Je bent te lief en zorgzaam voor deze SC. Je wordt een goede zusterquote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jongen ik vind het zielig voor haar, iedereen altijd maar bashen. Ik vind het gewoon een lieve meid.
Wow, zou dit niet pikken hoor CY.quote:Op maandag 25 november 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent te lief en zorgzaam voor deze SC. Je wordt een goede zuster![]()
![]()
Jij een goede vaderquote:Op maandag 25 november 2013 23:58 schreef Gridlok het volgende:
Geintje hoor CY zal vast goede moeder zijn.
*ademt in, ademt uit*quote:Op maandag 25 november 2013 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent te lief en zorgzaam voor deze SC. Je wordt een goede zuster![]()
![]()
Thanks sweetiequote:Op maandag 25 november 2013 23:58 schreef Gridlok het volgende:
Geintje hoor CY zal vast goede moeder zijn.
Moet je eens aan Panz vragen waarom hij nu in Groningen zitquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij helemaal niet boos worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |