quote:Op maandag 25 november 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Btw gifje gevonden van Panzer pre-2009.
[ afbeelding ]Baas. Ook al ben ik voor de kleurling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
quote:
Tevens is het nu helemaal op.quote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is al half op, dan moet je naar het half ondergekwijlde overblijfseltje kijkenDus ik zal je een beschrijving geven
Ik had een California Cheeseburger. Groot ding, mals vlees, goede lap kaas erop, en heerlijk saus. Maar ze zeggen dus dat ze die broodjes vers bakken, en volgens mij is dat echt zoKrokant, zelfs nog een beetje warm (!), en er zit ook nog augurk, komkommer en tomaat op. Nu vind ik komkommer op burgers echt heerlijk maar niemand doet dat ooit, dus daar scoren ze al punten mee
Oh en ik had er rosti rondjes bij die ook echt super lekker zijnGewoon echt alsof het net uit een keuken van een restaurant komt, en totaal niet lopende band of ""hoi ik ben ranzig want ik heb net een uur in een scootertas gezeten" ofzo.
hard gewordenquote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Tevens is het nu helemaal op.
Vetzak.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Tevens is het nu helemaal op.
Sowieso altijd voor Tom en geen Jerry.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Baas. Ook al ben ik voor de kleurling.
Dat komt omdat komkommer gemixt met warm eten, een rare smaak geeft.quote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef CristinaYang het volgende:
Nu vind ik komkommer op burgers echt heerlijk maar niemand doet dat ooit, dus daar scoren ze al punten mee
Dit klinkt zo fout johquote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
EN TERECHT. En dat heerlijke ding bevindt zich nu helemaal in mij
Wat gek, dat was totaal niet de bedoelingquote:
NEEquote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat komkommer gemixt met warm eten, een rare smaak geeft.
Maak er nog even een foto van joh.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Spinazie gegeten met gebakken opperdoezen en een pangafilet uit de oven
Maak niet zo'n domme opmerking. Hoe kan ik er nou een foto van maken als ik het al gegeten heb? Domme, rare Vas.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maak er nog even een foto van joh.
Good girl.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Ga ga met je anorexiavoer. Het gaat hier over Burgers.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Godver nou voel ik me nog echt een fatso ookquote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Bek dicht a skinnyfat zandhaas.quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga ga met je anorexiavoer. Het gaat hier over Burgers.
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ga ga met je anorexiavoer. Het gaat hier over Burgers.
Haha boeiend. Ik heb ook 1 dag pizzadag oid in de week hoorquote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Godver nou voel ik me nog echt een fatso ookSpinazie is wel echt
trouwens
Vloerpizza leggen en alsnog foto makenquote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maak niet zo'n domme opmerking. Hoe kan ik er nou een foto van maken als ik het al gegeten heb? Domme, rare Vas.
Zal jou eens op een vloerpizza leggenquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vloerpizza leggen en alsnog foto maken
Ah gelukkig, nu voel ik me weer beterquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha boeiend. Ik heb ook 1 dag pizzadag oid in de week hoorEn een kibbelingdag
Bahquote:Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal jou eens op een vloerpizza leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |