Nicequote:Op maandag 25 november 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Staat nog een bordje in de koelkast.
Leeg?quote:Op maandag 25 november 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Staat nog een bordje in de koelkast.
Wel 's over getwijfeld om daar wat te bestellenquote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef CristinaYang het volgende:
Voor het eerst besteld bij Big Mammy Burger, ga nooit meer ergens anders bestellenBeste burger die ik buiten de States gegeten heb, ZO LEKKER
![]()
Het is al half op, dan moet je naar het half ondergekwijlde overblijfseltje kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wel 's over getwijfeld om daar wat te bestellen. Pics or it's surreptitious advertising.
Dus je houd van vet vlees op een sloppy stukje brood?quote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef CristinaYang het volgende:
Voor het eerst besteld bij Big Mammy Burger, ga nooit meer ergens anders bestellenBeste burger die ik buiten de States gegeten heb, ZO LEKKER
![]()
Nee man. Ze hadden daar een burgerbar, The Brickhouse, en dat was zo zo zo lekkerquote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus je houd van vet vlees op een sloppy stukje brood?
Nicequote:Op maandag 25 november 2013 18:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is al half op, dan moet je naar het half ondergekwijlde overblijfseltje kijkenDus ik zal je een beschrijving geven
Ik had een California Cheeseburger. Groot ding, mals vlees, goede lap kaas erop, en heerlijk saus. Maar ze zeggen dus dat ze die broodjes vers bakken, en volgens mij is dat echt zoKrokant, zelfs nog een beetje warm (!), en er zit ook nog augurk, komkommer en tomaat op. Nu vind ik komkommer op burgers echt heerlijk maar niemand doet dat ooit, dus daar scoren ze al punten mee
Oh en ik had er rosti rondjes bij die ook echt super lekker zijnGewoon echt alsof het net uit een keuken van een restaurant komt, en totaal niet lopende band of ""hoi ik ben ranzig want ik heb net een uur in een scootertas gezeten" ofzo.
Geen Amerikaanse piemels gehad, dat kan ik je dus niet vertellen.quote:
Dat weet ik nietquote:Op maandag 25 november 2013 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice. Beter dan Burgermeester denk je?
Maar tijdens je verblijf tijdens de VS wel piemels van andere nationaliteiten dus?quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen Amerikaanse piemels gehad, dat kan ik je dus niet vertellen.
Nee. Waarom denk je dat ik Panz zo gewillig in de armen vloog, ik stond al eeuwen droog.quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar tijdens je verblijf tijdens de VS wel piemels van andere nationaliteiten dus?
Pls, I ain't buyin it.quote:Op maandag 25 november 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Waarom denk je dat ik Panz zo gewillig in de armen vloog, ik stond al eeuwen droog.
Oh chill, wou srs net zeggen van 'voel me echt een uncultured swine dat ik nog nooit bij BM heb gegeten'quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef CristinaYang het volgende:
Dat weet ik nietNog nooit gegeten. Is dat een aanrader?
2 nights dan.quote:Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
SrsIk heb nog nooit een one night stand gehad.
Is dat echt de plaats te zijn voor hippe Amsterdammers? Even googlenquote:Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh chill, wou srs net zeggen van 'voel me echt een uncultured swine dat ik nog nooit bij BM heb gegeten'.
Oké hier haak ik af.quote:BURGER ALS SALADE
Voor ¤2,00 extra kan elke burger als maaltijdsalade bereid worden
Nog nooit buiten een commited relationship.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picsquote:Op maandag 25 november 2013 18:14 schreef CristinaYang het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |