Neen, ben nog te luiquote:
Altijd weer die pony'squote:
I know rightquote:
ik heb nog een schaal gourmetvlees thuis staanquote:Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know right
Zo maar eens opstaan, want honger
Falafelquote:Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd weer die pony's
Falabella's
kerst duurt nog een maand hoorquote:Op maandag 25 november 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog een schaal gourmetvlees thuis staan
Wat betekent het dan?quote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd Chai, ook al is het niet waar.
quote:
i cantquote:
Jaquote:
gecondoleerdquote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind dit een beetje lullig hoor jongens, ik heb mijn veulen moeten laten inslapen.
ow sorry, wist ik nietquote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind dit een beetje lullig hoor jongens, ik heb mijn veulen moeten laten inslapen.
Klauwzeer of hoefkatrol?quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Geen van beiden. Gewoon breuk ergens in zijn been wat nooit meer zou kunnen herstellen en alleen maar meer pijn zou gaan doen.quote:
Oh je bent serieusquote:Op maandag 25 november 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen van beiden. Gewoon breuk ergens in zijn been wat nooit meer zou kunnen herstellen en alleen maar meer pijn zou gaan doen.
Is al een jaar geleden hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je bent serieus
Vervelend. Maar wel beter voor hem.
Nu nog kapot van?quote:
Ik denk dat het mooier voor hem was om oud te worden en alle merries te onderwerpen aan zijn massieve penis eigenlijkquote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Hij heeft srs het mooiste leven gehad wat hij kon hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |