Die kloon iddquote:Op maandag 25 november 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
SEX / ik ben dus niet verliefd!
Dit wijf.Dat topic.
Wel gelachen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kloon iddsteek er geen energie in.
Echt? zo over de top dat het niet geloofwaardig is en dus niet grappig maar gewoon triest. Vind ik danquote:
Laag niveau is mijn niveau.quote:Op maandag 25 november 2013 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? zo over de top dat het niet geloofwaardig is en dus niet grappig maar gewoon triest. Vind ik dan
Mijn ook, maar dit is lager dan laag en ook nog eens te dik verzonnen door dat ene kloontje die al tientallen klonen heeft gehad en die altijd hetzelfde typt en dezelfde topics aan maaktquote:
Wist niet dat dit al vaker voorbij was gekomen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn ook, maar dit is lager dan laag en ook nog eens te dik verzonnen door dat ene kloontje die al tientallen klonen heeft gehad en die altijd hetzelfde typt en dezelfde topics aan maakt
Bedoelde eigenlijk dezelfde soort topicsquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wist niet dat dit al vaker voorbij was gekomen.
Frieschquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor brabo TT?
zegt de braboquote:Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat is dit nou weer voor brabo TT?
Oké Friesche merriequote:
Wa?quote:
Neequote:
Not much, lig nog in bed, boa constrictor styloquote:
wie ben je aan het wurgen?quote:Op maandag 25 november 2013 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Not much, lig nog in bed, boa constrictor stylo
Hengst dan?quote:
Hengst klinkt wel mannelijkerquote:Op maandag 25 november 2013 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hengst dan?
Ik vind het wel mooie paarden, alleen een beetje groot
Niet eens scampy stylo op de stoel?quote:
Mezelfquote:
Er bestaan wel paarden met een prothesequote:Op maandag 25 november 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hengst klinkt wel mannelijkerik ken alleen paarden met 4 benen, ondersoorten ken ik niet
Pony's?quote:Op maandag 25 november 2013 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan wel paarden met een prothese
Neen, ben nog te luiquote:
Altijd weer die pony'squote:
I know rightquote:
ik heb nog een schaal gourmetvlees thuis staanquote:Op maandag 25 november 2013 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know right
Zo maar eens opstaan, want honger
Falafelquote:Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd weer die pony's
Falabella's
kerst duurt nog een maand hoorquote:Op maandag 25 november 2013 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog een schaal gourmetvlees thuis staan
Wat betekent het dan?quote:Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef Pharkus het volgende:
Gefeliciteerd Chai, ook al is het niet waar.
quote:
i cantquote:
Jaquote:
gecondoleerdquote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind dit een beetje lullig hoor jongens, ik heb mijn veulen moeten laten inslapen.
ow sorry, wist ik nietquote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind dit een beetje lullig hoor jongens, ik heb mijn veulen moeten laten inslapen.
Klauwzeer of hoefkatrol?quote:Op maandag 25 november 2013 12:56 schreef Chai het volgende:
Geen van beiden. Gewoon breuk ergens in zijn been wat nooit meer zou kunnen herstellen en alleen maar meer pijn zou gaan doen.quote:
Oh je bent serieusquote:Op maandag 25 november 2013 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen van beiden. Gewoon breuk ergens in zijn been wat nooit meer zou kunnen herstellen en alleen maar meer pijn zou gaan doen.
Is al een jaar geleden hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je bent serieus
Vervelend. Maar wel beter voor hem.
Nu nog kapot van?quote:
Ik denk dat het mooier voor hem was om oud te worden en alle merries te onderwerpen aan zijn massieve penis eigenlijkquote:Op maandag 25 november 2013 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Hij heeft srs het mooiste leven gehad wat hij kon hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |