haha gewoon ook nog echt madquote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Of ik trek slimmere mannen aan die wél hun flits uit weten te zetten, waardoor ik het niet in de gaten heb.
Jij wel schatje, jij wel.quote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Of ik trek slimmere mannen aan die wél hun flits uit weten te zetten, waardoor ik het niet in de gaten heb.
Hey pik, alles goed?quote:
ja dit.quote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en
Kijk mij anonieme mensen die fotos van mij maken aandacht topics
Dit zijn gewoon typische Italianen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:41 schreef Deshain het volgende:
Dat zijn geen Italianen man, Zandnegers waarschijnlijk die wél met de boot de oversteek hebben overleefd.
ik dacht dat Italianen lekker waren.......quote:Op maandag 25 november 2013 13:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon typische Italianen.
Met een haatbaard, unibrow en sjabbes-spencer...quote:Op maandag 25 november 2013 13:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon typische Italianen.
Braddie-in-een-jurk is het inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Inverted_World het volgende:
Supergirl komt weer eens een topic kapen " maar als ze aandacht nodig heeft, maakt ze zelf wel een topic " ..._!
Dus indirect zeg je dat ik al een topic kaap door er alleen maar te posten, dus zou ik nergens meer mogen posten? fuck you!quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Inverted_World het volgende:
Supergirl komt weer eens een topic kapen " maar als ze aandacht nodig heeft, maakt ze zelf wel een topic " ..._!
Ik zeg nergens dat je dat doet door er alleen te posten. Alleen dat je een beetje aan het aandachtshoeren bent en vervolgens zegt dat je "geen aandacht nodig hebt want dan maak je zelf wel een topic" . Iets met begrijpend lezen en zo.quote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dus indirect zeg je dat ik al een topic kaap door er alleen maar te posten, dus zou ik nergens meer mogen posten? fuck you!
waar hoer ik naar aandacht?quote:Op maandag 25 november 2013 13:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat je dat doet door er alleen te posten. Alleen dat je een beetje aan het aandachtshoeren bent en vervolgens zegt dat je "geen aandacht nodig hebt want dan maak je zelf wel een topic" . Iets met begrijpend lezen en zo.
Het waren Italianen, ze spraken Italiaans.quote:Op maandag 25 november 2013 12:41 schreef Deshain het volgende:
Dat zijn geen Italianen man, Zandnegers waarschijnlijk die wél met de boot de oversteek hebben overleefd.
Hahaquote:Op maandag 25 november 2013 12:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Links: Zal ik haar vader 20 of 25 schapen bieden? Ik streel mijn baardje nog even terwijl ik er over nadenk.
Helaas niet altijd.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef Travel. het volgende:
Sowieso nu geen eigen 4-zits hebben. Het is 12 uur, genoeg plek.
Ik spreek ook Italiaans en ik ben geen Italiaan...quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef ntm het volgende:
[..]
Het waren Italianen, ze spraken Italiaans.
Nee, ze lijken niet allemaal op Graziano Pellè.quote:Op maandag 25 november 2013 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik dacht dat Italianen lekker waren.......tegenvaller
Als jij daar een haatbaard in ziet dan is er iets goed mis met jou.quote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef Deshain het volgende:
[..]
Met een haatbaard, unibrow en sjabbes-spencer...
U mad?
quote:Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Deshain het volgende:
[..]
Post dan weer eens naaktpics van jezelf als je het niet kan handelen dat iemand anders meer aandacht krijgt...
Ok ze spreken Italiaans en ze zien er Italiaans uit dus ik neem aan dat ze Italiaans zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik spreek ook Italiaans en ik ben geen Italiaan...
Assumption is the mother of all fuckups..quote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ok ze spreken Italiaans en ze zien er Italiaans uit dus ik neem aan dat ze Italiaans zijn.
Nope, Italianen. Milanezen..quote:
Eén pot nat, van die achtergestelde Middellandse Zee omwonenden.quote:
Nou Nou Nou, niet zo xenobobisch doen voor iemand uit een multicultureel land...quote:Op maandag 25 november 2013 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eén pot nat, van die achtergestelde Middellandse Zee omwonenden.
Ik ben niet xenofobisch, ik heb gewoon een hekel aan buitenlanders met nektasjes.quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou Nou Nou, niet zo xenobobisch doen voor iemand uit een multicultureel land...
quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben niet xenofobisch, ik heb gewoon een hekel aan buitenlanders met <insert random kledingstuk>
Naaktfoto's?quote:Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Deshain het volgende:
[..]
Post dan weer eens naaktpics van jezelf als je het niet kan handelen dat iemand anders meer aandacht krijgt...
Typisch Nederlands. Toekijken en klagen. Je laat jezelf ringeloren door Italianen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef ntm het volgende:
TS zat net in de trein op weg naar huis, komen er 2 Italiaanse mannen tegenover mij zitten. Zitten ze met zo'n enge blik te kijken en ineens pakt 1 van die mannen zijn mobiel en maakt een foto van mijGewoon zo sneaky proberen, maar z'n flits ging af. Dit kan toch niet, vinden ze dat normaal in Italië ofzo?
![]()
Klacht: mensen die sneaky foto's van je maken Subklacht: er niks van durven zeggen, alleen een boze blik gegeven
jank niet zo, he voelt je gevleid dat Rocco en Stagliano je wat aandacht hebben gegeven.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef ntm het volgende:
TS zat net in de trein op weg naar huis, komen er 2 Italiaanse mannen tegenover mij zitten. Zitten ze met zo'n enge blik te kijken en ineens pakt 1 van die mannen zijn mobiel en maakt een foto van mijGewoon zo sneaky proberen, maar z'n flits ging af. Dit kan toch niet, vinden ze dat normaal in Italië ofzo?
![]()
Klacht: mensen die sneaky foto's van je maken Subklacht: er niks van durven zeggen, alleen een boze blik gegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |