Ok ze spreken Italiaans en ze zien er Italiaans uit dus ik neem aan dat ze Italiaans zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 14:27 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik spreek ook Italiaans en ik ben geen Italiaan...
Assumption is the mother of all fuckups..quote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ok ze spreken Italiaans en ze zien er Italiaans uit dus ik neem aan dat ze Italiaans zijn.
Nope, Italianen. Milanezen..quote:
Eén pot nat, van die achtergestelde Middellandse Zee omwonenden.quote:
Nou Nou Nou, niet zo xenobobisch doen voor iemand uit een multicultureel land...quote:Op maandag 25 november 2013 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eén pot nat, van die achtergestelde Middellandse Zee omwonenden.
Ik ben niet xenofobisch, ik heb gewoon een hekel aan buitenlanders met nektasjes.quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou Nou Nou, niet zo xenobobisch doen voor iemand uit een multicultureel land...
quote:Op maandag 25 november 2013 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben niet xenofobisch, ik heb gewoon een hekel aan buitenlanders met <insert random kledingstuk>
Naaktfoto's?quote:Op maandag 25 november 2013 12:58 schreef Deshain het volgende:
[..]
Post dan weer eens naaktpics van jezelf als je het niet kan handelen dat iemand anders meer aandacht krijgt...
Typisch Nederlands. Toekijken en klagen. Je laat jezelf ringeloren door Italianen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef ntm het volgende:
TS zat net in de trein op weg naar huis, komen er 2 Italiaanse mannen tegenover mij zitten. Zitten ze met zo'n enge blik te kijken en ineens pakt 1 van die mannen zijn mobiel en maakt een foto van mijGewoon zo sneaky proberen, maar z'n flits ging af. Dit kan toch niet, vinden ze dat normaal in Italië ofzo?
![]()
Klacht: mensen die sneaky foto's van je maken Subklacht: er niks van durven zeggen, alleen een boze blik gegeven
jank niet zo, he voelt je gevleid dat Rocco en Stagliano je wat aandacht hebben gegeven.quote:Op maandag 25 november 2013 12:20 schreef ntm het volgende:
TS zat net in de trein op weg naar huis, komen er 2 Italiaanse mannen tegenover mij zitten. Zitten ze met zo'n enge blik te kijken en ineens pakt 1 van die mannen zijn mobiel en maakt een foto van mijGewoon zo sneaky proberen, maar z'n flits ging af. Dit kan toch niet, vinden ze dat normaal in Italië ofzo?
![]()
Klacht: mensen die sneaky foto's van je maken Subklacht: er niks van durven zeggen, alleen een boze blik gegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |