quote:
Schele GEK DIE JE BENT!!!!!!!!!!1!!11!!!!!!1!!quote:
Het zou je verbazen hoe vaak dat gebeurt en dat het op die manier gebeurt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
Ze gaan je vanavond ontvoeren en als crackhoer in Napels inzetten.
Of misschien wilde hij aantonen dat zelfs een fullHD camera het gedrocht er niet in één keer op kan krijgen.quote:Op maandag 25 november 2013 12:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wees trots. Wss ben je een geil wijf.
Die linker (voor de kijker) is aan het voelen of zijn baard als vuistlang is en hij TS reeds mag stenigen voor haar sletterige gedrag en uiterlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 12:50 schreef De-Boswachter het volgende:
*Fotoboek gesjekt.
Itakkers willen je afbeunen.De rechtse weet al hoe, de linker weet nog niet of hij homo is.![]()
Klaar.....
ze is ook best aantrekkelijk als ik eerlijk mag wezen na het checken van haar post verleden en wat foto's te zijn tegen gekomenquote:Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
verkapt 'mannen vinden mij mooi en willen foto's van mij nemen'
Post dan weer eens naaktpics van jezelf als je het niet kan handelen dat iemand anders meer aandacht krijgt...quote:Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
Nee gewoon onverkapt.quote:Op maandag 25 november 2013 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
Zo prospecteer ik ook altijd meisjes om van de Balkan naar NL te brengen als danseres. Niets vreemds aan inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 12:30 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het zou je verbazen hoe vaak dat gebeurt en dat het op die manier gebeurt.
Want TS is natuurlijk niet in staat Italiaans te herkennenquote:Op maandag 25 november 2013 12:41 schreef Deshain het volgende:
Dat zijn geen Italianen man, Zandnegers waarschijnlijk die wél met de boot de oversteek hebben overleefd.
Hehe, knuffelmarokkaan meldt zich?quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want TS is natuurlijk niet in staat Italiaans te herkennen![]()
Sowieso, de term 'zandnegers'... en ook nog eens denken dat Italianen er niet zo uit kunnen zien... moeders slimste ben je in ieder geval niet
quote:Op maandag 25 november 2013 13:05 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hehe, knuffelmarokkaan meldt zich?
Nog meer?quote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar moet ik jaloers op zijn? als ik aandacht zocht opende ik wel een topic
Fijnquote:Op maandag 25 november 2013 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik open niet zoveel topics meer
Dat er geen foto's worden gemaakt van je in de trein.quote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar moet ik jaloers op zijn? als ik aandacht zocht opende ik wel een topic
Of ik trek slimmere mannen aan die wél hun flits uit weten te zetten, waardoor ik het niet in de gaten heb.quote:Op maandag 25 november 2013 13:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat er geen foto's worden gemaakt van je in de trein.
Paupers zonder flits op hun mobiel.quote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Of ik trek slimmere mannen aan die wél hun flits uit weten te zetten, waardoor ik het niet in de gaten heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |