WAT KOM JE IN AMSTERDAM DOENquote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
Bah, zometeen weer 1,5 uur in de trein zitten naar Amsterdam.
Met een prak en jus?quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze het bedoelt op de manier waarop mijn moeder het klaarmaakt.
Dit geloof ik. Zou ook bij jouw mama thuis komen etenquote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapotgekookt, flauw en met kale aardappelen en een lap vlees?
[..]
[..]
Nee hoor, mijn ma maakt die shit gewoon fucking lekker klaar.
Morgen een job dus vanavond bij m'n vriend crashen zodat ik niet zo teringvroeg op hoef morgen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAT KOM JE IN AMSTERDAM DOENWat gezellig
Wat leuk! Ik wist niet dat hij hier woonde! Veel plezier alvastquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen een job dus vanavond bij m'n vriend crashen zodat ik niet zo teringvroeg op hoef morgen.
En dan morgenavond weer terug naar huis, om donderdag wéér naar Amsterdam te reizen.. Vrijdag is m'n vriend jarig nl dus donderdagnacht gaan we uit.
Hahahahaquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit geloof ik. Zou ook bij jouw mama thuis komen etenVooral omdat ik hoop dat ze dan allemaal leuke dingen vertelt over toen je klein was en je nooit meer onaardig tegen me doet uit angst voor chantagemateriaal
Haha niet?quote:Op maandag 25 november 2013 19:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik wist niet dat hij hier woonde! Veel plezier alvast
Zoiets ja.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kapotgekookt, flauw en met kale aardappelen en een lap vlees?
Nee joh, stiekem valt het wel mee hoeveel enge gegevens ik over iedereen hebquote:Op maandag 25 november 2013 19:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha niet?Dacht dat je dat wel wist, joh.
Hahahaquote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, stiekem valt het wel mee hoeveel enge gegevens ik over iedereen heb
quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit geloof ik. Zou ook bij jouw mama thuis komen etenVooral omdat ik hoop dat ze dan allemaal leuke dingen vertelt over toen je klein was en je nooit meer onaardig tegen me doet uit angst voor chantagemateriaal
Beetje zuur dat ik via FOK! achter m'n cadeau moet komenquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Morgen een job dus vanavond bij m'n vriend crashen zodat ik niet zo teringvroeg op hoef morgen.
En dan morgenavond weer terug naar huis, om donderdag wéér naar Amsterdam te reizen.. Vrijdag is m'n vriend jarig nl dus donderdagnacht gaan we uit.
Sla is ook echt zeer moeilijk klaar te makenquote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Laatst was ik lekker eerder thuis toen er sla op de planning stond. Soort slappe sla die zij altijd verpest met kkvieze dressing en nogal grof gesneden wat bij die sla echt niet lekker is. Met andere zelfgemaakte dressing en een stuk fijner gesneden werd het gewoon gelijk zoveel beter te eten.en het kost niet eens extra tijd, want kun je gewoon doen terwijl die aardappels toch nog moeten koken.
![]()
Ik denk dat zij gewoon srs van smerig eten houdt.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Laatst was ik lekker eerder thuis toen er sla op de planning stond. Soort slappe sla die zij altijd verpest met kkvieze dressing en nogal grof gesneden wat bij die sla echt niet lekker is. Met andere zelfgemaakte dressing en een stuk fijner gesneden werd het gewoon gelijk zoveel beter te eten.en het kost niet eens extra tijd, want kun je gewoon doen terwijl die aardappels toch nog moeten koken.
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Beetje zuur dat ik via FOK! achter m'n cadeau moet komen.
Of ze is gewoon een functionele eterquote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets ja.
![]()
Hahaquote:
Vlakbij Utrecht vandaanquote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Uit welke stad kom jij oorspronkelijk vandaan eigenlijk?
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zal k je op een paal laten zitten met de 3 kleine kruisjes.
Juffen/docenten die stencils uitdelen en elk stencil individueel moeten vingerlikkenquote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie wel gewoon pagina's omslaan zonder telkens aan je vinger te likken?
Mensen die dat doenquote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Chai het volgende:
Kunnen jullie wel gewoon pagina's omslaan zonder telkens aan je vinger te likken?
ah, mijn baas dusquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Chai het volgende:
Sws mensen die telkens in hun mond zitten te poeren.Op de een of andere manier altijd iets tussen hun tanden oid.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Chai het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/w(...)ht/1001004001834772/
Deze ga ik lezen, lekker mezelf herkennen.
Chai pls.quote:De 15-jarige Christopher is autistisch. Hij heeft moeite met emoties en onoverzichtelijke situaties, maar is een kei in logica en wiskunde. Wanneer blijkt dat de hond van de buurvrouw is vermoord, onderneemt hij een speurtocht die zijn leven op zijn kop zal zetten. Boeiende blik op de wereld door de ogen van een autist. Het vertelperspectief ligt bij Christopher zelf, zodat zijn gedrag, dat voor een buitenstaander onbegrijpelijk zal zijn, een eigen logica krijgt.
je zocht je lens naar de gegevens van dat bedrijf?quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ineens ¤21,40 van m'n rekening geschreven per automatisch incasso. Wat verbazing, gezond wantrouwen en 2 minuten Googlen later kom ik uit op de KvK, is verdomme gewoon van Pearl voor m'n lenzen. Heet ineens "Brilmy Jersey" dus, althans op de afschrijving.
Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zocht je lens naar de gegevens van dat bedrijf?
Dure grap die lenzen altijd, ik betaal per 3 maanden.quote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ineens ¤21,40 van m'n rekening geschreven per automatisch incasso. Wat verbazing, gezond wantrouwen en 2 minuten Googlen later kom ik uit op de KvK, is verdomme gewoon van Pearl voor m'n lenzen. Heet ineens "Brilmy Jersey" dus, althans op de afschrijving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |