Haha ik houd wel echt van lekker eten, ja.quote:Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ah gelukkig, nu voel ik me weer beterZou sowieso bij jou thuis komen eten trouwens, met al die heerlijke shizzle waar je het altijd over hebt
Dat is boulimia, ken je ziektes.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef tetouaribo het volgende:
Vloerpizza is kots? Praat elkaar maar anorexia aan.
Watch out, we got an expert over here.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is boulimia, ken je ziektes.
Vaak vind ik dat ook veel lekkerderquote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik houd wel echt van lekker eten, ja.Maar wél vaak redelijk verantwoord en gezond
En wat betekent dat achtervoegsel nervosa?quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar Japan sowiesoquote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vaak vind ik dat ook veel lekkerderJij hield ook van sushi toch? Dat is echt mijn nieuwe liefde
Neurotischquote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat betekent dat achtervoegsel nervosa?
Wat gek, de meeste mensen die ik ken houden van smerig eten.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ik houd wel echt van lekker eten, ja.![]()
Nee, Japanners zijn kkeng.quote:
Gvd, hardopquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat gek, de meeste mensen die ik ken houden van smerig eten.
quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Betweter. Ik ben ook maar een simpele allochtoon.quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, love sushi. Maar had er iets teveel van gevroten dus werd het wat zat. Nu vind ik die standaard sushi niet meer lekker, alleen die met vet lekkere vis er in of gefrituurde garnaal er inquote:Op maandag 25 november 2013 18:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vaak vind ik dat ook veel lekkerderJij hield ook van sushi toch? Dat is echt mijn nieuwe liefde
quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, rare mensen met hun spruitjes, andijvie, boerenkool, broccoli, bietjes en rode koolquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken toch.quote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, love sushi. Maar had er iets teveel van gevroten dus werd het wat zat. Nu vind ik die standaard sushi niet meer lekker, alleen die met vet lekkere vis er in of gefrituurde garnaal er in
Lekker, lekker, lekker, lekker, lekker en geen idee eigenlijk. Stel je niet aanquote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, rare mensen met hun spruitjes, andijvie, boerenkool, broccoli, bietjes en rode kool
Pls.quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker, lekker, lekker, lekker, lekker en geen idee eigenlijk. Stel je niet aan.
Denk dat ze het bedoelt op de manier waarop mijn moeder het klaarmaakt.quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker, lekker, lekker, lekker, lekker en geen idee eigenlijk. Stel je niet aan.
HAHAHA DWC IS VERKAASDquote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is best racistisch, het woord " kleurling " gewoon kut moslim zeggen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Baas. Ook al ben ik voor de kleurling.
Haha hoor deze bounty danquote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allemaal vieze mannen die foto's van je gaan makenquote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
Bah, zometeen weer 1,5 uur in de trein zitten naar Amsterdam.
Kapotgekookt, flauw en met kale aardappelen en een lap vlees?quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk dat ze het bedoelt op de manier waarop mijn moeder het klaarmaakt.
quote:
Nee hoor, mijn ma maakt die shit gewoon fucking lekker klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |