maar als hij te mank was om ze te bespringen zou dat wel zielig zijnquote:Op maandag 25 november 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooier voor hem was om oud te worden en alle merries te onderwerpen aan zijn massieve penis eigenlijk
Gewoon ander standjequote:Op maandag 25 november 2013 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als hij te mank was om ze te bespringen zou dat wel zielig zijn
Jazeker met jou ook Dven?quote:
Je breekt mijn hart.quote:Op maandag 25 november 2013 14:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
TR gemaakt, vind dit niet kunnen.
Liever je geest dan je anus.quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef Gridlok het volgende:
bla
[..]
Jij breekt mijn kinderlijke geest.
So so romantic.quote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Candle light dinner en ik vertel je alles.
Ben ik wel, echt waar hoor, keer bij een chickie voor haar raam staan zingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben ik wel, echt waar hoor, keer bij een chickie voor haar raam staan zingen.godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je ook aanschuiven?quote:Op maandag 25 november 2013 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mooie mi.. Mur en grid gezellig aan een tafeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je ook aanschuiven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 14:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je ook aanschuiven?Staat ze niet p het menu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het oude vlees moet eerst opquote:
zijn het zo'n arme sloebers?quote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik 200% moet bij betalen, anders zijn jullie bankroet
goudquote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euro's zijn irrelevant.
Gold en gear
Nee, ik eet zo veelquote:
Duck saus??quote:
10K+ RL / 40K+ Gold bro.quote:Op maandag 25 november 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euro's zijn irrelevant.
Gold en legendary gear
Dan maak je maar zinquote:Op maandag 25 november 2013 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee of ik zin heb an sushi die avond.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mental image van een Chai die borstvoeding geeft een zeskoppig nest van semi-autistische veulens.
heeft chai in deze MI dan ook 6 tetten?quote:Op maandag 25 november 2013 15:05 schreef Panzermaus het volgende:
Mental image van een Chai die borstvoeding geeft een zeskoppig nest van semi-autistische veulens.
Naar de wc ?quote:
Je bedoelt dat als Nootmans op je gelegen zou hebben het ws weinig indruk zou maken?quote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Chai het volgende:
2Nutz denk ik, ik weet nergens van namelijk.
Nee, bergen-belsenquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gefeliciteerd Chai. Van Mozy of een lokale dekhengst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |