quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:48 schreef remi1986 het volgende:
godver, iemand op FB dat haar kerstcadeau binnen is .. duurt gvd nog een maand
Ik vind clubvoetbal maar nietsquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax - Barca man. Dat moeten jullie voetbalhaters hier toch wel kunnen waarderen?
Dat heeft niets met voetbal te makenquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik vind dat stuk waar " supporters " helemaal boos worden op een club en dingen van andere mensen kapot gaan maken altijd zo fijn.
Modus is dan bezig met seksueel getinte plaatjes zoeken op google.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ajax - Barca man. Dat moeten jullie voetbalhaters hier toch wel kunnen waarderen?
94 mil voor een speler ook niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat heeft niets met voetbal te maken
En jij ouwe reus? Je kijkt toch wel? Of heb je helemaal niets mannelijks :Squote:Op dinsdag 26 november 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Modus is dan bezig met seksueel getinte plaatjes zoeken op google.
Klopt. Maar dat zijn geen argumenten tegen voetbalquote:
Dat zijn de argumenten tegen voetbal, voetbal is geen voetbal meer maar een theater.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
Klopt. Maar dat zijn geen argumenten tegen voetbal
Voetbal kijken is het enige mannelijke wat ik heb.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En jij ouwe reus? Je kijkt toch wel? Of heb je helemaal niets mannelijks :S
[..]
Klopt. Maar dat zijn geen argumenten tegen voetbal
Niet mee eensquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat zijn de argumenten tegen voetbal, voetbal is geen voetbal meer maar een theater.
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:27 schreef Gridlok het volgende:
geintje, ik respecteer je andere kijk op het leven, xoxo.
hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben dit weekend bij een Doctor Who convention in Londen geweest (hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel haha) maar toen at ik heel degelijk fish 'n chips in een pub in Stratford terwijl één of andere club tegen Manchester United speelde. Alle gemene Londenaren met kale koppen gingen door het lint en de eikenhouten stoelen vlogen om mij heen terwijl ik daar in m'n vlinderdas mijn visje zat te eten. Toen één boze kale Engelsman met een boze blik en een opgezwollen paarse ader mijn strakke broek en vlinderdas zag ben ik maar naar de metro gelopen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben dit weekend bij een Doctor Who convention in Londen geweest (hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel haha) maar toen at ik heel degelijk fish 'n chips in een pub in Stratford terwijl één of andere club tegen Manchester United speelde. Alle gemene Londenaren met kale koppen gingen door het lint en de eikenhouten stoelen vlogen om mij heen terwijl ik daar in m'n vlinderdas mijn visje zat te eten. Toen één boze kale Engelsman met een boze blik en een opgezwollen paarse ader mijn strakke broek en vlinderdas zag ben ik maar naar de metro gelopen.
Kom dan. Ik sonic je.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hihaho TARDIS. is een nerd wat een sukkel haha
srs
Je verteld eerst doodleuk dat je naar een dr.who convention gaat met je vlinderdas en daarna een grote bek opzetten?quote:
Ja dat hoort er toch bij man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verteld eerst doodleuk dat je naar een dr.who convention gaat met je vlinderdas en daarna een grote bek opzetten?
Nee, compleet ongeloofwaardig.quote:
pics van je vlinderdas.quote:
Je loopd naar de supermarkt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je verteld eerst doodleuk dat je naar een dr.who convention gaat met je vlinderdas en daarna een grote bek opzetten?
quote:
Ja, en naar kip.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:36 schreef Panzermaus het volgende:
Komen er ook chicks naar zo'n Dr. Who conventie? Zo ja, wat voor chicks en hoe smaken ze?
Naar Clearasil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:36 schreef Panzermaus het volgende:
Komen er ook chicks naar zo'n Dr. Who conventie? Zo ja, wat voor chicks en hoe smaken ze?
Hahahahaha dat is net een naakte vrouw!!!!1quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha kijk ditlijkt ergens op hahahaha
[ afbeelding ]
Lijkt op een vrouw die is verkracht en in het water is gedumpt en na enkele maanden pas is gevonden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha kijk ditlijkt ergens op hahahaha
[ afbeelding ]
Eerste gedachte was dan ook; Manson.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op een vrouw die is verkracht en in het water is gedumpt en na enkele maanden pas is gevonden.
Beetje waar Modus op valt dus.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt op een vrouw die is verkracht en in het water is gedumpt en na enkele maanden pas is gevonden.
korequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Zaktabak het volgende:
Welke user heeft ook alweer dat fotoboek met veel te wit tandvlees, nerd-brilletje, lang bruinblond krullend haar, en zijn nog lelijkere vriendin, die actief was tot 2005, en nu constant zalende reacties krijgt, bijv "hmm, elke dag moet ik weer even dit fotoboek bekijken. Elke dag even rukken. Want een genot" enz enz?
Thanks, ik moet even lachen...quote:
Je bent gewoon jaloers op zijn verkering.quote:
Alle details weten maar naam niet onthouden, suuuuuure.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:35 schreef Zaktabak het volgende:
Welke user heeft ook alweer dat fotoboek met veel te wit tandvlees, nerd-brilletje, lang bruinblond krullend haar, en zijn nog lelijkere vriendin, die actief was tot 2005, en nu constant zalende reacties krijgt als"hmm, elke dag moet ik weer even dit fotoboek bekijken. Elke dag even rukken. Wat een genot" enz enz?
Eigen schuld dikke bult.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
Morning-afterpil werkt niet bij dikkertjes
Wow dan ben je compleet genaaid als je in een dronken bui een iets te obese meid pakt zonder regenjas
quote:"Het zaad loopt warm naar mijn enkels, ik heb geen energie meer om mijn zaad op te vegen van mijn hete lichaam. Jij zuigt alle energie uit mij. Gelukkig maar, ik kan niet zonder jou"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |