als je er 2 kwartjes ingooit mag je dan ook met zn 2en tegelijk?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Referentie naar een Ms. Pac Man-arcadekast waar ze voor een kwartje alle ballen slikte die je voor haar gezicht zette. Maar ok!
Nee, om de beurt. Zo werkte dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je er 2 kwartjes ingooit mag je dan ook met zn 2en tegelijk?
Wat conservatiefquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, om de beurt. Zo werkte dat.
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het geeft ook niet. Zo kan iedereen natuurlijk wel lekker de tijd nemen.
Heeft CY de OP geschreven?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:25 schreef Panzermaus het volgende:
Foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere kktopics opduiken.
Most likely. Ze heeft overigens wel meer geflikt.quote:
gvd weer die vossen van jequote:Op dinsdag 26 november 2013 04:39 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil ik dit weten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Most likely. Ze heeft overigens wel meer geflikt.Heb in geen tijden zo slecht gedroomd als vannacht.
Waka flocka flamequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:24 schreef remi1986 het volgende:
street fighter dus haha .. had al een vermoeden.
Yoga Flame
[ afbeelding ]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit en eenzaamheid aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.quote:
Dit kan echt alle kanten op, en ik geloof nu allesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.
Dan kom je een heel eind.
Haha shi gangbang dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit en eenzaamheid aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.
Dan kom je een heel eind.
Eentje maar. En er stond ook iets buiten de deur.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit kan echt alle kanten op, en ik geloof nu alles
Er staan zeker tentamens voor de deur
Ik hoop dat je nu op je eigen labiliteit doelt? Maar *knuffel*, wil je een kopje thee en erover praten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je moet denken aan het meest weaksauce-vergezochte-anti-geloofwaardige-verhaal wat ze je ooit verteld heeft, daar het kwadraat van nemen, 5 IU's aan labiliteit en eenzaamheid aan toevoegen, een snufje versnipperde aandachtsgeilheid erbij doen en er vervolgens andere mannen bij gooien.
Dan kom je een heel eind.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje maar. En er stond ook iets buiten de deur.![]()
Een muis buiten de deur en een kater in bed?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje maar. En er stond ook iets buiten de deur.![]()
Dat scheelde niet veel. Maar zelfs het verhaal dat Mr. Young T. haar liefdesbaby was had nog meer geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]hm, op straat geslapen?
of verlaat halloween
Ksst, ik had jou hier niet voor 21:00 verwacht. Je hebt een tentamen morgen en zou de hele dag leren. Deze minieme response delay van 15 minuten past totaal niet in dat beeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu op je eigen labiliteit doelt? Maar *knuffel*, wil je een kopje thee en erover praten?
Ik hou me hier maar verre van denk ik. Succesquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat scheelde niet veel. Maar zelfs het verhaal dat Mr. Young T. haar liefdesbaby was had nog meer geloofwaardigheid.![]()
Pfiew.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu op je eigen labiliteit doelt? Maar *knuffel*, wil je een kopje thee en erover praten?
Thanks, alles alweer koek en ei. Stiekem vind ik het nu alleen nog maar schattig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou me hier maar verre van denk ik. Succes
Ha, jij wil thee drinken met CY?quote:
Nee dacht gewoon dat er dingen fout gingen tussen julliequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks, alles alweer koek en ei. Stiekem vind ik het nu alleen nog maar schattig.
[..]
Ha, jij wil thee drinken met CY?
Ah gelukkig. Nou steun d'r dan maar in zware tentamentijden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Thanks, alles alweer koek en ei. Stiekem vind ik het nu alleen nog maar schattig.
Dat is universeel natuurlijk. Waarom denk je dat thee in Engeland zo populair is. Echt niet vanwege het lekkere drankje hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thee drinken is codewoord voor anaal?
Welnee, seks benoem je niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Thee drinken is codewoord voor anaal?
Gingen ze ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dacht gewoon dat er dingen fout gingen tussen jullie
Nee wil liever dubbeldaten
Voor zover dat kan zal ik haar van de foks afhouden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Nou steun d'r dan maar in zware tentamentijden.
Huh?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee, seks benoem je niet.
[..]
Gingen ze ook.Met de nadruk op 'gingen'.
Maar aha! Dus het mag eindelijk?Chai op bakviswalhalla Tinder?
Het is een duistere plekquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:54 schreef Panzermaus het volgende:
Voor zover dat kan zal ik haar van de foks afhouden.
Hm, alright. En is er ook geen Boys Corner op bokt?quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh?Nee kan niet eens met mijn telefoon joh.
Born in it, mooohlded by it.quote:
Zal ik een burka ontwikkelen met een FOK! logo? Lekker beschermd voor de boze buitenwereld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hm, alright. En is er ook geen Boys Corner op bokt?
[..]
Born in it, mooooohlded by it.De wereld buiten de zolderkamer is enkel verblindend.
"Ambipur is dood.", ik denk niet dat we haar nog kunnen redden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zal ik een burka ontwikkelen met een FOK! logo? Lekker beschermd voor de boze buitenwereld.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"Ambipur is dood.", ik denk niet dat we haar nog kunnen redden.
Een jonge vrouw met grotere guns dan krioro. Bouwjaar 1992.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie is Titta? 2e keer al dat ik die naam (?) lees.
http://forum.fok.nl/user/profile/Ambipurquote:
Ik zit op m'n werkquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een jonge vrouw met grotere guns dan krioro. Bouwjaar 1992.
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Ambipur
De snijdende kracht achter ntm haar genitiale verminking.
Pics van die sedan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een jonge vrouw met grotere guns dan krioro. Bouwjaar 1992.
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/Ambipur
De snijdende kracht achter ntm haar genitiale verminking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |