Ken ik niet. Die andere wel Camy? die met rode petquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mai Shiranui ownt haar echt zo hard. Shit. Zo hard.
Oja Sagat was mijn favoquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was meer van Balrog, Sagat en Guile.
Komt uit de concurrerende serie Fatal Fury/King of Fighters. Was/is 10.000x beter dan Gay-Li.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die andere wel Camy? die met rode pet
Nee, verscheen al in Street Fighter 1.quote:[..]
Oja Sagat was mijn favomaar die zat pas in Turbo toch?
Fatal Furyquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Komt uit de concurrerende serie Fatal Fury/King of Fighters. Was/is 10.000x beter dan Gay-Li.
[..]
Nee, verscheen al in Street Fighter 1.
Dat is normaal. Veel mensen zijn vergeten waar die 2 in Street Fighter 2 voor stond.quote:
Heb deel 1 sws nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is normaal. Veel mensen zijn vergeten waar die 2 in Street Fighter 2 voor stond.
Niemand niet, op een stuk of twaalf personen na.quote:
niemand niet is een dubbele ontkenning.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niemand niet, op een stuk of twaalf personen na.
Dus? Het punt lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
niemand niet is een dubbele ontkenning.
Ja, maar ik wou je daar even opwijzen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus? Het punt lijkt me duidelijk.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou je daar even opwijzen.
Veer is er nu niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:54 schreef Salatrel het volgende:
tuurlijk welmaar er is altijd wel iemand die hapt
? omdat ze ballen slikt?quote:
Die kan er wel wat van, ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook. Maar ik doelde meer op het happen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kwartje in de gleuf en los gaan.
Referentie naar een Ms. Pac Man-arcadekast waar ze voor een kwartje alle ballen slikte die je voor haar gezicht zette. Maar ok!quote:
Ik ben niet zo helder.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Referentie naar een Ms. Pac Man-arcadekast waar ze voor een kwartje alle ballen slikte die je voor haar gezicht zette. Maar ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |