Weet ik veel?!!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alle details weten maar naam niet onthouden, suuuuuure.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef Zaktabak het volgende:
Zo. Ik heb mij even afgerukt en mijn dank laten blijken aan Kore in haar fotoboek.![]()
Foto van de cum op je beeldscherm met Kore's fotoboek geopend?quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:55 schreef Zaktabak het volgende:
Zo. Ik heb mij even afgerukt en mijn dank laten blijken aan Kore in haar fotoboek.![]()
Whatquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
Morning-afterpil werkt niet bij dikkertjes
Wow dan ben je compleet genaaid als je in een dronken bui een iets te obese meid pakt zonder regenjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./\/ëVëR fÖrGeT.![]()
Nee hoor, dat wisselt. Analoog doet het vaker wel dan digitaal, maar ook niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:41 schreef remi1986 het volgende:
hier in de beschaving (naja valt over te discussieren), doen ze het gewoon
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2013 19:42:07 ]![]()
Jongens post Phantomesse hier eingelijk nog weleens?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Waarom wil je dat weten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:42 schreef Montelly het volgende:
Jongens post Phantomesse hier eingelijk nog weleens?![]()
quote:gewoon..quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
jammer man, ze had asser wel..quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op woensdag 13 april 2012 18:23 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ga hier wat minder vaak posten als die Montelly hier ook blijft komen...![]()
Oh jezus, het is dus wsl gewoon een irritante viespeuk.
Maar ze is hier nooit meer, dus dag Montelly![]()
![]()
gvd dat was zaterdag weer een beste eindshow
QLIMAX 2013 - IMMORTAL ESSENCE @ Gelredome, Arnhem - Mad Dog + Art of Figthers - Qlimax Endshow (HD)
kippevel![]()
Phantomesse=oLexie=Jumi=ntm...quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post tegenwoordig onder de username oLexie, luister niet naar Chai de heldin.
[ afbeelding ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef remi1986 het volgende:
met die Lexie een heel gesprek gehad in een Qlimax topic afgelopen zaterdag![]()
![]()
en het resultaat was..?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef remi1986 het volgende:
met die Lexie een heel gesprek gehad in een Qlimax topic afgelopen zaterdagVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
hater^99quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef remi1986 het volgende:
maar dat is net een wandelende apotheek![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:00 schreef remi1986 het volgende:
met die Lexie een heel gesprek gehad in een Qlimax topic afgelopen zaterdag?
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Post tegenwoordig onder de username oLexie, luister niet naar Chai de heldin.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik vraag 90% van de tijd niet eens meer of het "ook goed gaat", vet autistischquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:02 schreef Modus het volgende:
"Hey"
"Hey..."
"Alles goed?"
"Ja met jou?"
"Ja ook goed"
".....".
![]()
moet ook als je naar qlimax gaatquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:03 schreef remi1986 het volgende:
maar dat is net een wandelende apotheek![]()
![]()
Beter. Sommige mensen vinden ook dat je dat niet moet vragen als je niet 'oprecht geïnteresseerd bent'(lees langdradig jankverhaal willen aanhoren over hoe slecht het met ze gaat).quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vraag 90% van de tijd niet eens meer of het "ook goed gaat", vet autistisch.
![]()
helaas was ik daar dus nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet ook als je naar qlimax gaat![]()
![]()
#sosoindifferentquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik vraag 90% van de tijd niet eens meer of het "ook goed gaat", vet autistisch.
![]()
Ik wil juist wel dat mensen dat vragen als ze het helemaal niet menen, kan ik ze mooi lastigvallen met mijn gezeurquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Sommige mensen vinden ook dat je dat niet moet vragen als je niet 'oprecht geïnteresseerd bent'(lees langdradig jankverhaal willen aanhoren over hoe slecht het met ze gaat).
compact en kleverig.![]()
ja hallo, ben geen maatschappelijk werkerquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil juist wel dat mensen dat vragen als ze het helemaal niet menen, kan ik ze mooi lastigvallen met mijn gezeur![]()
Nee, daarom is het juist leuk ^^quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hallo, ben geen maatschappelijk werker
Maatschappelijk werkers zíjn daarvoor en die vinden het dus ook niet vervelend als je zo'n verhaal ophangt.compact en kleverig.![]()
gvd laat ze daar in de Tweede Kamer eens over dingen praten wat er toe doen. Wat kan mij het schelen of er wel of geen extra stopcontacten in treinen komen
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-tweede-klas.html![]()
Domme baas zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef Modus het volgende:
Mijn baas "alles goed?"
Ik "Wat als ik nou nee zeg?"
Baas "Ehhh deehhhIk moet weer verder
"
![]()
De Nederlandse politiek lijkt over het algemeen een zielige koude drukte te zijn die niets oplost. Oh wat zijn we er met zijn allen gelukkiger van geworden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef remi1986 het volgende:
gvd laat ze daar in de Tweede Kamer eens over dingen praten wat er toe doen. Wat kan mij het schelen of er wel of geen extra stopcontacten in treinen komen
Goed idee zeg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef remi1986 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-tweede-klas.htmlVergroot het reiscomfort vast enorm.
![]()
Hij begon spontaan je anus te likken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Gridlok het volgende:
Mijn kat is zojuist uit de kast gekomen.![]()
zitten er stopcontacten in een treinquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:18 schreef remi1986 het volgende:
![]()
kan je magnetron, waterkoker en koffiezetapparaat meenemen in de treinquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee zeg.Vergroot het reiscomfort vast enorm.
![]()
![]()
Neen, hij lag in de kast te slapen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij begon spontaan je anus te likken?![]()
geen idee, vraag onze KLB conducteurquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten er stopcontacten in een trein![]()
![]()
Iedereen zit elkaar straks extra in de weg, want hun telefoon moet wel opgeladen kunnen worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan je magnetron, waterkoker en koffiezetapparaat meenemen in de trein![]()
Oh hihihihi, pics?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neen, hij lag in de kast te slapen.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij begon spontaan je anus te likken?![]()
![]()
Ik maak ook altijd mijn eigen anus schoon, ben ik nu homosex??quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Onze gecastreerde katers doen dat weleens bij elkaar.of iig heel dicht daarbij in de buurt.
![]()
Als je dat oraal doet wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd mijn eigen anus schoon, ben ik nu homosex??![]()
http://www.gelderlander.n(...)-keer-over-1.4114492
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.![]()
hoe kan je een station overslaan? Springen ze er dan overheen ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.![]()
inb4 chloro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke meid.quote:Chai!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.
Echt, als CY ooit zo'n wollen trui wil dan trek ik die poes van haar met mijn blote handen kaal en water ik er daarna overheen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.![]()
![]()
WAt!?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuke meid.
[..]
Chai!
Echt, als CY ooit zo'n wollen trui wil dan trek ik die poes van haar met mijn blote handen kaal en water ik er daarna overheen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.![]()
Oh dacht dat er iets met mijn post mis was?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest meteen aan jou denken.Zo zielig.
En idd, durfde het filmpje niet af te kijken.![]()
![]()
maar ja, dat er mensen bij Foxconn zelfmoord plegen, omdat ze de werkdruk niet aankunnen, hoor je niemand over... want ja, wij willen wel allemaal een iPad of Samsung Galaxy.
En nog maar te zwijgen over G-Star kleding en Nike schoenen.
Stelletje hypocrieten![]()
![]()
Dat zijn dan ook geen pluizige konijntjes, maar kale mensenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef remi1986 het volgende:
maar ja, dat er mensen bij Foxconn zelfmoord plegen, omdat ze de werkdruk niet aankunnen, hoor je niemand over... want ja, wij willen wel allemaal een iPad of Samsung Galaxy.
Stelletje hypocrietencompact en kleverig.![]()
Wie wat? Jawel hoor, laatst nog over gehad, maar niet hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef remi1986 het volgende:
Stelletje hypocrieten![]()
![]()
Mensen met G-star kleding,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef Gridlok het volgende:
Mensen met G-star kleding,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb en sterk vermoeden dat er hier nog flink wat miensch op fok dat dragen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.![]()
ik heb er nog 1 broek, slijt nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.![]()
![]()
Inb4 drakentrui.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nog dat ik naar die shit keek en oprecht dacht dat het me cool zou maken.![]()
Ik heb alleen in de eerste zo'n hoodie gehad met only erop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nog dat ik naar die shit keek en oprecht dacht dat het me cool zou maken.
En vanaf toen ook altijd merkbroeken, want bij andere broeken stond ik altijd huilend in het pashokje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: