hoe kan je een station overslaan? Springen ze er dan overheen ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-keer-over-1.4114492
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke meid.quote:
Chai!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:30 schreef Chai het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-keer-over-1.4114492
Haha
Lekker voor ze, dat zijn van die stationnetjes waar intercity's speciaal stoptrein voor 'worden'.
WAt!?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuke meid.
[..]
Chai!
Echt, als CY ooit zo'n wollen trui wil dan trek ik die poes van haar met mijn blote handen kaal en water ik er daarna overheen. Dit gaat toch helemaal nergens meer over.
Oh dacht dat er iets met mijn post mis was?quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest meteen aan jou denken.Zo zielig.
Dat zijn dan ook geen pluizige konijntjes, maar kale mensenquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef remi1986 het volgende:
maar ja, dat er mensen bij Foxconn zelfmoord plegen, omdat ze de werkdruk niet aankunnen, hoor je niemand over... want ja, wij willen wel allemaal een iPad of Samsung Galaxy.
En nog maar te zwijgen over G-Star kleding en Nike schoenen.
Stelletje hypocrieten
Wie wat? Jawel hoor, laatst nog over gehad, maar niet hierquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:45 schreef remi1986 het volgende:
maar ja, dat er mensen bij Foxconn zelfmoord plegen, omdat ze de werkdruk niet aankunnen, hoor je niemand over... want ja, wij willen wel allemaal een iPad of Samsung Galaxy.
En nog maar te zwijgen over G-Star kleding en Nike schoenen.
Stelletje hypocrieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:49 schreef Gridlok het volgende:
Mensen met G-star kleding,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb en sterk vermoeden dat er hier nog flink wat miensch op fok dat dragen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.
ik heb er nog 1 broek, slijt nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er heel veel 12-jarigen die die kleding dragen of zo? Niemand koopt die zooi toch.
Inb4 drakentrui.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nog dat ik naar die shit keek en oprecht dacht dat het me cool zou maken.
Ik heb alleen in de eerste zo'n hoodie gehad met only erop.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nog dat ik naar die shit keek en oprecht dacht dat het me cool zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |