SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een lekkere grote goeie pik. Vandaar ook het infecteren waarschijnlijk, we konden niet van elkaar afblijven.quote:
HOER! was ik maar hoer, godverdomme, dan had ik geld! dan kocht ik die kkwratten wel weg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Het leven van een hoer gaat duidelijk niet over rozen.
Ik hou van genotsknobbels, maar niet zulkequote:Op dinsdag 26 november 2013 02:06 schreef Vice. het volgende:
Laat hem er nog een paar groeien, extra stimulans voor jou.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:05 schreef Latert het volgende:
Hah... zo'n topic zorgt er toch weer voor dat je met een glimlach kunt gaan slapen, bedankt.
Nouja kom op alsof jij ooit met condoom neukt. Of ben jij nog van de oude garde?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Graag de naam van je vriend vermelden, zo zorg je er voor dat andere dames tzt niet besmet worden en je eigen naam zou ook niet misstaan, sloerie neuk eens met condoom...voor je anderen besmet slome trol.
Godverdomme nog us aan toe zeg!
Ik, als ik neuk, naai, alleen met condoom ga geen hormonen vreten voor seks!quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:03 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Nouja kom op alsof jij ooit met condoom neukt. Of ben jij nog van de oude garde?
Euhm dit betreft niet een scharrel. Ik woon 2 jaar samen met deze lieve man met wie ik al bijna 4 jaar samen ben. Ik heb een aangeboren ziekte gekregen via mijn moeder, die 2.5 jaar geleden om de hoek kwam kijken, behandeld, maar nu blijk ik toch mijn vriend te hebben besmet, en hij mij nu blijkbaar ook weer, en daar baal ik gewoon ontzettend van, ik gun hem dat niet, het is een verdomd pijnlijke behandeling om er vanaf te komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Graag de naam van je vriend vermelden, zo zorg je er voor dat andere dames tzt niet besmet worden en je eigen naam zou ook niet misstaan, sloerie neuk eens met condoom...voor je anderen besmet slome trol.
Godverdomme nog us aan toe zeg!
Oke oke interessant het zit namelijk zo... Ik heb nog een familiedoos condooms maar zoals je reeds hebt gezien ben ik een toekomstig miljardair dus wanneer het tijd is voor coitus zijn de rubbers nooit te vinden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik, als ik neuk, naai, alleen met condoom ga geen hormonen vreten voor seks!
Via je moeder? Vanaf je geboorte oid?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Euhm dit betreft niet een scharrel. Ik woon samen 2 jaar met deze lieve man met wie ik al bijna 4 jaar samen ben. Ik heb een aangeboren ziekte gekregen via mijn moeder, die 2.5 jaar geleden om de hoek kwam kijken, behandeld, maar nu blijk ik toch mijn vriend te hebben besmet, en hij mij nu blijkbaar ook weer, en daar baal ik gewoon ontzettend van, ik gun hem dat niet, het is een verdomd pijnlijke behandeling om er vanaf te komen
Heb ik iets waargenomen aan toekomstig miljardair? Ik zou niet weten waar en hoe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:07 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Oke oke interessant het zit namelijk zo... Ik heb nog een familiedoos condooms maar zoals je reeds hebt gezien ben ik een toekomstig miljardair dus wanneer het tijd is voor coitus zijn de rubbers nooit te vinden.
PM mij als je ze op wil maken aub
Ik lijk een beetje op mijn avatar, alleen zitten mijn ogen wel boven mijn lippen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb ik iets waargenomen aan toekomstig miljardair? Ik zou niet weten waar en hoe.
Maar zo ja, leuk voor je.
En ik val vast op jongere knappe mannen.. ben je dan wel knap?
Ow stond het daarbij, maar dat zegt toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:10 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Ik lijk een beetje op mijn avatar, alleen zitten mijn ogen wel boven mijn lippen!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow stond het daarbij, maar dat zegt toch niet zoveel?
Bewijs, daar hebben wij iets aan.
Mijn moeder liep genitale wratten op terwijl ze zwanger was van mij, en blijkbaar heeft ze mij toen besmet. Als kind zijnde ook vaginale waterwratjes gehad en altijd hand en voet wratten, hield rond puberteit op, maar stak als genitale wratten om de hoek. De rest net uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Via je moeder? Vanaf je geboorte oid?
Welke aandoening is dit dan,...en ja wel erg sneu.
Dan ben je als ouder blij dat je kind niet aan een besmet kind is blijven hangen,...(sorry Ts!)
Damn die is toch saai die George heb liever echte koffie.quote:
Jij bent waarschijnlijk toch al rond de 30 johquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Damn die is toch saai die George heb liever echte koffie.
Nee not my type
Ouder en veel knapper!quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:14 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk toch al rond de 30 joh
Ik heb geen pik en als ik die had zou ik dit nooit ergens online posten.quote:
Dit dwaalt weer veel te ver af. M'n wekker gaat over 2 uur en 3 kwartierquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb geen pik en als ik die had zou ik dit nooit ergens online posten.
betekend dit nu serieus dat je moeder aan het rondneuken was terwijl ze zwanger was van jou?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn moeder liep genitale wratten op terwijl ze zwanger was van mij, en blijkbaar heeft ze mij toen besmet. Als kind zijnde ook vaginale waterwratjes gehad en altijd hand en voet wratten, hield rond puberteit op, maar stak als genitale wratten om de hoek. De rest net uitgelegd.
Gelukkig kan je er goed vanaf komen, maar we moet nu heel voorzichtig zijn qua hygiëne nu ook en seks zit er al helemaal even niet in, morgen direct met mijn dermatoloog contact opnemen.
En kan gebeuren, ik schreef het in een boze bui, voor users die de achtergrond niet kennen kan dat nogal gaar over komen
Volgens mij staat in een oud topic van een paar jaar geleden een link waarin het bevestigd werd. en er zijn documenten die bevestigen dat het waar is, maar daar heb jij vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Bizar tijdens de bevalling een baby besmetten met genitale wratten....
pfieuw ik moet hier ff een nachtje over slapen of dit wel mogelijk is en tot enigerlei opties behoort sorry ts.
jup.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:23 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
betekend dit nu serieus dat je moeder aan het rondneuken was terwijl ze zwanger was van jou?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:52 schreef Toradora het volgende:
Na dat hele drama smul verhaal voor jullie dat ik aangeboren wrattenziekte heb, was ik daar eindelijk vanaf! Eindelijk kunnen neuken voor het leven.
Maar mijn vriend komt er net godverdomme achter dat ik heb toch vorig jaar heb geinfecteert en hij heeft nu 1 mini wrat![]()
En nee kan me geen ruk schelen dat het ranzig is. Ik baal godverdomme, ben je net een jaar soavrij, geef je het aan de man die het niet verdient.
Godverdomme, godverdomme godverdomme!![]()
zo klb ga maar eens lekker k*n*eren
Ik heb het verdiend.![]()
Godverdomme.Vuile hoer dat je bent, dit is de wraak van god die je hebt gekregen door een slet te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit.
Wat ben jij een onwijze aandachtshoer zegquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:00 schreef Toradora het volgende:
Geen seks meer hebben want grote kans dat ik ook weer besmet ben.
GODVERDOMME!![]()
![]()
Anders lees je de rest ook ff.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Vuile hoer dat je bent, dit is de wraak van god die je hebt gekregen door een slet te zijn.
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. En ze komen zondag met een erectie.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef workhard12 het volgende:
In topic van toradora lijkt het nodig gevonden te worden zoveel mogelijk te vloeken.
Zelfs in de titel al 3x gvd. Totaal nergens voor nodig,
ik vind het in ieder geval ontzettend vervelend.
Zouden jullie dat aub kunnen verwijderen/verbeteren?
Daarmee bedoel ik niet het topic, maar die vloeken.
Is gewoon niet nodig
Flikker toch op hypocriet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:38 schreef workhard12 het volgende:
Ts bedroevend dat je zo moet vloeken.
Maar ga maar vooral zo door,
respectloos
Nee, waarschijnlijk zijn we niet voorzichtig genoeg geweest de afgelopen jaren. Als je elkaar niet wilt besmetten is het geen seks want condooms helpen niet, alles ontsmetten wc enz, continu kookwasjes draaien, ik denk dat we ons daar niet zo netjes aan hebben gehouden. Maar ik kan vandaag alweer een zalf ophalen. En dan is het binnen 3 weken klaar. Het is alleen keihard hopen dat hij mij niet weer besmet heeft, het duurt namelijk minimaal 9 maanden voordat ze om de hoek komen kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afgaande op jouw topics heb jij toch al wat langer met jouw vriend? En daarom komen jullie ineens achter?
Blijkbaar bij mij wel. Tenminste, dat vertelde het ziekenhuis mij, ik was er alleen vanaf. Het was klaar, eindelijk. Geloof me, samenwonen en een half jaar lang zo goed als geen seks hebben is hel. En nu, kunnen we weer opnieuw die hel weer inquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef Chai het volgende:
Die hand- en voetwratjes als kind hebben toch niks met genitale wratten te maken?
Ik heb nu niks... Nog niet iig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef SchoneZoon het volgende:
Jij zit echt vol ziektes he? Je gebit was ook half aan het wegrotten
Daar ging het kennelijk mis en is er toch een geniaal wratje overgesprongen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Blijkbaar bij mij wel. Tenminste, dat vertelde het ziekenhuis mij, ik was er alleen vanaf. Het was klaar, eindelijk. Geloof me, samenwonen en een half jaar lang zo goed als geen seks hebben is hel. En nu, kunnen we weer opnieuw die hel weer in
Weet je hoe moeilijk het is geen seks te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ging het kennelijk mis en is er toch een geniaal wratje overgesprongen.
Hell yeah, genitale wratten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:13 schreef Duzzy het volgende:
TS doet nu aan masturberen op alle reacties die ze krijgt hier..
Misschien kan hij een kunstpiemel voorbinden om zo het leed enigszins te verzachten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is geen seks te hebben.Wij zitten ook met het geen condoom kunnen gebruiken probleem dus kansen verkleinen kan ook niet. Ik kan me herinneren dat we na anderhalve maand helemaal gek werden omdat we niet echt aan elkaar konden zitten. Dus toen is het idd misgegaan.
Ik kijk zo tegen de aankomende maanden op. Als ik geen seks krijg ben ik keichagrijnig.
godverdomme.
Gewoon doorgaan en er af en toe even met de kaasschaaf overheen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hell yeah, genitale wratten.![]()
![]()
*sopsop*
Of brand het met - 200 weg werkt ook als een mallequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en er af en toe even met de kaasschaaf overheen.
huh? Mijn vriend kon niet genezen worden, hij had toen niks, en we dachten nu het al meer dan een jaar weg was het niet meer terugkwam, wel dus. Voordat het doorzet ben je een jaar verder meestal. Vandaar dat het zo moeilijk is om er vanaf te komen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:03 schreef hottentot het volgende:
Een besmettelijke ziekte en dan binnen een relatie maar een persoon genezen.
Sukkel...
Maar hij moet nu dus 3 weken zalf smeren? kun jij dat niet gewoon ook doen voor het geval je herbesmet bent?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
huh? Mijn vriend kon niet genezen worden, hij had toen niks, en we dachten nu het al meer dan een jaar weg was het niet meer terugkwam, wel dus. Voordat het doorzet ben je een jaar verder meestal. Vandaar dat het zo moeilijk is om er vanaf te komen.
Dat er niets aan de buitenkant zit lijkt mij bij voldoende ziektes niet een goede reden om aan te nemen dat er niets aan de binnenkant zit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
huh? Mijn vriend kon niet genezen worden, hij had toen niks, en we dachten nu het al meer dan een jaar weg was het niet meer terugkwam, wel dus. Voordat het doorzet ben je een jaar verder meestal. Vandaar dat het zo moeilijk is om er vanaf te komen.
Het is niet te checken. Het is wachten tot het eventueel doorzet, gebeurd dat niet heb je niks, gebeurd dat wel, heb je pech. Ik heb mijn dermatoloog toendertijd ook meerdere malen gevraagd of er oa geen bloedtests afgenomen konden worden om te controleren of ik mijn vriend had geïnfecteerd, maar dat is dus niet mogelijk, het is echt afwachten. En als je het hebt direct behandelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat er niets aan de buitenkant zit lijkt mij bij voldoende ziektes niet een goede reden om aan te nemen dat er niets aan de binnenkant zit.
Blijkt ook nu weer.
Maar dan is er dus de keuze gemaakt door julie om ondanks dat je geen zekerheid had, toch besmettelijke activiteiten te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:23 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het is niet te checken. Het is wachten tot het eventueel doorzet, gebeurd dat niet heb je niks, gebeurd dat wel, heb je pech. Ik heb mijn dermatoloog toendertijd ook meerdere malen gevraagd of er oa geen bloedtests afgenomen konden worden om te controleren of ik mijn vriend had geïnfecteerd, maar dat is dus niet mogelijk, het is echt afwachten. En als je het hebt direct behandelen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar dan is er dus de keuze gemaakt door julie om ondanks dat je geen zekerheid had, toch besmettelijke activiteiten te ontwikkelen.
(mooi gezegd al vind ik het zelf)
En daarom hoe vreselijk het ook is, toch doorpakken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:29 schreef Toradora het volgende:
[..]![]()
We hebben een heel actief seksleven, en dan is het moeilijk vol te houden. Beeld je in dat je eerst iedere dag minimaal 1 keer seks hebt, en daarna je het minimaal 6 maanden niet mag hebben.
Na anderhalve maand werd ik gek en besloten we het heel sporadisch te doen en inderdaad het risico te nemen. We dachten dat het goed zat want ja, al bijna anderhalf jaar geleden dat ik het had. Dom stom, i know. Nu zitten we idd weer met hetzelfde gezeik en moeten we echt volhouden anders blijven we aan de gang. Maar alsnog! 6 maanden geen seks.![]()
![]()
Nope kan niet. Condooms zijn hem te klein, ook de XL en ook nog eens een te nauwe voorhuid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
En daarom hoe vreselijk het ook is, toch doorpakken.
Hij kan toch ook een latex pakje aantrekkenBeter iets dan niets.
Ik had het ook over een pakje (als in echt pakje) en niet over condooms. Er zal inmiddels toch wel iets op de markt zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope kan niet. Condooms zijn hem te klein, ook de XL en ook nog eens een te nauwe voorhuid.
Bovendien beschermen condooms je er niet tegen, omdat het meestal rondom de geslachtsorganen zit, en niet erop, wat bij ons ook het geval is.
Er zit echt niks anders op dan van elkaar afblijven. Of wel soort van aan elkaar zitten maar niet door kunnen zetten. Wat nog veel frustrerender is.
Ah zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik had het ook over een pakje (als in echt pakje) en niet over condooms. Er zal inmiddels toch wel iets op de markt zijn.
Maar ik snap de verwarring
En zelf zouden we als het zo lang veilig zou moeten ook van de drank af moeten blijven
?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hij moet nu dus 3 weken zalf smeren? kun jij dat niet gewoon ook doen voor het geval je herbesmet bent?
Gaat de meeste mensen op FOK! best wel gemakkelijk afquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is geen seks te hebben.
Gezamenlijk naar een swingers avond gaan en niets zeggenquote:Ik kijk zo tegen de aankomende maanden op. Als ik geen seks krijg ben ik keichagrijnig.
Nee, ik mag niet zomaar met een medicijn beginnen als ik niks heb, het moet specifiek op de plekjes aangebracht worden en je moet gezonde huid zo veel mogelijk vermijden. Ik zou mezelf alleen maar blaren geven.quote:
is er geen creatieve oplossing? Als de wratten eromheen zijn , bedek ze dan met tape, pleisters of laat hem een boxer dragen met een gat erin waar zijn piemel uit komtquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope kan niet. Condooms zijn hem te klein, ook de XL en ook nog eens een te nauwe voorhuid.
Bovendien beschermen condooms je er niet tegen, omdat het meestal rondom de geslachtsorganen zit, en niet erop, wat bij ons ook het geval is.
Er zit echt niks anders op dan van elkaar afblijven. Of wel soort van aan elkaar zitten maar niet door kunnen zetten. Wat nog veel frustrerender is.
Da's wel heel creatiefquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is er geen creatieve oplossing? Als de wratten eromheen zijn , bedek ze dan met tape, pleisters of laat hem een boxer dragen met een gat erin waar zijn piemel uit komt
ik doe niet aan trio'squote:Op dinsdag 26 november 2013 18:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee van m'n broers en neven
en wat jank je nou?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:52 schreef Toradora het volgende:
Na dat hele drama smul verhaal voor jullie dat ik aangeboren wrattenziekte heb, was ik daar eindelijk vanaf! Eindelijk kunnen neuken voor het leven.
Maar mijn vriend komt er net godverdomme achter dat ik heb toch vorig jaar heb geinfecteert en hij heeft nu 1 mini wrat![]()
En nee kan me geen ruk schelen dat het ranzig is. Ik baal godverdomme, ben je net een jaar soavrij, geef je het aan de man die het niet verdient.
Godverdomme, godverdomme godverdomme!![]()
zo klb ga maar eens lekker k*n*eren
Ik heb het verdiend.![]()
Godverdomme.zit jij niet toevallig op het zoomvliet college?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
Niet weten dat ze professioneel uitkeringen binnen harkt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:05 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
zit jij niet toevallig op het zoomvliet college?
Weekveelquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ze professioneel uitkeringen binnen harkt.
zoomvliet? Nee ik ben al klaar met school.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:05 schreef TR0LLFAG het volgende:
[..]
zit jij niet toevallig op het zoomvliet college?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ze professioneel uitkeringen binnen harkt.
en nevenquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik doe niet aan trio's
Edit: O shit er staat broerS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |