SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een lekkere grote goeie pik. Vandaar ook het infecteren waarschijnlijk, we konden niet van elkaar afblijven.quote:
HOER! was ik maar hoer, godverdomme, dan had ik geld! dan kocht ik die kkwratten wel weg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:04 schreef chroestjov het volgende:
Het leven van een hoer gaat duidelijk niet over rozen.
Ik hou van genotsknobbels, maar niet zulkequote:Op dinsdag 26 november 2013 02:06 schreef Vice. het volgende:
Laat hem er nog een paar groeien, extra stimulans voor jou.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:05 schreef Latert het volgende:
Hah... zo'n topic zorgt er toch weer voor dat je met een glimlach kunt gaan slapen, bedankt.
Nouja kom op alsof jij ooit met condoom neukt. Of ben jij nog van de oude garde?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Graag de naam van je vriend vermelden, zo zorg je er voor dat andere dames tzt niet besmet worden en je eigen naam zou ook niet misstaan, sloerie neuk eens met condoom...voor je anderen besmet slome trol.
Godverdomme nog us aan toe zeg!
Ik, als ik neuk, naai, alleen met condoom ga geen hormonen vreten voor seks!quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:03 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Nouja kom op alsof jij ooit met condoom neukt. Of ben jij nog van de oude garde?
Euhm dit betreft niet een scharrel. Ik woon 2 jaar samen met deze lieve man met wie ik al bijna 4 jaar samen ben. Ik heb een aangeboren ziekte gekregen via mijn moeder, die 2.5 jaar geleden om de hoek kwam kijken, behandeld, maar nu blijk ik toch mijn vriend te hebben besmet, en hij mij nu blijkbaar ook weer, en daar baal ik gewoon ontzettend van, ik gun hem dat niet, het is een verdomd pijnlijke behandeling om er vanaf te komenquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Graag de naam van je vriend vermelden, zo zorg je er voor dat andere dames tzt niet besmet worden en je eigen naam zou ook niet misstaan, sloerie neuk eens met condoom...voor je anderen besmet slome trol.
Godverdomme nog us aan toe zeg!
Oke oke interessant het zit namelijk zo... Ik heb nog een familiedoos condooms maar zoals je reeds hebt gezien ben ik een toekomstig miljardair dus wanneer het tijd is voor coitus zijn de rubbers nooit te vinden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik, als ik neuk, naai, alleen met condoom ga geen hormonen vreten voor seks!
Via je moeder? Vanaf je geboorte oid?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Euhm dit betreft niet een scharrel. Ik woon samen 2 jaar met deze lieve man met wie ik al bijna 4 jaar samen ben. Ik heb een aangeboren ziekte gekregen via mijn moeder, die 2.5 jaar geleden om de hoek kwam kijken, behandeld, maar nu blijk ik toch mijn vriend te hebben besmet, en hij mij nu blijkbaar ook weer, en daar baal ik gewoon ontzettend van, ik gun hem dat niet, het is een verdomd pijnlijke behandeling om er vanaf te komen
Heb ik iets waargenomen aan toekomstig miljardair? Ik zou niet weten waar en hoe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:07 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Oke oke interessant het zit namelijk zo... Ik heb nog een familiedoos condooms maar zoals je reeds hebt gezien ben ik een toekomstig miljardair dus wanneer het tijd is voor coitus zijn de rubbers nooit te vinden.
PM mij als je ze op wil maken aub
Ik lijk een beetje op mijn avatar, alleen zitten mijn ogen wel boven mijn lippen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb ik iets waargenomen aan toekomstig miljardair? Ik zou niet weten waar en hoe.
Maar zo ja, leuk voor je.
En ik val vast op jongere knappe mannen.. ben je dan wel knap?
Ow stond het daarbij, maar dat zegt toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:10 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Ik lijk een beetje op mijn avatar, alleen zitten mijn ogen wel boven mijn lippen!
quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow stond het daarbij, maar dat zegt toch niet zoveel?
Bewijs, daar hebben wij iets aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |