Weet je hoe moeilijk het is geen seks te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ging het kennelijk mis en is er toch een geniaal wratje overgesprongen.
Hell yeah, genitale wratten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:13 schreef Duzzy het volgende:
TS doet nu aan masturberen op alle reacties die ze krijgt hier..
Misschien kan hij een kunstpiemel voorbinden om zo het leed enigszins te verzachten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is geen seks te hebben.Wij zitten ook met het geen condoom kunnen gebruiken probleem dus kansen verkleinen kan ook niet. Ik kan me herinneren dat we na anderhalve maand helemaal gek werden omdat we niet echt aan elkaar konden zitten. Dus toen is het idd misgegaan.
Ik kijk zo tegen de aankomende maanden op. Als ik geen seks krijg ben ik keichagrijnig.
godverdomme.
Gewoon doorgaan en er af en toe even met de kaasschaaf overheen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hell yeah, genitale wratten.![]()
![]()
*sopsop*
Of brand het met - 200 weg werkt ook als een mallequote:Op dinsdag 26 november 2013 16:41 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en er af en toe even met de kaasschaaf overheen.
huh? Mijn vriend kon niet genezen worden, hij had toen niks, en we dachten nu het al meer dan een jaar weg was het niet meer terugkwam, wel dus. Voordat het doorzet ben je een jaar verder meestal. Vandaar dat het zo moeilijk is om er vanaf te komen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:03 schreef hottentot het volgende:
Een besmettelijke ziekte en dan binnen een relatie maar een persoon genezen.
Sukkel...
Maar hij moet nu dus 3 weken zalf smeren? kun jij dat niet gewoon ook doen voor het geval je herbesmet bent?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
huh? Mijn vriend kon niet genezen worden, hij had toen niks, en we dachten nu het al meer dan een jaar weg was het niet meer terugkwam, wel dus. Voordat het doorzet ben je een jaar verder meestal. Vandaar dat het zo moeilijk is om er vanaf te komen.
Dat er niets aan de buitenkant zit lijkt mij bij voldoende ziektes niet een goede reden om aan te nemen dat er niets aan de binnenkant zit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
huh? Mijn vriend kon niet genezen worden, hij had toen niks, en we dachten nu het al meer dan een jaar weg was het niet meer terugkwam, wel dus. Voordat het doorzet ben je een jaar verder meestal. Vandaar dat het zo moeilijk is om er vanaf te komen.
Het is niet te checken. Het is wachten tot het eventueel doorzet, gebeurd dat niet heb je niks, gebeurd dat wel, heb je pech. Ik heb mijn dermatoloog toendertijd ook meerdere malen gevraagd of er oa geen bloedtests afgenomen konden worden om te controleren of ik mijn vriend had geïnfecteerd, maar dat is dus niet mogelijk, het is echt afwachten. En als je het hebt direct behandelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat er niets aan de buitenkant zit lijkt mij bij voldoende ziektes niet een goede reden om aan te nemen dat er niets aan de binnenkant zit.
Blijkt ook nu weer.
Maar dan is er dus de keuze gemaakt door julie om ondanks dat je geen zekerheid had, toch besmettelijke activiteiten te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:23 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het is niet te checken. Het is wachten tot het eventueel doorzet, gebeurd dat niet heb je niks, gebeurd dat wel, heb je pech. Ik heb mijn dermatoloog toendertijd ook meerdere malen gevraagd of er oa geen bloedtests afgenomen konden worden om te controleren of ik mijn vriend had geïnfecteerd, maar dat is dus niet mogelijk, het is echt afwachten. En als je het hebt direct behandelen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Maar dan is er dus de keuze gemaakt door julie om ondanks dat je geen zekerheid had, toch besmettelijke activiteiten te ontwikkelen.
(mooi gezegd al vind ik het zelf)
En daarom hoe vreselijk het ook is, toch doorpakken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:29 schreef Toradora het volgende:
[..]![]()
We hebben een heel actief seksleven, en dan is het moeilijk vol te houden. Beeld je in dat je eerst iedere dag minimaal 1 keer seks hebt, en daarna je het minimaal 6 maanden niet mag hebben.
Na anderhalve maand werd ik gek en besloten we het heel sporadisch te doen en inderdaad het risico te nemen. We dachten dat het goed zat want ja, al bijna anderhalf jaar geleden dat ik het had. Dom stom, i know. Nu zitten we idd weer met hetzelfde gezeik en moeten we echt volhouden anders blijven we aan de gang. Maar alsnog! 6 maanden geen seks.![]()
![]()
Nope kan niet. Condooms zijn hem te klein, ook de XL en ook nog eens een te nauwe voorhuid.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
En daarom hoe vreselijk het ook is, toch doorpakken.
Hij kan toch ook een latex pakje aantrekkenBeter iets dan niets.
Ik had het ook over een pakje (als in echt pakje) en niet over condooms. Er zal inmiddels toch wel iets op de markt zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nope kan niet. Condooms zijn hem te klein, ook de XL en ook nog eens een te nauwe voorhuid.
Bovendien beschermen condooms je er niet tegen, omdat het meestal rondom de geslachtsorganen zit, en niet erop, wat bij ons ook het geval is.
Er zit echt niks anders op dan van elkaar afblijven. Of wel soort van aan elkaar zitten maar niet door kunnen zetten. Wat nog veel frustrerender is.
Ah zoquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik had het ook over een pakje (als in echt pakje) en niet over condooms. Er zal inmiddels toch wel iets op de markt zijn.
Maar ik snap de verwarring
En zelf zouden we als het zo lang veilig zou moeten ook van de drank af moeten blijven
?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hij moet nu dus 3 weken zalf smeren? kun jij dat niet gewoon ook doen voor het geval je herbesmet bent?
Gaat de meeste mensen op FOK! best wel gemakkelijk afquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is geen seks te hebben.
Gezamenlijk naar een swingers avond gaan en niets zeggenquote:Ik kijk zo tegen de aankomende maanden op. Als ik geen seks krijg ben ik keichagrijnig.
Nee, ik mag niet zomaar met een medicijn beginnen als ik niks heb, het moet specifiek op de plekjes aangebracht worden en je moet gezonde huid zo veel mogelijk vermijden. Ik zou mezelf alleen maar blaren geven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |