Mijn moeder liep genitale wratten op terwijl ze zwanger was van mij, en blijkbaar heeft ze mij toen besmet. Als kind zijnde ook vaginale waterwratjes gehad en altijd hand en voet wratten, hield rond puberteit op, maar stak als genitale wratten om de hoek. De rest net uitgelegd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Via je moeder? Vanaf je geboorte oid?
Welke aandoening is dit dan,...en ja wel erg sneu.
Dan ben je als ouder blij dat je kind niet aan een besmet kind is blijven hangen,...(sorry Ts!)
Damn die is toch saai die George heb liever echte koffie.quote:
Jij bent waarschijnlijk toch al rond de 30 johquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Damn die is toch saai die George heb liever echte koffie.
Nee not my type
Ouder en veel knapper!quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:14 schreef DaveyL het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk toch al rond de 30 joh
Ik heb geen pik en als ik die had zou ik dit nooit ergens online posten.quote:
Dit dwaalt weer veel te ver af. M'n wekker gaat over 2 uur en 3 kwartierquote:Op dinsdag 26 november 2013 03:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb geen pik en als ik die had zou ik dit nooit ergens online posten.
betekend dit nu serieus dat je moeder aan het rondneuken was terwijl ze zwanger was van jou?quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn moeder liep genitale wratten op terwijl ze zwanger was van mij, en blijkbaar heeft ze mij toen besmet. Als kind zijnde ook vaginale waterwratjes gehad en altijd hand en voet wratten, hield rond puberteit op, maar stak als genitale wratten om de hoek. De rest net uitgelegd.
Gelukkig kan je er goed vanaf komen, maar we moet nu heel voorzichtig zijn qua hygiëne nu ook en seks zit er al helemaal even niet in, morgen direct met mijn dermatoloog contact opnemen.
En kan gebeuren, ik schreef het in een boze bui, voor users die de achtergrond niet kennen kan dat nogal gaar over komen
Volgens mij staat in een oud topic van een paar jaar geleden een link waarin het bevestigd werd. en er zijn documenten die bevestigen dat het waar is, maar daar heb jij vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Bizar tijdens de bevalling een baby besmetten met genitale wratten....
pfieuw ik moet hier ff een nachtje over slapen of dit wel mogelijk is en tot enigerlei opties behoort sorry ts.
jup.quote:Op dinsdag 26 november 2013 03:23 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
betekend dit nu serieus dat je moeder aan het rondneuken was terwijl ze zwanger was van jou?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:52 schreef Toradora het volgende:
Na dat hele drama smul verhaal voor jullie dat ik aangeboren wrattenziekte heb, was ik daar eindelijk vanaf! Eindelijk kunnen neuken voor het leven.
Maar mijn vriend komt er net godverdomme achter dat ik heb toch vorig jaar heb geinfecteert en hij heeft nu 1 mini wrat![]()
En nee kan me geen ruk schelen dat het ranzig is. Ik baal godverdomme, ben je net een jaar soavrij, geef je het aan de man die het niet verdient.
Godverdomme, godverdomme godverdomme!![]()
zo klb ga maar eens lekker k*n*eren
Ik heb het verdiend.![]()
Godverdomme.Vuile hoer dat je bent, dit is de wraak van god die je hebt gekregen door een slet te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit.
Wat ben jij een onwijze aandachtshoer zegquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:00 schreef Toradora het volgende:
Geen seks meer hebben want grote kans dat ik ook weer besmet ben.
GODVERDOMME!![]()
![]()
Anders lees je de rest ook ff.quote:Op dinsdag 26 november 2013 07:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Vuile hoer dat je bent, dit is de wraak van god die je hebt gekregen door een slet te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |