SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben eigenlijk benieuwd wat een ander in deze situatie zou hebben gedaan, of misschien kunnen jullie mij wel helpen te adviseren wat ik het beste kan doen in deze situatie. (die eigenlijk nog veel en veel complexer is dan dit toch wel lange verhaal.
OP alsjeblieft niet te quoten, ik wil dit later kunnen wijzigen.
Haha dank jequote:Op donderdag 21 november 2013 21:47 schreef klawie het volgende:
Petje af voor hoeveel geduld jij hebt!!
Ik zou een baan zoeken 200km verderop en nooit meer omkijken naar pa en ma stiefbroer mits hij te vertrouwen is wel af en toe bellen enz
Ik zou me er niet meer boos om maken klinkt clyche maar je schiet er echt geen donder mee op jeugdzorg tippen en blijven lachen je hebt jammer genoeg altijd mensen tegen wie je niks kunt beginnenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haha dank jehet geduld is al wel zo'n 2 jaar op, vandaar dat het nu ook zo moeilijk gaat. Maar omdat mijn stiefmoeder en vader 2 kleine kinderen hebben waarvan ik vermoeden en zelf heb gezien dat ze niet goed worden behandeld terwijl ze pas 4 en 6 zijn. Maar daarom kan ik het maar moeilijk loslaten, en het feit dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt voor zoiets steekt heel erg. en de klote jeugd erbij. Ik zit eigenlijk nog met veel wrok, maar heb daar goede therapie voor (gehad).
Stiefbroer wil ik het liefst van deze aardbodem verdwenen zien hebben, na wat hij heeft gedaan en ontkent. Ik heb geen behoefte aan contact met hem, behalve als hij bereid is toe te geven.
quote:Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zou me er niet meer boos om maken klinkt clyche maar je schiet er echt geen donder mee op jeugdzorg tippen en blijven lachen je hebt jammer genoeg altijd mensen tegen wie je niks kunt beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Toradora op 24-11-2013 02:49:54 ]
Ik sta er zelf ook niet echt open voor na alles wat wat er is gebeurd, en wat er in de OP staat is nog 10% van wat er allemaal wel niet voor naars gebeurd is in mijn leven. sommige dingen zijn zelfs nog heftiger geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Copycat het volgende:
Je ouders staan er blijkbaar niet voor open. Dan kun je wel heel hard willen, maar houdt het toch op. Enkel frustratie op frustratie. Beter werk je aan jezelf en doorbreek je voor jou het patroon.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Iedereen is bang dat de kinderen slecht terechtkomen? Slechter dan nu? Kom even voor jezelf en kinderen op zeg en schakel hulp in due daadwerkelijk wat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja al een paar jaar, met gelukkige goede resultaten tot nu toe!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |