abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133497832
Na aanleiding van een gesprek met mijn broertje van net zit ik eigenlijk met een probleem waarvan ik niet weet hoe ik het op moet lossen.

Ik probeer het zo kort mogelijk uit te leggen. (verhaal redelijk heftig vandaar de spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat een ander in deze situatie zou hebben gedaan, of misschien kunnen jullie mij wel helpen te adviseren wat ik het beste kan doen in deze situatie. (die eigenlijk nog veel en veel complexer is dan dit toch wel lange verhaal.

OP alsjeblieft niet te quoten, ik wil dit later kunnen wijzigen.
  donderdag 21 november 2013 @ 21:42:27 #2
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_133497925
Contact verbreken is het beste niet het makkelijkste.
The Art Of Lying
pi_133498091
Petje af voor hoeveel geduld jij hebt!!

Ik zou een baan zoeken 200km verderop en nooit meer omkijken naar pa en ma stiefbroer mits hij te vertrouwen is wel af en toe bellen enz
pi_133498302
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:47 schreef klawie het volgende:
Petje af voor hoeveel geduld jij hebt!!

Ik zou een baan zoeken 200km verderop en nooit meer omkijken naar pa en ma stiefbroer mits hij te vertrouwen is wel af en toe bellen enz
Haha dank je :) het geduld is al wel zo'n 2 jaar op, vandaar dat het nu ook zo moeilijk gaat. Maar omdat mijn stiefmoeder en vader 2 kleine kinderen hebben waarvan ik vermoeden en zelf heb gezien dat ze niet goed worden behandeld terwijl ze pas 4 en 6 zijn. Maar daarom kan ik het maar moeilijk loslaten, en het feit dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt voor zoiets steekt heel erg. en de klote jeugd erbij. Ik zit eigenlijk nog met veel wrok, maar heb daar goede therapie voor (gehad).
Stiefbroer wil ik het liefst van deze aardbodem verdwenen zien hebben, na wat hij heeft gedaan en ontkent. Ik heb geen behoefte aan contact met hem, behalve als hij bereid is toe te geven.
pi_133498344
Potje moorden?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_133499904
Zit jij zelf in therapie?
pi_133500229
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:53 schreef Toradora het volgende:

[..]

Haha dank je :) het geduld is al wel zo'n 2 jaar op, vandaar dat het nu ook zo moeilijk gaat. Maar omdat mijn stiefmoeder en vader 2 kleine kinderen hebben waarvan ik vermoeden en zelf heb gezien dat ze niet goed worden behandeld terwijl ze pas 4 en 6 zijn. Maar daarom kan ik het maar moeilijk loslaten, en het feit dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt voor zoiets steekt heel erg. en de klote jeugd erbij. Ik zit eigenlijk nog met veel wrok, maar heb daar goede therapie voor (gehad).
Stiefbroer wil ik het liefst van deze aardbodem verdwenen zien hebben, na wat hij heeft gedaan en ontkent. Ik heb geen behoefte aan contact met hem, behalve als hij bereid is toe te geven.
Ik zou me er niet meer boos om maken klinkt clyche maar je schiet er echt geen donder mee op jeugdzorg tippen en blijven lachen je hebt jammer genoeg altijd mensen tegen wie je niks kunt beginnen
pi_133501829
Nog meer inzichten in de wereld van Toradora. Sterkte en blijf volhouden, TS.
pi_133508317
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:39 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik zou me er niet meer boos om maken klinkt clyche maar je schiet er echt geen donder mee op jeugdzorg tippen en blijven lachen je hebt jammer genoeg altijd mensen tegen wie je niks kunt beginnen
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Toradora op 24-11-2013 02:49:54 ]
pi_133534535
Het blijft wel hun keus willen ze niet meewerken tja dan houdt het op je hebt je best gedaan voor hun
  vrijdag 22 november 2013 @ 23:57:23 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133535595
Je ouders staan er blijkbaar niet voor open. Dan kun je wel heel hard willen, maar houdt het toch op. Enkel frustratie op frustratie. Beter werk je aan jezelf en doorbreek je voor jou het patroon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133539524
Toradora topic in R&P :o

Even lezen
graag op anoniem
pi_133539774
Lijkt het je geen plan om toch maar door te geven aan de instanties dat jer kindermishandeling vermoed?
pi_133539785
En al die ouders en stiefdingesen moet je lekker loslaten. Anders blijf je hier eeuwig in hangen.
  Redactie Games zaterdag 23 november 2013 @ 12:00:19 #15
181272 crew  Noppie2000
pi_133542358
Iedereen is bang dat de kinderen slecht terechtkomen? Slechter dan nu? Kom even voor jezelf en kinderen op zeg en schakel hulp in due daadwerkelijk wat doen.
  zondag 24 november 2013 @ 02:33:41 #16
362368 Toradora
Poef........
pi_133565211
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Copycat het volgende:
Je ouders staan er blijkbaar niet voor open. Dan kun je wel heel hard willen, maar houdt het toch op. Enkel frustratie op frustratie. Beter werk je aan jezelf en doorbreek je voor jou het patroon.
Ik sta er zelf ook niet echt open voor na alles wat wat er is gebeurd, en wat er in de OP staat is nog 10% van wat er allemaal wel niet voor naars gebeurd is in mijn leven. sommige dingen zijn zelfs nog heftiger geweest.

Ik wil het ook niet heel hard. Maar het is zo moeilijk om geen familie te hebben. Gewoon helemaal niks, opa's oma's tantes, ooms, nichtjes neefjes, en dan ook nog eens je ouders en je broertjes en zusje kwijtraken. Dat is zo moeilijk te accepteren. ;( Maar ik wil niet hun als familie voor geen goud! Ik hunker naar familie, niet naar dat tuig :r

En ik werk heel erg hard aan mezelf. Heb veel psychische schade opgelopen, maar de afgelopen jaren begin ik me daar goed doorheen te worstelen (met o.a therapie) en gaat het met de week zienbaar beter en beter met me *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Toradora op 24-11-2013 02:43:28 ]
  zondag 24 november 2013 @ 02:41:29 #17
362368 Toradora
Poef........
pi_133565335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
Iedereen is bang dat de kinderen slecht terechtkomen? Slechter dan nu? Kom even voor jezelf en kinderen op zeg en schakel hulp in due daadwerkelijk wat doen.
SPOILER
  zondag 24 november 2013 @ 02:48:20 #18
362368 Toradora
Poef........
pi_133565406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:29 schreef madam-april het volgende:
Zit jij zelf in therapie?
Ja al een paar jaar, met gelukkige goede resultaten tot nu toe!
Al sta ik nu al 2 maanden op holt omdat ik naar ouderenzorg moet, ben 23 geworden. Maar hoop snel nieuws te horen! :)
  zondag 24 november 2013 @ 02:49:22 #19
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_133565420
Niet goed en ook geen tip, maar ik zou gek worden.

Ik zou iig niet voor mezelf kunnen instaan.
Respect TS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')