hahahahahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. En ze komen zondag met een erectie.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:31 schreef workhard12 het volgende:
In topic van toradora lijkt het nodig gevonden te worden zoveel mogelijk te vloeken.
Zelfs in de titel al 3x gvd. Totaal nergens voor nodig,
ik vind het in ieder geval ontzettend vervelend.
Zouden jullie dat aub kunnen verwijderen/verbeteren?
Daarmee bedoel ik niet het topic, maar die vloeken.
Is gewoon niet nodig
Flikker toch op hypocriet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:38 schreef workhard12 het volgende:
Ts bedroevend dat je zo moet vloeken.
Maar ga maar vooral zo door,
respectloos
Nee, waarschijnlijk zijn we niet voorzichtig genoeg geweest de afgelopen jaren. Als je elkaar niet wilt besmetten is het geen seks want condooms helpen niet, alles ontsmetten wc enz, continu kookwasjes draaien, ik denk dat we ons daar niet zo netjes aan hebben gehouden. Maar ik kan vandaag alweer een zalf ophalen. En dan is het binnen 3 weken klaar. Het is alleen keihard hopen dat hij mij niet weer besmet heeft, het duurt namelijk minimaal 9 maanden voordat ze om de hoek komen kijken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afgaande op jouw topics heb jij toch al wat langer met jouw vriend? En daarom komen jullie ineens achter?
Blijkbaar bij mij wel. Tenminste, dat vertelde het ziekenhuis mij, ik was er alleen vanaf. Het was klaar, eindelijk. Geloof me, samenwonen en een half jaar lang zo goed als geen seks hebben is hel. En nu, kunnen we weer opnieuw die hel weer inquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef Chai het volgende:
Die hand- en voetwratjes als kind hebben toch niks met genitale wratten te maken?
Ik heb nu niks... Nog niet iig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef SchoneZoon het volgende:
Jij zit echt vol ziektes he? Je gebit was ook half aan het wegrotten
Daar ging het kennelijk mis en is er toch een geniaal wratje overgesprongen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Blijkbaar bij mij wel. Tenminste, dat vertelde het ziekenhuis mij, ik was er alleen vanaf. Het was klaar, eindelijk. Geloof me, samenwonen en een half jaar lang zo goed als geen seks hebben is hel. En nu, kunnen we weer opnieuw die hel weer in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |