Hoe komt dit soort info toch altijd op FOK!?quote:Op maandag 25 november 2013 23:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit is zo vorig half jaar. Hou op erover te zeuren. SG is geen slet, ze vindt seks gewoon lekker, en heeft toevallig een boy gehad die Titta ook gehad heeft. Big deal, next.
nou, zo dus..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe komt dit soort info toch altijd op FOK!?
Schat hem wel hoger in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw.
zit hij ook in het whatsapp groepje?
fokkers en zwijgen..quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Schat hem wel hoger in.
En ja zal het whatsappgroepje wel zijn dan... Maar dan nog hadden alle betrokkenen kunnen zwijgen daar.
Heb net verschillende geruchten de wereld in geholpen betreffende een mogelijke erotische spanning tussen jou en braddie.quote:
Enige probleem zou zijn is dat als ik vreemdga met Braddie Mozy ineens terug op FOK! komt om een Zotheidje te doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb net verschillende geruchten de wereld in geholpen betreffende een mogelijke erotische spanning tussen jou en braddie.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige probleem zou zijn is dat als ik vreemdga met Braddie Mozy ineens terug op FOK! komt om een Zotheidje te doen.
Gewoon op zijn bank kotsen als gevolg van je ochtendmisselijkheid. Kijk wel uit dat je geen genitale wratten oploopt, daar heeft je foetus jaren later nog last van.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:28 schreef Chai het volgende:
En Braddie maakt natuurlijk een topic over hoe ik me gedroeg toen ik bij hem kwam chillen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:15 schreef CristinaYang het volgende:
Zo. En als er nu iemand aan die OP komt word ik KKpissig.
Hehe.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb net verschillende geruchten de wereld in geholpen betreffende een mogelijke erotische spanning tussen jou en braddie.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon op zijn bank kotsen als gevolg van je ochtendmisselijkheid. Kijk wel uit dat je geen genitale wratten oploopt, daar heeft je foetus jaren later nog last van.
hahaha kktriestquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe komt dit soort info toch altijd op FOK!?
Omdat al die buitenlanders dat wilden.quote:
Geert, ga van 2Nutz zijn account af. Nu is het wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat al die buitenlanders dat wilden.
Doe zelf normaalquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geert, ga van 2Nutz zijn account af. Nu is het wel leuk geweest.
Niet mijn ding.quote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kon me even niks anders bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |