jij bent gemeen ik doe niet meer lief tegen je jij kwakzalver. Halfbelegde frituurzak. Ja jij ja kinderboekenneuzerquote:
Noem je mij nou een kwakzalver?quote:Op maandag 25 november 2013 18:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
jij bent gemeen ik doe niet meer lief tegen je jij kwakzalver. Halfbelegde frituurzak. Ja jij ja kinderboekenneuzer
* Rezania klapt klojo.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Mag wel iets nieuws in de OP trouwens.
dat quality.quote:
Kapotquote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania klapt klojo.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, die mag in de OPquote:
Mij een kwakzalver noemen is pas heftig. Zeker omdat ik hier waarschijnlijk de meest wetenschappelijke persoon ben.quote:
ok maar dan hoev je niet gemeen te zijn kan ok gwn liefquote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mij een kwakzalver noemen is pas heftig. Zeker omdat ik hier waarschijnlijk de meest wetenschappelijke persoon ben.
Waarschijnlijk? Is gewoon zo.quote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mij een kwakzalver noemen is pas heftig. Zeker omdat ik hier waarschijnlijk de meest wetenschappelijke persoon ben.
FTFYquote:Op maandag 25 november 2013 18:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oké, maar dan hoef je dus niet gemeen te zijn. Je kan ook gewoon lief zijn.
Denken dat ik normaliter zo typquote:
Zeg je nou dat ik een vogel ben?quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Denken dat ik normaliter zo typ
Ik doe dat alleen voor jou mijn gevederde vriend.
Valt mee.quote:
* Rezania uses fly, it's super effective.quote:
Wie?quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel, verander de TT naar mijn naam.
Ik ben inderdaad een gras-type iykwim.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania uses fly, it's super effective.
Noob vogel.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania uses fly, it's super effective.
quote:
Wat?quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Topic 24 al deze week. Op naar de 25
Over gras gesproken.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een gras-type iykwim.
Niet in één week 100 topics volposten.quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Topic 24 al deze week. Op naar de 25
Dat is wel lievquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over gras gesproken.
[ afbeelding ]
Dude ik moet een Gym beheren. Druk dit dat alles.quote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet in één week 100 topics volposten.
quote:
Kan ik me voorstellen hoor, iedere dag weer van die kutkoters die langskomen en je verslaan, heb je het vast druk mee.quote:Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dude ik moet een Gym beheren. Druk dit dat alles.
Neen, ik doe gewoon de deur op slot.quote:Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Kan ik me voorstellen hoor, iedere dag weer van die kutkoters die langskomen en je verslaan, heb je het vast druk mee.
Ik zou ze met plezier geven of mag ik dat niet zeggenquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
WAT ZIJN DIT VOOR DOLLE HARDE BEATS?!
FAVO![]()
![]()
![]()
Mag ik een badge?quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, ik doe gewoon de deur op slot.
Tyf op, niks geen badge voor jullie
Gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Mag wel iets nieuws in de OP trouwens.
quote:
BADGER BADGER BADGER BADGERquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou ze met plezier geven of mag ik dat niet zeggen
Niet haten. Daar wacht ik al een week op. Trage verzend mensenquote:
Jij sws brahquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey ik ben pas nét volwassen dus dan kan het nog toch?
quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet haten. Daar wacht ik al een week op. Trage verzend mensen
Heb jij ADHD of zo?quote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
SKIP ROPE! SKIP ROPE! LEMME SEE LEMME SEE YOU DO THE SKIP ROPE.
Repeat x infinite.
Nee, ik heb GTST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oké jongen, rustig maar.quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HEB JIJ DUIN GELEZEN OMG JE BENT 10000X COOLER NU!
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Pokémon badges worden als maar lelijker.
Klopt, stof e.d, je moet ze gewoon vaker poetsen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Pokémon badges worden als maar lelijker.
Gvd wat zit dit topic opeens vol haters dan.quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.
Pokémon X en Y ziet er goed uit.quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.
Deze dame weet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokémon X en Y ziet er goed uit.
Ja, ik heb altijd al vuilniszakpokémon willen hebben of. Of een vliegende kandelaar.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokémon X en Y ziet er goed uit.
Mega Charizardquote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze dame weet.
Mega-blastoise dit dat alles
Je hebt ook een sleutel.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd al vuilniszakpokémon willen hebben of. Of een vliegende kandelaar.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Roburtt het volgende:
Klefki is fucking goed als lead, met een steal fairy combo en aanvallen zoals spikes, thunderwave en toxic is het een leuke aanvulling op je team
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Roburtt het volgende:
Klefki is fucking goed als lead, met een steal fairy combo en aanvallen zoals spikes, thunderwave en toxic is het een leuke aanvulling op je team
quote:
quote:
quote:
u wot?quote:Op maandag 25 november 2013 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Every Spinda has a unique pattern of spots; there are over 4 billion combinations in-game.
EN DAN KLAGEN DAT HET TE SIMPEL IS GEWORDEN.
VIEZE NOOBS.
DONDER OP.
Goede TT, hè?quote:
quote:
Oh je was nog niet begonnen?quote:
hoor deze g praten dan, je hebt het wel tegen de ektequote:Op maandag 25 november 2013 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh je was nog niet begonnen?
Je Pokémon zijn al fucking DOOD.
Kom maar terug als je waardig genoeg bent.
Uiteraard heb jij het tegen de eckte. Denk je dat ik een neppe ben ofzoquote:Op maandag 25 november 2013 19:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hoor deze g praten dan, je hebt het wel tegen de ekte
Na onze battle welquote:Op maandag 25 november 2013 19:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij het tegen de eckte. Denk je dat ik een neppe ben ofzo
Godverdomme je hebt het tegen de oud-Nederlands TCG & DS Champion he?!quote:
Lol meen je deze? Breed jij ook alles?quote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Godverdomme je hebt het tegen de oud-Nederlands TCG & DS Champion he?!
#swag #nohax
Kzal morgen eens mijn kast open doen en pics maken boiiquote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Lol meen je deze? Breed jij ook alles?
Good shitquote:Op maandag 25 november 2013 19:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kzal morgen eens mijn kast open doen en pics maken boii
Kom nu maar weer terug.quote:Op maandag 25 november 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
Met zo'n tt moet ik hier wel posten, want LB.
Tof ja.quote:Op maandag 25 november 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.sanghan.co/
Cool gebouwd.
Ik heb ook fok@hotmail/gmail/yahoo e.d, maar Danny wil ze niet kopenquote:Op maandag 25 november 2013 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tof ja.
Maar dan heb je zo'n site, en dan heb je er toch een gmail account op staan.Met de domeinnaam, in 't emailadres.
![]()
Dat dat nog lang moge durenquote:Op maandag 25 november 2013 19:30 schreef Moira. het volgende:
Natuurbegraafplaats was mooiDenk dat ik daar ook wel begraven wil worden.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb ook fok@hotmail/gmail/yahoo e.d, maar Danny wil ze niet kopen
Ga een @fok claimen dan.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel bbqsausage.fok@gmail, gewoon omdat het kan.
Geen idee joh, heb ik nog niet echt nodig gehad ook.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ga een @fok claimen dan.
Of mag je dat niet?
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee joh, heb ik nog niet echt nodig gehad ook.
Nooit ergens voor hoeven inschrijven waardoor ik spam ontving.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar is handig voor spam e.d
Gvd, mooie knopjes hebben, geen spam.quote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit ergens voor hoeven inschrijven waardoor ik spam ontving.Ontvang altijd alleen maar gewenste mail.
Ja maar jij hebt een kleurtje, da's ook wat waard. Die heb ik nietquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gvd, mooie knopjes hebben, geen spam.
Wat een leven heb jij
Kun jij ook hebben. Gewoon een gekleurd vel papier over je scherm plakken.quote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kleurtje, da's ook wat waard. Die heb ik niet
quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kun jij ook hebben. Gewoon een gekleurd vel papier over je scherm plakken.
Heb ik de eerste jaren ook gedaan
Oei, dat pareltje heb ik niet. WAAR IS BTW JE LB KNOP?!quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb wel dit gedrocht;
[ afbeelding ]
Zwem ze, ik ga roken en GTST sehen, tot adieu!quote:
Nee, maar je kunt wel tijdens je leven al reserverenquote:
Ik denk nooit zo over dat spul na.quote:Op maandag 25 november 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel tijdens je leven al reserverenWel handig voor als ik onder een bus kom ofzo
Of iig een soort brief opstellen en die ergens bij m'n ouders opbergen en vertellen dat ze dat pas open mogen maken als ik onverhoopt ineens jong dood ben, en daar dan in zetten dat ik graag op die natuurbegraafplaats begraven wil worden en dat er bier en wijn geserveerd moeten worden en luxe belegde broodjes ipv droge cake
Nja als je er wél over nadenkt is het dan eigenlijk wel belangrijk om iets zwart op wit te hebben staan voor mócht je ineens dood gaan door een ongeluk ofzo (kan iedereen elke dag overkomen) dat je katten dan wel goed terecht komen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk nooit zo over dat spul na.
Ik zou het ook alleen voor mijn katten noteren
Mjuh, m'n gf gaf gister nog aan welke muziek er op haar begrafenis moet komen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja als je er wél over nadenkt is het dan eigenlijk wel belangrijk om iets zwart op wit te hebben staan voor mócht je ineens dood gaan door een ongeluk ofzo (kan iedereen elke dag overkomen) dat je katten dan wel goed terecht komen.
Zoiets is voor mij ook belangrijk dus ik denk dat ik wel eens zoiets ga schrijven
Op aanraden van Mono, die heeft al zoiets bij z'n ouders thuis liggen. Die hopelijk eeuwig verzegeld blijft
Hahaha achja respecteer de wens van de dode dan hequote:Op maandag 25 november 2013 19:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, m'n gf gaf gister nog aan welke muziek er op haar begrafenis moet komen.
Nou, dat wordt een mooie klote begrafenis
Mono is een wijs man merk ik al weer.
Ik moet echt eens volwassen worden. Déze week ga ik er mee bezig!
3? Dayum, das aardig wat o.óquote:Op maandag 25 november 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
3 van oud schoolgenootjes van me die ik graag mocht hebben de afgelopen 4 maanden zelfmoord gepleegd. Alle drie 20 of 21.
Dat doet je wel even stilstaan bij het leven en dat het voor iedereen zomaar over kan zijn, hoe onverwachts ook.
Zou niet willen dat er ruzies ontstaan ofzo na mijn dood over mijn begrafenis of bezittingen ofzo
Heeft Mono ook al zo'n faal baard?!quote:Op maandag 25 november 2013 19:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha achja respecteer de wens van de dode dan heondanks kromme tenen
Sowieso een wijs manJammer dat z'n baard niet wit is though
Slim![]()
Mono heeft een beetje een potentieel creeper baardje.quote:Op maandag 25 november 2013 19:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heeft Mono ook al zo'n faal baard?!
Ach zolang er cake is, vind ik elke begrafenis/crematie prima. Die shit is zo goddelijk he
Ik wil iig een uitnodiging.quote:Op maandag 25 november 2013 19:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heeft een beetje een potentieel creeper baardje.
Als het te lang wordt dan krult het echt zo vies als een zwerverbaardje, met een beetje een rossige gloed erover.
Maar als hij het gewoon trimt of dat het gewoon goed stoppelig is ofzo dan is het wel een aantrekkelijke vorm van gezichtsbeharing.
Ja ik wil gewoon bier, wijn, koffie, thee, cake en belegde broodjes. Desnoods zet ik een rekening apart voor de kosten van de ceremonie
Hehehe, compensatie genoeg in dit gevalquote:Op maandag 25 november 2013 19:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wil iig een uitnodiging.
Dikke luxe alles.
En hij heeft net zo'n faal baard als mij volgens mij.
Maarja, compensatie denk ik dan maar eh.
Echt hoor. Ik kan soms niet wachten.quote:Op maandag 25 november 2013 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe, compensatie genoeg in dit geval
Sowieso dikke party op mijn begrafenisVier mijn bazenleven
heheh baasquote:Op maandag 25 november 2013 19:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik kan soms niet wachten.
Iedereen die stoelen uitblazen met mijn muziek![]()
Oh ja, GTST, tot straks allemaal!
LUDO IS DOOD MAAR HIJ LEEFT WEER EN IS GOED GEWORDEN MORRIS HEEFT HEM VERMOORDquote:Op maandag 25 november 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
heheh baas
GTST
10-15 jaar geleden was dat nog wel OK.
Matig, jaquote:Op maandag 25 november 2013 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tof ja.
Maar dan heb je zo'n site, en dan heb je er toch een gmail account op staan.Met de domeinnaam, in 't emailadres.
![]()
Het zijn maar acteurs hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Klaar.
Wat erger ik me kapot aan sommige mensen![]()
Sterf Rikki.
Sterf Tim.
En vele anderen; sterf.
Ludo is al 3x dood geweest en weer tot leven gewektquote:Op maandag 25 november 2013 20:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
LUDO IS DOOD MAAR HIJ LEEFT WEER EN IS GOED GEWORDEN MORRIS HEEFT HEM VERMOORD
Tevens als ik gecremeerd wordt wil ik met een kilo wiet gecremeerd worden zodat iedereen stoned wordt of heb ik dat al eens verteld grgrgr
Ludoquote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ludo is al 3x dood geweest en weer tot leven gewekt
Die zit naast me stoned wiskundedingetjes te doen om zijn basisschoolniveau op te krikkenquote:
Oh dat moet ik even aan gf doorgevenquote:Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zit naast me stoned wiskundedingetjes te doen om zijn basisschoolniveau op te krikken
khanacadamy.org
vet handig, ik ben 't ook aan het doenstart from scratch en hendig sjieke filmpjes
Mooi, kan je gelijk even mijn calculus maken?quote:Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zit naast me stoned wiskundedingetjes te doen om zijn basisschoolniveau op te krikken
khanacadamy.org
vet handig, ik ben 't ook aan het doenstart from scratch en hendig sjieke filmpjes
Jij met je wiskunde huilie shitquote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, kan je gelijk even mijn calculus maken?
[ afbeelding ]
is goedquote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef Rezania het volgende:
Maar ik kan niet staardelen, dat moet ik toegeven. Zeg maar tegen Mono, Moira.
Ik koos ook geen wiskunde, ik koos genetische manipulatie, biochemie en celbiologie. De rest is ondersteunend.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij met je wiskunde huilie shitkies dan geen wiskunde
ERMAHGERD GA JIJ MENSEN KLONEN?quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koos ook geen wiskunde, ik koos genetische manipulatie, biochemie en celbiologie. De rest is ondersteunend.
Je gaat voor Iran werken?quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koos ook geen wiskunde, ik koos genetische manipulatie, biochemie en celbiologie. De rest is ondersteunend.
Nee, klonen bestaat namelijk niet echt, je kan nooit een exact dezelfde kopie krijgen. Ik wil later wel onderzoek doen naar het kweken van organen uit volwassen stamcellen. Als jij dan bijvoorbeeld een nieuw hart nodig hebt, nemen we een stamcel van je, passen we het aan, en dan kunnen we een nieuw hart voor je kweken. Het voordeel is dat je geen donoren meer nodig hebt en dat het hart lichaamseigen is, dus geen kans op afstoting. Sowieso win-win dus.quote:
Dat ik je biertje ga brouwen, dat is ook een biotechnologisch proces.quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je gaat voor Iran werken?
WTF moet ik van deze studie denken?!
Is je Dee Em / Pee Em kapot?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik je biertje ga brouwen, dat is ook een biotechnologisch proces.
I hope you're not seriousquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie geen berichtje staan? Had je ge'dmt/pmt?
quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie geen berichtje staan? Had je ge'dmt/pmt?
quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
Soms hè, voel ik me best wel dom door sommige medestudenten, maar dan kom ik in ONZ, en is alles weer goed.
Bedanktquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
Soms hè, voel ik me best wel dom door sommige medestudenten, maar dan kom ik in ONZ, en is alles weer goed.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
DAAR MOET JE TROTS OP ZIJN JA, DIE MOET JE VERDIENEN.quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Hoe laat ik codecademy oprotten met zijn kut badges?
Bloed, zweet en tranen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DAAR MOET JE TROTS OP ZIJN JA, DIE MOET JE VERDIENEN.
Ja maar ik moet zo ook steeds wegklikkenquote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DAAR MOET JE TROTS OP ZIJN JA, DIE MOET JE VERDIENEN.
Nee hoor, je kan gewoon verder gaan, dat ding verdwijnt als je op die groene blauwe knop onderin drukt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zo ook steeds wegklikken
Ja?quote:
quote:
Hi Surgequote:
LBquote:
Ikquote:Oops, try again! Remember, the fifth letter is not "MONTY"[5]! Remember to start counting from 0. Your code threw the following IndexError: string index out of range
quote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
IkIk programeer nog geen 2 jaar hoor.. In php tellen ze ook niet vanaf 0 hoor.. nee
Meh kutleven.
Ik zal het een edit geven, als jij mij dat knopje nou eens gaat fixenquote:
Dat is wel irritant, ja. Hopelijk geen kinderen?quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
LBLekker
, alleen wel druk
Allemaal van die mensen die water in m'n gezicht sloegen.
Amateurs
Stiekem moet je dat er zelf in zetten, dat kan ik niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal het een edit geven, als jij mij dat knopje nou eens gaat fixen
Wat een koolleegeequote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stiekem moet je dat er zelf in zetten, dat kan ik niet.
En ik ben te lui om er een deelbaar scriptje van te maken.
22%quote:
Wat doet het knopje eigenlijk?quote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stiekem moet je dat er zelf in zetten, dat kan ik niet.
En ik ben te lui om er een deelbaar scriptje van te maken.
Stuur je een DM naar me.quote:
Dat zijn je punten niet schat.quote:Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
22%
maar toen ging ik wat anders doen
Nope, geen enkel kindquote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel irritant, ja. Hopelijk geen kinderen?
Ik zou dat ook doen, als ik met een vriend(in) zwem
Oh, 33quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat zijn je punten niet schat.
[ afbeelding ]
Dat wel.
Ik heb er 8184.quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat zijn je punten niet schat.
[ afbeelding ]
Dat wel.
Na 15 minuten ga ik kloten in het waterquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, geen enkel kindEn daar geloof ik niks van, want dit zijn van die mensen die niet zwemmen, maar zichzelf drijvend proberen te houden, en daardoor toevallig vooruitkomen.
Van dat bejaardezwemmenquote:Op maandag 25 november 2013 21:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Na 15 minuten ga ik kloten in het water!
Maar wat doen die daar?
Ooit, als ik er aan toe kom, zal ik er wel even een extentie voor maken, kun je 'm zo toevoegen aan je browser. Heb je altijd je eigen LB-Button.quote:
De volgende stap is plassen in de kont van de persoon die bij je in de buurt is.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Bij mijn punten staat: ''You've won the game!''
Wat betekent dit?
We hebben het over codecademy..quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het 12 maanden geleden eens uitgeprobeerd. Maar het is ook gewoon fucking makkelijk om punten te krijgen.
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik door 5 keer sommetjes op te lossen als 2+3=?
quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooit, als ik er aan toe kom, zal ik er wel even een extentie voor maken, kun je 'm zo toevoegen aan je browser. Heb je altijd je eigen LB-Button.
Poor kittehquote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De volgende stap is plassen in de kont van de persoon die bij je in de buurt is.
Mag ik een BBQ-button?quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooit, als ik er aan toe kom, zal ik er wel even een extentie voor maken, kun je 'm zo toevoegen aan je browser. Heb je altijd je eigen LB-Button.
quote:
110.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat 11 wordt.quote:
Iedere aap kan een code schrijven, beter ga je Khanacademy doen en wiskunde oefenen.quote:
Wiskundequote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere aap kan een code schrijven, beter ga je Khanacadamy doen en wiskunde oefenen.
Niet doorhebben dat je programmeertaal eigenlijk wiskunde is.quote:
Geloof er niks vanquote:Op maandag 25 november 2013 21:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Na 15 minuten ga ik kloten in het water!
Maar wat doen die daar?
Waar valt LOI onder?quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
Niet informatica op universitair niveau volgen.
Mensenquote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat je programmeertaal eigenlijk wiskunde is.
Niet informatica op universitair niveau volgen.
Omg, jij.
Ach, gewoon op Hork afschuiven als bezigheids therapie.quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu moet ik het ook echt nog een keer doen, pfoe. Gaat een lastige worden.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, gewoon op Hork afschuiven als bezigheids therapie.
Ik snap idd ook niet dat er mensen tegen stamcelonderzoeken zijnquote:Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, klonen bestaat namelijk niet echt, je kan nooit een exact dezelfde kopie krijgen. Ik wil later wel onderzoek doen naar het kweken van organen uit volwassen stamcellen. Als jij dan bijvoorbeeld een nieuw hart nodig hebt, nemen we een stamcel van je, passen we het aan, en dan kunnen we een nieuw hart voor je kweken. Het voordeel is dat je geen donoren meer nodig hebt en dat het hart lichaamseigen is, dus geen kans op afstoting. Sowieso win-win dus.
Chill.quote:
wow vanaf hoe lang ben jij al bezig dan?quote:
7quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
Hoeveel badges heb jij eigenlijk d4v1d?
Ohquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere aap kan een code schrijven, beter ga je Khanacademy doen en wiskunde oefenen.
Samen zwemmen dan?quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geloof er niks van
Bejaardenzwemmers en mensen die proberen sportief te doen.
Ja en PMquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OkMoet die dan mij een dm sturen?
Nou, kijk, het is makkelijker om te werken met stamcellen uit foetussen, maar daarvoor moet je babies van 10 weken doodmaken. Men doet sinds een paar jaar daarom ook onderzoek naar volwassen stamcellen, wat een stuk ethischer verantwoordelijk is, alleen snappen sommige kuthippies het verschil niet helemaal.quote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap idd ook niet dat er mensen tegen stamcelonderzoeken zijn
Gelijk aan lvl 80 op WoW.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill.
Legendarische Opleiding Informatica is dat toch?
Dit was een introtoets zei dat ding?quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
wow vanaf hoe lang ben jij al bezig dan?
het zegt dat je veel van die shit gemaakt hebt
Nouja, 10 weken oude babies doodmaken daarvoor niet, maar meisjes/vrouwen die abortus plegen nadrukkelijk vragen of ze hun foetus voor stamcelonderzoek (en dan alle positieve punten opnoemen) willen afstaan of dat ze willen dat het in de kliko en op de brandstapel beland.quote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, kijk, het is makkelijker om te werken met stamcellen uit foetussen, maar daarvoor moet je babies van 10 weken doodmaken. Men doet sinds een paar jaar daarom ook onderzoek naar volwassen stamcellen, wat een stuk ethischer verantwoordelijk is, alleen snappen sommige kuthippies het verschil niet helemaal.
oh zo, ja weet ik veel ik ben de hele tijd stoned als ik dat doe dus ben alweer vergeten wat ik daar gister zagquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit was een introtoets zei dat ding?
Okquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
[..]
Samen zwemmen dan?
Oh
Dubbele actiesquote:[..]
Ja en PM
Abortus wordt door de meeste mensen niet eens goedgekeurd, laat staan dat ze dan de foetus af zouden willen geven aan de wetenschap. Je hebt gewoon hele kortzichtige mensen op de wereld helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, 10 weken oude babies doodmaken daarvoor niet, maar meisjes/vrouwen die abortus plegen nadrukkelijk vragen of ze hun foetus voor stamcelonderzoek (en dan alle positieve punten opnoemen) willen afstaan of dat ze willen dat het in de kliko en op de brandstapel beland.
Ik zou het iig hebben gedaan en ik denk heel veel andere meisjes, maar het wordt je volgens mij nergens gevraagd.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh zo, ja weet ik veel ik ben de hele tijd stoned als ik dat doe dus ben alweer vergeten wat ik daar gister zag
Ik dacht dat overal PhD stond en ik dacht echt van wtf.quote:
Wow. Sherlockquote:The area to the right of these instructions is the editor, which is where we've been writing our code.
Durf je dat wel?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OkSnel zwemkleren kopen dan
[..]
Dubbele actiesJe maakt 't wel meteen erg moeilijk
Rezania, ja.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Fopje het volgende:
Begrijp ik het nou goed of maken jullie voor de lol sommetjes?
Voor mij is het net als Pokémon badgesquote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stelt niks voor hoorLijkt heel wat.
Staat er ookquote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat overal PhD stond en ik dacht echt van wtf.
Ik studeer het zelfs voor de lol.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Fopje het volgende:
Begrijp ik het nou goed of maken jullie voor de lol sommetjes?
quote:
Weet niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Durf je dat wel?
Dan maar DM.
Ja, maar die mensen die zo denken plegen sowieso al geen abortus. Die meisjes die dat wel laten doen zouden ook misschien liever hebben dat ze er nog wat goeds mee kunnen doen voor de wereld.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Abortus wordt door de meeste mensen niet eens goedgekeurd, laat staan dat ze dan de foetus af zouden willen geven aan de wetenschap. Je hebt gewoon hele kortzichtige mensen op de wereld helaas.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |