quote:
BADGER BADGER BADGER BADGERquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou ze met plezier geven of mag ik dat niet zeggen
Niet haten. Daar wacht ik al een week op. Trage verzend mensenquote:
Jij sws brahquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey ik ben pas nét volwassen dus dan kan het nog toch?
quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet haten. Daar wacht ik al een week op. Trage verzend mensen
Heb jij ADHD of zo?quote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
SKIP ROPE! SKIP ROPE! LEMME SEE LEMME SEE YOU DO THE SKIP ROPE.
Repeat x infinite.
Nee, ik heb GTST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oké jongen, rustig maar.quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HEB JIJ DUIN GELEZEN OMG JE BENT 10000X COOLER NU!
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Pokémon badges worden als maar lelijker.
Klopt, stof e.d, je moet ze gewoon vaker poetsen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Pokémon badges worden als maar lelijker.
Gvd wat zit dit topic opeens vol haters dan.quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.
Pokémon X en Y ziet er goed uit.quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.
Deze dame weet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokémon X en Y ziet er goed uit.
Ja, ik heb altijd al vuilniszakpokémon willen hebben of. Of een vliegende kandelaar.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokémon X en Y ziet er goed uit.
Mega Charizardquote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze dame weet.
Mega-blastoise dit dat alles
Je hebt ook een sleutel.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd al vuilniszakpokémon willen hebben of. Of een vliegende kandelaar.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Roburtt het volgende:
Klefki is fucking goed als lead, met een steal fairy combo en aanvallen zoals spikes, thunderwave en toxic is het een leuke aanvulling op je team
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Roburtt het volgende:
Klefki is fucking goed als lead, met een steal fairy combo en aanvallen zoals spikes, thunderwave en toxic is het een leuke aanvulling op je team
quote:
quote:
quote:
u wot?quote:Op maandag 25 november 2013 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Every Spinda has a unique pattern of spots; there are over 4 billion combinations in-game.
EN DAN KLAGEN DAT HET TE SIMPEL IS GEWORDEN.
VIEZE NOOBS.
DONDER OP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |